*** KOLMATTA KAIPAAVAT ELOKUSSA ***

Mulla on Minnarun ihan sama homma. Ihme juttu, ettei oma terveys oo niin tärkeä kuin syntymättömän lapsen. Vaikka täytyishän siitä omastakin pitää huolta, jos ei itsensä niin lasten takia :eek:

Tervetuloa KHJ :wave:

Miuskille :hug:
Kuva on must hyvä!! Ja mun tiedot on oikein.

Toivottavasti mymosalla lääke puree heti

Tänään tein sen o-testin tos iltapäivällä ja perskele siihen ei piirtyny enää oikeen minkään väristä viivaa, yhyy. Eli ovis oli ja meni ilmeisesti :(
Oon yrittäny katella tota mun tikkurivistöä ja se EHKÄ näyttää tummimmalta kp 14 kohdalla, mut niitä suht selviä viivoja on kp 14- kp 17. Ota tosta nyt sit selvää, harmittaa ja kovasti! :kieh:
Mitäs luulette miten on käynyt? Oltiin "sillai ;) " kp 11 ja sit seuraavan kerran vasta kp 16 ja kp 17. Ei ollu viikonloppuna oikeen tilaisuuksia :'(

Mä käväisin apteekissa hakemassa cyclot ja nyt siis voin vyöryn alkaessa olla elossa eikä tarvi pelätä pyörtyvänsä koko ajan. Mä olin ylättynyt siitä miten edulliseksi tulikaan tuo 100kpl setti, kun on ollut pienempänä. On Kela-korvauksen piirissä onneksi!!!

No apteekissa kyselin ovistestejä ja juma***** mitä maksoikaan!!! Ei mulla ole liki 40egeä noin vaan iskeä kiinni
:eek: eli jäivät sinne eikä muuten se proviisorikaan ihmetellyt asiaa. Tarkasti kolmesti hinnan kun ei voinut uskoa sitä :LOL:

Kannattaa katsoa raskauskeijun hinnat!!!!

Kiitos Jadey halista.

Mun mielestä toi ämpyräiskä tuntui niin onnea tuovalta että.... :whistle:

Alkuperäinen kirjoittaja Minnarun:
On se vaan hassua, aina painin itseni ja painon kanssa mutta silloin kun on suunnitteilla että aloitan kasvattamaan toista ihmistä sisälläni alan huolehtia paljon paljon paremmin itsestäni :) Hyvähän se vaan on mutta miten saisin itseni huolehtimaan ihan vain itsestäni ?
Täällä ihan sama juttu. Vitamiineista yms. en normaalisti jaksa juurikaan murehtia, mutta nyt kun toivoo raskautta niitäkin tulee syötyä kiltisti säännöllisesti. Olen myös kovin hoikka ja rupean heti katsomaan ettei paino tippuisi liian alas. Nyt on ollut paino ilmeisesti just sopiva, kun menkat on tulleet säännöllisesti. Jos tollanen kolme kiloa tippuu, niin kierrot venähtää heti 70 päivään eli ovulointi vaikeutuu.. Nyt olen toiveikas, kun kierrot on vuoden olleet noinkin nätit kuin 27-32. Jätin myös limun heti pois ja koitan huolehtia, että söisin joka päivä edes sen yhden lämpimän ruoan. Nimimerkillä makaroonilaatikko uunissa ja meinaan syödä, vaikka normisti jättäisin kyllä väliin...

No heippa taas pitkästä aikaa tännekin!!! :D

Nyt on sit viikonloppuna taas ovikset ovisteltu (jessus mikä ilmaisu)... ja peitot heilu sen mitä ipanoilta, rempalta ja sun muulta kerittiin! Ovis oli taas sitä luokkaa, et meinas taju mennä... sen verta kivulias TAAS kerran!!! Nyt sit päällä taas tää rassaava odottelujaksa... pläääh!!!

