Kokkola ja lähialueet huhuuu....

meille sopii myös tapaaminen ens viikolla :wave: tosiaan missä ja millon?

Pikkasen kyl väsyttää,meidän Veeti heräili viime yönä varmaan sata kertaa.Ei nukkunä eilen päikkäreitä ja näin sit kostautui.Se on kyl aina huutanu yöllä jos ei päivällä oo nukkunu päikkäreitä,se on jotenki ihan yli väsynyt sit yöllä.Pikkuinen ei kuitenkaa heränny Veetin huutoon,ONNEX!

no muuta nyt kahvin juontiin..

Juu onnea työhaastatteluun...hyvin se menee..

Itselläni alkoi tänään kesäloma..eli lääkäri laitto saikkua kesäloman alkamis äivään asti...heinäkuun puolest välist sit äippiksel... ;)

Misäs sitä tosiaan sit tavattas?

Ilmotelkaa niin ilmaannun paikalle minäkin...

Hyvin meni haastattelu. =) Ens vkolla saa tietää miten käypi. Mutta luottavaisin mielin olen.

Niin ois kyl kiva tavata. saparo:jaksatko ottaa jo teille?? voitas pitää nyyttärit niin sun ei tarvi tehä mitään.

Sateista iltapäivää tännekkin. Työpäivä olis takana ja huomenna vapaata ihanaa =)

Kalenteriani tuossa vilkaisin ja maanantai mulla olis vapaata joten tulisitteko silloin meille? Ajattelin että jos olis hyvä ilma niin voitais pitää grillikestit. Mä voisin tehdä salaatin (ihan perus) ja jokainen tois itse omat grillattavat ym. Jos nähtäis maanantaina klo 11 meillä. Ilmoitelkaa ketkä on tulossa niin tiedän varata salaattia tarpeeksi. Jos joku kaipaa ajo-ohjetta niin laittakaa vaikka yvtä. Mehän asumme täällä Isonkylän koulun lähettyvillä. Jos ilmat ei suosi niin pidetään sitten mehukestit sisällä.

Nyt kun puhutaan ruuasta niin vatsa ilmoittaa että ruokaaika joten lähdenpäs tästä syömään

SnowFairy
Terve!

Voi dääm. Me ei maanantaina päästä. Mulla on lapsivesipunktio sillon, ei varmaan jaksa lähteä mihkään. Mutta mukavaa treffiä teille! =)

No niin, heti kun tähän istahtaa neiti herää päikkäreiltä... Palaillaan.

saparo: me ollaan varmat vieraat, aina!!! ;)
Harmi että snowfairy ei pääse ku ois ollu niin kiva nähä. :hug: =) oisin laittanu sulle yytä mutta et ollu kirjautuneena enkä jaksa ettiä kohtaa missä oisit, laiska minä :ashamed:

Iltaa tännekkin =)

Mää en pääse maanantaina,mulla on lääkäri.

Kävinpäs äsken lenkillä vaikka näin kurja ilma olikin.Oon koko päivän autolla ajellu,et oli pakko päästä vähän ulos.

no mutta nyt hipsin tonne sohvalle..

Katsoinpas tuossa säätiedotusta ja taitaa käydä niin että maanantaina vietetään mehukestit sisällä :\| Mutta katsotaan vielä lähempänä uudestaan. Mites nämä meidän uudet ketjulaiset oletteko tulossa? =)

Käytiin neitin kans aamupäivällä kaupungissa. En ole pitkään aikaan käynyt "keskustassa", sitähän oli jyllätty ja rakennettu. Porukkaakin oli liikkeellä paljon. Vero Modan läpi käveltiin vain kun oli ihan täyttä, ei viitsinyt sitten ruveta edes katsomaan mitään.

Voi mun on pakko kertoo. Meidän neiti katsoi eilen Muumipeikkoa ja pyrstötähtiä teeveestä ja sitten siinä oli joku semmoinen kohta jossa muumipeikko ja niiskuneiti oli eksyksissä tai jotain muuta vastaavaa. Niin neiti rupes itkeen ja hokeen että auttaan niiskuneitiä ja muumipeikkoa. Yritin siinä sitten selittää että se on vain tvohjelma =)

Nyt lähden syömään riisiä ja kanaa currykastikkeessa :p ja vielä isännän tekemää. Sitten pitääkin lähteä töihin :'( :wave:

Heippa!

Meillä ei periaatteessa pitäis olla mitään erikoista maanantaina, mutta jos on huono keli, niin en ole varma päästäänkö me sinne. Jos kyyti järjestyy (lähinnä siis että mun isä ehtii tuoda ennen golfkentälle menoa.. :D ) niin ilman muuta ollaan tulossa.

Mä tiedustelen ajo-ohjeita tarkemmin sitten kun tiedän ollaanko tulossa.

Meillä Vilma myös eläytyy noihin piirrettyihin vahvasti. Eilen kun katsottiin Tuhkimoa, niin se juoksi paikallaan ja hoki että "nopeasti, nopeasti" kun ne hiiret koitti viedä avainta torniin lukitulle Tuhkimolle. On se vaan niin suloista. :D

Huomenta! Neitimme heräs klo 4 yöllä, ensin halutaan sukat jalkaan, seuraavaksi kaakaota ja sitten katsoa tvtä \|O No kaikesta päästiin neuvottelemalla ja ilman sänkystä nousua. Neitin sain nukkuun takas niin sitten en saanut itse enään unta, luovutin tuossa vähän jälkeen viis ja menin suihkuun. Nyt kun kohta pitäis lähtee töihin niin alkaa taas väsyttää \|O No illalla ajoissa nukkumaan.

