*** KOLMATTA KAIPAAVAT ELOKUSSA ***

Päivitin tietoni.. Mä oon ihan sekasi ja kierto on ihan sekasi..eli täti tuli taas liia aikasi ja kierron pituus oli vaan 18!!!!!! Eilinen päivä meni kyllä aivan itkua tihrustellessa.. Soitin jo meidän tk:n e-neuvolaan ja kysyin neuvoja... Sanoi kyllä et ei vielä tarvi huolestua...mutta minkäs ittelleen mahtaa... Tosi maassa mieli on.
Enpä nyt jaksa enempää kirjotella..
 
kuuluuko tossa testissä näkyä sen plussa viivan kohalla valkonen viiva?! :eek: eli viiva ,joka selvästi erottuu,mutta on valkonen (pohja ilmeisesti sen verran tumma että viiva näkyy). tein aamulla testin. hämäräs vessas nega. heitin roskiin. lähin töihin,tulin töistä,etsin testin roskiksesta ja siinä oli valkonen viiva :eek:
tiputus jatkuu edelleen.tällä hetkellä vuoto on ruskeaa osaks hyytynyttä... ei vieläkää tullu tavis menkkoja.
 
nonni... niin arvelinki... :/ nooh.... mitäköhän tohon kp:hen ny laittas? ku ny on pari-kolme päivää tullu ihan tippoja vaan verta. mulla on oikeasti menkat sellaset että vuoto alakaa joka kuu samana päivä ja het kerralla. ei mitää tiputteluja. ja sitä verta sitte tulooooo ja on pääkipeä ja on maha ja selkä kipeä jne... nyt ei mitään. tissit on kipeät ja vähä flunssanen olo. kylmä on koko ajan. ei väsytä,päin vastoin. koko kevään ja kesän oon kärsiny kamalasta väsymyksestä, nyt ois virtaa ku pienes kyläs :LOL: saiski ajatukset pois kaikesta tästä vaikka viikokos. tai pari päivääki varmasti riittäs....
 
Tervetuloa miunkin puolesta uudet kuumeilijat :D.

Me saatiin tänää vihdoin ja viimein sähköt :D. Melkein 8 vrk olivatkin jo pois. Nyt on helpompaa tää koneella käyminen ym. paluu normaaliin arkeen on alkanu.

On myös jännät paikat, ku tosiaan kp 28 tänää. Mut ei miulla ikinä kuukautiset oo alkanu tällö eli 28 päivä vaa kierto on ollu ton 30-32 päivää. Mitäs mieltä muut ootte, et millo uskaltas testailla :D?! Mitään oireita ei vielä ole paitsi se valkovuoto ja ehkä vähän enemmän on taas ruokahalu kasvanu ja tänää tunsin kipua vasemmalla puolen mahaa niiku aikasemminkin, ku tulin raskaaksi :D. Voihan se olla, et oon vaa kuvitellu.

Piän peukkuja siulle [/b]dyyni, et tosiaan raskaana oot :D ja Miuski00 pahoittelut menkoista, ei muuta ku seuraavassa kierrossa enempi yritystä kehiin :D
 
Mä en kestä... viel pitäs jaksaa noin 10 päivää.... mur mur!!! Inhoon tätä vaihetta kierrossa!!!
Ovulaatiost lähtien vasen puoli alavatsast juilinu inhottavast eikä limavuotokaa loppunu... mut se on varmaan ihan vaan taas mun normaalia endosta johtuvaa juttua!!!

Pyyter-2: Pidän peukui sulle!!!
 
Huomenta!!

Toivottavasti dyyni on saanut nukuttua, täällä nimittäin meni yö valvoessa... ihme juttu!!! Kolme tuntia kaikenkaikkiaan unta ja nyt sit työmaalla...

Itselläni eilen iltapäivällä hieman rusehtavaa pyyhkyvuotoa, ei oo kuulunut mulla raskauksiin, eikä kuukautisiin... Mitäköhän tuosta sitten ajattelisi... ei auta kuin ootella...
Lauantaina ajattelin testata uudestaan, tai jos maltan, niin sunnuntaina, jos ei vuodot oo alkaneet...

