Kokkola ja lähialueet huhuuu....

Äiti_82: Tervetuloa joukkoon kyllä tänne mahtuu! Välillä on yhteydenpito tiiviimpää ja välillä katkonaista. Ja porukkakin on matkalla osittain vaihtunut.

Hennuli: Mitäs uutta sä olet keksinyt kun Huuhkajatar sinua huhuilee. Olis muuten kiva nähdäkkin. Onko sinulla koskaan arkena aamupäivällä vapaata?

Missäs on seuraavat treffit? Saataisko isompi porukka mukaan? Miten olis Koivutupa?

Huuhkajatar: pitkäaikanen haave ja toive, nyt päätin toteuttaa! ;) ollaan me vaan eri tyttöjä! =) ois mukava nähä suaki oikein ajan kans.

Saparo: ei mulla oo koskaan arkena vapaata, klo 9-15 oon töissä ma-pe. mutta silti olis kiva nähä.

Hei miten olis joku vkonloppu mentäs akka porukalla syömään!! :attn: kaikki vanhatki tulis, henriikka ja bianca kans. ja uudet tietty mukaan vaan!

No niin tässä huuhkiksen ( eiks oo kiva lyhennys ;) ) kans juteltiin ja sovittiin että syömään mennään ja päivä ehotus on pe 22 tai pe 29.9. paikka pedrinas.Klo aika sovitaan myöhemmin mutta iltasella ja ilman lapsia. Kuka lähtee??

Minä ainaki :wave: <br><br>

kärrynpyörä
Moi! :)

Ajattelin uskaltaa tännekin..
Kuinkas laajalla säteellä Kokkolasta te muut olette? Joskua vuosia sitten itsekin kyllä olen asunut siellä, mutta nyt hieman korvessa =)

Mä ilmoittaudun mukaan syömään. Miten olis pe 29.9, silloin mulla pitäisi olla aamuvuoro, jos vain päällikkö pysyy työvuoroissa samassa "logiikassa" ;)

Uudet mukaan kans syömään ja ne vanhat kans joista ei ole kuulunut vähän aikaan. Eikä sillä ole väliä kuinka kaukaa Kokkolasta on jos vain viihtii tännepäin ajella ja osallistua =)

Kohta alkaa työvuoro, kääk, miten musta tuntuu että voisin olla vaikka kotonakin :ashamed: Illalla olen lähdössä tyttöjen kans viihteelle, lähdetään heiluun TikTakin tahtii, me teinit =)

Olis kyllä tosi kiva lähtee syömään porukalla, mutta toi meitin Oskari on vielä pelkällä rinnnalla ja tarttee äippää syöttö puuhiin illalla. :heart:

Mutta jonnekin muualle juttuun kyllä pääsen päivisin käymään... =)

SnowFairy
Moikka!

Kiitos Saparolle viimeisestä! =)

Ilmoittaudun mukaan syömään. =) Kumpikin päivä passaa, paremmin kyllä tuo 29.

Tervetuloa vaan kaikki uudet (ja vanhat) mukaan!! :D

No niin nyt on työvuoro listassa perjantaina 29.9 aamuvuoro joten pääsen mukaan syömään =)

Mitäs olette tänään puuhanneet? Ollaan isännän kans juteltu yhden pensaan pois ottamisesta varmaan kaksi vuotta ja tänään se sitten kiskottiin ylös, jee =) Tuo meidän piha on niin täynnä pensaita ja istutuksia ja pikkuhiljaa olen niitä hävittänyt kun mä en tosiaankaan ole mikään hortonomi :ashamed:

Sain neitinkin ajoissa yöunille kun tehtiin hommia yli kolme tuntia tuolla pihalla niin johan uni maittoi neitille. Nyt saa rauhassa katsoa OC:n ja Pako. Saa nähdä minkälainen tuo uusi sarja on, mainoksissa ainakin näyttää ihan mielenkiintoiselta. Saa nähdä jääkö koukkuun?

Ajokortin onnellinen omistaja ilmoittautuu!! B) :attn: :D

Saparo: me ei sitten saatu sitä kyytiä silloin ja en sitten ehtinyt ilmoitella (mulla ei oo sun puhelinnumeroa). Olisi kyllä ollut tosi mukava nähdä pitkästä aikaa.

Mulle ei valitettavasti toi ruokailu vielä sovi, mä en kuitenkaan voisi siellä syödä mitään, olisi vaan liian kauheeta kidutusta niitten herkkujen edessä. :kieh: Mutta viikon päästä meillä on Lukalle uudet allergiatestit ja saadaan toivottavasti se lääkärinlausunto kelaa varten ja erityismaidot hankittua. Sitten saankin alkaa taas syömään RUOKAA! :) Mutta siinä lausunnon saamisessakin taitaa kestää ja Kelan päätöksessä, eli silloin 29. päivä mun ei kannata vielä tulla.

