Kokkola ja lähialueet huhuuu....

Täällä on kohta jo ahdasta.... ei vaitiskaan ihanaa kun tulee uusi joukkoon. Nyt on pakko järjestää tapaaminen että päästään tuttavuutta tekeen lähemminkin. Miten ois perjantai 3.11. klo 18.30 Pedrinas????


 
Meneekö tuo 3.11 liian kauas vai pääseekö saparo ennen sitä?? ootko töissä kuinka kiinni.
Nähtiin tos huuhkiksen kaa niin meinattiin että 13.10 tai sitte seuraava vkonloppuna ois menty syömään.
Vai pidetäänkö tuo 3.11 ja samalla pikkujoulu. Tähän peltokorpeen kasikulmaan avataan just ravintola josta tulee laadukas paikka, ihan ala carte niin voitas mennä sinnekki sitte vaihteeks. :attn:
 
Sunnuntai aamua, tässä aamupalaa syön ja valmistelen töihin lähtöä. Pitkiä päiviä tulee mutta ehkä se sitten palkkapäivänä palkitsee kun tulee palkka kahdesta paikasta. Ette muuten usko kun tulee ihania leluja =) Avajaistarjous on tosi kova että varmaan näen teidät leluostoksilla torstaina siellä =) Joulukin on jo niin lähellä.

Tuolloin 13 päivä (ja perjantai vielä, mitä tapahtuukaan) mulla ei ole mitään mahdollisuutta päästä syömään ja sitä seuraavalla viikolla en ole ihan varma, voisin ehkä päästäkkin. Että ihan miten muille käy?

Snowfairy: edelleen yhtenä kappaleena?

Hemuliina: mekin moikattiin mutta oli niin kiire kun olin toisesta työstä päässyt ja toiseen menossa että ei kerennyt jäädä jutteleen. Mutta vaihdetaan kuulumiset sitten täällä.

Hennuli: oli ihana nähdä "teitä" pitkästä aikaa ;)

Täytyy lähtee vaihtaan nämä yökkärit pois päältä ja menox :wave:
 
Moikka Moi =) Täällä on hääkiireitä. Ollaan menossa isännän kans papin puheille tammikuulla. =) =) :heart: Johan tässä on 11 vuotta tallusteltu samaa tietä. =) On se kuulkaa kivaa hommaa järjestellä kaikkia... =) Jees mutta eipäs sen kummempaa palataan taas.. niin ja uusille tiedoksi meillä 3v tyttö ja 7kk tyttö ja isäntä siisi kans asustellaan Kalajoella. =) :wave:
 
Pikavisiitille pääsin kotia kahden työpaikan välistä niin tottakai piti tännekkin tulla piipahtaan.

Henriika: :flower: Onnea :flower: Mä kans välillä haaveilen häistä mutta tällä hetkellä kaikki ylimääräinen raha menee kodin remontointiin ja sisustamiseen.

Snowfairy: huhuuu, etpäs taida päästä täällä käymään... laitanpas sulle tekstiviestiä ja kyselen kuulumiset

Hennuli: BR:llä tavataan, ihania vauvaleluja ;)

Marraskuun alussa kaikki sitten Pedrinakseen, kävin siellä kyllä eilenkin (BR maksoi =) niin ei ollut Burritos annos enään yhtä hyvä kuin ennen mutta täytyy varmaan kokeilla jotain muuta =)

Nyt täytyy mennä laittaan pyykkikone laulaan taas ennen kuin työt kutsuu :wave: :wave:
 
Heips pitkästä aikaa!

Oon joutunut pitämään pakkolomaa surffailusta kun Lukan kanssa tehtiin yhteistyötä: jätin teekupin läppärin päälle ja Luka kaatoi sen.. :ashamed: Kone kuitenkin nyt näyttää toimivan alkukankeuden jälkeen (näppäimet ei pelittäneet) ihan normaalisti.. *koputtaa puuta* Pieni paniikki iski koska tällä koneella on kaikki miehen työpiirrustukset ilman varmuuskopioita, tietty.. Nyt on nekin sitten otettu.. :whistle:

Meillä elämä jatkuu samaa rataa, mies paiskii töitä ja me palloillaan lasten kanssa siellä tällä. :)

Kiva lukea kaikkien kuulumisia ja uutisia, tsemppiä Snow Fairylle, onnittelut Saparolle uudesta työpaikasta ja Henriikalle onnittelut etukäteen tammikuisen johdosta! :flower: :xmas: :D

:wave: myös kaikille uusille, kiva saada "uutta verta" tähän ketjuun! Esittelyn meidän perheestä löytää kun kurkkikaa profiiliin!
 
Emppuliina
Moi jälleen!

Tässä se aika taas vierähtänyt kotona,vielä pari viikkoa ja alkais työharjoittelu joka sitten kestää 4 viikkoa jonka jälkeen näyttöviikko ja koulua eli aika kiireinen loppuvuosi kuin myös kevät näyttää kiireiseltä.

Täällä oli tänään markkinat,täytyihän sieltä "pakolliset" ilmapallo ja lakua ostaa ;)

Jos pieni kertaus meidän perheestä eli siihen kuuluu minä 23v ja lapset: tyttö 5v ja poika 1v ja mies 27v ja vielä koira melkein 6v. =) Ja opiskelen tällä hetkellä ja Kalajoella asustellaan omakotitalossa.

mutta jospa tässä lähtis nukkuun!Mukavaa viikonloppua!
 
Moi!

