Kokkola ja lähialueet huhuuu....

\|O Nyt kyllä ärsyttää! Kirjoitin tosi pitkästi meidän kuulumisia tänne ja sitten sekoilin ja sain deletoitua koko tekstin..

No nyt vähän lyhennetty versio.. :kieh:

Eli käytiin Lukan kanssa siellä lääkärissä ja saatiin lääkärinlausunto erikoismaitoa varten. Nyt odotellaan Kelan päätöstä että voidaan ostaa korviketta. Ei sitä ole vielä sisäistänyt että kohta pitää oikeasti lopettaa imetys, vaikka se ruokavalio onkin alkanut ärsyttää.

Meillä on taas vähän remonttia tiedossa, mentiin nimittäin ostamaan liesitaso ja erillisuuni! :D Miksa meinaa vielä tehdä keittiön kaappeihin uudet ovet ja uusia työtasot. Olisi kyllä tosi kiva saada edes toi keittiö kuntoon, muilta osin tää onkin vielä aika pahasti vaiheessa..

Ollaan tässä Miksan kanssa suunniteltu viikonloppulomaakin! :D Ihan kahdestaan ollaan lähdössä johonkin sitten kun Lukan korvikeasia on kunnossa ja Miksan työtilanne vähän rauhoittuu. Varmaankin ihan kotimaanmatkaksi jää koska ajattelin että ei viitsi mennä esim. Lontooseen kun matka jää niin lyhyeksi. No sitä ehtii vielä miettiä. :)

En nyt pääse vielä teidän kanssa syömään kun ei se korvikejuttu ole vielä siihen mennessä valmis (imetän sitten vielä korvikkeen ohella koska sitä ei tiedä että sopiiko se korvike). Mutta pitäkää hauskaa ja syökää mahat täyteen!! :wave:
 
Moi!

Tännekkään ei mitään ihmeellistä.Jouduin sitten alottaan lääkekuurin poskiontelo tulehdukseen.Alku viikon oli tosi kurja olo ku oli ihan tukossa,nyt sitten jo paljon parempi.Kuumetta mulle ei sitten tullu ollenkaan.No hyvä niin =)

Ulkona on tosi kurja ilma :( Vielä just täks päiväks pitikin ruveta sataan,ku Janinan eskari ryhmällä on tänään retki päivä.

mutta palaillaan :wave:
 
Mun sisustusbuumi jatkuu täällä, huomenna olis tarkoitus mennä Askoon tilaan olohuoneeseen uudet kalusteet eli tv-taso, senkki ja hylly. Tietää taas sitten miksi töitä tekee?

Huuhkajatar kyseli sitä aikaa, olisko klo 18.30 hyvä aika? Pitäiskö tehdä vielä gallubbia ketä tulossa jos meitä on enemmän kuin seitsemän niin voitais tehdä pöytävaraus. Mä siis olen tulossa, muita?

Hennuli: teitkö löytöjä Chydeniasta?

Unusual: toivottavasti korvike sopii niin pääset sinäkin sitten viimeistään jouluna herkutteleen :p

Ja uudet kans messiin perjantaina ja kertokaas tekin kuulumisia, äiti82 ym.
 
Minä oon tulossa sitte perjantaina ja aika käy hyvin.

Ainahan tuolta chydeniasta jotain tarttuu mukaan ja teiltäki äiti helty ostaan lapsille jotain pientä. =)
Sitte käytiin vielä heseltä hakeen ruuat kotiin ja mikä siinä on että se pitää olla niin hyvää... :p
 
Heipä hei!

Pika moikat ja sitte nukkuu!Oskari on jo nukkumassa...Mä en valitettavasti pääse sinne pedrinakseen, kun Oskari syö tissiä.Onhan se saannu korvikettakin joskus mutta nukkumaan mennessä aina syödään tissiä.

Tietääkö kukaan mistä kokkolasta sais sappisaippuaa?????Pitäis tällä viikolla sielä kävästä ja käydä ettiin että jos sais porkkana tahrat pois Oskarin vaatteista!

Mutta nyt nukkuun palailaan taas!

Saparo: se on sitte ihanaa hommaa toi sisustaminen...Kaiholla muistelen kun sai ostaa uuteen kotiin uudet huonekalut!

Öitä! :wave:
 
Nyt kyllä v....a \|O \|O \|O \|O \|O \|O \|O \|O \|O \|O \|O \|O \|O \|O

Ajoin Kaarlelan kirkolta päin mäkeä alas Ventuksen tielle, tie oli liukas niin eipäs löytynyt pitoa renkaille ollenkaan että olis saanut pysähtyyn taikka edes pientareelle ajettua. Mäen alhaalla risteyksessä oli auto ja suoraan sitten perään mentiin \|O \|O \|O \|O \|O Henkilövahingoilta vältyttiin ja liikennevakuutus korvaa kyllä toisen auton vahingot (joita oli vain vähän) mutta meidänpäs auton keula meni ihan ruttuun ja kun ei ole Kaskoa just tuossa autossa niin arvatkaas kenen lompakko kevenee kummasti \|O \|O \|O Ette arvaa kun v.....a tällä hetkellä. Just iloitsin hyvästä rahatilanteesta, se jäi lyhyt aikaiseksi \|O \|O \|O \|O Saa monta saturaista pulittaa....... \|O \|O \|O \|O \|O \|O \|O \|O
 
saparo: :headwall: :hug: Ottaa varmaan kympillä päähän mutta onneks mitään vakavaa ei sattunu. Uutta peltiä onneks saa, mutta harmi ton vakuutuksen kans. :/