Me lähdetään torstaina Espooseen! Meidän kummipojalla on synttärit ja vietetään siellä oikein kunnon pidennetty viikonloppu. Miksan eka loma koko kesänä! :eek:

Mutta palataanpas taas asiaan ja :wave: kaikille uusille!! :D

Heippati hei!!

Pojat nukkuu vielä ja mies on töissä saapas nähdä kuinka myöhään. Pikkusisko soitti että tulee käymään on ekaluokalla ja tykkää leikkiä meidän esikoisen kanssa...

Kuhan nyt jotain kirjoittelin jatkan surffailua!!!

Täällä yksi joka odottaa kans HM:n avautumista innolla =) Avautuu siis Chydenia Centeriin ja muistaakseni avajaiset siellä on 12 pvä lokakuuta =)

Täytyy lähteä neitin kans jumpalle =) Snowfairy: toivottavasti törmäämme siellä =)

Täälä yks joka oottaa h&m avaamista sormet syyhyten. 12.10 avataan ja auki on klo.9-20 yleensä, avaijais päivän auki olosta en tiä. Ja avataanhan sinne liuta muita mielenkiintosia vaate ja sisustus liikkeitä. Shoppailu odotellen. B) yhen vaasan reissun joutuu kyl vielä enne sitä tehä... :whistle:
mamma vaatteita ei sitte tuu kokkolan H&m:lle... :/ <br><br>

No niin vatsa on täynnä lättyjä ja nyt voi löhötä sohvalla. Käytiin tänään koko perheen voimin kiertämässä Kokkolan huonekaluliikkeet, uutta sohvaa katseltiin. Monta ihanaa löytyi mutta kun suurin osa ei ollut meidän kukkarolle sopivia. Mutta löytyi Iskusta yksi joka oli ihana ja sopis mun budjettiinkin, kommentoikaas http://www.isku.fi/IskuASP/iskuwebfin.nsf/sivut/frameset_koti
(toivottavasti linkin lisäys onnistui). Voipi olla että käynkin sen ostamassa :/

Hennuli: joko tarvitset mammavaatteita ;)

Snowfairy: Oletkos muistanut levätä? Muista ensi kerralla ottaa jumpalla vähän iisimmin :/

Täytyypä ruveta seuraan BB:tä kun en ole muutamaan päivään kerennyt ettei ihan kärryiltä putoa :wave:

SnowFairy
Täälläkin odotetaan H&M:aa... =)

Saparo: Sohva näytti kivalle! Minkä väristä meinaat? Niin, yrittänyt kyllä olen, mutta tänäänkin on suppaillu ihan kiitettävästi. Nyt siis lepäilen ja toivon parasta... Äitipolin kontrolliaikaa pitää kuulemma aikaistaa. Sais vauveli vielä kasvaa ihan rauhassa! Toivotaan ettei lähde enempää aukeamaan...

sapaeo: sohva on kiva! Me saatiin just porukoitten vanhat sohvat, jotka on meille kyl ku uudet ja parempia ei tän rymy sakin kaa viiti ees laittaa.
Mää aattelin että jos sä tarvit mammavaatteita kohta niin ettet pety ku ei niitä edelleenkään sit kokkolasta saa että vaasan reissuja joutuu tehä jatkossaki jos lisääntyä meinaa... ;)

snowfairy: miten sulla on menny? ootko kovasti suppaillu? sulla on vkojaki jo paljo? koita levätä vaikka tiiän ettei se pikkusen kaa helppoo ole. :hug:

Hennuli: en valitettavasti vielä mammavaatteita tarvitse :snotty: mutta toivottavasti pian :whistle:

Snowfairy: tekis mieli hirveesti ihan vaaleeta sohvaa mutta kuinka kauan se sitten on vaalea? Ajattelin huomenna käydä uudestaan Iskussa, katsomassa värivaihtoehtoja tarkemmin. Olohuoneen peräseinän ajattelin "laudoittaa" tummalla värillä joten vaalee sohva sopis siihen sitten?

Nyt sais muuten talvi tulla, kannettiin isännän kans puutarhakalusteet varastoon. On kyllä ollut ihanan lämmin syksy =)

Täytyu lähteä laittaan neitiä yöunille jos tänään menis itsekkin ajoissa nukkumaan. Kun huomenna vapaapäivä ja tietysti ohjelmaa täynnä.

Yhteistyössä