*** KOLMATTA KAIPAAVAT ELOKUSSA ***

tänää kp32/31. eilen olin taas niin turvoksissa,että mun maha näyttää oikeasti siltä,ku ois jo ainaki 5:llä kuulla raskaana. ärsyttää se ku ihmiset tulee onnittelemaan tai kahtoo mun mahaa niinku miettien että onkohan tuo taas raskaana?? se hävettää,itkettää,masentaa, ja tekisi mieli kirjoitaa itseeni "sori,en ole raskaana!! mahani on vain jostai syystä iso kuin rantapallo" oon laiha ( 164cm ja 55kg) ,niin maha erottuu turhanki hyvin. eilen maha tuntu illalla ku olin menos nukkumaan,siltä ku se ois liikkunu :eek: luulin jo että oon tulossa hulluks lopullisesti ja ku katoin sivusta päin ,ni se näyttiki siltä :eek: maha on ollu koko ajan niiiiin täys ja turpea ja kipeä ja kaikenlaista.. äsken ku nousin sängystä,tuli sellanen repäsykipu,että oikeasti luulin että lähti koko maha toisesta reunasta irti. ja sitte tuntu ku jotain ois oikeen kunnolla lorissu housuun. menin kattoon,ni ei siellä mitää ollu.. kirkasta valkkaria vaan.
huono olo jatkuu edelleen.... ja paino tippuu.. viime yönä näin ensinmäistä kertaa kolmeen vuoteen unta,että olin raskaana. on tää hullua hommaa :LOL:
 
Moi kaikille! Voisin liittyä joukkoon.

Taustoista sen verran, että meillä on vajaa 3-vuotis tyttö ja 1,5-vuotias poika. Nyt olisi aika sitten kolmannelle, minä kun olen asettanut itselleni lastenteko-ikärajaksi 30v. Vielä on siis aikaa reilu vuosi :D. Ehkä me ollaan vähän hulluja kun tähän kaaokseen vielä kaivataan lisää väkeä, mutta eipä näitä juttuja voi järjellä ajatella..

Seuraavasta kierrosta aloitellaan yritys. Ekan lapsen kanssa yritystä kesti vajaa 2 vuotta, mutta toinen onnistuikin jo ekasta yrityskierrosta. En kuitenkaan jaksa uskoa että tällä kertaa onnistaisi yhtä helposti. Ehkäpä hommaan ovistikkuja, me kun ei olla kaikkein aktiivisimpaa sorttia makkarissa :LOL: .

Eipä muuta.. tämä on ehkä sitä parasta aikaa kun tietää kaiken ihanuuden ja kamaluuden olevan vielä edessäpäin. Lisäksi itsellä on tosi onnellinen olo - "minulla on salaisuus mutta kukaan ei sitä tiedä" :D
 
Tervetuloa uudet! Tänne mahtuu kyllä ja on jo niin iso osa päässyt siirtymään toiselle puolellekin, että kiva saada uutta juttuseuraa :)

Mun mies sai ihme kohtauksen tuossa. Se alkoi ihan urakalla intoilemaan, että miten ihanaa olis jos saatais vielä yks lapsi. Mietti mitä kaikkea pitää tehdä ja mitä kaikkea muuttaa tämän hetkisestä tilanteesta jne... keskusteltiin jopa tulevaisuuden näkymistä, kun tajuttiin, että perheen vanhin muutaman vuoden päästä saattaa asua jo muualla, olla opiskelemassa jne.... hui.

Nyt mä lähden ompelemaan verhoja joten :wave:

ps. Täällä ei mitään muuta kuin menkkaoireita eli paronia odotellaan.... |O
 
no niin eli täällä on nyt kp1,tänään alkoi menkat.
onneksi ei reissussa alkanut menkat,kun uimassakin tuli käytyä.

täällä kyselty lapsiluvusta,mä oon aina halunnut 3 lasta enti mistä moinen on jäänyt päähän,eli se yksi vielä puuttuu.
mullakin on tuo 30v rajana,niinkuin oli joillain muillakin.
 
