Kokkola ja lähialueet huhuuu....

Rauhallista joulua ja onnellista uutta vuotta 2007 teille kaikille! Ensi vuoden puolella tavataan taas!! :xmas: :xmas: :xmas: :xmas: :xmas: :xmas: :xmas: :xmas: :xmas: :xmas: :xmas: :xmas: :xmas: :xmas: :xmas: :xmas: :xmas:
 
Mites se joulu meni? Meillä neiti sairasti aatonaattona nousi illalla kuume ja aattona kuumetta oli 39,2. Reippasti neiti siltikin jaksoi pukin ottaa vastaa ja lahjat avata. Koko joulun kyllä oli äidissä kiinni ja istui sylissä paljon ja yksin ei jaksanut leikkiä. Tänään kävivät sitten isin kans lääkärissä tarkistamassa korvat kun välillä niitäkin valitteli. Oli taas "mönjää" korvissa niin että lääkäri ei ollut nähnyt kunnolla korvaan. Ja imemisestä ei ollut tullut mitään kun neiti oli huutanut ja heilunut niin ettei isi ollut saanut pidettyä kunnolla paikallaan. Nyt meillä on antibiootti resepti valmiina että jos vielä valittaa niin saa hakea lääkkeetä. Huomenna pitäis lähteä Lappiin lomalle, onneks neitillä ei enään ole kuumetta ja nokkakin vuotaa vain vähän.

Pukin mielestä neiti oli ollut tosi kiltti kun lahjoja tuli tosi paljon. Mieluisimmat oli rytmikapulat ja leikki "keyboard".

Ihanaa kun päästään huomenna lomalle, lapsenvahtejakin löytyy sitten useampi joten voi itsekkin ottaa rennosti. Joten hyvää uutta vuotta kaikillejo näin etukäteen. Läppäri on kyllä matkassa mukana mutta tuo yhteys on niin hidas ettei varmaan tuu täällä ennen ensi vuotta vierailtua.

Kertokaas muutkin kuulumisianne...
 
saparon neitille toivotaan parasta ettei enää kuume nouse ja pääsette hyvin lähteen reissuun, hyvä että kuuri valmiina.

Meillä nuorimmainen oli kans pe iltana kuumeessa 38.8 mutta se jäi siihen ja joulun oli terveenä. Yskää ja nuhaa oli lievästi muttei mitään joka ois häirinny.
Itellä viisauden hammas alko vaivata tietty kans just jouluks ja niin pahana että hain antibiootti kuurin tapaninpäivänä. Nyt alkaa jo helpottaa mutta on kipee vielä. poistoaika sitte synnytyksen jälkeen. :kieh:

Ihanaa että on tavis arki ja on kaupat auki, huomena shoppaileen. ;) En ois jaksanu enää yhtään sitä oleilua ja makaamista.

saparon perheelle hyvää matkaa !!
 
Moikka! Häät lähenee kovaa kyytiä =) =) tammikuun 27 päivä on siis vihkiminen sun muut bileet. =) Hennuli millon sulla oli laskettuaika? ei muista enää.... :ashamed: Jep mutta Hyvää uutta vuotta kaikkille Palataan taas Moro :wave:
 
Hyvää uutta vuotta =)

Kotiuduttu on reissusta, ihana paluu arkeen vaikka reissussa oli mukavaakin. Juhlittiin iskän synttäreitä lauantaina niin rankasti että kukaan ei jaksanut uutta vuotta lähtee juhliin seuraavana päivänä. Käytiin lauantaina hiihtämässä ja ajamassa IceKartingia, sitten illalla syötiin ravintolassa ja pyörähdeltiin tanssiparketilla. Millaa ei olisi saanut tanssiparketilta pois ollenkaan, pylly pyöri ja kädet vatkas =) Onneks oli siellä ravintolassa hiljainen ilta niin neitikin viihtyi parketilla puoli yhteentoista asti, sitten lähtivät isin kans nukkuumaan ja äiti jatkoi aamuyölle asti :ashamed:

Miten ois, pukkaisko tapaamista? Vieläkö Snowfairy haluaisi meidät kyläään? Tahtoo nähdä vauvan =)
 
Heippa!

