Kokkola ja lähialueet huhuuu....

\
Alkuperäinen kirjoittaja 26.09.2006 klo 20:01 hennuli2 kirjoitti:
Snowfairy: no onpa se nyt kurjaa mutta toisaalta vauvahan on tärkein eli lepäät nyt sitte vaan. Sä et sitte varmaan pysty tulla syömään??

huuhkis mennäänkö sitte kahestaan vai onko sullekki tullu joku este? :/
Mulle sopii edelleen. Pitäiskö kuitenkin ehdottaa uusi päivä jos sais enemmän porukkaa mukaan? Kyllähän me tietenkin kahdestaankin pärjätään vallan hyvin. =)
 
No niin työhaastattelu käyty ja huomenna ilmottavat ketkä pääsee. Miten mä kestän, olisivat heti sanoneet onko mitään mahkuja. On se kumma kun kaikissa työnhakuilmoituksissa haetaan kokoaikaisia mutta kun pääset työhaastatteluun asti niin kysytään sitten että lähdetkä 30 tunnilla?

Kävin aamulla lääkärissäkin ja imivät piikillä ranteesta nestettä kun oli semmoinen pahkura. Ja kävi niin v...n kipeää.

Sohvista kuvia joku kaipaili, olikos se Heitukka. En osaa lisätä tähän, onko sulla sähkisosoitetta niin voisin meilata. Meilaappas mulle osoittees; sa-ra@luukku.com. Niin laitan illalla kuvia.

Nyt täytyy lähteä valmisteleen töihin lähtöä.
 
huuhkis: Niin kyllähän me kahestaanki pärjätään mutta oishan se nyt ollu kiva että ois päästy isommalla sakilla. ehotetaanko sitte joku toinen päivä?? täytyy sitte kököttää vaan ilta kotona... :/ ;)

saparo: mihin hait töihin? kerro kerro.... ;)
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 27.09.2006 klo 13:54 hennuli2 kirjoitti:
huuhkis: Niin kyllähän me kahestaanki pärjätään mutta oishan se nyt ollu kiva että ois päästy isommalla sakilla. ehotetaanko sitte joku toinen päivä?? täytyy sitte kököttää vaan ilta kotona... :/ ;)

saparo: mihin hait töihin? kerro kerro.... ;)
Voihan sen siirtää jos sais lisää tulijoita mukaan. 14.10 ei käy mulle, mies iltavuorossa ja lapsenvahtini täyttää 18v. (tyttäreni)
 
Mä olen ihan täpinöissä täällä =) Irtisanoin itseni tänään Cittarista. Aloitan työt BR-leluissa ensi viikolla, liike tulee Chydenia Centteriin. Pari viikkoa pitäis jaksaa tehdä kahta työtä päällekkäin mutta eiköhän sitä jaksa kun on vain väliaikaista. Aika rohkee veto mutta pakko sitä oli uskaltaa, toivotaan ettei mene konkkaan ainakaan heti.


Nyt vauvahaavet menee vähäks aikaa hyllylle mutta ei se haittaa kun olen nyt ihan täpinöissä tän uuden työn suhteen. Että tulette sitten ostaan kaikki lelunne multa
=)
 
Emppuliina
Moi vaan kaikille!

Kesä meni nopeaa ja niin se syksy tullut ja uudet kujeet! =) jatkoin taas opiskeluakin,se on semmosta monimuotoa,ollaan välillä kotona ja koulussa.

Välillä olen lukenut teidän kuulumisianne mutta jäänyt sitten itseltä kirjoittelu,olishan se kiva jos vaikka joskus pääsis tapaamiseenkin ;)

Täytyy kyllä jossain välissä tulla tsekkaan se uus ostoskeskus kun se aukeaa ja ennen kaikkea H&M =)

Meillekki vähän flunssaa puskemassa :/

mutta jos menis tv:n ääreen..palataan! :wave:
 
Moi!

Reissu tehty ja hyvin meni.Lämmintä oli koko viikon B) Pikinirajat sain :D Kukaan ei sairastunut eikä mitään muutakaan ikävää sattunu koko viikkona.Lentokoneessa pelkäsin,se oli hirveetä mut muuten mahtava reissu.Janina oppi uimaan =) koko viikkoo oikeestaan vaan uitiin.Lapset nautti.