Alkuperäinen kirjoittaja dyyni:
No, koko yön yritin, yritin ja yritin saada unta, mutta aina välillä kyllästyin ja nousin sängystä. Siinä sitten litkin vähän vettäkin ja ravasin vessassa. Kello kuudelta ajattelin, että kaipa sen testin vois tehdä, mutta hukkaanhan se menee kun juuri tunti aiemmin olin käynyt vessassa. Näkihän sen jo väristäkin, että oli vaaleampaa kuin valkoviinikään, joten eipä siihen mitään plussaa tullut. Senhän ois pitäny olla tosi stydii, et ois mitään haamuakaan mahdollisesti edes näkyny, kun toissa-aamun aamuvirtsastakaan ei tullut mitään. Rixutin, koitetaan siis tässä lähipäivinä uudestaan! :wave: :D Oot varmaan jossain kertonu jo, mut miks sulla ei ole tossa listassa tietoa normi kierron pituudesta?
Jos sun unettomuus on raskausoire ;) Uus testi vaan kehiin!
Mulla palasi vasta menkat kuvioihin niin en tiedä normikiertoa, ennen oli aina 27-28 päivää. Imetys pitänyt ne yli vuoden poissa, mutta yösyötön jäädessä alkoikin, imetän vieläkin, joten se voi yhä ehkäistä...

En usko mahdollisuuksiin olla raskaana, kiltisti odottelen menkkoja vain :/

mymosa

TORSTAI 12.8.2010

Taikawiitta ........................... kp 47/28 ................................. yk ?
m0308 ................................. kp 38/31 ................................. yk ?
Rixutin .................................. kp 33/?? ................................. yk 1
Dyyni .................................... kp 33/28 ................................ yk 1

Mimse .................................. kp 28/28 .................................. yk 1
Pyyter-2 ............................... kp 28/?? .................................. yk 1
Huldasharks ......................... kp 27/40-60 ............................ yk 3
Harmaana ............................ kp 26/27-28 ............................ yk 0
Mymosa ................................ kp 23/?? ........... dpo9 ............ yk 6

Jadey ................................... kp 20/?? .................................. yk 1
Ninnuski ............................... Kp 20/ 26-28 ........................... yk 5
Mama-84 .............................. kp 19/29-30 ............................ yk 2

MyrskyMaija ......................... kp 15/27-32 ............................. yk 1
Muumi82 .............................. kp 14/28 .................................. yk 1
Äiti88 ................................... kp 12/30 ................................... yk 2
smurffiina84 ......................... kp 12/24-30 ............................. yk 2
Minnarun .............................. kp 11/ 29-31 ........................... yk ?

sporty .................................. kp 9/28-32 .............................. yk 4
Nepula ................................. kp 8/28-32 .............................. yk 1
Pompo79 ............................. kp 6/24-27 .............................. yk ?
PieniTytönTylleröinen ........... kp 5/28 ................................... yk 4
Nipsu87 ............................... kp 5/?? .................................... yk 1
Miuski00 .............................. kp 2/29 .................................... yk ?
leena77 ............................... kp 2/24-29 ............................ yk 6

KHJ .......................................kp?/??...................................... yk?

Taustalla:

Niina22
Calumet
HelinäKeiju10
Orwokki
Criminal Mind

Haamut

Vuoden 2010 plussat:

Lotskuliini, Poni06, unikeiju, Wandii, Epeti, P123, Marjaporkkana, Muutosta, Mintukas, sutulii, justiina83, Lihapulla, snowangel, syksyinen, Ella-83, kahvilla, Gitta85, helmikuun, Alba, tytöt0400, töppänä, smirgel, Keffeli, yk 4, Varpu30, yk 3,mussu81, yk 5, miisuliisa, yk 2, Neppi, yk 1, Tarkse, yk 5, MamaDeDos, yk 1, vauvahaaveilija85, yk 2, kääkkis, yk 2, Barbamama35, yk 1, commander77 yk 3, memmiliini, BansQu yk 2, Sssalla yk 14, Gammi, Liro yk 1, Mistä mä tiedän yk 2, Minttis81, MoilasenH, Lime26 yk 4, Milas yk 2, netta23 yk 1, äizikkä yk 4, J.T

Plussaonnea!!

