Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja 07.04.2006 klo 14:10 Vilinäiti kirjoitti:Mulla on 2 ihan tavallista rintareppua. En tykkää niistä ollenkaan. Paino nousee liian ylös ei siis alaselkään.
Koitin kaverin ergoreppua. Oli tosi ihana. Paino tulee alas lanteille, joten tuntui ihans siltä, kun ei mitään kantaiskaan.
Ite harkites ergorepun ostoa. Mulla poika 6kk ja painaa vähän päälle 8kg.
Ergo reppu maksaa muistaakseni n.70e
On halvempikin malli mut eri merkkiä ja merkkiä en muista.![]()
Alkuperäinen kirjoittaja 03.05.2006 klo 15:41 poikia3 kirjoitti:Mulla on myös ollut käytössä Baby Björnin rintareppu, sitä olen pitänyt todella hyvänä. Itse kun olen enemmän rintareppu kuin kantoliinaihminen.
Rintareppu oli aina mukana vaunuissa tai rattaissa, ja viimeisen kerran olen kantanut sillä 11-kiloista, 1 v 3 kk ikäistä poikaa lentokentällä.
Mutta rintareppu oli kyllä säännöllisesti käytössä ihan ulkoillessa, kauppakeskuksissa jne. kun lapsi väsyi olemaan rattaissa.
Myös kotitöitä olen tehnyt rintarepun kanssa.
Alkuperäinen kirjoittaja 15.05.2006 klo 10:06 Weatherwax kirjoitti:Meillä on BB:n active rintareppu ja hyvä on. Olen huomannut että monet eivät osaa säätää rintareppua, jotta se tukisi kunnolla eikä heiluisi, se täytyy vetää kunnolla tiukalle, ihan niin kuin liinakin.
Meillä liina ei ole vaihtoehto sikälikään kun mies ei "siihen rättiin ala kietoutumaan". Mutta rintarepussa kantaa mielellään.