Huutavat naapurit

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mari-st
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

mari-st

Uusi jäsen
14.08.2010
2
0
1
Asumme rivitalossa ja naapureista on tullut jo todellinen riesa. Kyseessä perhe, jossa 3 lasta. Lapsille huudetaan, siis toisin sanoen perheen normi puhetapa on miltei pelkkää kiukkusta huutoa! Myös kiroileminen heidän mielestään on vissiin ihan normaali kasvatustapa lapsilleen...vittu, saatana, perkele kuuluu koko ajan. Varsinkin äiti puhuu niin rumasti lapsilleen, että tekisi jo mieli puuttua asiaan...mm. eilen äiti huusi tyttärelleen seuravaa...vittu mul on pää kipee, tee ite leipäs ja tukehdu siihen :o Ja tämä on vaan yksi esimerkki monista.

Pihalla ei viitsi oleskella jos tämä perhe on samaan aikaan omalla pihallaan, koska tota huutoa ei oikeesti enää jaksa kuunnella! En myöskään halua että oma lapseni oppii kiroilemaan, kun kuulee sitä naapureiden suusta koko ajan. Minulle on aivan sama miten ihmiset lapsensa kasvattaa, mutta kyllä käy lapsia sääliksi. Fiksut lapset pilataan ihan täysin :(

Tulosta perheneuvolan tms. yhteystiedot ja pudota postiluukusta ystävällisen kirjelmän kanssa jossa mainitset että kannattaisi hakea apua ennen kuin ulkopuolisten tarvitsee tehdä lastensuojeluilmoitus.

Kyllä minä jo ilmottasin ihan suoraan lastensuojeluun! Kyllä meilläkin huudetaan ja välillä (hävettää) mys kiroillaan, mut jos se on joka päiväistä niin pahalle tuntuu :( Ja tiedän yhden samanlaisen tapauksen ja lisää vaan lapsia pukkaa heille ja en kyllä ymmärrä..

Alkuperäinen kirjoittaja O.o:
Kyllä minä jo ilmottasin ihan suoraan lastensuojeluun! Kyllä meilläkin huudetaan ja välillä (hävettää) mys kiroillaan, mut jos se on joka päiväistä niin pahalle tuntuu :( Ja tiedän yhden samanlaisen tapauksen ja lisää vaan lapsia pukkaa heille ja en kyllä ymmärrä..

Tulipas kiva kirjotusvirhe tuonne! >: (

Siis (hävettää ) Myös kiroillaan... Mitenhän se tolleen sen heittikin :/

Ja mitähän se lastenuojelu tähän liittyy? Mä tiedän kans perheen jossa lapsia n. 10 ja äidin puhetyyli on huutamista ja kiroilua, lastensuojeluun ilmoitettu, mutta heitä ei asia kiinnosta, eivätkä he aio puuttua asiaan.

Huh, täällä just äsken jossain naapuritalossa riideltiin niin kovaäänisesti että koko piha raikui. En edes tiedä mistä talosta tuli, on tällainen usean rivitalon yhteispiha. Ja minä olen vielä joskus hävennyt meidän omia harvinaisia riitoja, jotka saattaisivat ehkä kuulua yhteen naapuriin, eivät sentään koko pihalle.

Tulipas kiva kirjotusvirhe tuonne! >: (

Siis (hävettää ) Myös kiroillaan... Mitenhän se tolleen sen heittikin :/

Sulkumerkistä tulee usein tuo hymiö, siksi monet jättää välilyönnin ennen sulkua.

:o ihan kun mun näppikseltä
toi teksti.

Täällä meinaan samanlaiset naapurit. Kielen käyttö ihan hirveää. Lapsille huudetaan. Kaikki huutaa keskenään päivittäin.

Vanhempien riidat on sellaisia että ihan tässä aikuisella ihmiselläkin korvat punottaa ja suuri myötähäpeä heidän puolestaan. Vaan itse ovat kuin mitään ei olis koskaan tapahtunut.
Kerran lensi partsilta ukon vaatteet pihalle ja tätä rataa..

Jep. Ja lapsista kyllä huomaa heidän elämäntapansa.

Alkuperäinen kirjoittaja ..:
:o ihan kun mun näppikseltä
toi teksti.

Täällä meinaan samanlaiset naapurit. Kielen käyttö ihan hirveää. Lapsille huudetaan. Kaikki huutaa keskenään päivittäin.

Vanhempien riidat on sellaisia että ihan tässä aikuisella ihmiselläkin korvat punottaa ja suuri myötähäpeä heidän puolestaan. Vaan itse ovat kuin mitään ei olis koskaan tapahtunut.
Kerran lensi partsilta ukon vaatteet pihalle ja tätä rataa..

Jep. Ja lapsista kyllä huomaa heidän elämäntapansa.

Ovat kuin mitään ei olis koskaan tapahtunut.. mitä se muille kuuluukaan? Vai pitäiskö heidän tulla selvittämään teille riitanne???

Yhteistyössä