P
pulma tämäkin
Vieras
Eli olisin kiinnostunut kokemuksistanne erilaisista rattaista! Vanhempi lapseni on 2,8v ja nuorempi 10kk. Nuoremmalla on oma ratas/kantokoppa yhdistelmänsä, mutta vanhemmalle kaipaisin rattaita. Sellaiseen käyttöön, että kun joskus käyn vain hänen kanssaan ulkoilemassa tai kun lähdemme koko perhe yhdessä kävelylle, niin voisimme mieheni kanssa kumpikin työntää "omia" rattaita. Kaksostenrattaille emme koe tarvetta.
Olen pohtinut malleja ja merkkejä ja tuntuu todella vaikealta erotella ja jaotella niitä! Emmaljungalta olen pohtinut Scootereita tai Ceroxeja, mutta Ceroxit vaikuttavat aika "raskailta" ja vaunumaisilta kohta kolmivuotiaalle. Toki pikkuvelikin niissä joskus matkaisi.
Olisi kiva kuulla kokemuksia ja hyviä ja huonoja puolia eri rattaista! Jospa täältä löytyisi apu tähän pulmaan!
Olen pohtinut malleja ja merkkejä ja tuntuu todella vaikealta erotella ja jaotella niitä! Emmaljungalta olen pohtinut Scootereita tai Ceroxeja, mutta Ceroxit vaikuttavat aika "raskailta" ja vaunumaisilta kohta kolmivuotiaalle. Toki pikkuvelikin niissä joskus matkaisi.
Olisi kiva kuulla kokemuksia ja hyviä ja huonoja puolia eri rattaista! Jospa täältä löytyisi apu tähän pulmaan!