Hei, ängen itseni tähän väliin . Noista ovistesteistä tuli mieleen... Meillä oli kolmannen yritystä noin vuosi sitten ja tuolloin testailin joskus "tuloksia" ovistestillä. Se näytti ennen menkkojen alkua selvää plussaa ja olin ihan varma että olisin raskaana. Vaan enpä ollut.
Kolmannen yritys jätettiin tuolloin ja ajatus kuopattiin. Nyt ajatus taas kaivaa mieltä: vieläkö yksi... Suurin huolenaihe on sama kuin vuosi sitten: ikä. Täytän 35 ens vuonna ja mies lähempänä 40. En ois koskaan uskonut että näin myöhään miettisin lasta. Tai no 35 on ollu mulla henkisenä takarajana mutta se että mies on jo noin paljon vanhempi pistää miettimään että onko juna mennyt jo
Vähän mietittiin että kosko tjottailtais pari kk... Blaah, en tiedä.
Kolmannen yritys jätettiin tuolloin ja ajatus kuopattiin. Nyt ajatus taas kaivaa mieltä: vieläkö yksi... Suurin huolenaihe on sama kuin vuosi sitten: ikä. Täytän 35 ens vuonna ja mies lähempänä 40. En ois koskaan uskonut että näin myöhään miettisin lasta. Tai no 35 on ollu mulla henkisenä takarajana mutta se että mies on jo noin paljon vanhempi pistää miettimään että onko juna mennyt jo
Vähän mietittiin että kosko tjottailtais pari kk... Blaah, en tiedä.