Uusi vuosi lähti käyntiin kivoissa merkeissä: Miksa sai sen työtilan ja meidän koti ei ole enää verstas!!!! B) *helpotuksen huokaus* Nyt sitten remppaamaan kunhan ehditään..

Ollaan nyt 80% varmasti lähdössä Jyväskylään sitten syksyllä. Minä aion siis jatkaa opiskeluja siellä. Saa nyt nähdä miten tämä päätös taas muuttuu vielä ennen h-hetkeä.. :D

Olisi tosiaan kiva taas nähdä pitkästä aikaa! Meillekin voisi jossain vaiheessa tulla, kunhan saan paikat kuntoon. Ensi viikolla ei vielä sovi, Lukalla on tiistaina synttärit (jo 1 vee, vastahan se syntyi!!) ja niitä juhlitaan lauantaina. Tässä saa kyllä koko viikon paiskia hommia että saa tämän kämpän näyttämään ihmismäiseltä siihen mennessä... :whistle:

Mutta palataanpas asiaan taas! Hyviä vointeja kaikille ja Henriikalle hääonnea! :)
 
Kukkuluuruu täällä ollaan...

Mäkin haluaisin nähdä teitä, kuka huolis kylään? Mä en jaksa siivota joten en kutsu teitä meille.... joskus myöhemmin sitten. Helmikuussa voisin kutsua kun neitillä synttärit niin vois olla jotain tarjottavaakin. Mutta messissä ollaan kun kyläkutsu tulee... Pitäiskö mennä Koivutuvalle tms. jos ei kukaan huoli kotiinsa.

Hemuliina: Mitäs teille kuuluu?

Hennuli: Mitäs pojat tykkäs Turtles puvusta?

Unusual: Lukalle onnittelut :flower: Jyväskylä on hieno paikka jos mä joskus muutan niin sinne =) (Toivottavasti ei tarvi koskaan vaihtaa paikkakuntaa, inhoon muuttamista)

Äiti82: Olis kiva sinutkin nähdä eli mitä paljastuu nimimerkin takaa =)

Snowfairy: Nähdään huomenna jumpalla....
 
Moi!

Tänne kuuluu nyt hyvää,pienin sairasti vauvarokon ja sitten vielä tuli alkava korvatulehdus,mihin saikin kuurin.Kyllä olikin kurjaa ku oli kuume tosi korkeella,eikä millään saatu laskemaan :( mutta onneks se on nyt ohi.

Keittiö remonttia pitäs alkaa tekeen,ei vaan olla missään vaiheessa keretty kattelemaan mitään.Ens viikolla täytys yrittää keretä kyllä.

Mäkin muuten alotin ratsastuksen :D :whistle: Meillähän tytöt on ratsastanut
1½v,sillon jo aattelin että mäkin kyllä joku päivä vielä ratsastan =)
 
Heippa! :wave:

Pikaseen tuun käymään ennen kuin Oskarin unet painaa päälle!

Kiva olis teitä tavata!Ens kuussa alkaa mulla työt,että jos ennen sitä sovittais joku aika jonnekin niin voisin päästäkin!

Oskari on nyt muutama yönä nukkunut aikas levottomasti....Oisko kulma hampaat jotka vaivaa vai oisko 8kk ero ahdistusta????Oli mitä oli mutta vois loppuu jo!Mä oon kohta muumio kun kuitenkin tarvin yöunet että jaksan poikien kans päivät kun mies on töissä!Onneks viikonloppuisin saas nukkuu univelkaa pois kun mies nousi Oskarin kans aamulla.

No mutta nyt pikkumies untenmaille ja ite syömään.Tapaillaan! :wave:
 
Heippuli peippuli

:wave: Täällä ilmoittautuu uusi tulokas Kokkola... ketjuun.