Pikkasen kyl väsymys painaa,puol neljän aikaan oltiin helsingissä ja suoraa huristeltiin kotiin..mutta nyt syömään..
 
Tässä sitä ollaan hereillä kun sais nukkua pitkään niin ei sitten unta riitä. Isäntä ja neiti nukkuu vielä joten rauhassa saa olla....

Jyväskylän shoppailureissu on tehty ja aika laiha saalis, itselle löysin farkut ja muutaman paidan. Niihin olin kyllä tyytyväinen kun yleensä en löydä mitään.

Nyt pitää ruvetaa siivoomaan ja peseen pyykkiä että kun sitten tuota kahta työtä tekee päällekkäin niin ei taida paljon kotihommia kerkee tekeen.

Emppuliina: Mukava kuulla sinustakin pitkästä aikaa =)

Hemuliina: Kiva että oli hyvä reissu =) Joko uusi matka suunnitteilla?
 
saparo:ei nyt ihan heti,mutta tulevaisuudessa kyllä =) täytyy taas vähä aikaa kerätä rohkeutta et koneeseen taas uskaltautuu ja tietenki myös rahaa :whistle:

Onnea saparo uudesta työpaikasta!

mää oon pessy hirveesti pyykkiä eilen ja niitä pursuaa vieläkin,ei kai tässä auta muu ku mennä laittaan kone taas päälle.
 
Mää oon ihan tööt ku eilen olin vaasassa shoppailemassa (terve vaan kamu :wave: ) ja sitte nyt ku vihdoin loppu taas ressi ton pikkusen korvakierteestä niin väsy pääsi valloilleen. Eilen menin nukkumaan klo 20 ja aamulla heräsin klo 7 vaikka jouduin kyllä yöllä monta kertaa nousta laten takia ja nyt voisin nukkua koko aika... :whistle: \|O
 
Emppuliina
Moi jälleen!

Sehän oli kiva että Hemuliinan reissu oli onnistunut.Itelläkin on ollut suunnitteilla jo pitemmän aikaa,kun vaan joskus olis rahaa lähteä :/ Kuitenkin on jo aika pitkän aikaa kun viimeksi käynyt..tietysti se lentäminen vähän jänskättäis! :eek:

Hennuli:Harmi kun siellä lapsella on korvakierteitä,kyllähän se varmasti väsyttää itseäkin kun joutuu heräileen öisin.

Ei yhtään huvittais tehdä yhtä koulutehtävää,pitäis se vielä puhtaaks kirjoittaa,väsyttäs jo vois mennä nukkuun! :whistle: kun aamulla heräsin klo 7 kun oli vähän menoa jo aamutuimaan! =)

Huomenna sitten kouluun..

mutta palataan taas!
 
SnowFairy
Moi vaan!

Ja onnea Saparolle uudesta työstä! :flower: :D

Kiva kuulla myös muiden kuulumisia! :wave:

Täällä vauva on vielä masussa, onneksi. Olo on kyllä aika ankea, voimat on ihan poissa. Meillä on ollu onneksi hoitajia, sukulaisia ja kodinhoitaja muutamana päivänä. Huomenna typy aloittaa hoidossa perhepäivähoitajalla, on nyt jonkun aikaa että päästään eteenpäin tässä. Kivalta paikka vaikutti onneksi, äitillä on kyllä varmasti huomenna ikävä! :'( :heart: Ihan outoa kun on iso hiljainen talo... Lapsi kyllä varmaan tykkää kun saa leikkiseuraa.

Mutta palaillaan =)
 
Mä täällä istun takkatulen ääressä ja naputtelen konetta, Milla leikkii vieressä kiltisti, täydellistä mutta kuinka kauan....