Päivittämiseen tarvitaan LAINAA-näppäintä, sen jälkeen poistellaan alusta viime päivittäjän nimi ja lopusta kaikki ylimääräinen. Kuka vaan voi tämän tehdä, eikä ole vaikeaa! Plussaonnea!

:attn: :attn:
TAUSTAILIJAT! Jos haluatte pysyä listoilla, ilmoittautukaa! Vahvistetaan sitä mukaa teidän nicit. Poisjääneet poistetaan listoilta viimeistään ensi kuussa!
LISTALAISET! Ne jotka eivät ilmoittele kuulumisiaan, siirretään kuun alussa TAUSTALLE ja siitä seuraavan kuun alussa pois, kts. yllä.
Jotta listalla olisivat vain ns. aktiiviset kuumeilijat.

mymosa
Huomenna ois jo dpo10, uskaltaiskohan testata.. vai testaiskohan vasta lauantaina..

Ei menny sitten pahapaha hiiva pois yhdellä hoitokerralla.. ei muuta ku uudelleen apteekkiin.. :(
Vissiin ihan suosiolla otettava 3 päivän kuuri..

Pieniä menkkajuilimisia on, mutta ainoastaan mahassa.. Mutta niin positiivinen fiilis on ollut, että murehdin vasta kun menkat alkaa..

mymosa: Mulla ei hiivalääkkeet auta kunnolla. Pitää muistaa aina ruokavalion muutokset, kun alapäävaiva iskee:
- Vaalea leipä minimiin
- Ei pullamössöjä
- Paljon karpalomehua/puolukkamehua
- Ruisleipää
- Hapanmaitotuotteita
- Maitohappobaktreerikuuri suun kautta

Jos en tota listaa toteuta niin on ihan sama iskenkö tökötit alakertaan :D

).(: Nyt alkoi kunnon vuoto, HUH, todellakin alkoi..... Olkoon siis se eilinen aamutipautus niin, että oli kp 1... Laskeskelin, että jos kaik menee niin kuin toivottaisiin niin melkein omana syntymäpäivänäni voisin miettiä ollakko vai eikö olla :)

Höh mymosa! Mä jo tulin lukemaan sun plussa uutisia. Jotenkin kuvittelin, että sä haet erittäin herkän raskaustestin ja tulet ilmoittamaan haamusta meille :D

Hyvä Miuski että alkoi, ovatpahan sitten ohi. :hug:

Täällä turvottaa ja kuplii mahassa.

mymosa
Joo mä tilasin maitohappobakteereja nyt, jos niistäkin ois apua. Eipä oo taas aikoihin tätä vaivaa ollut. Vaaleaa leipää ja pullaa en syö muutenkaan ja tuota karpalomehua vois ostaa jo muutenkin, kun alkaa syksy tulee ja sitten alkaa huonolla onnella taas pissivaivat.

Apua!! Nyt mä en varmaan sitten uskalla testata :LOL:

Tänään en sitten enään malttanut mieltäni ja testasin...
NEGAN!!!
Dpo siis 14 tänään, ja ajattelin, että jos seillä jotain on niin luulis näkyvän... no, eipä näkynyt...
Aikani tikkua tuijottelin ja kääntelin ja vääntelin, et jos nyt edes jossain kulmassa näkyisi jotain haaleaa viivaa, mutta ei sit mitää hyvällä tahdollakaan :(
Tikku roskiin ja muihin hommiin...

