Kokkola ja lähialueet huhuuu....

Hellou! No niin meillä on hirsitalo nyt, harmi vaan että se ei ole kovin komia joten eiköhän me laiteta uutta lautaa päälle viikonloppuna =)

Tällä pottaharjoittelut jatkuu ja tänään neiti on jo ihan itse huutanut että pissa tulee. Sitten mennään kovaa vauhtia vessaan ja pottaan lirisee =)

No niin täytyy lähteä neitiä nukuttaan. Nukahti sohvalle kun katsoi Pikku Kakkosta joten nyt meni yöunet vähän myöhään mutta jos sais aamulla nukkua sitten vähän pitempään.
 
SnowFairy
Moi!

Ja kiitos viimeisestä! =)

Meillä oli kiireinen päivä eilen, tuli vieraita iltapäivällä ja illalla käytiin muuttamassa kavereita. Anna pääsi vasta myöhään nukkumaan... Tänä aamuna nukuttiinki sitte kymmeneen, päiväunille nukutin tunnin :x No, iltasella oli taas ohjelmaa, oltiin pihalla ja isi siivos autoa ja leikittiin niin nukutti hyvin nyt illasta. Pesin tänään varmaan 8 koneellista pyykkiä :saint: Kävin asioilla kun mies tuli kotiin, ja ihan vahingossa shoppailin itelleni laukun, paidan ja hameen :whistle: :p Ei olis kyllä saanu. No, pitää kattella kaapeista kirpputorille tavaraa, jos se tasapainottais vähäsen ;)

Nyt vois ehkä mennä nukkumaan. Mukavaa viikonloppua! :wave:
 
No nyt vihdoin viimein taas ehdin täällä käväsemään ja huomasin että teillä oli tällä viikolla tapaaminen. Kyllä pitäisi useammin käydä täällä kurkkimassa ettei missaisi noita treffejä joka kerta :(

Mies on päässyt sairaalasta ja töissä jo ahertaa. Kait se sitä myyräkuumetta sitten oli. Mutta oli kamalan raju tauti!

Kesäkuukin mennä huristaa kovaa kyytiä ja kohta on jo juhannus. Mites meinaatte sen viettää? Me ollaan nyt parina vuotena oltu ihan kotosalla tai veneilty muutaman yön reissu. Tänä juhannuksena samalla kaavalla. Mökillä oltiin aina ennen,mutta en jaksa poikien kanssa sinne lähteä kun pienet tilat, väkeä paljon ja korkeat laiturit. Varsinkin tuon pienemmän kanssa joutuu olla niin tarkkana että koen sen enemmän stressinä kuin lomailuna :saint:

Sain just siivottua ja ulos vielä ennen päiväunia.
Niin juu, menen syksyllä töihin. Mulle tarjottiin töitä ja viikon olen tässä miettinyt plussia sekä miinuksia. Rahallisesti se ei juuri kannata, sillä tuntimäärä viikossa vain n.25-30h. Mutta 4 vuotta kotona oloa alkaa välillä tuntua raskaalta ja pojille tekee varmasti hyvää muiden lasten seura. =)
Jännittää ja tuntuu oudolta että syksyllä sitä ollaan työelämässä.

Mutta nyt lehden lukuun ja kahville.

Mukavaa viikonloppua kaikille! :wave:
 
Huomenta tännekkin =)

Nyt on sit muutettu :D Vielä pientä rojua vanhalla kämpällä,mut suurin osa on nyt tuotu tänne.Eka yökin takana.Oli kyl vähä hassua herätä täällä :) Nopeestihan noi meijän remontti Reiskat sai urakan tehtyä,viikko sitte saatiin avaimet ja nyt jo on muutettu.Isoin urakka oli laatottaa tää meidän keittiö ja takkahuone.