Jos vaan Pyyter-2 maltat vartoa testaamista, niin odota viikonlopun yli :)
 
Dyyni, onpas meillä sama tilanne sitten :D Toivottavasti nyt on tärpännyt.

Pyyter, kyllähän se saattaa jo näkyä testissä jos olet raskaana, tsemppiä :)

Pahoittelut niille, joiden luo tuo punainen paholainen on saapunut!

Täällä ei mitään uutta, tilanne junnaa paikoillaan. Alkaisi ne menkat nyt äkkiä. Mulla on jotenkin niin vahva tunne, että ensi kierrosta tärppää :D En tiedä mistä se tunne tulee, se vaan on.

Onneksi on harrastus joka pitää ajatuksia muualla ja tietysti lapset, jotka tappelee :D Kummasti on isompi alkanut nyt kiusaamaan pientä vaikka alkuun meni niin hyvin! Mutta sehän kuuluu asiaan, että sisarukset välillä ottaa yhteen ;) Lisää vaan noita rakkaita kinastelijoita meille, kiitos :heart:
 
mymosa


PERJANTAI 13.8.2010



Taikawiitta ........................... kp 48/28 ................................. yk ?
m0308 ................................. kp 39/31 ................................. yk ?
Rixutin .................................. kp 34/?? ................................. yk 1
Dyyni .................................... kp 34/28 ................................ yk 1

Pyyter-2 ............................... kp 29/?? .................................. yk 1
Huldasharks ......................... kp 28/40-60 ............................ yk 3
Harmaana ............................ kp 27/27-28 ............................ yk 0
Mymosa ................................ kp 24/?? ........... dpo10 ............ yk 6

Jadey ................................... kp 21/?? .................................. yk 1
Ninnuski ............................... Kp 21/ 26-28 ........................... yk 5
Mama-84 .............................. kp 20/29-30 ............................ yk 2

MyrskyMaija ......................... kp 16/27-32 ............................. yk 1
Muumi82 .............................. kp 15/28 .................................. yk 1
Äiti88 ................................... kp 13/30 ................................... yk 2
smurffiina84 ......................... kp 13/24-30 ............................. yk 2
Minnarun .............................. kp 12/ 29-31 ........................... yk 1

sporty .................................. kp 10/28-32 .............................. yk 4
Nepula ................................. kp 9/28-32 .............................. yk 1
Pompo79 ............................. kp 7/24-27 .............................. yk ?
PieniTytönTylleröinen ........... kp 6/28 ................................... yk 4
Nipsu87 ............................... kp 6/?? .................................... yk 1

Miuski00 .............................. kp 3/29 .................................... yk ?
leena77 ............................... kp 3/24-29 ............................ yk 6
Mimse .................................. kp 1/28 .................................. yk2

KHJ .......................................kp?/??...................................... yk?


Taustalla:

Niina22
Calumet
HelinäKeiju10
Orwokki
Criminal Mind




Haamut



Vuoden 2010 plussat:

Lotskuliini, Poni06, unikeiju, Wandii, Epeti, P123, Marjaporkkana, Muutosta, Mintukas, sutulii, justiina83, Lihapulla, snowangel, syksyinen, Ella-83, kahvilla, Gitta85, helmikuun, Alba, tytöt0400, töppänä, smirgel, Keffeli, yk 4, Varpu30, yk 3,mussu81, yk 5, miisuliisa, yk 2, Neppi, yk 1, Tarkse, yk 5, MamaDeDos, yk 1, vauvahaaveilija85, yk 2, kääkkis, yk 2, Barbamama35, yk 1, commander77 yk 3, memmiliini, BansQu yk 2, Sssalla yk 14, Gammi, Liro yk 1, Mistä mä tiedän yk 2, Minttis81, MoilasenH, Lime26 yk 4, Milas yk 2, netta23 yk 1, äizikkä yk 4, J.T



Plussaonnea!!




Päivittämiseen tarvitaan LAINAA-näppäintä, sen jälkeen poistellaan alusta viime päivittäjän nimi ja lopusta kaikki ylimääräinen. Kuka vaan voi tämän tehdä, eikä ole vaikeaa! Plussaonnea!


