*** KOLMATTA KAIPAAVAT ELOKUSSA ***

Minäkin kuulun niihin jolle ensimmäinen raskaus on tullut lahjana ilman yritystä, toinen ns. sivuosumalla ja nyt sitten tämä kolmas on kovasti yrityksessä...koetan hokea itselleni koko ajan että ei se välttämättä mene niin kuin aikaisemmin jne. etten kovin korkealta tipu... elämäni nyt kolmekymppisenä on aivan ihanaa näin seesteistä elämän vaihetta ei minulla ole asiat mallillaan ( ja voin kertoa että se mitä olen kokenut on vaatinut monien monien vuosien työn itseni kanssa ) nyt odotan että tulisin raskaaksi ja saisin nautia joka vaiheesta koko sydämestä ilman anopin tmv. uhkailua ja kiristystä. Olen niin paljon vahvempi kuin kuusi vuotta sitten. Saisin jos kaikki hyvin menee haluamani laiset ristiäiset ilman humalaisia ja ihan omassa kodissani, ensimmäiseltä en jaksanut taistella. Muistan silloin ajatelleeni että kuinka ihminen voi olla samaan aikaan maailman onnellisin ja silti niin surullinen ja pettynyt. Joten nyt paljon vahvempana uuteen koetukseen. Kylläpä helpotti tämä tilitys.
 
mymosa
Hmm.. päivätesti tehty ja joko tuohon testiin tulee viivanpaikka tai sitten mun silmät vain haluaa nähdä siinä toisenkin viivan.. siis ihan onneton, tietyssä kulmassa ja valossa vauvakuumeisen silmin havaittava olematon viiva..

Ei auta kun malttaa odottaa pari päivää ja tehdä uusinta testi..
 
Jahas, ei tänään ainakaan menkat ole alkaneet.. menee siis kaiketi huomiselle. Näin viime yönä unta, että mulla oli niin kutsuttujen rintojen (lue: nahkarukkasten) tilalla ihan megatissit. Siis sellaiset kiinteät kokoa FF :D . Esittelin niitä siinä miehelleni ja ihmettelin kun tuntuu tissit turvonneilta :LOL: . Aamulla toiveissani kokeilin paidan alle, mutta ei. Ei löytynyt muuta kuinvanhat kunnon lärpäkkeet. Tsiisus!!

Nyt vaan toivon täällä että ne menkat alkaisi ja pääsisimme aloittelemaan ekaa kunnon yrityskiertoa!
 
Meitsi on pohjaton saavi.....vai olisinko jo niagara..... en tiä, mut hitto mikä olo :x

Mä pistin just uuniohrapuuron tulemaan ja tajusin just, et tein sen sitten niin, että riittäis about 7:lle joten saan syödä KUNNON iltapalan ja KUNNON aamupalan ja vaikka välipalatkin ja yöpalan eikä lopu :LOL:
 
Alkuperäinen kirjoittaja harmaana:
Jahas, ei tänään ainakaan menkat ole alkaneet.. menee siis kaiketi huomiselle. Näin viime yönä unta, että mulla oli niin kutsuttujen rintojen (lue: nahkarukkasten) tilalla ihan megatissit. Siis sellaiset kiinteät kokoa FF :D . Esittelin niitä siinä miehelleni ja ihmettelin kun tuntuu tissit turvonneilta :LOL: . Aamulla toiveissani kokeilin paidan alle, mutta ei. Ei löytynyt muuta kuinvanhat kunnon lärpäkkeet. Tsiisus!!



:LOL: mä näin JUST samallaista unta toissa yönä :LOL: mutta vain toinen tissi oli kasvanu järettömäks :LOL:

om: ei muutoksia.... vuoto on tippa/päivä ja sekin sellasta ruskeaa vanhaa verta...... maha ON iso! niin no toinen tissin pää on menny ihan tummaks,sen kummalla on aina ollu helpompi imettää. ja kummasta on enempi maitoa tullu. soitin lääkäriin ajan... tiiä sitte koska pääsöö :/ saispa lähetteen ultraan että näkis mitä mun mahasta löytyy. kauhea jos ois joku kasvain mikä siellä kasvaa noin :eek: aatos taas lentää :D