Ollaan muutettu noin kuukausi sitten Kokkolaan ja koitetaan saada arkea rullaamaan uudessa kodissa.
Olen siis 25 vuotias (-81) mami kahdelle pojan viikarille ja kaipailisin uusia tuttavuuksia. Perheeseemme kuuluu myös isi, joka valitettavasti (onneksi) on päivisin töissä.
 
Terveisiä Oulusta =) Käytiin kavereiden kans Oulun Edenissä lomailemassa. Reissu meni hyvin kun oli hyvää seuraa mutta itse kylpylä puoli oli pettymys. Remontoivat just saunatiloja siellä, oli tosi epäsiistiä. En suosittele tai varmaan remontin jälkeen on parempi =)

Just tuossa siivosin vaatekaappini ja sain kaksi jätesäkillistä vaatteita kirppikselle. Huomenna ajttelin mennä tsekkaan Kallentorin kirppiksen että jos sais pöydän sieltä.

Day for night: Tervetuloa joukkoon =)

Snowfairy: Kiitos viimmeisestä ja pidetään yhteyttä =)

Ja mitäs muille kuuluu? Täällä on taas viime aikoina ollut hiljaista \|O :wave:
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 28.01.2007 klo 16:11 day for night kirjoitti:
Heippuli peippuli

:wave: Täällä ilmoittautuu uusi tulokas Kokkola... ketjuun.

Ollaan muutettu noin kuukausi sitten Kokkolaan ja koitetaan saada arkea rullaamaan uudessa kodissa.
Olen siis 25 vuotias (-81) mami kahdelle pojan viikarille ja kaipailisin uusia tuttavuuksia. Perheeseemme kuuluu myös isi, joka valitettavasti (onneksi) on päivisin töissä.
Niin piti vielä kysymään kun utelias olen että mistäs päin tänne muutitte ja minne päin Kokkolaa. Jos vaikka asuittais lähellä ;)
 
Jyväskylästä muutettiin ja Koivuhaasta löysimme uuden kodin.... Tärppäskö?

Mielestäni tällä alueella ainakin näyttäsi olevan paljon lapsiperheitä ja perhekahvila ja puistotoimintakin melko vilkasta et jos tämän alueen mameja löytyy niin tassut pystyyn :wave:
 
Tervetuloa uudelle!
Ja nyt sitte tapaamista kehiin ja kaikki uudetki mukaan, me ollaan ihan taviksia eikä purematta niellä ketään, me "vanhat" ketjulaiset.

Mulla rv 37 kohta että pikasesti tapaamista kehiin. Millon teille sopis?? Ens vkolla??
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 29.01.2007 klo 15:00 day for night kirjoitti:
Jyväskylästä muutettiin ja Koivuhaasta löysimme uuden kodin.... Tärppäskö?
Huti :( Me asutaan Kirkonmäellä, Isokylän koulun lähellä =) Jyväskylä on hieno paikka kesäisin, miehen sisko asuu siellä ja tulee käytyä siellä päin välillä
 
Moikka taas!

Day For Night: Tervetuloa!! :wave: Me asustellaan Koivuhaassa, olisi kiva nähdä joku päivä! :) Ollaan muuten syksyllä muuttamassa Jyväskylään.. :D

Mä olen taas lusmuillut tän kirjoittelun kanssa.. Kyllä mä käyn monesti lukemassa teidän tekstit, mutta sitten nuo riiviöt :saint: tekee tuhojaan enkä ehdi vastailemaan..

Ollaan lähdössä torstaina pikavisiitille Turkuun ja Espooseen, kivaa! Oikeastaan se on miehen työreissu, mutta samalla ollaan meidän ystävien luona (eli meille muille pelkkää lomaa!!). Kiva nähdä kummipoikaakin pitkästä aikaa. :)

Eipäs meille sen kummempia.. Mä voisin kutsua teidät meille tuossa vaikkapa ensi viikon loppupuolella. Olisiko tulijoita?? (hyvä kutsua vieraita niin on pakko siivota! minäkö lusmu????) :)

Nyt on mentävä ruoanlaiton pariin!
Palataan asiaan!
Anu, Hurrikaani Vilma & täystuho-Luka B)
 

Yhteistyössä