Kokkola ja lähialueet huhuuu....

SnowFairy
Moi vaan!

Kiva että teille passaa keskiviikko. =) Miten olis kello 11 vaikka?

Entäs syömäpuoli? Voisin ite tehdä vaikka fetasalaatin ja hakea jotain hyvää leipää sen kanssa. Raparperipiirakkaakin vois löytyä. ;) Haluatteko syödä oikein jotain vai pidetäänkö kahvi/mehu linjalla? Voidaan tietty vaikka grillata jotain jos siltä tuntuu. Mites allergiat, onko jollakin jotain mitä ei voi syyä? Unusual?!

Entäs nuo ajo-ohjeet, voisin laittaa vaikka sähköpostilla tarvitsijoille kun en muista tänne kirjautuakseni niitä tunnuksia... :p

Tervetuloa! :D
 
Snow Fairy: Älä huoli mun ruoista, mä tuon omat eväät niin ei tarvi rajoittaa muiden ruokailua! :D Salaattia söisin mielellään, eli voitko laittaa ne fetat sitten myöhemmin siihen tai erikseen esille? Mä voisin tuoda vaikka jotain keksejä tarjolle.

Laita mulle vähän koordinaatteja sähköpostiin -> ankapirt@cc.jyu.fi

<br><br>
 
Me ei päästäkään huomenna tulemaan. :( Mulle sattui työtapaturma, olin tänään autokoulussa ja sovin ajotunnin huomiseksi. :ashamed: No se tunti on vasta kahdelta, mutta me jäätiin lasten kanssa kaupunkiin mun porukoille yöksi koska kuljetusvaikeuksien takia (lue: iskän on pakko päästä pelaamaan ja äitillä on lääkärissä käynti huomenna -> ei autokyytiä) mä en ehtisi sinne ajotunnille ajoissa jos oltaisi jääty kotiin. \|O

Tää meni nyt tyhmästi näin kun en oikein rattailla pysty näiden kahden kullannupun kanssa järkevästi liikkumaan. Ihan hyvä että on se ajokortti tuloilllaan... :)

Pitäkäähän oikein hauska kokoontuminen huomenna ja suunnitelkaa jo uutta johon mekin sitten taas päästään! :D

Btw. Pysykää turvallisuussyistä kaukana urheilutalon takapihasta kahden aikaan... :LOL:
 
Snow Fairy: Ilmoittele jos sulle sopisi että tultais vaikka vielä joku toinen päivä tällä viikolla. Mua tosiaan harmittaa kun ei päästä nyt tulemaan! :( Meillä ei ainakaan ole mitään suunnitelmia loppuviikolle. Meillä on taas sellainen kaaos menossa kotona Miksan töiden kanssa etten kehtaa sinne kutsua ketään.. :ashamed:
 
SnowFairy
Huomenta!

Näyttää siis siltä että tavataan Hennulin kans kahdestaan :p Tosrtai ja perjantai aamupäivät passaa myös, sitten ollaan katusählyhommissa, reissussa ym. hässäkkää. Vaikka kokoonnuttaiskin joku toinenkin päivä niin Hennuli olet tervetullut tänään myös ;)
 
Kiitos Snowfairylle todella hyvästä tarjoilusta, :p Raparperipiirakka vei kielen mennessään. Ja kiva oli tavata myös Hennulia. Otetaan taas joskus uusiksi. Tämä loppu kuukausi meillä on ainakin ohjelmaa täynnä mutta katsotaan ensi kuussa uusiksi meidän osalta =)
 
:wave: Meille sopii kumpi päivä tahansa (siis to tai pe). Olisiko muita tulossa??

