Kokkola ja lähialueet huhuuu....

Moi!

Täällä arki jatkuu samaa rataa kuin aina. Mies on pitkiä päiviä töissä, se sai jonkun urakan satamassa. Se sitten otti ja osti firmalleen pakettiauton eilen. Yritin kyllä sanoa että olis ihan kiva jos olis sellainen auto johon koko perhe mahtuu, mutta se oli kuitenkin päätynyt ihan perus pakuun kun se tulee niin paljon halvemmaksi (verovähennykset) ja on käytännöllisempi. Eipä se muuten paljoa haittaa kun mulla ei edes ajokorttia ole, mutta olis ollut kiva että oltais kuitenkin edes johonkin päästy menemään autolla esim. huonolla ilmalla..

Luka on nyt nukkunut kivoja päikkäreitä ulkona. Eilen vein sen nukkumaan yhdeltä kun Vilma oli nukahtanut. Kun Vilma heräsi, lähdettiin käymään lasten isoisovanhemmilla muutaman korttelin päässä. Luka nukkui koko vierailun ajan edelleen pihalla. Sitten lähdettiin vielä kauppaan, ja siellä Luka heräsi, kello oli vähän yli kuusi!! B) Tänään on ollut sitten vähän huonompi päivä, hieman on ollut mahavaivoja ja yleinen ärsytys päällä. Pitää nyt kuitenkin yrittää kohta viedä se nukkumaan niin olisi sitten taas virtaa illalla seurustella!

Vilma on odotellut innolla että sen kummitädit tulisivat käymään (miehen pikkusiskot jotka on kaksoset) ja viemään uimahalliin. Viimeksi niillä oli ollut niin mukavaa siellä ja Vilma on sitä jaksanut paljon muistella. :)

Jees, nyt näyttää siltä että Luka on valmis päikkäreille!

Mukavaa päivänjatkoa kaikille! B)

Hellurei taas pitkästä aikaa!

Alkuviikon täällä podein migreeniä. Maanantai oli vapaapäivä niin menipäs sekin talteen sängyn pohjalla, töissä olen ollut mutta vähän pöljä olo on ollut =) (taitaa kyllä olla normaalia :ashamed: ). Nyt tänään sitten on pakki ihan sekasin, saas nähdä iskeekö vatsatauti nyt sitten kunnolla :x Toivottavasti ei ettei tarvis vappuna sairastaa.

Simankin sain tänään vasta pullotettua, toivottavasti kerkee valmistua vapuksi :D Isäntä ja neiti on mökillä puusavotassa, ihanan rauhallista mutta alkaa oleen jo ikävä kun en ole neitiä nähnyt koko päivänä kun olin päivän töissä. Ehkä ne kohta tulee.

Huomenna olis iltavuoro ja ajattelin lähtee aamusta kaupungille humpuutteleen. Pitäis neidille mennä katsoon ulkoiluhousuja kun kas kummaa kun alkaa taas olla lahkeet lyhyet entisissä. Onks muita kaupunkiin menijöitä, kahville lähtijöitä?

\
Alkuperäinen kirjoittaja 27.04.2006 klo 19:06 Saparo kirjoitti:
Onks muita kaupunkiin menijöitä, kahville lähtijöitä?
Mä oon luultavasti tulossa kaupunkiin, mutta ajankohtaa en vielä tiedä.. Kummitädit on viemässä Vilmaa uimaan ja ajattelin sillä välin käydä Lukan kanssa kaupoilla. Pitäisi käydä ainakin Tiimarissa että saisi tehtyä kortit Lukaa muistaneille. :) Tytöt meinas että ne tulee aamupäivästä, mutta eihän niistä koskaan tiedä.. B)

iltaa tännekkin =)

mää oon reippaillu tänään :D kävelin aamulla lastenkaa k-hakaan ja kotiin takas ja sit iltapäivällä kävelin mesilään.jospa tässä sais vähän laihutettua :whistle: ehkä..

