Kokemuksia riisinkeittimestä ? ? ?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja starRain
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

starRain

Vieras
Otsikkokin sen jo kertoo aika hyvin eli haluaisin kuulla kokemuksia riisinkeittimestä
teiltä jotka sellaisen hyödyllisin vekottimen omistatte?
Itse olen miettinyt sellaisen ostamista koska yksi tuttu sanoi että tulee niin hyvää
ja erilaista kuin kattilassa ettei hän koskaan enää palaa kattilariisiin..

Oon ihan samaa mieltä, että riisinkeittimellä tulee paljon parempaa riisiä!! :) Me ostetaan sellaisesta Asian food kaupasta riisit, niin maistuu ihan samalle, kun kiinalaisen ravintolan riisi. Voin kyllä lämpimästi suositella!! :)

[QUOTE="Vieras";26771937]Oon ihan samaa mieltä, että riisinkeittimellä tulee paljon parempaa riisiä!! :) Me ostetaan sellaisesta Asian food kaupasta riisit, niin maistuu ihan samalle, kun kiinalaisen ravintolan riisi. Voin kyllä lämpimästi suositella!! :)[/QUOTE]

Sua peesaan :) voi keskittyä muuhun, kuin riisinkeittoon.Mä olen käyttänyt riisinkeitintä vuodesta 2002 ja ei ole kyse siitä, ettenkö osaisi kattilassa keittää..

Täällä myös riisinkeitin käytössä. Itse en varmaan koskaan olisi tajunnut sellaista hankkia, mutta puolisoni perhe syö paljon riisiruokia, ja sieltä sitten tämä riisi-innostus.
Kyllä mä tykkään! Varsinkin kun heittää kasan pakastemaissia riisien päälle, nam!

vastauksista =)
en mäkään ole ostamassa sitä keitintä sen takia etten osaisi riisiä kattilassa keittää mutta kun olen kuullut että siitä riisistä tulee oikeasti tosi herkullisen pehmeää ja mehevää niin ajattelinpa sellaisen hankkia =)
ostanpa sitten..

Juu meillä on obh-nordican riisinkeitin meillä on ollut pari vuotta. Saatiin anopilta joululahjaks ja olin vähän sitä mieltä että hemmetti mikä tilaa vievä turhake. sitten kun kokeiltiin kumminkin niin ihan koukkuun oon jääny. Sillä tulee niin paljon parempaa riisiä kun kattilassa keittäen. Myös kasviksia oon höyryttäny sillä ja hyvin toimii siinäkin.

Yhteistyössä