Meillä on keskimmäinen oksennus taudissa. :snotty: :headwall: Toivottavasti muut ei tuu ja varsinkaan minä, kiva alkaa tän mahan kans oksentaa. :/
 
Isäntäkin lohdutti että onneks vain peltiä ruttaantu. Hyvä tsäkä että olin meidän vanhemmalla autolla liikenteessä joka olis pitänyt myydä aikoja sitten pois mutta kun ei tuo isäntä ole saanut aikaseksi. Mutta taas meidän uudemmassa autossa olis ollut vakuutus joka olis kattanut molempien autojen vahingot. Ei voi kun harmitella :x Onneksi mun isä tietää että mistä noita osia saa vähän halvemmalla ja sen kaveri lupas laittaa sen kuntoonkin niin ei tarvi ihan omaisuuksia pulittaa :eek: Mutta kaikki on kukkarosta pois :eek:

Että silleen mutta täytyypäs lähteä laittaan neitiä yöunille :wave:
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 03.11.2006 klo 13:39 hennuli2 kirjoitti:
mää oon nyt sitte sairas. kauheessa oksennus ja ripuli taudissa oltu miehen ja pikku isännän kans eli musta ei oo tänään mihkään. :snotty:
Koittakaa parantua siellä!
Mullakin vatsa on ollut outo ja löysä joten taidan jättää väliin. Olis noloa oksennella ravintolassa kaiken kansan nähden.. :ashamed:

Te kunnossa olevat, pitäkää hauskaa!
 
No taas meni meidän tapaaminen mönkään :/ No yritetään uudestaan lähiaikoina. Tuossa Hennulille ehdottelinkin että pidettäiskö pikkujoulut marraskuun aikana jonkun kotona, lapset mukana. Syötäis torttuja yms. Meillekkin vois vaikka tulla, ketä kiinnostais?


 
No jos on kovin pöpö kammonen niin sitä tuskin sitte lähtee kotoaan mihinkään, ei käy kaupassa eikä missään ihmisten ilmoilla jne..Mua vaan ärsyttää ku ihmiset luulee että nää kulkutaudit ei tuu muutako suorasta kontaktista sairaana kans. Nimittäin tämmösen taudin saa esim ku käy kaupassa. Että valitettavasti nää kulkutaudit niin mahatauti ku flunssatki saa ihan mistä vaan. hyvällä käsi hygienialla voi kyllä vähentää tartunta riskiä. Meillä ei ollu ketään lähipiirissä jolla ois tää mahatauti nyt ollu ja niin se vaan meille tuli, ei oo ketään ketä voi "syyttää" tästä taudista.

Mutta mää ainaki saparo tuun teille( jos teillä pidetään) josset pelkää tauteja?? ;) Vai tuutteko meille?
Sovitaan joku päivä, mulle käy ma, ti ja pe aamupäivät ja päivä yleensä. Meillä on ke ja to kerhopäiviä ja mulla sitte illat koulua.<br><br>
 
Selvittelenpäs noita meikälaisen tulevia työvuoroja tuossa alkuviikosta niin ilmoittelen sitten miten meille kävis. Meille käy teillä tai meillä, ei väliä.

Koputtaa puuta... Meillä on oltu tosi vähän sairaana mutta jos on tullakseen niin tulee sitten.... Äiti82 mukaan kans vain =)
 
Huhuu onpas täällä hiljaista.... tekis mieli kiljaista \|O

Nyt mun uudet olohuoneen kalusteet odottaa tuossa eteisessä ihan palasina \|O Mä lähden tästä kohta töihin ja isäntä jää kotia saa nähdä kun kotia palaan että onko ykskään kasassa =)

En ole vielä mun tulevia työvuoroja saanut mutta ehkä jo tänään joten palaillaan pikkujoulun tiimoilta asiaan vielä.

Hennuli: löytyikö Tomi Traktoria siis sitä oikeaa?

Onko kukaan muuten kuullut Snowfairystä mitään? Laitoin viestiä mutta vastausta ei ole tullut? Pitäisköhän soittaa, ajattelin vain ettei ole tapahtunut mitään....

Huomenna on meidän neidin kauan odotettu TiTinalle konsertti, onks muita tulossa? Neiti kyselee vähän väliä että onko Tau siellä, onko TiTi siellä jne.

Meillä ei muuten enään juoda vain maitoa vaan se on Mimmi maitoa tai Onnekas maitoa (purkeissa on lehmillä nimet) ja aina yleensä on väärä purkki pöydässä ja pitää saada just sitä toista.

Työt kutsuu 25min päästä ja minä täällä vain vielä naputtelen, pitääpäs lähteä vaihtaan vaatetusta ja sitten liukasteleen tuonne liikenteeseen. Vaikka kaasujalka on ollut aika hiljainen tuon "kolarin" jälkeen. Hyvä niin :wave:
 

Yhteistyössä