:attn: :attn:
TAUSTAILIJAT! Jos haluatte pysyä listoilla, ilmoittautukaa! Vahvistetaan sitä mukaa teidän nicit. Poisjääneet poistetaan listoilta viimeistään ensi kuussa!
LISTALAISET! Ne jotka eivät ilmoittele kuulumisiaan, siirretään kuun alussa TAUSTALLE ja siitä seuraavan kuun alussa pois, kts. yllä.
Jotta listalla olisivat vain ns. aktiiviset kuumeilijat.






 
mymosa
No en sitten testannut :ashamed: ehkä huomenna tai nyt päivällä.. :LOL:

Kyllä sietäs jo plussia tulla, kun suurin osa on jo yli kierron mennyt.. Missäs taikawiitta on? pitäis tulla kertoo testin tuloksii.. :kieh:
 
Miulle voi lisätä YK 1... alkaa jännät ajat oviksen kanssa... en oo ikinä testaillu joten nää ensimmäiset yritys kerrat mennään ihan omalla tuntumalla.... varmistellaan kovalla harjoittelulla =) tietyati just nyt alkaa ongelmat selän kanssa kun ei niitä tarviais mut nyt on hyvä vielä kuntoutella että jaksaa
 
No, niimpä se pyyhky vaan meinasi, että vuoto alkaa.
Tälle päivälle siis kp 1 :(

Olin jotenkin varma, tai ainakin kovin toiveikas kun oli noita tissioireita, vai tuleeko noita oireita tosiaan kehiteltyä näin kuumeillessa :headwall:

Ei siis huhtivauvaa meidän perheeseen :( josko sitten toukokuulle... Ensi kuusta en sitten testaa ennen kuin menkat on viikon myöhässä (niin varmaan juu :D )
 
En sit malttanu olla testaamatta vaik ikinä aikasemmin en oo täs vaiheessa testannu. Ja negahan sieltä tuli :(. En tiiä tarkottaako tää sit, et en oo raskaana vai ei testi näytä vielä. Aattelin, jos ei täti tule kylään ni testata sunnuntaina tai maanantaina. Sen vaan sanon, et sais nuo menkat tulla tuolta, jos en oo raskaana eikä antaa odotuttaa itteään. Tää on inhottavaa :kieh:. Miul ku ei oo ollu ikinä kierto ton 28 päivää pillereitten lopetuksen jälkeen.

Ja minuu inhottaa, ku jotkut tulevat tuosta vaan raskaaksi :kieh:. Vähän vaan ku yrittää. Itellä ku se ei oo käyny niin helposti. Nään punasta, ku joku on tullu kehumaan, et tuun raskaaksi ku nään vaan ukon alkkarit :LOL:. P..le sanon mie. En tarkottanu teitä, jotka täällä kuumeilevista ootte raskautunu heti vaan tosielämässä keitä tunnen. On vaan hyvä, ku voin purkaa tuntojani jonnekin, en kehtaa miehelle näitä valittaa aina. Sit taas aattelen, et saan olla kiitollinen, ku miulla on jo kaksi tervettä ja ihanaa lasta ja voin vielä yrittää kolmosta, ku miulla on yks tuttu kuka ei ikinä enää voi yrittää kolmatta vaikka haluaisi :(. Syynä tähän on se, et tää tuttava oli raskaana alkuvaiheessa ja se oli luultavasti kohdunulkoinen, ku rupes vuotamaan vatsaonteloon eikä sitä vuotoa saatu tyrehetettyä muuta kuin poistamalla kohtu :'(. Ois muuten tämä tuttava kuollu. Kamalaa. Joten hyö eivät voi ikinä enää saaha lapsia ainakaan normaalisti, jos eivät adoptoi. Onneksi heillä jo on kaksi lasta.

Tsemppiä muille loppukierrossa oleville ja plussatuulia :heart:. Ja kiitti ku sain purkaa tänne :flower:
 
Ja täällä jatkuu MEGAvuoto....siis ziisus mikä määrä voi valua.... Tarttee napata tabua tai kohta lähtee taju.

