H
Haaveilija
Vieras
Oon haaveillu kylpytynnyriä jo parisen vuotta. Yritän puhua itselleni järkeä,että homma on työlästä,hankalaa ja kallistakin(vesi ja puut )sekä perustamiskustannukset,mutta aina vain haaveilen.
Olisi kiva kuulla tynnyrillisten kokemuksia - hyviä ja huonoja
Olisi kiva kuulla tynnyrillisten kokemuksia - hyviä ja huonoja