meijjän esikoista yritettiin 3kk:tta. ukko päätti että nyt tehään lapsi ja se tehtiin. syyskuus -02 tuli pos. tulos ja oli täysin oireeton raskaus. tokaa yritettiin vähä kauemmin. tammikuus -07 km rv 5, siitä kohtu tulehus ja vuoto kesti 6viikkoa. toukokuus -07 tärppäs uuestaan, tuli 2-3 päivän tiputtelu menkat ja kesäkuus oli testi positiivinen. sit alko kivut ja kahen viikon vuoto. lääkärit totes km:n ja ois tehny mulle kohdun tyhjennyksen. en suostunu. tulos: viikon päästä kontrolli ultras oli pieni mies jolla löi pienintäkin pienempi sydän <3 poika on terve 2,5 vuotias hurmuri :) viikot oli vähempi mitä piti. nyt oon tammikuus jättäny kaikki hormooni tuotteet pois. eli ei mitää ehkäisyä,muuta ku keskeytetty yhd. ja ukolla on vahinkoja sattunu... paljon.... joka ovis aikana.. mutta ei vaan tärppää......... :/

tämmönen on mun tarina.
 
Missä mun menkat on :'( Olisin jo halunnut pääsrä yrittämään uuteen kiertoon.

Testejä mulla ei enää ole enkä ole tekemässäkään nyt. Edellisissä oli se varma fiilis, että on tärpännyt, nytten sitä ei ole, ei sitten tippaakaan!

Toivottavasti muille sattelee positiivisia tuloksia :heart:

Olisiko muuten mitään ideaa lisätä tuohon listaan lasten syntymävuosia? Tyyliin tytön syntymävuosi punaisella ja pojan sinisellä. Olisi kiva nähdä, minkä ikäisiä lapsia kaikilla on ennestään :)

Eilen illalla nukahdin sohvalle jo kymmenen aikaan, johtunee siitä, että on joka ilta valvottu yli puolen yön.
Näinkin yöllä ihan kummallista unta! Ihan sekopäistä!

Joo, enköhän minä ole löpissy jo tarpeeksi :D
 


LAUANTAI 14.8.2010



Taikawiitta ..................... kp 49/28 .................... yk ? :heart:
m0308 ........................... kp 40/31 .................... yk ? :heart:
Rixutin ............................ kp 35/?? .................... yk 1 :heart:
Dyyni .............................. kp 35/28 ................... yk 1 :heart:

Pyyter-2 ......................... kp 30/?? ................... yk 1 :heart:
Huldasharks ................... kp 29/40-60 ............. yk 3 :heart:
Harmaana ...................... kp 28/27-28 .............. yk 0 :heart:
Mymosa .......................... kp 25/?? ... dpo11 .... yk 6 :heart:

Jadey ............................. kp 22/?? ................... yk 1 :heart:
Ninnuski ......................... Kp 22/ 26-28 ............ yk 5 :heart:
Mama-84 ........................ kp 20/29-30 ............. yk 2 :heart:

MyrskyMaija ................... kp 17/27-32 ............. yk 1 :heart:
Muumi82 ........................ kp 16/28 .................. yk 1 :heart:
Äiti88 ............................. kp 14/30 .................. yk 2 :heart:
smurffiina84 ................... kp 14/24-30 ............ yk 2 :heart:
Minnarun ........................ kp 13/ 29-31 ........... yk 1 :heart:
sporty ............................ kp 11/28-32 ............. yk 4 :heart:

Nepula ........................... kp 10/28-32 ............. yk 1 :heart:
Pompo79 ....................... kp 8/24-27 ............... yk ? :heart:
PieniTytönTylleröinen ..... kp 7/28 .................... yk 4 :heart:
Nipsu87 ......................... kp 7/?? ..................... yk 1 :heart:

Miuski00 ........................ kp 4/29 ..................... yk ?
2002 2007
leena77 ......................... kp 4/24-29 ............... yk 6 :heart:
Mimse ............................ kp 2/28 ..................... yk2 :heart:

KHJ .................................kp?/??........................ yk? :heart:



Taustalla:

Niina22
Calumet
HelinäKeiju10
Orwokki
Criminal Mind




Haamut



Vuoden 2010 plussat:

Lotskuliini, Poni06, unikeiju, Wandii, Epeti, P123, Marjaporkkana, Muutosta, Mintukas, sutulii, justiina83, Lihapulla, snowangel, syksyinen, Ella-83, kahvilla, Gitta85, helmikuun, Alba, tytöt0400, töppänä, smirgel, Keffeli, yk 4, Varpu30, yk 3,mussu81, yk 5, miisuliisa, yk 2, Neppi, yk 1, Tarkse, yk 5, MamaDeDos, yk 1, vauvahaaveilija85, yk 2, kääkkis, yk 2, Barbamama35, yk 1, commander77 yk 3, memmiliini, BansQu yk 2, Sssalla yk 14, Gammi, Liro yk 1, Mistä mä tiedän yk 2, Minttis81, MoilasenH, Lime26 yk 4, Milas yk 2, netta23 yk 1, äizikkä yk 4, J.T



Plussaonnea!!