M0308, ymmärrän sua täysin. Ystäväni kysyi hetki sitten, että olenko raskaana, kun mahani näyttää siltä, teki mieli kysyä odottaako itse kolmosia, kun hänen mahansa näyttää siltä :ashamed:
Äitini kyseli myöskin vastikää, että eikö kohta pitäisi jo kolmannen olla tulossa jos haluamme kahden vuoden ikäeron, hän oli oikein kalenterista laskenut mihin mennessä pitäisi olla raskaana! Kehtaakin vielä |O Sanoin vain, ettei niitä lapsia aina voi kalenteri kädessä tehdä! Jos se itsestä olisi kiinni olisin jo pitkällä raskaana. Imetys ollut vaan turhankin hyvä ehkäisy :D

Kp29, ei menkkoja!!
 
Tervetuloa uusille kuumeilijoille!!
Täällä hikoillaan mökillä, ja silti on pakko tulla lukemaan muiden kuullumisia, vaikka näin kännykän välityksellä :)

Itselläni siis dpo 10... Eilen illalla huomasin rintani huomattavan kipeiksi, mitä mulla ei kyl yleensä ole kierron missään vaiheessa... Tämän vuoksipa sitten kävin noita rintoja puristelemaan ja sieltä puristui maitoa (?). Onko kellään ollut vastaavaa?

Lapsilutoiveista joku kyseli... Meillä (=minulla) on toiveena 4 lasta.
 
Tervetuloa uudet kuumeilijat :wave:

Täällä edelleen menkkoja odotellaan. Juilinnat on välillä tosi kovia. Laskin just kalenterista, että kolmet viime menkat on tullu tasan 27 päivän kierrolla. Nyt siis kp 28. Mies lähti just hakemaan raskaustestiä :saint: Olo ristiriitainen, välillä leijun pilvissä, oon raskaana, sitte pudotan itteni maanpinnalle, menkat tulossa ihan varmana. No pian se selviää :p Ois kyllä uskomatonta jos olis näin nopeasti tärpännyt, kun tyttöä tehtiin yli vuosi.

Muillekin kierron loppupäivillä meneville peukutukset b :D d

J.t
 
Tervetuloa miunkin puolesta uusille kuumeilijoille :D.

Ja paljon onnea plussan johdostaJ-t! Toivottavasti meistä mahdollisimman moni tulisi siun kanssa onks se nyt sit huhtikuisiin :D.

Omaa napaa: Täällä ei mitään uutta, viimeisiä kierron päiviä viedään. Saas nähä miten käy :D. Aattelin, et jos menkat ei ala enne 33 päivää ni testaan. Poikaa yritettäessä kierrot vaihtelivat 30-32 ja nyt ku ei oo menkkoja vielä tullu synnytyksen jälkeen ni en yhtään osaa sanoa millo ne alkaa. Ja sit seuraan tuntemuksiani, onko raskausoireta, niiden mukaan mennään. Nyt vielä viikko ni tietää paremmin :D
 
Onnea haamusta j-t =)

On: Menee niin hermot, eilen ja tänään tullut tiputtelu vuotoa ja minä kun luulin että ois ollut normaalit vuodot, mutta eipä ollut. Puoltoista viikkoa siis jo kestänyt nää kuukautiset. Kyllä on mennyt kroppa sekaisin keskenmenosta. Tästä kierrosta taitaa olla ihan turha odotella ovista, saati sitten plussaa :snotty: . Tuntuu välillä tosi pahalta seurata kaverin raskautta, joka on samoilla viikoilla kuin itse olisin jos ei olisi tullut keskenmenoa. Miettii vaan että mulla olisi noin iso maha ja liikkeet tuntus ja muuta. Mutta minkäs sille sitten!!! Elämä on välillä epäreilua!!! Toisaalta taas tuntuu ettei sais valittaa, kun on paljon pariskuntia joilla ei ole yhtään lasta, mutta silti joskus on pakko edes vähän purnata =)

Tulipas tästä valitusvirsi, mutta ihanaa päästä johonkin purkamaan tätä pahaa mieltä. Kun ei miehellekkään jaksa aina jauhaa samaa!!! Toivoisin vaan , että tää kroppa rauhoittuisi ja pääsis tosi yrittämiseen.

