*** KOLMATTA KAIPAAVAT ELOKUSSA ***

Kiitos kun lisäsitte miut tonna taustalle...

Meillä meni viikonloppu laivalle. Oli aikasmoista menoa 2 pikku pojan kanssa ja aika usein kävi mielessä että oonko mä tosissani ton kolmosen kanssa... :ashamed: mä tarttisin nimittäin viikon loman että toipuisin tästä viikonlopusta :LOL:

Onnea plussanneille ja testi onnea testaaville!!
 
äiti88: Niin mä vähän uumailinkin :D Hyvä etten ollut kovin väärässä ;)

Mä en usko tämän kierron taikoihin, koska mullahan meni tossa niin, että mies oli reilun kuukauden poissa. Ollaan tässä kierrossa ehditty jopa pari kertaa "jumppailla", mutta ajoitus on niin pielessä, että en edes mieti testaamista.

Mitenkäs sulla? Joko mietit lähestyvää ovistelua? Anteeksi, kun en jaksa kahlata taaksepäin, mutta onko sulla tikuttelua?
 
Kiitos onnitteluista :heart: ! Ihan uskomaton olo vieläkin. Pitää vielä testata huomenissa uudemman kerran, josko tuo viiva vahvistuisi. Ei se tainnut ees olla haamu, koska erottui siis ihan hyvin, vaikka oli laimeasta iltapäiväpissasta tehty. Mutta pitää nyt tarkistaa että vahvistuuko kunnolla.

Nyt alkaa vaan sitte taas tämä ihan järjetön keskenmenon pelko :| Esikoisesta en pelännyt mitään, en tajunnut. Tyttöä odottaessa olin ekat 12 viikkoa ihan paniikissa, kun oli jatkuvia vatsakipuja ja pientä vuotoa (oli istukka kohdunsuulla, mutta nousi itekseen pois). Nyt sitte ajattelee, että kun kaksi raskautta meni hyvin, niin kolmas ei voi mennä :ashamed:

Aika näyttää.

Tsemppiä loppukiertolaisille ja uudessa kierrossa oleville paaaljon ovisplussia :wave:

J-t
 
mymosa
Jaaha, se on sitten kova painonpudotustyö edessä.. sitten uusinta sokerirasitus ja katotaan mihin suuntaan menee.. onneks ei vielä sen enempää lääkitystä tms..
Ja onhan se painon pudotus raskaudenkin kannalta hyvä, tuli tosin niin masentava olo, ettei sitten ois kuitenkaan tärpänny ku on tällänen valas.. :'(
 
Alkuperäinen kirjoittaja mymosa:
Jaaha, se on sitten kova painonpudotustyö edessä.. sitten uusinta sokerirasitus ja katotaan mihin suuntaan menee.. onneks ei vielä sen enempää lääkitystä tms..
Ja onhan se painon pudotus raskaudenkin kannalta hyvä, tuli tosin niin masentava olo, ettei sitten ois kuitenkaan tärpänny ku on tällänen valas.. :'(
:hug: voi... Mä tiedän tunteen, mittari näytti 107 aamulla :ashamed: jos raskautuisin paisuisin varmaan 150 kiloon. :snotty:
 
Mä olen vielä hetken yksin kotona ennen kuin rupusakki palaa :D

Tää pahismamma joi sidukan ja söi pikanuudeleita....olipa terveellistä :whistle:

Menkkoja odotellen, ei vielä alkanut, mutta ei ole voinut tärpätä tässä kuussa joten annoin sidukalle periksi ;)
 
mymosa
Jaaha, nippailu vasemmalle jatkuu.. Tuli tuosta miuskiksen sidukasta mieleen, että ois lauantaina illanistujaiset ja silloin ois siis dpo11 joten pakko viimeistään testata, jos vaikka sais olla kuskin hommissa ;)

Jaaha ukkonen pauhaa, vissiin kohta laitettava konetta kii..

Joo mä varmaan turpoisin kanssa raskauden aikana tuplavalaaksi. Tosin noissa edellisissä olen saanu pudotettua painoa raskausaikana.
 
oon kyllä yrittäny täs laskea että voisko olla ees mahollista että ois tärpänny?? mitä ootte mieltä??
mull on kierto aina 31 päivää. täti tulee joka kuun 7.s päivä. laskureiden mukaan ( eri tuloksia) ovis ois ollu joko 22 tai 24. päivä heinäkuuta. pupuiltiin 18.7 ja 22.7. viikko siitä 26.7 tuli pikkusen verta. oisko nuo siittiöt pystyny vielä osumaan ja uppoamaan??!!
 