me ollaan lähössä lauantaina vaasaan ostoksille.tarvisin ristiäisiin vaatteet.eilen oltiin äitinkaa 3 tuntia kaupungissa enkä MITÄÄN löytänyt \|O

mää luultavasti pöyrähän vaan kaupungissa huomenna hakemassa yhen paketin.

mutta nyt laittaan lapsia nukkuun :wave:

Hemuliina: vaasasta haettiin vaatteita kaverin kans ja hyvin löyty :whistle: rahaa palo ihan liikaa B)

tänään on meillä veljen valmistumisjuhlat ja sinne pitäski tästä kakkuja lähtee vielä tekeen. Ihanaa ku pääsee herkutteleen. :p Ja sitte saaki ens vkon ravata lenkillä ahkerasti ku tulee taas syötyä vkonlopun aikana ihan liikaa. :/

Mukavaa vappua kaikille B)

Tosiaan on mukavaa nyt ulkoilla kun aurinko paistaa ja tuntuu niin lämpimältä B)

Minä täällä pakkailen mökille lähtöä varten.. Kivaa päästä sinne saunomaan ja grillaileen koko vapuksi, vaikka poikien kanssa saa kyllä olla koko ajan niin tarkkana. Varsinkin nuoremman, suuna päänä menis suoraan laiturilta mereen eikä auta vaikka kuinka kieltää ja selittää.. \|O

Me mennään tänään poikien kanssa jo edeltä mökille ja iskä tulee huomenna perässä kun saa työnsä tehtyä.
Mitenhän uskallan olla poikien kanssa yksin yön... :/

No mutata nyt täytyy lähteää taas touhuilemaan.

Iloista ja aurinkoista vappua!!

Meidän neiti istui tänään ekaa kertaa potalla ilman vaippaa, jee =) Ostettiin eilen neitille ekat ihan omat pikkarit. Ei suostunut eilen niitä jalkaansa laittaan. Katsottiin sitten tänään illalla tv:tä, neloselta Lapsi vai ura ohjelmaa. Ja neiti leikki lattialla mutta ilmeisesti sivusilmällä katsoi ohjelmaa kun huomas että siinä pikkutyttö opetteli potalla käyntiä. Halus sitten itse housut ja vaipan pois ja pikkuhousut jalkaan. Kohta otti nekin sitten pois ja meni potalle. Vielä ei saanut kyllä mitään sinne aikaan mutta askel tämäkin. Koko ilta oltiiin sitten ilman vaippaa ja yövaipan laitoin ja selitin että yöllä pitää olla vaippa mutta aamulla sitten otetaan pois. No joskos se sitten tästä lähtis....

Järjestelin ja siivosin tuossa alkuillan kämppää jossa vähän aikaa pysyis siistinä niin vois huomenna keskittyä ulkoiluun ja pihan laittoon. Puutarhakalusteet pitäis kaivaa esiin ja vähän pihaa haravoida ja semmoista. Lupasivat ainakin hyvää säätä Wapuksi.

Glada Wappen kaikille, painun pehkuihin että jaksaa huomenna touhota ja nukkua kunnon yöunet ennen kuin neiti herää.

Hei muuten olisko ensi viikolla Koivutupaan lähtijöitä, ke tai to aamupäivällä?

Hiljaista...
kait kaikilla vielä vappu "painaa" takana.

Me oltiin pe-ma mökillä ja kyllä osasi olla mahtavat ilmat! B)
Mökin terassilla tarkeni bikineissä ja meinasi olla kuuma sittenkin.
Eli ulkona oltiin lähes kokoajan. Vain yöksi sisälle nukkumaan ja muutamat päikkärit pojat vetäisi sisällä.
Aivan ihanan rentouttava ja rauhallinen vappu. Pojat nautti kun saivat seikkailla metsässä ja heitellä kiviä veteen ym ja me vanhemmat nautimme auringosta, griallauksesta, kuohuviinistä ym.

Niin joo, minä vaikka voisinkin huomenna päästä koivutuvalle. Mutta to en sillä isommalla pojalla se kerho ja pitää pyörän kans kuskata ees ja taas.