 
voisin liittyä tännekin, elikkä kolmas olis haaveissa :) Esikoinen aloittaa esikoulun keskiviikkona ja kuopus täytti juuri 9kk ja nyt vaivaa hirmuine kuume saada vielä yksi pieni perheen lisä :)
Ongelmana vain on ettei minulla ole ollut minkäänlaisia kuukautisia kahteenvuoten :s joten koskaan ei oikein voi olla varma milloin olisi paras hetki kuusta kunnes sitten yhtäkkiä tänään tuli täti kylään :D hieman omituinen olo, toki minulla on ollut miehen mielestä aina "ehkä menkat" kun olen kuulema kiukunpuuskainen aina kerran kuussa :D miehen logiikkaa.. jospa sittenkin olen normaali ja voin vielä saada lapsia, vaikka lääkäri hieman muita puhui tuossa kuopuksen syntymän jälkeen.. uusi aika minulla on lääkärille syyskuun alkupuolella joten varmistusta pitää vielä odottaa normaali vs epänormaali :D
mutta siis jos näin niin kp 1/? ja yk1
jännä nähdä kuin tässä käy...
 
onnea j-t :heart: :heart: :heart:

miuski00: niin kade ko luen sun miehen kuumeilujuttuja,oot kyllä onnekas =) meillä on kyllä yhessä sovittu että kierukka poistettiin mutta eipä toi isäntä näytä järin innoissaan olevan,päinvastoin.... :ashamed: :snotty:
 
J-T ONNEA PALJON :heart:

Munkin rupes tekeen mieli testin tekoon vaikka se turhalle tuntuukin... Ostin talvella viisi testiä ja yksi niistä vielä on jäljellä. Kerran kuussa testailin silloin, kun ei menkkoja vielä ollut siinä toivossa, että oliskin tärpännyt.

Jos silti odotan vielä pari päivää...
 
äiti88: Jospa teillä onkin sellaista hiljaista sisäänpäin kääntynyttä mietiskelyä ja sulattelua kuten miehillä yleensä. Eihän ne yleensä ilmaise pahemmin innostuksia sun muita, kun ovat niin..öh...miehiä :D

Mun tissit kutiaa ihan sikana!!! Voiko niihin iskeä hiiva tms??? Onko kellään kokemusta?! Mä taidan ihan varmuuden vuoksi antaa jonkun mömmökäsittelyn kohta, kun tää tekee mut hulluks |O
 
Mä en saa unta! Olen levoton, ei nukuta ollenkaan!!!

No, arvatkaas kuinka paljon kidutin itseäni lukemalla odotuspuolta.... ja sitten ostin kaverille vauvalahjaan jo jotakin :) Kerään sellaisen pienen "kakun" johon tulee vaatetta ja kestopuolta sekä äidille että lapselle ja kotiinkin tottakai. Aloitin sitten tänään :D Aikaa on joten voin sen tehdä pikkuhiljaa.....

 
jep miuski00 sitä se taitaa olla =) kysyin nimittäin tänään suoraan että onhan se mukana tässä hommassa ja vastaus oli : tottakai olen :heart: :D nyt taas elämä loistaa,varsinkin ku lomakin alkoi tänään :D

koskas meinaat testailla?
 
Onnea J-t!! :flower:

Mulla siis pitäis alkaa menkat ens lauantaina tai sunnuntaina (kierto 27-28 pvää ). Eilen lemmittiin.. Olen täällä sormet ristissä että olisi ollut myöhäinen ovulaatio ja tässä kierrossa jo olisi eden pienenpieni mahdollisuus :D.

Että mua muuten huvitti.. homman jälkeen mies hihkaisi voitonriemuisena; "Siellä on!" :LOL:
 
mymosa
MAANANTAI 9.8.2010


Taikawiitta.............................kp 44/28................................yk ?
Rixutin....................................kp 30/??...................................yk 1
Dyyni......................................kp 30/28.................................yk 1

Miuski00................................kp 25/29....................................yk ?
Mimse....................................kp 25/28.................................yk 1
Pyyter-2.................................kp 25/??..................................yk 1
Huldasharks...........................kp 24/40-60...............................yk 3
Mymosa..................................kp 20/??............dpo6..............yk 6

leena77.................................kp 17/24-29............................yk 5
Jadey.....................................kp 17/??................................yk 1
Ninnuski................................Kp 17/ 26-28.............................yk 5
Mama-84...............................kp 16/29-30.............................yk 2
Muumi82................................kp 11/28...................................yk 1