Alkuperäinen kirjoittaja m0308:
oon kyllä yrittäny täs laskea että voisko olla ees mahollista että ois tärpänny?? mitä ootte mieltä??
mull on kierto aina 31 päivää. täti tulee joka kuun 7.s päivä. laskureiden mukaan ( eri tuloksia) ovis ois ollu joko 22 tai 24. päivä heinäkuuta. pupuiltiin 18.7 ja 22.7. viikko siitä 26.7 tuli pikkusen verta. oisko nuo siittiöt pystyny vielä osumaan ja uppoamaan??!!
Olishan ne. Ja tyttö tulee ;) *peukut pystyssä*
 
Täällä edelleen sähköt poikki :x . Jo 5 vrk lähti äskön. Eikä oo tietoa millo tulevat. Kyllä minuu v...ttaa. Kahen pienen lapsen kans vielä tässä olla, ku ei tuu lämmintä vettä ja ei voi tehä ruokaa ym.

Muuten kertokaahan muut onko näi loppukierrossa merkki raskautumisesta se, et valkovuotoa erittyy enemmän ja haisee :D?! Huomasin äskön, et alkkareis oli valkovuotoa, joka haisi erilaiselta, ku yleensä tai siis sitä taas erittyy enemmän. Huomasin saman kesäkuun lopussa enne ku tein testiä, mut voihan se olla et ei oo mitään ja turhaan herättelen toiveita :D.

Peukut pystyyn m0308, et sieltä se plussa tulee :D
 
Pyyter-2: Mulla on ainakin ennen raskauksia ollut tollasta, että valkovuodon määrä lisääntyy. Vaikka normaalisti on ihan kuivaa oviksesta menkkoihin asti. Peukut pystyyn b :D d

Mulla polttelee tuo toinen raskaustesti tuolla kaapissa...tekis kovasti mieli tarkistaa vielä, miltä se viiva näyttää... HCG:n määrä kaksinkertaistuu joka toinen päivä, eli järkevintä ois tehä vasta huomenna, mutta jos se kaksinkertaistumispäivä oiski ollut tänään :whistle:

Vieläkin vähän epäuskoinen J-t
 
Illalla puhelin miehelle, että tekiskö testin aamulla. Mies vaan sanoi, että jos sille tuntuu. En sitten tehnytkään, kun ei sille tuntunut :D Mies kyseli teinko testin ja oli selvästi pettynyt, kun en tehnyt ja käski huomenna tekemään. Kuulema hajuaistini on muuttunut liika tarkaksi :D
Saa nyt nährä... En oikein usko, että olisin raskaana...
 
Oivoivoi..... Mä olen lähes katumapäällä nyt, kun mies on aivan innoissaan. Mikä muhun meinaa iskeä?! Olen aina halunnut ison perheen jos mulle sellainen suodaan ja esikoisen isän hylkääminen olikin kova paikka, kun tajusin, että tyttö saattaa jäädä ainokaiseksi. Toki olisin hänestä ollut mitä kiitollisin jne, mutta...

Nyt miehen kanssa juuri eilen juteltiin, että mun tarttee ottaa vähän vitskukuuria sun muuta, että kroppa olisi vastaanottavassa tilassa jne...siis oikeasti: mun mies jutteli asiasta... ja nyt mä olen melkein paniikissa, että ei ei ei..... en mä uskallakaan....
 
mymosa
TIISTAI 10.8.2010


Taikawiitta.............................kp 45/28................................yk ?
Rixutin....................................kp 31/??...................................yk 1
Dyyni......................................kp 31/28.................................yk 1

Miuski00................................kp 26/29....................................yk ?
Mimse....................................kp 26/28.................................yk 1
Pyyter-2.................................kp 26/??..................................yk 1
Huldasharks...........................kp 25/40-60...............................yk 3
Mymosa..................................kp 21/??............dpo7..............yk 6

leena77.................................kp 18/24-29............................yk 5
Jadey.....................................kp 18/??................................yk 1
Ninnuski................................Kp 18/ 26-28.............................yk 5
Mama-84...............................kp 17/29-30.............................yk 2
MyrskyMaija...........................kp 13/27-32..............................yk 1
Muumi82................................kp 12/28...................................yk 1

