Kokkola ja lähialueet huhuuu....

Hmm.. Tää ei oo mun päivä. Hävitin jälleen kerran koko tekstin! \|O

Niin, unohdin siis laittaa että meille sopii ihan mikä päivä tahansa. Heitetään nyt vaikka että tiistaina aamupäivällä sopii tulla ja jos jollekin ei sovi, niin katsotaan sitten uusi päivä! B)
 
SnowFairy
Äh, meille tulee tiistaina vieraita. Mikä muu päivä tahansa kävis... =)

Täällä ollaan vielä ihan yhtenä kappaleena, supistelee kyllä vieläkin ajoittain, mutta onneksi ei ainakaan vielä (koputetaan puuta) keskenmenoa tullut tutkimuksesta. Oli muuten ankea juttu! =/ Ja tuloksissa menee monta viikkoa...

Anna on tänään juoksuttanut kyllä äitiä ihan kiitettävästi. Oppi tänään kiipeämään syöttötuolin avulla ruokapöydälle. :whistle: Hohhoijaa, saa olla silmät selässäkin. Nyt taisivat tulla ulkoa, pitää mennä halimaan kullannuppua :heart:
 
SnowFairy
Onnea Hennulille! :D :flower:

Viikkoja on tällä hetkellä varmaan jotain 16. Ja veriseulassa positiivinen tulos eli suurentunut riski että lapsella down. Turvotus oli onneksi ok, mutta tuo riski oli sen verran suuri että parempi tehdä ja tietää faktat (kummin päin nyt vaan) kuin miettiä marraskuulle asti.

Annalla kakka vaipassa, pitää mennä pelastamaan :x
 
Hennuli: onneks olkoon :D Kumpa mullakin tärppäisi työnhaussa :\| Milloin aloitat, saatko kesän löhöillä vielä B) Mun paketti tuli ja just sen tuossa aukaisin ja kasasin mutta neiti ei ole antanut mun sitä vielä kokeilla rauhassa =) No kun neiti menee nukkuun niin vedän sitten iltatreenit =)

Käykääs cittarissa penkomassa lelu aletta. Löysin neidille jo joululahjoja halvalla =)

Mites se tapaaminen siirretäänks keskiviikolle vai miten on?

Snowfairy: pidetään peukut pystyssä että kaikki kunnossa :heart:
 
saparo: nyt ei muutako laite koville ;)

snowfairy: toivotaan että kaikki on kunnossa! :hug:

Tänään ois sitte yhet yo-juhlat ja huomena valmistumis juhlat, eli juhliessa menee vkonloppu mutta eipä tuo haittaa jos on näin kurjan kylmä ilma.

Niin miten ois tapaaminen keskiviikkona ??
 
Just kotiuduin lakkiaisista, on hieman väsähtänyt olo.. Mutta hyvin meni juhlat!

Meille sopii se keskiviikko oikein hyvin, eli nähdäänkö silloin? Me asutaan Koivuhaassa siinä omakotialueella Koivuristin lähellä. Tarkemmat osoitetiedot vaikka sitten yv:nä.
 
SnowFairy
Meillekin passaa. =) En muista tunnusta, ei mitään hajua.. en ole kirjautunut pitkään aikaan tänne oikein kunnolla... Voisitko Saparo laittaa mulle tekstarina ajo-ohjeet? Sulla varmaan mun puh. nro on?
 
Huomenta!

Me voitas kans katella,jos päästäs tuleen sillon keskiviikkona =)

Lauantaina saatiin sit ne avaimet ja siellähän me ollaan nyt sit pöyritty :D Veetin makkari on jo valmis,meidän makkarisssa on uudet tapetit laitettu ja tänään laitetaan uus lattia.Keittiön lattiaakin ruvetaan tänään laittaan.Saas nähä jospa päästäs jo loppuviikosta muuttaan.

mutta me kans yritetään tulla sillon keskiviikkona =)
 
Meillä ei mitään allergioita ja makaroonilaatikko sopii hyvin.
Mä voin tuoda jotain herkkua, miten ois saparo jos toinen tuo jääteöö ja toinen niitä muffinsseja mitä sulla oli ??? :attn: tai jos kummatki tuo pussin muffinsseja ja paketin jäätelöö niin sitte riittää!! vai miten ? joku vois tuoda sitte keksejä ku lapset tykkää.
 