Äiti88.....................................kp 9/30..................................yk 2
smurffiina84...........................kp 9/24-30..............................yk 2
sporty....................................kp 6/28-32...............................yk 4
Nepula...................................kp 5/28-32.............................. yk1

Pompo79...............................kp 3/24-27...........................yk?
PieniTytönTylleröinen.............kp 2/28.................................yk 4
Nipsu87.................................kp 2/??..................................yk 1
Harmaana


Taustalla:

Niina22
Calumet
HelinäKeiju10
Orwokki
Criminal Mind




Haamut

J.t



Vuoden 2010 plussat:

Lotskuliini, Poni06, unikeiju, Wandii, Epeti, P123, Marjaporkkana, Muutosta, Mintukas, sutulii, justiina83, Lihapulla, snowangel, syksyinen, Ella-83, kahvilla, Gitta85, helmikuun, Alba, tytöt0400, töppänä, smirgel, Keffeli, yk 4, Varpu30, yk 3,mussu81, yk 5, miisuliisa, yk 2, Neppi, yk 1, Tarkse, yk 5, MamaDeDos, yk 1, vauvahaaveilija85, yk 2, kääkkis, yk 2, Barbamama35, yk 1, commander77 yk 3, memmiliini, BansQu yk 2, Sssalla yk 14, Gammi, Liro yk 1, Mistä mä tiedän yk 2, Minttis81, MoilasenH, Lime26 yk 4, Milas yk 2, netta23 yk 1, äizikkä yk 4



Plussaonnea!!




Päivittämiseen tarvitaan LAINAA-näppäintä, sen jälkeen poistellaan alusta viime päivittäjän nimi ja lopusta kaikki ylimääräinen. Kuka vaan voi tämän tehdä, eikä ole vaikeaa! Plussaonnea!


:attn: :attn:
TAUSTAILIJAT! Jos haluatte pysyä listoilla, ilmoittautukaa! Vahvistetaan sitä mukaa teidän nicit. Poisjääneet poistetaan listoilta viimeistään ensi kuussa!
LISTALAISET! Ne jotka eivät ilmoittele kuulumisiaan, siirretään kuun alussa TAUSTALLE ja siitä seuraavan kuun alussa pois, kts. yllä.
Jotta listalla olisivat vain ns. aktiiviset kuumeilijat.










 
Alkuperäinen kirjoittaja harmaana:
Onnea J-t!! :flower:

Mulla siis pitäis alkaa menkat ens lauantaina tai sunnuntaina (kierto 27-28 pvää ). Eilen lemmittiin.. Olen täällä sormet ristissä että olisi ollut myöhäinen ovulaatio ja tässä kierrossa jo olisi eden pienenpieni mahdollisuus :D.

Että mua muuten huvitti.. homman jälkeen mies hihkaisi voitonriemuisena; "Siellä on!" :LOL:
Ihana :LOL:

Kuulostaa niin raskausoireille teidän kirjoitukset. Älkää pitäkö hullua jännityksessä, vaan testatkaa jo :D

Meillä mies taas on ihan helisemässä, kun synnytyksen jälkeen se oli niin päin, että hän kyseli, että olisko tänään mitään? Ja mä olen nyt koko ajan kimpussa. Tekee vaan mieli koko ajan ja onhan mulla yks pieni taka-ajatuskin. Eilen mies sanoi, että voisko hänellä olla yks vapaa-päivä (siis sänkyhommista) :LOL: :LOL: Tänään laitto jo viestiä, että on taas kunnossa :D
 
mymosa
Ehkäpä tuo lista on oikein, uudet lisätty jne.. :LOL: Tiiä näin silmät unihiekalla onko vai eikö..

Ois tunnin päästä lääkäri ja sitten tulis lapsetkii.. niin se vaan tämäki vapaa meni. Mitenhän paljon sitä pitäis olla että sais tarpeeksi.

Eilen yöllä repi tuonne vasemmalle puolelle, mietin jotta oisko kiinnityskipuja, mutta välillä repäs oikealtakin puolelta niin tuumasin, että ei sitten varmaan ole. Alaselkä on kipee ja muutenkin menkkamaista jomotusta..
 

Yhteistyössä