Olen kerran testannut herkällä early detection 10 -testillä (kasetti). Testi oli helppo tehdä ja tulos oli selvä (positiivinen =)). Jotkut vierastavat kasettimallisia testejä, mutta itse niitä teen töissäkin, joten helppo oli minulle.
Acon 10 kasettitestiä mä en ainakaan suosittele vilkuilemaan enää testiajan jälkeen. Roskishaamut on kiusanneet mulla kyseisen testin kanssa, negoja ollu siis kaikki. Nostaa kuitenkin sitä toivonkipinää turhaan kun jälkikäteen sen haamun löytää... :ashamed:
Voi ei...kiekaus: tänään tein saman testin ja haamuhan siihen tuli....Ei tullut heti..Entä jos se viiva ei ollutkaan siinä ajoissa ja näin sen vasta myöhemmin....Voi ei... :/
Tolla kasettitestillä mullakin tuli roskishaamu,mutta raskaana en ole :'(
Helppo ja selkee käyttää,ja silleen hyvä,mutta en sillä enää testaa kun valaa vaan turhaa toivoo roskishaamujensa kanssa :/
no mut eihä ne mitää toivoa vala jos ei kahto niihin sen testiajan jälkeen? mä ainaski heitän ne aina roskiin syvälle noi testit ettei tulis kahtottua niitä..
Nuo Aconin kasettitestit antaa mulla aina sen viivan testiajan jälkeen. Jopa ihan kunnollisen viivan, ei edes mitään hailakkaa haamua. Mutta jos noudattaa sitä testiaikaa niin silloinhan ne näyttää ihan oikein, joten ei muuta kun hautaamaan ne takapihalle käytönjälkeen, niin ei tule kiusausta kurkistaa. Ja minusta ihan helppoja käyttää, olen käyttänyt niitä Aconin kasettimallisia ovistestejäkin.
juu kannattaa vaikka tehdä testi ja sit viedä aina heti roskikseen asti testiajan jälkeen ja kahtoa oikeen kellon kanssa ettei tuu kahtottua myöhemmin.. eihä ne epäluotettavia ole koska ei niitä vain ole tarkoitettu tiirailtavaksi testiajan jälkeen
Nyt kun asiaa mietin, niin kyllä se viiva näkyi ihan ajan sisällä, mutta piti vain käydä sitä kyttäämässä koko ilta- josko se olisi ollut vain mun silmissä se viiva ja olisikin kadonnut :ashamed: Ja sellainen haalean haalea haamuhan se on- tosin näkee ilman kirkasta valoa tai kääntelyjä :snotty:
haavekuva: on kyllä ihan sellainen olo, ettei tässä mitään uusintoja tarvita ja sitten seuraavana hetkenä tulee olo, etten ole nähnyt mitään viivoja :/ En vain jaksa uskoa että se olisi totta :ashamed: Uusintatestin teen 1.1.- hääpäivänä =)