Joten jos on lähtijöitä niin ilmoitelkaa aamulla ja laittakaa tietoa missä tämä koivutupa olikaa, onhan se mainittu mutta nyt laiskukkissani en jaksa selata näitä viestejä taaksepäin.

Nyt lähden laittamaan pyykkejä narulle ja sitten 4D dokumenttia katseleen.

Käyn aamulla kurkkaamassa että mitä täällä koivutuvasta sanotaan... =)

Hyviä öitä :hug:

moi!

me ei tänään lähetä koivutuvalle,mennään varmaanki huomenna tai sit perjantaina.mun pitäs tänään yrittää leipoo,ku sunnuntaina on sit ristiäiset =)
meillä vappu meni ihan melkeen kotona ollessa,tytöt pääsivät mun vanhempien mökille yheks päiväks ja sit sunnuntaina pöyrähettiin miehen mummun ja vaarin mökillä.

mutta nyt aamupalan laittoon :wave:

Pikaisesti tulin piipahtaan kun pitää kohta lähteä töihin polkeen =)

Ei me keretty tänään koivutuvalle sittenkään kun kävin tuossa aamupäivällä hierojalla (elämäni eka kerta) kun niskat niin jumissa olleet viikon. No nyt helpotti jo kummasti, pääkin kääntyy taas kivasti. Ens viikolla pitäis vielä kerran mennä.

Mukavaa päivän jatkoa kaikille. :wave:

Onpas täällä hiljaista \|O

Viimeinen työpäivä edessä ennen viikonloppuvapaata, ihanaa. Kyllä tätä on taas odotettu. Ja vielä olis yltsejäkin ottamatta tunti joten tänään vois lähtee töistä jo klo 13 =)

Mutta täytyypi lähteä töihin. Aurinkoista viikonloppua kaikille B)

:attn: :attn: :attn: :attn: :attn: :attn: :attn: :attn: :attn: :attn:
B) B) B) B) B) B) B) B) B) B) B) B) B) B) B) B) B) B)
:p :p :p :p :p :p :p :p :p :p :p :p :p :p :p :p :p :p :p
:D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D
:saint: :saint: :saint: :saint: :saint: :saint: :saint: :saint: :saint:
:headwall: :headwall: :headwall: :headwall: :headwall: :headwall:

moi moi :saint: :D

kiirettä pitää tänään on ristiäiset =) kakutkin unohin sit perjantaina hakee :ashamed: piti hakee ennen 12 ja muistin vasta viiden maissa ku olin lenkillä et kakut on unohettu hakee.onneks mun vanhemmat sattu oleen mökillä ja niitten mökki naapurit tunsivat nämä leipurit ja sieltä kautta saatin puhelin numerot ja tulivat sit antaan ne kakut,mut oli kyl noloo mennä ne hakeen!
meidän kissa kuoli torstaina :'( oikeestaan senki takia unohin ne kakut,ku koko perjantai oli vähä surkee päivä.

mutta nyt kahvin juontii ja laittaan pikkuista vaunuihin nukkumaan :wave:

Huomenta!
Meillä oli nää suuret 6vee juhlat eilen niin oli kans kiirettä :D

Hemuliina: :hug: kissan poismenon johdosta!
Minkä nimen sai vaavi? laita yyveenä josset tähän halua laittaa.

Ihana ilma heti aamusta joten täytyy lähtee vaan ulos.

kattelin tossa noita teidän kirjotuksii ja ajattelin liittyä mukaan...eli olen itse Marinkaisista ja odotan esikoista 25+5.

Tän viikon oon ki ollu saikulla...siitepölyt hyökkäs niin pahasti astmaatikon kimppuun...mut muuten on menny aivan hyvin..

Ootteks te järjetäny tapaamisia odottavien tai jo saaneiden kesken(olipa tyhmä ilmaisu)?

<br><br>

MOI taas kaikille!!

Kylläpäs oli taas jänskä peli suomi vst. tsekki!!