Äiti88.....................................kp 10/30..................................yk 2
smurffiina84...........................kp 10/24-30..............................yk 2
Minnarun................................kp 9/ 29-31...............................yk ?
sporty....................................kp 7/28-32...............................yk 4
Nepula...................................kp 6/28-32.............................. yk1

Pompo79...............................kp 4/24-27...........................yk?
PieniTytönTylleröinen.............kp 3/28.................................yk 4
Nipsu87.................................kp 3/??..................................yk 1
Harmaana


Taustalla:

Niina22
Calumet
HelinäKeiju10
Orwokki
Criminal Mind




Haamut



Vuoden 2010 plussat:

Lotskuliini, Poni06, unikeiju, Wandii, Epeti, P123, Marjaporkkana, Muutosta, Mintukas, sutulii, justiina83, Lihapulla, snowangel, syksyinen, Ella-83, kahvilla, Gitta85, helmikuun, Alba, tytöt0400, töppänä, smirgel, Keffeli, yk 4, Varpu30, yk 3,mussu81, yk 5, miisuliisa, yk 2, Neppi, yk 1, Tarkse, yk 5, MamaDeDos, yk 1, vauvahaaveilija85, yk 2, kääkkis, yk 2, Barbamama35, yk 1, commander77 yk 3, memmiliini, BansQu yk 2, Sssalla yk 14, Gammi, Liro yk 1, Mistä mä tiedän yk 2, Minttis81, MoilasenH, Lime26 yk 4, Milas yk 2, netta23 yk 1, äizikkä yk 4, J.T



Plussaonnea!!




Päivittämiseen tarvitaan LAINAA-näppäintä, sen jälkeen poistellaan alusta viime päivittäjän nimi ja lopusta kaikki ylimääräinen. Kuka vaan voi tämän tehdä, eikä ole vaikeaa! Plussaonnea!


:attn: :attn:
TAUSTAILIJAT! Jos haluatte pysyä listoilla, ilmoittautukaa! Vahvistetaan sitä mukaa teidän nicit. Poisjääneet poistetaan listoilta viimeistään ensi kuussa!
LISTALAISET! Ne jotka eivät ilmoittele kuulumisiaan, siirretään kuun alussa TAUSTALLE ja siitä seuraavan kuun alussa pois, kts. yllä.
Jotta listalla olisivat vain ns. aktiiviset kuumeilijat.






 
mymosa
Mulle tuli tänään pyykkiä pestessä sellanen olo, että nyt on pullat uunissa.. ennen ei ole tullut. Tietty sitä tippuu ja lujaa maanpinnalle, mutta aina on testaaminen ollut sellaista "en uskalla" ja nyt suorastaan haluan testata. Huomenna ois dpo8 ja hyvin hyvällä onnella silloin haamun vois saada jos jotain ois.. Mutta kahotaan. Viimeistään lauantai aamuna testaan.
 
Minä voisin hypätä tänne mukaan. :wave: Mennään Muumi82:sen kanssa aika samalla rivillä, täällä myös ikä on sama, kolmatta kuumeillaan, yk 1 meneillään ja kp:t nyt 13/27-32. Yritystä ei tästä kierrosta ainakaan ole puuttunut, lauantaista asti peittoja heiluteltu ahkerasti. Mulla on nyt vaan kamala flunssa, että liekö tuo vaikuttanut ovulaatioon, mutta loppukuustahan sen sitten näkee.. En oo ainakaan särkylääkettä uskaltanut ottaa, että ei sen takia menisi ovuloinnit puihin. Kovasti toivotaan kolmatta lasta meidän perheeseen, toukokuun alkupäiville osuisi LA, jos tästä ekasta kierrosta heti tärppäisi... Hormonaalista ehkäisyä en oo käyttänyt yli vuoteen eli sen puolesta toivotaan, että kroppa pelittäisi heti hyvin. :)
 
mua rupeaa jo suoranaisesti ahistamaan tämä tila. kp 35/31 menos. en tohi vieläkää testata uudestaan ,kun on niin varma tunne että en oo vieläkää raskaana. alamahaa on ruvennu vähä ny juilimaan... josko ne menkat kuuuiiiteenki sieltä vielä tuloo.
 

Yhteistyössä