Onnea Lotus!
Mulla sitte täti tuli viime kierrossa myöhässä 32/27. Mä vähän veikkaan, ettei mulla ollu ovista viime kierrossa ollenkaan.
Nyt on kp 19 ja dpo 6. Ovis oli kp 13, tunnen sen niin pirun selvästi jos se on oikealla puolella, että vetää ihan 90 asteen kulmaan tai sohvalle sikiöasentoon
Omista fiiliksistä sen verran, että viime kierrossa hepuloin raskaaksi tulolla niin paljon että ihan suutui itelleni
Päätin että tässä kierrossa yritän hillitä itseni ja jotenkin olen onnistunut sillai että on jotenkin rauhallinen olo. Rauhallista oloa tietysti häiritsee oma kroppa joka antaa oikeasti merkkejä tai sit mun mielikuvituksen tuotetta. Toki, mullahan on ollu hieman outoja kiertoja tässä vuoden verran, tuntuu, että joka kierrossa on saanu ihmetellä jos jotakin asiaa, ehkä tää voi olla taas uus juttu näihin tuntemuksiin
Perjantaina tosiaan mulla oli ovulaatio, sunnuntaina dpo 2 mulla alkoi menkkamainen juilinta alamahalla, joka oli ajoittaista ei jatkuvaa. dpo 4 mua vihlo koko päivän, aamusta iltaan, vähä väliä munasarjoja, kohtua eli siis alavatsaa. Ja eilen, dpo 5, aamupäivästä lorahteli valkovuotoa ja iltapäivällä mulla tuli yhtäkkiä töissä kummallisesti nälkä ja hain leivän kahviosta, aluksi se maistui hyvälle ja lopuksi se oli ihan pakkopullaa, ei normaalia mulle... ja töistä kotiin päästyäni, pissalla käydessäni paperiin tuli selvästi rusehtavaa vuotoa... Lisäksi eilen mulla oli sellainen olo suussa että olisin nielassu karvapallon ja kurkkua kuivi ja suussa mastui pahalle... Tänään, dpo 6, on ollu rauhallisempi päivä, pientä vihlontaa mutta paljon vähemmän kuin tiistaina. Aamulla sain jonku yskäkohtauksen, joka oli niin kova lopuksi että vihlaisi alakertaan.
Etta alkaa mun rauhallisuus karista varmaan pikkuhiljaa, jos tää kroppa jatkaa tällästä menoa...
Menkkoja silti odotellaan alkavaksi noin kp 27-28 kohdalla koska ovulaatio oli kp 13.
Mitäs muille kuuluu?
PikkuMyy-82