Ajotunti meni ihan kivasti, en sammuttanut auton kuin kahdesti! :xmas: Tuolla hiekkakentällähän se on ihan helppoa, saa nähdä miten luistaa sitten oikealla tiellä.. B)
 
Huh huh tätä hellettä... ei sais valittaa mutta kuitenkin :(

Sain perjantaina kauheen migreenin ja jouduin meneen lääkäriin. Makasin tk:ssa ja ensiavussa koko päivän kun ei meinnannut ollenkaan auttaa pillerit eikä piikit. Pääsin sitten illalla kotia lääkkeet mukana. Eilen oli vielä pää kipeä ja tänäänkin on joutunut pillereitä napsiin. Ja tää kuumuus ja tukala ilma, ei helpota yhtään oloa. Sain ens viikon saikkuakin että kuulemma pitäis vaan ottaa rauhallisesti ja lepäillä.
Mutta kyllä tästä selvitään =) Missä on vesisada ja raikas ilma :)

Meillä neiti on ollut viime yön ekaa kertaa koko yön yökylässä, mummilla ja pappallla. Hyvin oli mennyt. Monta iltasatua oli kyllä laittanut mummin lukeen =) Pitäis kohta lähtee hakeen neiti kotia.

Mutta nähdellään ja koittakaa paistua....
 
SnowFairy
Moikka!

Kiitos viimeisestä, kiva kun kävitte! =) Meillä on ollut hurjaa hässäkkää katusählyn ym. merkeissä. Nettipimennossa ollaan ainakin ensi viikko, voi olla että pitempään. Ihanaa kun on lämmintä, aika tukala olo on kyllä. Käytiin heittämässä monen vuoden talviturkit mereen tänään, huhhuh. Saparolle pikaista paranemista, toivotaan että helteet vähän hellittää niin helpottaa sunkin oloasi vähäsen varmaan... Unusual: sorry unohdin kokonaan laittaa sulle viestiä. Tervetuloa kylään joskus vaikka kun palataan, Anna kaipaa leikkiseuraa ja vaihtelu tekee hyvää =)

Mutta nyt kutsuu sauna ja lätyt (Jani paistaa maailman parhaat!), mukavaa heinäkuuta kaikille ja palataan asiaan hetken kuluttua! =)

 
Moi!

Snow Fairy: Ei haittaa! Meilläkin oli sitten loppujen lopuksi ohjelmaa molempina päivinä. Katsellaan sitten taas joku sopiva päivä!

Meidän prinsessa täytti eilen 3 vuotta! :heart: Synttärijuhlat pidetään vasta lauantaina, mutta Vilma sai jo eilen muutamia lahjoja. On se vaan niin ihana seurata lapsen intoa ja jännitystä kun se avaa paketteja! :D

Onneksi nuo pahimmat helteet hellitti, toivottavasti lauantaina on myös ihan siedettävä lämpötila. Viime vuonna oli tosi kuuma ja oli lievästi sanottuna tukalaa kun oli talo täynnä vieraita. Luka ei myöskään ymmärrettävästi ole oikein helteistä piitannut.

No nyt Luka huutelee tuolta makkarista, täytyy mennä!

Btw. Luka oppi eilen ryömimään!!! B)
 
Unusual: onnea neitille 3v :flower:

Mitäs muille kuuuluu?

Meilleppä ei mitään ihmeempää, kotona vaan ollaan oltu. Huomenna olis kaverin häät =) Onneksi Kokkolassa niin ei tarvi sen pitemmälle lähteä. Nyt se meidän Tanskan reissukin lähestyy uhkaavasti, viikon päästä prjantaina lähdetään. Tänään kävin ottaan neitille ja itselle ja myös tavaroille matkavakuutuksen, jos sattuu jotain, toivottavasti ei.

Täytyypä lähtee ripustaan pyykit narulle :wave:
 
Onnea Vilmalle! :flower:

Mää raukka kans vanhenin :'( :D Ja tottahan se piti juhlat pitää ja sainki niin kivoja lahjoja että olin ihan hoomoilasena. ;) :ashamed:

Meillekään ei mitään ihmeellistä kuulu ja onneks tosiaan helle vähä hellitti ku tuulee. Mutta toivotaan että lämmintä vielä riittäis, ei syksyn tarvi vielä tulla.
Millon nähtäs?
 
SnowFairy
Terve vaan tännekin! :)

Ja onnea 3-v neitille ja Hennulille myös ;) :flower:

Mekin kotiuduttiin reissusta, nyt ollaan oltu ahkeria ja Jani on maalannut terassia. Annalla korvatulehdus uusi, kuuri taas päällä. Onneksi ei ole kipeä eikä kuumeinen.. Uusia sanoja harjoitellaan kovasti, ja vauhti päällä koko ajan, äitiä väsyttää kun kahtoo :p Kohta joudutaan varmaan aloittamaan savupiippu-remontti, että saa talvella lämmittää... ei kyllä kauheasti naurata ajatus siitä pölystä ym mutta onhan tuo tehtävä. :/

Palaillaan, nyt taitaa nukkumatti kutsua... :)
 
Pikavisiitti...