Päivittämiseen tarvitaan LAINAA-näppäintä, sen jälkeen poistellaan alusta viime päivittäjän nimi ja lopusta kaikki ylimääräinen. Kuka vaan voi tämän tehdä, eikä ole vaikeaa! Plussaonnea!


:attn: :attn:
TAUSTAILIJAT! Jos haluatte pysyä listoilla, ilmoittautukaa! Vahvistetaan sitä mukaa teidän nicit. Poisjääneet poistetaan listoilta viimeistään ensi kuussa!
LISTALAISET! Ne jotka eivät ilmoittele kuulumisiaan, siirretään kuun alussa TAUSTALLE ja siitä seuraavan kuun alussa pois, kts. yllä.
Jotta listalla olisivat vain ns. aktiiviset kuumeilijat.






[/quote]

 
Mä poistun nyt, joku voi ottaa ja jatkaa muokkailua. En löytänyt mieleistäni kuvaa lasten eteen eli suapi hoidella hommanpuolikasta ;) Itsellä siis yhdensortin nyt, mutta saa ottaa ja muokata sen muiden kanssa samanlaiseksi. Päivitin listan myös....katsokaa omat tiedot, että ovat oikein, kun tein sen unenpöpperössä ;)

:wave: Näkytään illemmalla!
 
Tervehdys pitkästä aikaa :wave: ! Täällä onkin monilla jännät ajat, toivotaan plussaa teille kaikille! Päivät tuntuu niin pitkiltä odotellessa sopivaa pissimispäivää, tuntuu ne jo pitkiltä ovistakin ootellessa.

Meillä on molemmat tärpänny aika lailla nopsasti, ykkönen melkein ajatuksesta että vauvahan vois meillekin tulla. Ja kakkonenki tärppäsi helposti, joskin saimme keskenmenon näitten välissä. Oli sitten tämän kakkosen odotus aika hermoilua, siitä ei niin osannut nauttia.

Nyt ollaan oltu jo varmaan neljä viis kuukautta ilman ehkäisyä, joskin vasta viime kierrossa oikeasti "yritettiin", joten minulle voi lisätä yk2 tuonne listaan jos joku päivittää. Ja lapsukaiset on syntyneet 2006 ja 2009.

Mulla on ollu enenevässä määrin oviskipuja niin ykkösen kuin kakkosenkin jälkeen. Viimeks ihan kamalan kivuliasta, ihan menkkakipuja vastaavaa, kouristusta. Päivän kovasti kipuili ja toisena niin että tiesi missä mennään. En vain tiiä että onko se otollinen hetki just sillon kun ei juuri kärsis hommiin alkaa vai ehtiikö sitten kun kipu hellittää. En oo ovistikuilla testaillu, mietinkin että pitäisköhän tilata. Ebayssä oli tosi edullisia paketteja niin raskaus- kuin ovistikkujakin!
 
Voi harmi leena77 :(. Miul on vähän sama ongelma, ei oo kuukautisia näkyny ja tänää tosiaan kp 30 jo :(. Sais kyllä alkaa, jos en oo raskaana, tää oottaminen on hermojaraastavaa :kieh:. Enne ku aloin oottaan poikaa oli kierto samanlainen 30-32, yhen kerran oli jopa 34. Et en yhtään tiiä millo uskaltasin testata uudelleen. Eilen tosiaan näytti negaa. En tiiä oisko miulla näyttäny testi jo noin varhasessa vaiheessa, ku en oo ikinä testannu tuollo, tytöstä tais olla peräti 36 jo ku testasin ja pojasta 33 kp.

:attn: Jos joku ystävällisesti päivittäs miun kohalle tyttö 2007 ja poika 2010 :heart:. En tiiä miten se oikein tehään.