Eipäs tänne sen kummempia,en sillon päässy tapaamiseen,oli niin hirveesti hommaa,mut ens kerralla tullaan =)

palaillaan :wave:
 
Onnea uuteen kotiin Hemuliina!! :flower:

Snow Fairy: Oon tässä miettinyt että olit jotenkin tosi tutun näköinen ja Miksahan se sitten valaisi että mistä! B) Sama pää kesät-talvet -syndrooma iski jälleen.. Ootko muuten myös pyörinyt jäähallilla joskus muinoin? Musta tuntuu että oon mä nähnyt sut jo joskus aikaisemminkin.

Meillä on taas aika mummulapainotteinen viikonloppu kun Miksa paiskii töitä kuin pieni eläin. No kuluu se aika niinkin. Toivottavasti ehditään kuitenkin jossain vaiheessa lomailemaankin. Kummipoikaa pitäisi ainakin mennä katsomaan Espooseen ja kyllä meidän pitää sitten perinteitä kunnioittaen mennä Turkuunkin (ollaan käyty mun ystävän luona siellä joka kesä kun ollaan yhdessä oltu).

Hyvää viikonlopun jatkoa kaikille!

 
No niin, tänään meidän ulkoseinät (tai siis osa) sai uudet levyt ja rimat. Tai siis niitä ei ollut ollenkaan aikaisemmin kun niin vanha talo. Huomenna olis tarkoitus saada päällylaudat seinään. Ja onhan meillä uusi ovikin nyt, ihanaa valkoinen ovi =)

Hemuliina: onnea uuteen kotiin :flower: Milloin on tuparit :p

Nyt täytyy lähteä nukkumaan että jaksaa taas huomenna paukuttaa lautaa seinään \|O Hyvää yötä \|O
 
hei hei kamut :wave: missä ootte?
Me ollaan lomalta palattu ja kiva oli loma. B) Ilmat ainaki suosi meitä. Kaikki mahollinen on kierretty ja shoppailtu ja täytyy sanoa että mun onni oli että oli asuntoautossa suuri takatalli mihin mahtu kaikki mun ikea ostot :LOL:
Nyt sitte puretaan tavaroita ja pestään likapyykkiä :/ tää ei ookkaan enää yhtään kivaa. Mutta kotona on ihan huippuu taas olla. :heart:
 
Täällä ollaan

Mekin palattiin reissusta torstai iltana. Tosi kiva reissu oli, ilmat suosi ja neiti oli ihan myyty. Käytiin Ti-Ti Nallen talossa jossa äiti nalle nousi neidin suosikiksi. Särkänniemessä neitiä ei meinannut saada delfinaariosta pois ollenkaan. Ja mäkin olin tyytyväinen kun kerkesin shoppailla mm. henkkamaukalla.

Tänään oltiin sitten vähän ikävimmissä merkeissä kun oli mun mummun hautajaiset :'( Tuli mummun poismeno yllättäen niin vähän on ollut surkee loma mutta onneksi reissussa pystyi unohtaan hetkeksi.

Toivottavasti huomenna paistaa aurinko, aijon paistattaa aurinko rannalla koko päivän, beach futiksen merkeissä =)

 
saparo:eek:tan osaa :( Mun mummoni kuoli reilu vuosi sitten ja vieläkin juttelen hälle, ajatteln että hän kuulee..

teille muilee jotka jo olitte lomalla, niin kiva kun lomanne onnistui!! =)

Meillä on loma vielä edessä. tai tavallaanhan mulla on se kokoajan kun en töissä käy, mut kyllähän tämä kotiäirinä olo käy työstä, niinkuin tiedätte ;)

MIehellä alkaa loma reilun kahden viikon päästä ja sitten lähdetään porille mökille, sieltä jazzeille mm.stingin konserttiin ja sitten sen jälkeen pitäis olla jo maanantaina saarijärvellä kun varattiin sieltä mökki viikoksi.