Hennuli: Onnittelut näin jälkikäteen :flower:

Tanskaan lähtö olis edessä perjantaina ja viime hetken ressi pukkaa päälle.... Ajattelin olla huomenna tosi pirtsakka ja mennä töihin jo klo 6, pääsisi jo klo 13 kotia =) Saa nähdä olenko samaa mieltä vielä kun kello soi aamulla klo 5 \|O Huominen pitää hypätä sitten kaupungilla, rahaa pitää vaihtaa, viime hetken ostokset.... hohhooo ja vielä olis pyykkiäkin pesemättä. Huokasen sitten kun pääsen bussiin istuun perjantai iltana että toivottavasti kaikki on mukana.

Mutta eipäs meillä tämän kummempia, tulen kertoon tänne Tanska kuulumisia muutaman päivän päästä jos saan tuon netin pelittään siellä

Miten olis muuten tapaaminen elokuun ekalla viikolla, olen lomalla vielä sen viikon niin pääsisisin messiin :wave:
 
Kiitos onnitteluista ! ;)
Saparolle hyvää ja turvallista matkaa ja peli onnea! :attn: =)

Miten ois tapaaminen heti sitte sillon maanantaina koska mulla alkaa työt 1.8. B) OIs kiva vielä nähä. Ottaako hemuliina meidät kylään vai tuutteko meille?? vai joku muu haluaako järkätä tapaamisen? MIssä muuten on kaikki muut?? miia-riina ja sade???? :attn: :wave:
 
Moi!

Toki meille saa tulla =) Se vaan et meillä on kaks kissaa,onkohan joku allerginen?!Meillä on kyl kissanhäkki tos pihalla,et sinne varmasti muutenki kisut laittasin sitten.Mitä maanantaita hennuli tarkotti?

Meillä on tiistaina Jeminan 4v synttärit.Viime viikolla sain leivottua tiikeri kakun ja nyt pitäs vielä mokkapaloja leipoo.Jospa tänään sais sen aikaseks :whistle:

Niin tosta tapaamisesta,villen setä on tulossa 2 pvä ens kuuta Suomeen perheensä kanssa ja ovat 2 viikkoo,et sillon meillä on varmaan aika kiirettä,mut jos ennen sitä niin sopii tai sit sen jälkeen.

no mutta palaillaan :wave:
 
niin mää aattelin tota 31.7, niin sillon pääsis saparo ku on lomalla ja mulla alkaa vasta 1.8. työt. Kuinka moni pääsis sillon???
Mää oon allerginen kissoille mutten niin pahasti että hetken pärjää ja voinhan mää olla pihalla. :D
Mutta passaako tuo päivä ? pidetäänkö nyyttäri meininigillä vai miten tahot?? Ja viimeks on tavattu pari kertaa ihan aamusta eli 10-11 aikaan ja syöty jotain suolasta ja sitte herkut päälle.
 
NO älä nyt villee mihkään laita, ei meitä mies haittaa. Snowfairyllaki oli mies kotona eikä tuo meistä mitenkään häiriintyny, ainakaan mun tietääkseni :whistle: Että jos vaan saadaan tulla niin ja se passaa kaikille niin hyvä niin.
 
Heippa!

En olekaan täällä vähään aikaan käynyt, meillä oli mahatauti.. :$ Vilma ja minä selvittiin yhdellä oksennuksella, mutta Miksa joutuikin ravaamaan sitä enemmän veskissä. :/ Nyt ollaan jo onneksi terveiden kirjoissa!

Meille sopii toi 31. päivä, pitää vaan muistaa olla varaamatta ajotunteja sille päivälle. :D Niin joo ja sopia äitin kanssa Haapajärven reissu toiselle päivälle.

No, nyt lapsilla menee hermot kun äiti on koneella, eli palaillaan taas!! B)
 

Yhteistyössä