Snowfairy: just tuossa aamulla ajattelin sua että pitää laittaa viestiä että mikä on vointi. Se on hyvä homma että masuasukki on vielä masussa tallessa. Eiks se ole niin että lapsen hoitoon vieminen on paljon pahempi paikka vanhemmille kuin lapselle. Teidän neiti on niin reipas että varmaan pärjää ja koita sinä nyt vain lepäillä =)
 
Kohta äippä
Tällaiseen ketjuun törmäsin ja ajattelin itsekin huhuilla uusia tuttavuuksia, sillä olemme vasta Veteliin muuttaneet ja sosiaalisia kontakteja ei todellakaan ole kovinkaan paljoa.

Itse olen kolmissakymmenissä ja odotan esikoistani, joka antaa odottaa itseään. Tänään 40+2. Kotona myös aviomies ja karvainen kaveri, koiruus.
 
KOHTA ÄIPPÄ: Mä olen kans Vetelistä. Lapsia mulla on kaksi Esikois poika on kolme vuotta ja nuorempi poika on 4,5 kk:ta. Elikkäs kotona olen äippälomalla.

Uudet tuttavuudet on aina tervetulleita!! Ollan yhteyksissä!
 
Olipas kiva löytää tälläinen ketju :) Oon melkein kolmikymppinen kotiäiti Kokkolasta, poika reilun vuoden ikäinen. Pojan unirytmit on ihan sekaisin ja menee nukkumaan yöllä yhen aikoihin, sitä kautta löysin kaksplussan keskustelupalstan. Öisin yleensä luen kun poikaa nukutan. (joskus päivisinkin niinkuin nyt).
 
Istuskelen tässä uusissa nojatuoleissa takkatulen ääressä ja nautin ainoasta vapaasta illasta joka on vähän aikaan tiedossa =) Huomenna aloitan työt BR:ssä ja lähden Tampereelle tutustuun siellä olevaan myymälään. Siitä eteenpäin onkin viikon verran 13-15 tunnin työpäiviä.

Uusille tervetuloa joukkoon tummaan.

Snowfairy: edelleen yhtenä kappaleena

Hennuli: loppuko sulla työt kokonaan vai alkoiko loma ;)

Yritettäiskö sitä Pedrinakseen kokoontumista uudestaan. Mä olisin ainakin messissä jos mennään. Jos kokoonnutaan vasta klo 19 niin mulle passaa kaikki perjantait kun onneksi tuolla on arkisin auki vaan tuohon asti. Mutta jos tiedetään päivä ajoissa niin saan varmaan järjestettyä aamuvuoronkin. Kunhan ei vielä ensi eikä seuraavalla viikolla.

Palaillaan taas, pitää jatkaa meileihin vastaamista :wave:
 
Kohta äippä
MAMMA 82: Onko Vetelissä minkäänlaista toimintaa, johon voisi vauvan kanssa mennä? Muskaria, perhekahvilaa etc? Itseäni pelottaa se, että aivan neljän seinän sisälle vauvan kanssa jään :(
 
On. Täälä on Muskari ja seurakunnan äiti-lapsi kerho kokoontuu 1xviikko perjantaisin. MLL:n perhekahvila on Pulkkisessa, kun etsivät tiloja ja pitäjiä keskustaan.

Ja jos kiinnostaa niin voin mäkin lähtee sun kanssa vaikka joskus kärrytteleen.

jatkan surffailua!
 
saparo: mun työt siis loppu kokonaan ei todella ala loma. Olin hetken pettyny mutta eipä se auta. Ei oo rahaa palkata mua enempää ja kokeilu projektihan tää vaan oliki. Onhan mulla näitä jatko suunnitelmia tässä niinku tiät... ;) Mutta jotain pitäs tähän väliin vielä keksiä. :whistle:
 
Mulle käy kans toi pedriinas :wave: ja oikeestaan ihan millon vain =)

Vitsi mikä viikko ollu :/ Tuntuu et on sattunu ja tapahtunu koko ajan,tyyliin vitriinin lasi ovi menny rikki,laseja pudonnu lattialle yms.yms...niin ja ajoin sit meidän autolla katukivetykseen ja vanteeseen tuli jäljet :headwall: :whistle:

jaahas mut nyt laittaan neitiä ulos nukkumaan..
 

Yhteistyössä