Sääennuste näyttää edelleen maanantaille vesisadetta joten en nyt varaudu siihen grillamiseen vaan mehukesteihin sisällä. Ajattelin ilmoittaa näin ajoissa kun pitää tuolla kaupassa tänään käydä. Niin käyn keksi ja pulla hyllyillä =)

Unusual: toivottavasti pääsette tulee maanantaina. Vilma ja Milla kun tuli hyvin juttuun viimeks =) Yritän illalla muistaa naputella sulle ne ajo-ohjeet ihan varmuuden vuoksi =)

Hennuli: tulkaa vain, kävin ostamassa pullaa ja jätskiä :p Muita ei kai nyt sitten ole tulossa :( Teen aamulla pikasiivouksen että kehtaan teidän tänne päästää. Nyt ajattelin naputtaa muutaman työhakemuksen valmiiksi =) Ja katsoa samalla tuota komeaa Tomppaa, sais kyllä leikata hiuksensa.

Me ei päästy tapamiseen :/
Ollut rankka viikonloppu. Miehelle iski lauantaina yli 40 asteen kuume ja tänään meni niin huonoksi että eivät jalat pitäneet, hengitys oli vaikeaa ja aivan kamalan näköiseksi meni. :'(
Soitin ambulanssin ja on nyt tiputuksessa sairaalassa, ei tiedetä että mikä on. Verikokeita otettu paljon ja tulehdusarvo huitelee yli sadan..
Huomenna tulee tuloksia lisää ja jos sitten oltaisiin viisaampia.

Mun isä tulee huomenna poikien kanssa että pääsen yksin sairaalaan katsomaan.

Kaiken lisäksi tmä 2vuotias on aivan mahdoton nukkuja. Ei nuku vrk:ssa kuin n.8h ja valvoo pitkälle yöhön :(
Hänetkin määrättiin verikokeisiin ja ensi maanantaina on sanatoriin lastenlääkärille aika. Suljetaan nyt pois kaikki fyysiset kivut. Ja tokihan tämä voi olla (ja varmaan onkin) väliaikainen vaihe. Mutta kestänyt jo sen aikaa että mielestäni pitää tutkia.

Mutta nyt pojat punkkaan, ite suihkuun ja iltapalaa.

Mukavaa viikon jatkoa kaikille! =)

Huomenta! Hennulin ja poikien kans eilen syötiin muffinseja ja jätskiä. Nam Nam. Toivottavasti ens kerralla saadaan isompi kokoontuminen aikaan.

Hennuli: tilaus meni. Löytyi myös yksi takki mukaan tilaukseen =)

Sade: pikaista paranemista miehellesi

Ei muuta kuin suunnitteleen uutta kokoontumista, kenelle nyt mentäis ja milloin?

Täytyy lähteä laittaan itseänsä. Täällä vielä yökkärit päällä ollaan koko porukka

:wave:

Sade: pikaista paranemista miehellesi ja voimia!

Saparo: no niin nyt sitte ollaan reippaita ja kohta tosi hoikkia ;) :whistle: Oli kyllä niin tosi hyviä ne muffinssit että pakko ostaa niitä, vaikka niistä menee 4,5 pistettä yhestä :eek: :x huh-huh....

Nyt ulos lasten kans vaikka ilma ei häävi ookkaan....

Huomenta!

Tytö kutsuisi kohta :( Enään neljä päivää töitä ja loma koittaa =) Ja sitten tulee lämmintä (toivottavasti) B)

Hennuli: meillä kans piti maanantaina mennä illalla ulos vaikka vettä satoi. Neitillähän hauskaa oli kun noita lätäköitä löytyy. Kohta me ollaan hoikkia, kunhan mun masiina vaan tulisi =)

Menikö tää nyt mun ja saparon kaksin puheluks :eek: :attn: missä kaikki on? ei ainakaan ulkona ku on näin kurja ilma.
Miehen kans eilen puhuttiin että nyt pitäs sisällä siivota vähä kaappeja ja komeroita ku ei ulkona viiti olla ja mies sitte oliki reipas ja alotti jo omasta harrastus komerostaa. Munki varmaan sit pitäs jotain tehä :whistle:

Grr! Just kirjoitin pitkän postin, mutta Vilma irroitti nettipiuhan ja se katosi.. :kieh:

No pääasiaan, eli meille voisi tulla käymään ensi viikolla! Miehen olis tarkoitus siivota pihaakin, eli tänne saattaa kehdata päästää vieraita! :ashamed:

Ok, muta nyt puunaamaan sisätiloja, anoppi tulee tupatarkastukselle huomenna! B)

Hrrr, kylmää iltaa. Seisoin just kolme tuntia kentän laidalla. Tuuli tuiversi luihin ja ytimiin \|O

Joo saa muutkin osallistua keskusteluun, Snowfairy, Hemuliina, Miia-Riina ym. Me vaan Hennulin kans ollaan suuri suisia =)

Unusual: Mille päivälle ajattelit tapaamista? Aamupäivällä me päästään mikä päivä vaan kun tuo loma painaa päälle. Illalla on ihan täynnä ohjelmaa joka päivä.

Hennuli: mites projektin kans kävi?

Yhteistyössä