No, pakkohan se tikku oli sieltä roskista vielä kaivettava ylös ja käännellä ja sit (ehkäpä vai kovasta toiveesta johtuen) sain siihen testiruutuun jossain kulmassa näkyvän viivan :LOL:

Kaikkee sitä tekeekin kun kovasti kuumeilee :) tikku roskiksesta ylös ja mielikuvitus haamu tikkuun :D tai niinkuin Huldasharks ehdotti, vois vaikka piirtää sen plussa viivan siihen :LOL:

Eiliset menkkatuntemukset ja tän päiväinen nega ja mieliala ei ainakaan vielä kovin latistunut... Usko plussaan elää vieläkin :)

Toisaalta taas pyörittelen mielessäni ensimmäistä raskautta, joka alkoi suoraan pillerikierrosta ja la siirtyi 3 vko menkoista lasketusta, niin korjatun ajan mukaan testi näytti haalean mutta selvän plussa jo 3 pvää ennen kuin menkkojen olisi pitänyt alkaa... tämän perusteella mahdollisen plussan olis pitänyt siis olla tänää jo ihan selvä... Apteekin omalla testasin silloin, kuin myös tänäänkin...

Mies pyöritteli päätään kun kerroin, että testasin aamulla "kyllä sen sitten näkee ilman testejäkin ootko raskaana vai et..." Se ei kyllä tajuu tätä juttua ollenkaan :)

MimSe, esikoisesta sain juurikin kuvailemasi roskishaamun (tunti testaamisesta, testi roskiksesta ja kääntelemällä ja vääntelemällä oikeassa valaistuksessa siinä näkyi EHKÄ jotain :LOL: ). Seuraavana päivänä näytti clearblue plussaa! Toisen kohdalla tosin sain selvän plussan jo 3 päivää ennen kuin menkkojen piti alkaa..

Ei olis pitänyt tulla tänne - seura tekee kaltaisekseen.. vauvakuume ja ajoittainen vainoharhaisuus piinaa. Ihmettelen täällä pms-finnien ja kiukunpuuskien puuttumista, vaikka mä en voi olla vielä raskaana (paitsi käsittämättömällä tuurilla!) Tässä kierrossa eka ehkäisytön seksi tapahtui siis viime sunnuntaina, eli n. viikko oletetun oviksen jälkeen.. :whistle:

TORSTAI 12.8.2010

Taikawiitta ........................... kp 47/28 ................................. yk ?
m0308 ................................. kp 38/31 ................................. yk ?
Rixutin .................................. kp 33/?? ................................. yk 1
Dyyni .................................... kp 33/28 ................................ yk 1

Mimse .................................. kp 28/28 .................................. yk 1
Pyyter-2 ............................... kp 28/?? .................................. yk 1
Huldasharks ......................... kp 27/40-60 ............................ yk 3
Harmaana ............................ kp 26/27-28 ............................ yk 0
Mymosa ................................ kp 23/?? ........... dpo9 ............ yk 6

Jadey ................................... kp 20/?? .................................. yk 1
Ninnuski ............................... Kp 20/ 26-28 ........................... yk 5
Mama-84 .............................. kp 19/29-30 ............................ yk 2

MyrskyMaija ......................... kp 15/27-32 ............................. yk 1
Muumi82 .............................. kp 14/28 .................................. yk 1
Äiti88 ................................... kp 12/30 ................................... yk 2
smurffiina84 ......................... kp 12/24-30 ............................. yk 2
Minnarun .............................. kp 11/ 29-31 ........................... yk ?

sporty .................................. kp 9/28-32 .............................. yk 4
Nepula ................................. kp 8/28-32 .............................. yk 1
Pompo79 ............................. kp 6/24-27 .............................. yk ?
PieniTytönTylleröinen ........... kp 5/28 ................................... yk 4
Nipsu87 ............................... kp 5/?? .................................... yk 1
Miuski00 .............................. kp 2/29 .................................... yk ?
leena77.................................kp2/24-28..................................yk6
KHJ .......................................kp?/??...................................... yk?