Loppuloma ollaan sitten kotona ja veneillään... Mutta täytyy kait tuo nuorimmainen köyttää köysillä kiinni tai muuten tipahtaa :eek: Ei mitään rentoutusta meillä tuo veneily...

Kuka on menossa mustakari memoriekseen? Minä ja mies ajateltiin mennä sitten lauantaine jos vain saadaa lapsenamma siksi aikaa...
Jos vaikka törmäiltäis.

Ei mutta nyt on pakko lähteä nukkumaan. On jo niin paljon kello. Huomenna on mahdoton väsy... :whistle:

MUkavaa juhannusviikkoa kaikille! :hug:
 
Iltaa tännekkin taas! Yritän tässä itseäni hereillä pitää kun tulis tuo Ruotsi-Englanti peli ja se on pakko nähdä. Väsyttää vaan pirusti kun eka aamuvuoro loman jälkeen oli tänään ja ylös piti nousta klo 6 niin eihän tähän ole tottunut. Pitää nyt vaan istua tässä sohvalla eikä maata niin jos sitä pysyis hereillä. Tuossa stepperillä vedin hiet pintaan aikaisemmin että eiks nyt voi sitten hyvällä mielellä syödä karkkia ja katsoa peliä =)

Ollaan tänään isännän kans naurettu meidän neidille kun se on ihan "hakatun" näkönen. Poskessa on mustelma kun tippui ed. yönä sängystä, otsassa on kuhmu kun riehui tänään sängyssä ja löi päänsä sängyn päätyyn, sitten hyttynen on myös syönyt otsasta ja iso punanen läikkä siinä, ympäri kehoa löytyy hyttysen puremia, punaisia läiskiä ja sääret ja polvet on täynnä mustelmia, ties mihin lyönyt ne. Naurettiin isännän kans että pitäiskö neidillä laittaa konttauskypärä taas päähän ja säärisuojat jalkaan =)

sade: luultavasti olen menossa Mustallekarille lauantaina, kun kaverilla on polttarit ja sinne olis tarkoitus tuleva morsian myös viedä. Ainoo jota mietin että kun mun pitää seuraavana päivänä töihin että viitsinkö sitten pulittaa lipusta maltaita kun ei voi täysillä irroitella mutta kun siellä on se Yö niin tekis kyllä hirveesti mieli mennä.

Mites muilla juhannus suunnitelmat? Me lähdetään torstainan mökille ja ollaan siellä lauantaihin asti kai, kun mun pitää sunnuntaina töihin :( Jos ilmat on oikein hyvät niin sitten jatketaan kyllä mökilla oloo kun mulla olis sitten ma ja ti vapaa että jos ilmat suosii niin käyn vain mökiltä töissä kun ei ole kun puolen tunnin matka.

Johan tässä tulikin lärpätettyä joten palataan asiaan ja hyvää jussia jo näin etukäteen jos en eksy ennen jussia näille sivuille, olkaa ihmisiksi :wave:
 
SnowFairy
Terve vaan kaikille! =)

Onnea uuteen kotiin :flower: ja lomalaisille:kiva että lomat onnistui!

Unusual: heh ;) Mää kumma kyllä muistin sut, harvinaista tällaiselle lahopäälle. No, mutta määhän olen naimisissa tuon seuran kanssa (ainakin joskus siltä tuntuu :p ) Joskus yläasteella ehkä oon pyöriny jäähallilla eli miljuuna vuotta sitten...

Saparolle osanotto :hug: Munkin isomummoni kuoli viime elokuussa..

Mekin oltiin lomalla viikon verran, nyt ollaan muutama päivä oltu kotosalla, siivoiltu terassia ja grillattu kun saatiin kaasugrilli (pitäähän sitä testata) :p Reissu meni hyvin, tyttökin jaksoi pitkät automatkat tosi reippaasti. Janilla on tää viikko vielä lomaa, sitten ens vko töitä ja sitten taas lomaa (no joo, katusähly vie taas puolet siitä :/ varsinainen loma)

Mutta hauskaa jussia meidänkin puolesta jos ei tänne eksytä ennen sitä! Suunnitelmia ei erityisemmin ole vielä, katsotaan...