Makaroonilaatikko kuulostaa hyvältä, neitimme yksi lemppareista =)

Hennuli: Mä voisin tuoda vaikka jädee. Kun mä en ole löytänyt niitä muffinseja muuta kuin cittarista ja mun on pakko käydä siellä torstaina niin ei huvittaisi keskiviikkona mennä siellä käymään kun on kesäloma. Käviskö sulle Hennuli niin?

Palelin just tuotta pari tuntia kentän laidalla, varjossa oli vaihtopenkit ja heti niin kylmä että taidan lähteä lämpimään suihkuun, stepperin kautta =)
 
Meillehän on tulossa oikein kunnon bileet! B)

Miksa sitten joutui tehdä portaat taas kotona, eli meillä on vielä aikamoinen siivo täällä sisällä, mutta se lupasi että ne lähtee täältä tänään.. Joskos sitä ehtisi sitten vähän järjestellä paikkoja ennen kuin tuutte! :D

Luka oppi perjantaina kääntymään selältä mahalleen ja nyt se kääntyy jatkuvasti. Sitten alkaa ärsyttää kun ei siellä mahallaan ollutkaan niin kivaa.. :headwall: :LOL:
 
Palelluin sitten siellä kentän laidalla niin että aamulla kun heräsin niin kurkku oli ihan karseen kipee :snotty: Nenä onneksi ei vuoda muuta kuin allergiasta johtuen vähän. Me ollaan huomenna tulossa jos vain saan ääneni aamulla kantamaan. Koko päivän on ääni ollut ihan painuksissa. Mä olen sitten huono suunnistaaan joten jos me ei löydetä perille niin soitan Hennuli sulle tai Snowfairylle niin saat auttaa (ei johdu ajo-ohjeista vaan musta tämä perille löytäminen). Muitten numeroita mulla ei olekaan.

Nähdään huomenna =) :wave:
 
Miksa oli yöllä siivonnut suurimman osan hommistaan, eli nyt on mun vuoro puunata! :D Toivottavasti täällä näyttää ihmismäiseltä kun tulette!!

Muuten kannattaa jättää auto siihen metsikön laitaan (ei siis Teerenkadulle vaan sille toiselle), sinne voi ihan reilusti ajaa. Tässä on niin kapeat nuo kadut että useamman auton kanssa tulee ongelmia.
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 07.06.2006 klo 15:56 hennuli2 kirjoitti:
Unusual: Kiitos tuhannesti kestityksestä, ruoka oli hyvää.
Kiitos munkin puolesta, oli tosi kiva nähdä teitä kaikki. Sain just omat vieraatkin ulos talosta tai oikeestaan terassilta. No nyt on hetki rauhallista ja sitten pitäisi lähteä jalkapallokouluun paimentaa lapsia.

Isäntä tuossa laskeskelee että kyllä tulee kalliiksi pelkät laudat edes vaihtaa ja sitten maalit vielä päälle. Mutta niin se on että kaikki maksaa.
Ehkä siitä tulee sitten hyvän näkönen, jotain näkyvää mihin on rahat pistänyt.

Palaillaan taas asiaan.
 
Kiitoksia kaikille oikein mukavasta aamupäivästä!! :hug: Pitää ottaa uusiksi pian! (taka-ajatuksena se että saan siivottua kun on pakko) :LOL:

Mä olen käyttänyt päiväni hyvin, eli tilaillut kuvia Ifiltä. Niillä on toi tarjous et puoleen hintaan saa. Tuli teetätettyä (kiva sana :D ) sellaisia tosi vanhojakin kuvia, Vilmasta ihan pienenä. Jännä katsella niitä, sehän oli ihan vasta ja nyt se on jo noin iso...
 

Yhteistyössä