Hitsi kun ei ehdi tehdä pihatöitä, tai ehtis jos tuo pikku isäntä olisi edes hetken omalla pihalla :whistle:

Mutta hei miia-riia! Minäkin olen roikkunut täällä kohta yli puoli vuotta, vuotta koskaan en ole päässtyt mihinkään "kokoontumis ajoon".

Ensi kerralla!

Ja tiedätkö mitä, taidan tietään sinut...
asut kasitien varrella, tumma tukka ja käyt töissä himangalla...erehdyinkö??

Aurinkoisia päiviä kaikille!! B) :hug:

miia-riina: tervetuloa! ei meillä oo mitään kasteja laitattu vaan kaikki jotka kirjottelee on tervetulleita tapaamisiin. oli lapsia tai ei. kuka nyt kirjottelee täälä palstalla niin ei muutako mukaan vaan. =)

Seuraavaa tapaamista voiski miettiä. Mää en oo vieläkään nähny hemuliinan vauvaa, tahtoo nähä. :heart: =)

Mun pitäs lähtee kaikkien kolmen pojan kans prismaan ja kirpparille :whistle: voi tulla mielenkiintonen reissu. ;)

Moi!

On taas vähän jäänyt palstailu kun ollaan asuttu ulkona lasten kanssa! B)

Tervetuloa vaan Mia-Riinalle (meniköhän oikein?)! :flower: Mäkin olen aika uusi, vain reilun kuukauden täällä pyörinyt.

Toivottavasti teillä juhlijoilla sujui juhlat hienosti!

Mä olen täällä tuskissani kun tuo *piip*in siitepöly vaivaa. Nyt kun imetän, niin en edes saa käyttää kunnon allergialääkkeitä. Tänään saattaa olla että täytyy ottaa yksi, olo on meinaan aika heikko. Nuo nenäsuihkeet ja silmätipat on ihan kuin vettä laittais, ei mitään apua. \|O

Vilman kanssa vähän eilen jo askarreltiin kortteja, mun isällä on huomenna synttärit ja sit mummuille äitienpäiväkortteja. Huomenna pitäis sitten mennä kaupunkiin etsimään jotain lahjoja.. Omalle äitille on helppo ostaa, mutta anopille ja miehen mummulle vähän vaikeempi. Haluaisi että lahjoista tykätään. Onneksi molemmat on niin kultaisia että ei sieltä huonoa palautetta saisi vaikka lahja ei osuisi kohdalle. :)

OK, nyt pitää jatkaa aamupuuhia että päästään taas pihalle.

Miten olisi tapaaminen ens viikolla?? Meille sopii milloin vain, paitsi keskiviikkona kolmelta on Lukan neuvola. Eilen tuli 4 kuukautta täyteen! Kyllä aika kuluu nopeasti!! :)

Juu Miia-Riina se tarkalleen on.

Ahaa siis joku tietää mut...tällä hetkellä mul o kyl vaaleet hiukset ja tosiaan aivan kasi tien varessa sutaan...kukahan sä mahdat olla...asutko kenties Kälviällä???

Ja näänks mä sun äitiä joka päivä töissä???

:whistle:

Mut nyt taidan lähteä viettämään saikkulomaa kokkolaan ja kattelee jotaki vaatteita jos löytys jotaki mikä mahtus päälle!!!

Oikein ihanaa ja aurinkoista päivää teille kaikille...huomennahan se lupas vesisadetta joten nautitaan tänään vielä auringosta.

vai vesisadetta lupasivat :/

Minä oon aamun touhuillut. Tehty poikien kanssa äitienpäiväkortit mummoille.
Iltapäivällä pitäisi lähteä huristelemaan tamperetta kohti kun miehellä on siellä perjantaina silmien laser leikkaus, käydään samalla reissulla kyläilemässä pari päivää.

Miia-Riina: En oo kälviältä. Oon kokkolan halkokarilta ja oot käynytkin meillä usein. Nyt jo arvasit! :kieh:
En ole vielä muka ehtinyt rekisteröityä, vaikka täällä jo monta kuukautta oon pyörinyt.

Mutta mukavaa ja toivottavasti aurinkoista loppuviikkoa kaikille!! :wave:

Yhteistyössä