Niin, ja hei: pitihän mun kertoa että vauvan suhteen kaikki on ok!! :D :heart:
 
Saparolle: lämmin osanotto mummin poismenon takia ! :hug:

Snowfairy: ihana kuulla että vauvalla kaikki hyvin, nyt voit täysillä nauttia loppu ajasta :hug: :heart:

Mukavaa että meillä kaikilla on ollu onnistuneet lomat. =)

Juhannuksena me ollaan kotona ja saadaan hyviä ystäviä kerranki vieraiks. Grillataan ja syödään niin että napa natisee, meillä ku tuo alkomahooli ei kuulu kuvioihin.

Mutta mukavaa jussia kaikille! Mää alan siivota ja puunata taloa jussi kuntoon! =)
 
Kyllä sitä on taas ollut laiskana tän pinoutumisen kanssa! Ehkä se on tuo helle kun tuntuu että ei ajatukset oikein luista.. :D

Saparo: osaanottoni mummun poismenon johdosta. :hug:

SnowFairy: ihanaa että vauvalla on kaikki hyvin! :) Joo, kiva että meitä salibandyleskiä löytyy muitakin! Miksa on tosin uhannut että ei meinaa ens kaudella pelata, mutta uskon vasta kun näen.. :whistle:

Meillä kaikki menee samaa rataa, eli ei mitään uutta. Miksa paiskii töitä ja me kulutetaan aikaa naapureilla ja mun porukoitten luona. Mitään erityisempiä suunnitelmia ei juhannukseks oo, mennään varmaankin käymään Miksan porukoilla Alaviirteellä, Miksa kun meinasi muutaman päivän levätä juhannuksena.. :eek:

Mulla oli eilen synttärit, taas ollaan vuoden vanhempia ja viisaampia (?). :D

Jep, nyt on mentävä paimentamaan tuholaisia!

Hauskaa juhannusta kaikille!!! B)
 
Mitenkäs porukoitten juhannus on menny??? :wave:
meillä oli niin rauhallista ja kotona oltiin että eipä juuri tavallisesta vkonlopusta eronnu mitenkään. :/ Pitäs varmaan jonnekki joskus mennä niin vois tuntua joltain.
Millon nähtäs seuraavan kerran??
 
No niin juhannus sitten meni..... Me vaan löhöttiin mökillä syötiin ja oltiin. Nyt on niin paksu olo kun tuli noita herkkuja aika kamalasti syötyä ja liikunta jäi vähiin :( Tänään tultiin vasta mökiltä pois, kävin kyllä sunnuntaina töissäkin pyörähtään mutta menin takaisin mökille kun oli niin hyvä ilma. Huomenna olis vapaapäivä ja ajattelin tuhlata sen alennusmyynteihin. Saa nähdä löytyykö mitään...

Hennuli tuossa huutelikin että milloin nähtäis? Meille sopii heinäkuun alun puolella jos vain työvuorot passaa sitten. 22 päivä lähdetään neitin kans Tanskaan =) Ehdotuksia, kuka huolisi porukan kylään ja milloin?

Täytyypäs kertoo että meillä neiti on ruvennut lauleleen hirveesti. Aluksi muura, muurahainen laulettiin ihan "normaalisti" mutta nykyään laulu menee että millan millan mamma työssä ahertaa =)

Snowfairy: hyvä juttu että vauvalla kaikki ok =)

Hemuliina: jokos olette kotitutunut kokonaan? Milloin on tuparit =)

sade: mitäs teille kuuluu? Pitäisköhän mun tulla miehellesi töihin että saisin juhannuskilot pois? :D

Nyt lähden yöpalalle ja sitten koisiin. Neitikin tuossa kukkuu vielä kun nukkui pitkät päikkärit jos sekin simahtais kohta
:wave: :wave: :wave: :wave: :wave:
 
