Opel Zafira, kokemuksia?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Ihanainen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Kälylläni oli, ja se oli koko ajan korjaamolla niin, että vaihtoivat uutena hankkimansa lopulta pois, kun oli enemmän pajalla kuin kotona. Mun vanhemmilla on myös, se taas on toiminut hyvin ja on hyvä, jos on joskus paljon jengiä kuljetettavana. Mitenkään kauhean hyvät ne takimmaiset istuimet eivät ole, minusta sopivat lähinnä väliaikaiskuljetukseen. Jos tila-autoa tarvitsisin esim. useamman lapsen kyytimiseen, niin en ehkä sitä kuitenkaan haluaisi. Minun, kun olen lyhyt, on sitä autoa hyvä ajaa, on hyvät säädöt penkissä ja hyvä näkyvyys kaikkialle. lapset on kiva nostaa sinne turvaistuimiin, koska auto on vähän korkeampi kuin toi meidän tavallinen farmari. Ei ole selkä niin kovilla.

Miehen veljellä on Zafira ja se on koko ajan milloin mistäkin syystä korjaamolla! Ja ei se ole niin tilavakaan. Mieluummin vaikka joku farmari muttei missään nimessä Opelia!

Alkuperäinen kirjoittaja Touran:
Miehen veljellä on Zafira ja se on koko ajan milloin mistäkin syystä korjaamolla! Ja ei se ole niin tilavakaan. Mieluummin vaikka joku farmari muttei missään nimessä Opelia!

Opeli on kylläkin keskitasoa luotettavuudeltaan. Ainut vaan että opel on yhtä mukava kuin toyota ja toyota on paljon luotettavampi.

Yhteistyössä