kokemuksia erätukun kalvopuvusta??

Alkuperäinen kirjoittaja Valaja:
Pienen sateen pitää. Kunnon vesisateessa ei pitänyt. Isoa kokoa. Mulla on XS ja se on iso mulle.

Entäs se toinen puku siitä setistä? Millainen se on?

Minkä kokoisia sulla on toisista merkeistä? Kovin vaikeelta tuntuu valita se koko...mutta saahan sen vaihdettua, jos on liian iso tai pieni :whistle:
Tuleeko sieltä muuten tilaus postiennakolla?

Alkuperäinen kirjoittaja Ronkeli:
Pienen sateen pitää. Kunnon vesisateessa ei pitänyt. Isoa kokoa. Mulla on XS ja se on iso mulle.

Minkä kokoisia sulla on toisista merkeistä? Kovin vaikeelta tuntuu valita se koko...mutta saahan sen vaihdettua, jos on liian iso tai pieni :whistle:

Mun koko on noin 36 tai S. 167cm ja 53kg. Postiennakolla muistaakseni tuli ja ne pistää pituuden ja painon mukaan sulle sen koon. Toisesta puvusta ei kokemusta.

Meillä on ollut nuo puvut viitisen vuotta ja olen kyllä ollut siinä aika rankkasateessa kastumatta.
Saa sen vaihdettua, jos on väärä koko. Itse tilasin ensin S-koon suositusten perusteella, mutta vaihdoin M-kokoon, jotta mahtuu talvella tavaraa alle. Yleensä olen M-L.

Alkuperäinen kirjoittaja Ronkeli:

Mun koko on noin 36 tai S. 167cm ja 53kg. Postiennakolla muistaakseni tuli ja ne pistää pituuden ja painon mukaan sulle sen koon. Toisesta puvusta ei kokemusta.

Ok. Kiitos :flower:

Mulla ei ole tuota ohutta kalvopukua, mutta kalvollinen kevyttoppapuku on. Normaalisti olen kokoa M, tuosta sain ottaa koon S. Toppapuku pitää kyllä tiettyyn asteeseen kosteuden, mutta esim. 100km kelkkareissulla jossa märkä lumi pöllysi, alkoi mennä kosteus housuista loppumatkasta läpi ;) Mutta muistaakseni siinä onkin vesipilari vaan se 3000mm eli just vedenpitävän raja.

Kylkiäisinä tulleisiin alus- ja väliasuun olen kyllä tyytyväinen :)

Uusimmat

Yhteistyössä