Ja nyt siskot plussia kehiin!! Puhallan kaikki itseltäni ohi menneet vauvapölyt teille :)

Ja eikös me paronin riivamat otetakkin takaisin ja äitienpäivälahjat vielä saadaan? :heart:

:hug: kaikille sitä tarvitseville ja voimia uuteen kiertoon!
 
mymosa
Mä voin myöntää kuuluvani noihin "kehuskelijoihin" tai pikemminkin vitsailtiin asiasta, kun kaksi ekaa tärppi heti pillereiden loputtua. Naureskelin, että tuun näköjään jo miehen katsomisestakin raskaaks.. Noh, voin sanoa ettei naurata enää.
Nyt kun ois mahtava mies ja taatusti huolehtisi lapsestaan (koska huolehtii jo noista kahdesta kuin omistaan), niin luonto tekee tän ja yrittäminen yhtä tuskaa :( Tuntuu, että kerta jotain täydellistä on elämäänsä vihdoin saanut, niin pitäähän se joku asia sitten mennä pieleen.. karmanlaki vai mikä se sitten onkaan..
 
Mä en ole koskaan naureskellut vaikka esikoinen otti tuulta purjeisiin ilman mitään puhallusta. Tuli itse asiassa aikaisemmin kuin oltiin suunniteltukaan, mutta tämä asia ei sitten mua haitannut tippaakaan, isäänsä kylläkin, mutta oli kyllä hyvä nähdä asiat toisin siinä vaiheessa jo niin en ole tänäpäivänä nalkissa :D

Kakkosta, nykyisen miehen kanssa ensimmäistä yhteistä, saatiinkin sitten odotella....ja odotella...ja vähän vielä odotella....

Tätä kolmosta ollaan odoteltu, mutta kieltäydytään ajattelemasta asiaa ja siksi en esim. laita yk- kohtaan mitään omalle kohdalleni.

MUOKS & HUOM:

http://spc.nam.fi/indox/nam/html/nam/humpil/0/241790.pdf

Tuolla tietoa tästä lääkityksestä mitä mä joudun syömään liiankin runsaisiin menkkoihin. Siis jos jotakuta kiinnostaa.....ja jos vaikka olisi apua jollekulle toisellekin....
 
Minä olen kanssa kuulunut näihin "kalsarit samassa pesukoneessa" raskautujiin, ja ei noita yrityskiertoja vielä montaa ole takana, mutta niin sitä kai luuli raskautuvansa yhtä helposti edelleen... Oiskohan ikä yksi tekijä, mikä nyt vähentäisi mahdollisuutta, vaikken mikään ikäloppu olekaan, mutta eikös se ole niin, että 24 ikävuoden jälkeen naisten hedelmällisyys alkaa laskea...

Toki, muutekin naisen raskautuminen on silkkaa onnen kauppaa jos kuukaudessa on 20% mahdollisuus raskauteen... se ei ole kovin paljoa se :)

Miehelle täältä töistä tekstasin tuntemuksista, niin vastaukseksi tuli: "Taidat ottaa asiasta liikaa paineita. Yritä olla ajattelematta asiaa ja nauti elämästä niin kyllä se sieltä tulee." Se ei sitten todellakaan tajua kuinka kova tämä vauvatoive on!!! :kieh: Voi kun voisinkin olla ajattelematta... Miuski00:lta voisin ottaa oppia tuosta kärsivällisyydestä ja kyvystä kieltäytyä ajattelemasta...

Miehen viestin jälkeen mulle meinas tulla itku ja ihan juurikin oli asiakas tulossa (ja sen verran voin kai paljastaa, että olotilojani ei helpota se, että työskentelen äitiys-/lastenneuvolassa....)
 
mymosa
Hehee, meillä on mies ihan samaa "elä hermoile, annetaan asian mennä niinkuin on mennäkseen" -linjaa.. ja okei, tottahan se on, mutta kun MÄ HALUUUUUUUN..!! :LOL:

Ja toisaalta edellinen exä sanoi, että jos ei ole yhteistä lasta, ei ole suhdetta. Eikä hän ota noita kahta lasta huomioon, ennenkuin on yhteinen tai nuo sanoo häntä isäkseen (ei vissiin tarvii kertoo miksi exä?).. jääny varmaan pelko tuosta ja nyt kun toinen yrittää niin sanoa, että hälle riittää nuo kaksikin niin mä en usko.
 

Yhteistyössä