Ja Miuski00 harmi ku siul on noi voimakas vuoto :|, koita jaksella =)
 
Olen viettänyt tarkoituksella vähän hiljais eloa kun tämä alkukierto aika tylsää aikaa ja yrittänyt olla miettimäti päiviä mutta kun sopivasti kiero päivä vastaa kuukauden päivää niin tietää koko ajan missä mennään :)
Meille ei mitään uutta katsellaan ja odotellaan.
Lapsilla alkoi koulu ja tarha taas kesäloman jäljilta.
 
mulle saa kans laittaa tyttö -03 ja poika -08. ja pitäiskö tuo kp:kin muuttaa?? tänää on maha ollu kipeämpi ja veri väärä on kasvanu... jos se ois sitte tänää kp1/31 vai lasketaanko nuo tiputtelu päivät jo (mitä mulla ei oo koskaan ollu) ?? jos lasketaan ni sit tää on jo kp4/31..
 
:hug: Kaikille, joilla ei tästä kierrosta tärpännyt.

Mä jännäilen, että löysinkö sittenkin oviksen itseltäni :D Mä olen aikamoista salapoliisityötä tehnytkin sen eteen ja nyt alkaa ainakin tuntumaan siltä, että mahkut olis OVIKSEEN! JEE :p :p :p

Kattokaa nyt, olisko huomenna jo ovisplussa testistä?



http://www.aijaa.com/v.php?i=6551784.jpg
^^Tuossa vielä tarkempi kuva
 
Leena :hug: Laita joskus kuitenkin kuulumisia :heart:

Voimia kaikille tädin valtaan joutuneille!!

Huldasharks sullahan tosiaan alkaa viiva tummumaan! Kauan oot tikutellu? Katoin et toi sun kierto on ollu ilmeisesti aika epäsäännöllinen.

Olikos se Dyyni kun mietti sitä plussan näkymistä.. En kyllä osaa sanoa siihen mitään faktaa, mutta itse kuulun kans niihin myöhään plussanneisiin (esikko kp 42 ja tokasta en tiiä milloin ois näkyny mut tein testin vasta rv 8+1 ja oli plussa :LOL: ) ja oon vaan aina ajatellu, et se on ihmiskohtaista. En siis odota nytkään plussan näkyvän kovin aikaisin. Aion kyllä todellakin testailla heti kun vaan kehtaa! Ootteko te siis testaillu paljon ennen kuin tädin pitäis tulla? Dpo 10:stä oon lukenu..?

Hei Mymosalla tais olla jännät paikat kun se testi antoi kuitenkin jotain toiveita! Jee, nyt vaan uutta kokeilua. Varmaan hirmuista odotella se pari päivää :eek:

En tiiä onko kysymyksissä vika vai kysyjässä kun kukaan ei oikeen ikinä viiti mulle mitään vastata, mut silti kysyn taas =)
Eli vähän gallup-tyyppisesti: kumpi ois teistä parempi, kaksi lasta samaan makkariin sukupuolen mukaisesti tytöt-pojat vai iän mukaisesti et esim. vanhimmalla oma huone ja kaks pienempää samaan?

Sorkke jos jää jotain kommentoimatta.. Ollaan viikonloppureissussa ja en oo ehtiny säännöllisesti lukemaan.
Heippa ja mukavaa viikonlopun jatkoa :wave:
 


LAUANTAI 14.8.2010



Taikawiitta .................... kp 49/28 .................... yk ? :heart:
m0308 .......................... kp 40/31 .................... yk ?
2003 2008
Rixutin ........................... kp 35/?? .................... yk 1 :heart:
Dyyni ............................. kp 35/28 ................... yk 1 :heart:

Pyyter-2 ........................ kp 30/?? ................... yk 1
2007 2010
Huldasharks .................. kp 29/40-60 ............. yk 3 :heart:
Harmaana ..................... kp 28/27-28 .............. yk 0 :heart:
Mymosa ......................... kp 25/?? ... dpo11 .... yk 6 :heart:

Jadey ............................. kp 22/?? ................... yk 1
2008 2009
Ninnuski ........................ kp 22/ 26-28 ............ yk 5 :heart:
Mama-84 ....................... kp 20/29-30 ............. yk 2 :heart:

MyrskyMaija ................... kp 17/27-32 ............. yk 1 :heart:
Muumi82 ........................ kp 16/28 .................. yk 1 :heart:
Äiti88 ............................. kp 14/30 .................. yk 2 :heart:
smurffiina84 ................... kp 14/24-30 ............ yk 2 :heart:
Minnarun ........................ kp 13/ 29-31 ........... yk 1 :heart:
sporty ............................ kp 11/28-32 ............. yk 4 :heart:

Nepula ........................... kp 10/28-32 ............. yk 1 :heart:
Pompo79 ....................... kp 8/24-27 ............... yk ? :heart:
PieniTytönTylleröinen ..... kp 7/28 .................... yk 4 :heart:
Nipsu87 ......................... kp 7/?? ..................... yk 1 :heart:

Miuski00 ........................ kp 4/29 ..................... yk ?
2002 2007
leena77 ......................... kp 4/24-29 ............... yk 6 :heart:
Mimse ............................ kp 2/28 ..................... yk2 :heart:

KHJ .................................kp?/??........................ yk? :heart:



Taustalla:

Niina22
Calumet
HelinäKeiju10
Orwokki
Criminal Mind




Haamut



Vuoden 2010 plussat:

Lotskuliini, Poni06, unikeiju, Wandii, Epeti, P123, Marjaporkkana, Muutosta, Mintukas, sutulii, justiina83, Lihapulla, snowangel, syksyinen, Ella-83, kahvilla, Gitta85, helmikuun, Alba, tytöt0400, töppänä, smirgel, Keffeli, yk 4, Varpu30, yk 3,mussu81, yk 5, miisuliisa, yk 2, Neppi, yk 1, Tarkse, yk 5, MamaDeDos, yk 1, vauvahaaveilija85, yk 2, kääkkis, yk 2, Barbamama35, yk 1, commander77 yk 3, memmiliini, BansQu yk 2, Sssalla yk 14, Gammi, Liro yk 1, Mistä mä tiedän yk 2, Minttis81, MoilasenH, Lime26 yk 4, Milas yk 2, netta23 yk 1, äizikkä yk 4, J.T



Plussaonnea!!



Päivittämiseen tarvitaan LAINAA-näppäintä, sen jälkeen poistellaan alusta viime päivittäjän nimi ja lopusta kaikki ylimääräinen. Kuka vaan voi tämän tehdä, eikä ole vaikeaa! Plussaonnea!


:attn: :attn:
TAUSTAILIJAT! Jos haluatte pysyä listoilla, ilmoittautukaa! Vahvistetaan sitä mukaa teidän nicit. Poisjääneet poistetaan listoilta viimeistään ensi kuussa!
LISTALAISET! Ne jotka eivät ilmoittele kuulumisiaan, siirretään kuun alussa TAUSTALLE ja siitä seuraavan kuun alussa pois, kts. yllä.
Jotta listalla olisivat vain ns. aktiiviset kuumeilijat.






[/quote]

[/quote]

 
Mä päivitin itelle, Pyyterille ja m0308:lle muksut. Mut en päivittäny sulle m0308 niitä kp:ä, kun saat itse päättää kummat haluut listaan.
Miuski, must toi tuttia imevä vauva on söpö! Pidetään se kuva, jooko!

Pompo ja HelinäKeiju: mä en päivittäny teidän kun en tiiä onko lapset tyttöjä vai poikia. Laittaa sitten kerralla listan kuntoon se joka laittaakaan!

Mäkin haluisin Pompon tavoin tietää, pitääkö sitä pupuilla silloin kun se ovis repii vatsaa ja ei kunnolla pysty kävelee (ja ei todellakaan tee mieli) vai odotella sen kivun yli. Näin biologisesti ajatellen luulisin et odotella, koska joskus luolamies-aikoina ainakaan ei oo ollu oviksesta tietoa ja voisin kuvitella ettei ne naiset oo päästäny niitä ukkoja lähellekään niin kipeinä :LOL:
 
Hyvä, että idea kelpasi :) Meidän pojat on syntyneet 2006 ja 2009. En uskalla itse sotkea tuota listaa :D

Kävin tutkimassa toiselta palstalta, minne ennen kirjoittelin, että miten tuo kierto on alkanut normalisoitumaan palattuaan viime synnytksen jälkeen. Silloin tämä eka kierto oli ollut 37 päivää ja sitten seuraavasta lähtien se 28 päivää lähes aina. Jos se menee nyt samalla kaavalla ja muutaman päivän sisään alkais...
 

Yhteistyössä