Iltaa tännekkin pitkästä aikaa =)

Tänään oli sitten pitkästä aikaa vapaapäivä ja mitään en ole saanut aikaiseksi. Koko päivä on mennyt voimia kerätessä ja päikkäritkin tuli nukuttua. No onneksi huomennakin on vielä vapaapäivä joten ajattelin huomenna hypätä kaupungilla asioilla ja jos sitten illalla siivoaisi =)

Ihan kivasti on työt lähtenyt käyntiin. Työkaverin kans kyllä naurettiin että ikinä en leiki legoilla tai lähde Tanskaan legolandiaan \|O

Mutta sitten 3 päivä mennään porukalla syömään =) Kaipaankin tässä pientä irtiottoa työstä ja arjesta =)
 
Hyvä että saparoki on hengissä!!
Oli kyllä ankarasti väkeä sillon ke ja mitä lehestä luin niin sielähän on ollu ihan ryntäys. Itekki kyllä ootan syysloman loppua että viittii sinne ihmis vilinään lähtee. Lapsille vaan lupasin spice iceen mennä että pakko kai ens vkonloppuna on mennä.
Ja 3.11 sitte tosiaan syömään.
:wave:
 
Emppuliina
Moi vain!

Onkos siellä H&M:llä hyvät valikoimat?pitäis itekkin jossain välissä käydä,ei viitsinyt tähän alkuhässäkkään rynnätä. ;)

Voin kyllä kuvitella että siellä lelukaupassakin on väkeä riittänyt =)

Tänään oli mukavan lämmin päivä ,oli kiva ulkoilla lapsien kanssa.

mutta jospa vähän surffailis ja menis nukkuun..
 
Mun mielestä h&m oli aika hyvä valikoima, unohtu vaan kattoa että oliko 50-56cm neutraalin väriset vauvan vaatteet myös vai puuttuko ne. Mutta aika ahas ja tukkonen se alakerta kyllä on (mua ei kyllä häiritse yhtään), mutta on sielä paljo tavaraa. Ja mamma vaatteetki oli sitte kuulmemma "vahingossa" tullu niin on nyt sitte valikoimassa ja hyvä oli valikoima. ;)
 
Moi!

Mulla meni sitten tänä aamuna ääni :\| Kurkku oli v-loppuna kipee,mut ei sen kummempaa,kuumetta ei oo.Kävin kuitenki aamulla nielu viljelyn ottaan ja huomenna saa soitella.Meidän Jemina ei uskaltanu mulle aamulla ees puhuu mitään ku yritin jotain jutella,sano vaan et ÄITI ÄLÄ :LOL: Minä sitte yritin selitellä että ääntä ei vaan tuu :whistle: Toivottavasti menee nopeesti ohi!

Hennesillä tosiaan oli hyvä mamma vaate valikoima!Veetille löysin hennesiltä yhen takin joulupukin konttiin :D Kyllähän sieltä muutaki löyty.. =) Itelle en vaan oo vielä kerenny mitään katella ku melkeen aina ollu lapset mukana ku chydeniassa ollaan käyty,joku päivä häippäsen ostoksille ihan YKSIN!

No mutta pakko lähtee laittaan kalakeitto tulelle :wave:
 
Juu ääni on jo paljon parempi =) koko eilisen päivän ääni oli kyl kadoksissa.
Kukaan ei saanu selvää ku yritin puhua :ashamed:

Meillä on tänään nuorimmaisen neuvola,saas nähdä kuinka paljon on neiti kasvanu =)

Hei ja mä tuun sillon 3pvä syömään :) :wave:

 
Huomenta! Herättiin neitin kans vasta kymmeneltä, ihanaa. Laitoin just tuossa ison jauhelihan sulaan että teen lasangea mutta kappas vain lasange levyt loppu. täytyy kehitellä jotain muuta....

Hennuli: löytyikös niitä vauvanvaatteita tai mammavaatteita ;)

Snowfairy: huhuu mitäs sulle kuuluu? Isäntäs kans juttelin tuossa yksi päivä lelukaupassa ja kuulemma paksuna edelleen....

Hemuliina: onko lapsetkin ollut hiljaa kun äitikin vai tekevätkö pahuutta kun äiti ei pysty komentaan :whistle:

Lähdenpäs nyt kehitteleen jotain ruokaa :wave:
 
Saparo:Arvaas vaan onko lapset olleet hiljaa ja nätisti keskenänsä et ei kertaakaan tarvinnut korottaa ääntä :whistle: no ei todellakaan :kieh: että en sitten pystynyt oleen eilistä päivää hiljaa,mutta pikku hiljaa ääni rupee kuulostaan omalta :D

Voi että mikä hiljasuus meillä on :D nuorimmat nukkuu ja tytöt kavereiden kanssa.Tässä oottelen ruuan valmistumista.Illalla pääsen hierojalle :attn:

 
Ensi lumi tuli..... Puoli tuntia heräämisen jälkeen aamulla oltiin jo ulkona kun neiti oli sitä mieltä että ulos pitää päästä. Ei taida olla pitkä ilo tuo lumi, valitettavasti.

Nyt ihanan rauhallinen hetki kun isäntä on neitin kans vaihtamassa toiseen autoon talvirenkaita. Uskaltaa aamulla lähteä sitten vähän rauhallisemmin mielin töihin. Sain tuossa just laitettua paikat kuntoon ja vähän imuriakin näytin että nyt vois vaan löhötä sohvalla loppuillan =)

 

Yhteistyössä