SnowFairy
Moi vaan tännekin! =)

Juhannus meni kotona ollessa, syödessä ja ollessa jne... Tyttö vaan tuli kipeäksi (eka korvatulehdus), eikä päästy lähtemään. Ihan kivasti se nyt näinkin meni, onneksi saatiin se grilli niin sai grillailtua... Nyt on jo parantuntut onneksi, mentiin ajoissa lääkäriin. On se kumma että aina sairastutaan pyhinä! Kuuria jouduttiin vaihtamaankin välillä kun eka ei käyny, nousi ihottuma :/ Tuolla nukkuvat, pitäis varmaan itekkin mennä. Jani on tän viikon töissä ollu ja ens viikolla taas lomalla. Katusählyn parissahan tuo viikko menee... No, jospa sitä välillä näkisi. ;) Mites olis tapaaminen ens viikolla? Sitten on meillä ainakin niin kaikenlaista ettei varmaan keritä minnekään. Tulisitteko vaikka keskiviikkona 5.7. meille? =) Hirveitä en varmaan jaksa värkätä, mutta jos kestätte niin olette tervetulleita :p Mutta palaillaan... Mukavaa viikonloppua kaikille!
 
Moi!

Meilläkin meni juhannus rauhallisissa merkeissä. Mummuloissa kyläiltiin ja syötiin hyvin.

Meille sopii kyllä tavata keskiviikkona. Tiistai onkin ainoa päivä kun on vähän kiirettä, lapsilla on neuvolat ja mulla autokoulu!! :D Saas nähdä tuleeko siitä yhtään mitään sitten kun sinne ratin taakse pääsee/joutuu.. :ashamed:

Kyllä oli kiva mennä aamulla viemään roskia. Vaunut oli jääneet vahingossa ulos ja yllätys, yllätys ihan täynnä linnunkakkaa. \|O Mä kiikutin heti kaikki päälliset pesukoneeseen ja siellä ne nyt pyörii toista kertaa jo extrahuuhteluiden kanssa. Tais olla tuo samainen kakkija joka oli aamulla lentänyt sisään kun Miksa lähti töihin. Se sai sen onneksi hätisteltyä ulos heti.. Joku isompi lintu se oli ollut, musta, ja lentänyt huonosti. Ties mikä pahanilmanlintu. :$ Onneksi ei tullut mua sentään häiritsemään, mä en ole oikeen lintuihmisiä.. :/

Miksalla on tänään synttärit. 29 tuli täyteen! Kyllä teki tiukkaa tehdä sille sellainen ihana suklaakakku kun ei itse saa maistaa edes ihan vähäsenkään.. No eiköhän niitä sitten taas ehdi syödä kun lopetan imettämisen. Lukahan on vielä täysimetyksellä, mutta kohta pitää alkaa pieniä maistiaisia antaa jo kiinteitä. Ajatella, vastahan se syntyi ja nyt jo melkein puolivuotias! :)

Ok, nyt on mentävä ulos!

Aurinkoista viikonloppua!!
 
Moi!

Meille kans sopii keskiviikko =)
Mihkäs aikaan?

Käytiin eilen Power parkissa ja kylläpäs noi lapset tykkäs :D Tytöille ostettiin rannekkeet,Veetille ei ostettu,mut ois tullu halvemmaks ostaa ku halus monta kertaa käydä safari ajelulla ja sit junan kyydissä.Minäkin uskaltauduin vuoristo rataan ja se oli iihan hirvee.Mää ku en oo todellakaan käy yleensä missään laitteissa ja nyt jäi yx lippu ja mun oli "pakko" mennä.En sentään yksin menny vaan villen 11v serkun kanssa.Ville sano et kuulu vaan ku mää kiljuin :ashamed:

no mutta nyt lähden kahvia juomaan :wave:
 

Yhteistyössä