Koko perhe saunassa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja MaRLaSingeR
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Meillä on aina saunottu niin ystävien kuin sukulaistenkin kesken sekasaunoissa. Lapsesta asti mökkielämää kesät vietetty ja meidän ystäväpiirissä saunominen porukalla on aina ollut luontevaa, aina myös uutena elämään tulleet ovat olleet valmiita sekasaunaan, vain yksi pariskunta on sellainen ettei nainen halua saunoa porukalla.
Viime kesänä istuin mieheni, kummisetäni ja isäni kanssa mökin saunassa ja oli oikein leppoisa ja huoleton olo, uutena vuotena saunoin kahdestaan parhaan ystäväni miehen kanssa. Alastomuus on luonnollista ja en häpeile kroppaani. Ei minua myöskään kiinnosta vieraiden miesten sukukalleudet.
Saunomiseen ei liity mitään seksuaalista paitsi silloin kun saunon kahdestaan mieheni kanssa.

Jokainen perhe tavallaan. Itse en enää varhaismurrosikäisestä alkaen halunnut isäni (tai pappani) kanssa saunoa, mutta en missään nimessä tuomitse sairaiksi perheitä joissa näin tehdään. Minulle kyllä tuli joskus teininä traumat, kun isä kommentoi ulkonäköäni kun näki minun mökillä menevän uimaan yläosattomissa, joten ehkä tästä syystä en edelleenkään halua isäni kanssa saunoa, vaikka muuten sekasauna ei ole ongelma.

Jos oma lapseni (poika) ei enää teini-iässä halua kanssani saunoa, niin se on ihan ok. Mutta jos haluaa, niin en minä ala kieltämään. Todella vaikea kuvitella, että voisin oman lapseni alastomuuden kokea joskus häiritseväksi tai kiusaannuttavaksi.

samaan aikaan. Perheen vanhempi tyttö 17v ja nuorempi poika about 15v?
Mun mielestä hyvin hämmentävää. Ajattelin vaan että onko tää monissakin perheissä ihan normi käytäntö? :x
Miten niin hämmentävää koko perhe saunassa niiten 15 ja 17v lasten kanssa jokin väärin hä....? Vai eikö poika sais nähdä oman siskon pimppiä ja tyttö oman veljen pippeliä tai siis nehän ei oo saunassa sen takii ett kattos toisten sukupuolielimiä mutta kyllä ne kuitenkin "näkee vähän toistensa "juttuja"" saunassa

Ihan ok tuo on mä oon ollu mun siskon kanssa saunassa mä 24 sisko 21 ja kerran niin vedin pippelistä saunassa ja sanoin siskolle kato tältä poikien pippeli näyttää kun se on täys erektiossa se kattoi oudosti ja sanoi hyi sehän oli pellelemistä

Yhteistyössä