Taustalla:

Niina22
Calumet
HelinäKeiju10
Orwokki
Criminal Mind

Haamut

Vuoden 2010 plussat:

Lotskuliini, Poni06, unikeiju, Wandii, Epeti, P123, Marjaporkkana, Muutosta, Mintukas, sutulii, justiina83, Lihapulla, snowangel, syksyinen, Ella-83, kahvilla, Gitta85, helmikuun, Alba, tytöt0400, töppänä, smirgel, Keffeli, yk 4, Varpu30, yk 3,mussu81, yk 5, miisuliisa, yk 2, Neppi, yk 1, Tarkse, yk 5, MamaDeDos, yk 1, vauvahaaveilija85, yk 2, kääkkis, yk 2, Barbamama35, yk 1, commander77 yk 3, memmiliini, BansQu yk 2, Sssalla yk 14, Gammi, Liro yk 1, Mistä mä tiedän yk 2, Minttis81, MoilasenH, Lime26 yk 4, Milas yk 2, netta23 yk 1, äizikkä yk 4, J.T

Plussaonnea!!

Päivittämiseen tarvitaan LAINAA-näppäintä, sen jälkeen poistellaan alusta viime päivittäjän nimi ja lopusta kaikki ylimääräinen. Kuka vaan voi tämän tehdä, eikä ole vaikeaa! Plussaonnea!

:attn: :attn:
TAUSTAILIJAT! Jos haluatte pysyä listoilla, ilmoittautukaa! Vahvistetaan sitä mukaa teidän nicit. Poisjääneet poistetaan listoilta viimeistään ensi kuussa!
LISTALAISET! Ne jotka eivät ilmoittele kuulumisiaan, siirretään kuun alussa TAUSTALLE ja siitä seuraavan kuun alussa pois, kts. yllä.
Jotta listalla olisivat vain ns. aktiiviset kuumeilijat.

[/quote]

MimSe kuulostaa niin tutulta! :whistle:

Mä joudun kans aina kaivamaan testin roskista, ettei vaan ois jotain ilmestyny :saint:

Mä oon joka kuukausi synnytyksen jälkeen testannu varmuuden vuoksi, vaikka uskoinkin että imetysaikana en raskaudu (vaikka kuinka oisin halunnutkin), niin yks kk en jaksanu pissata purkkiin (ja mulla siis liuskatestejä ) ja sit se pissa suihkus jossain vaiheessa yli sen max-viivan ja sit oikeesti näytti hetken siltä kun ois ollu kaks viivaa siinä testissä. No lähtihän se toinen sit pois 10 min sisään, mut ehdin jo hetkeks innostua :LOL:

Oma (.) ei uutta. Menkkajomotuksia on, mikä kyllä ärsyttää jos tässä ei oo raskaana ja yli viikon ennen tätiä joutuu kivuista kärsimään |O
Tänään kokeilin taas o-testiä ja nyt siihen tuli taas aika tumma viiva. Oon yrittäny ottaa samaan aikaan päivästä ja muutenkin noudattaa niitä ohjeita, mut raivo tulee tohon hommaan. Ei kyllä mitään käsitystä milloin se ovis ois voinu olla vai onko muka vasta tulossa.. Tänään jo kp 20!

Voi kun tulis plussia nyt tähän ketjuun, niistä tulee aina niin hyvälle mielelle!!

Ai niin, MimSelle vielä et mä testasin esikoisesta useiden negojen jälkeen vasta kp 42 plussan. Ja nega siis vielä kp 38... Silti vastas sit myöhemmin ultrissa viikkoja ja syntyikin vko 38 eli ei oo voinu hedelmöittyminen tapahtua hirveesti myöhässä. Toivotaan et sullakin tulee vielä selkee plussa!!!

Leenalla lähti uus kierto :hug:

Yhteistyössä