galluppi testeistä!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja toivoako vai ei.
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
No huh! Tulipa myräkkä kysymyksestä, joka mielestäni sopii tälle palstalle paremmin, kuin millekään muulle. Mistä sitä sitten olisi pitänyt kysyä: vauvahaaveilijoista, jossa vasta haaveillaan vai lapsettomista?? Vai vauvanhoidosta, jossa varmaan suurin osa on jo unohtanut omat testailunsa??

Antakaa muiden testailla, jos kiinnostaa. Enpä usko, että kukaan jaksaa tuota vuosikausia.. Ja kyllä lapsen yrittämisessä tulee varmasti joskus vastaan se hetki, jolloin stressi tulee. Se on ihan luonnollista. Ja toisinaan ihan aiheellistakin. Täällä ilmeisesti (ja jostain aikaisemmasta kauanko yritit-gallupista päätellen) suurin osa on helposti napsahtanut raskaaksi. Helppoa se silloin on sanoa, kun ei ole tuntenut niitä tunteita, joita ne jotka ovat pidempään yrittäneet. Enkä oikein ymmärrä sitäkään, miksei voisi vastata sille, joka vielä yrittää, vaikka itsellä olisikin onnistunut..? Tai ainakin antaa niiden vastailla, jotka haluavat..

Pakko kommentoida itsekin viestiin, jossa sanottiin, että miksi testailla useamman kerran, kun kerran on plussa tullut, tarkoittaa se silloin plussaa.
Niin mäkin luulin!! Plussasin tammikuussa, ja kun menin neuvolaan ekalle käynnille helmikuussa: ei löytynyt mitään, tehtiin testi, eipä tämä testi enää näyttänytkään plussaa. Tästä turhasta neuvolakäynnistä olisin välttynyt, jos olisin tehnyt myöhemmin toisen testin.

Nyt, vuosi yrityksen aloittamista, plussasin uudelleen viime viikolla ja vahingosta viisastuneena aion tehdä uuden testin myöhemmin, ettei tarvitse tehdä kiduttavaa turhaa neuvolakäyntiä.

Ja siitä, että tämä viesti on väärässä ketjussa, olen samaa mieltä siitä, että ei vastauksia ainakaan tuolta haaveilijoiden puolelta saa.

No onpa aika lapsellista!
Mielestäni tämä odotus-palsta on juuri oikea paikka tämänkaltaiselle gallubille. Jostain kumman syystä haaveilijoilla ei välttämättä ole kokemusta testailuista muutakuin negatiivisessa mielessä... (heh, olipas ihan osuvasti sanottu;)

Antakaa ihmisten testailla niin paljon kuin huvittaa. Meneehän siihen rahaa, mutta tulee vielä se aika ettei sitä välttämättä jaksa niin testaillakkaan. Itse haluaisin testatakkin joskus, mut menkkani tulevat kuin kello 28 vuorokauden välein joten ei siinä paljon ehditä testejä edes miettimään.

Voi jestas sentään!!
Ensimmäistä kertaa puoleentoista vuoteen olen todella iloinen etten ole raskaana.
Tämän ketjun perusteella raskautuminen vie todella järjen päästä!! Asiallinen keskustelu ei näytä enää onnistuvan eikä omia kokemuksia voi jakaa muille positiviisessa hengessä.

On totta että tämä palsta on pyhitetty odotukselle, mutta kukapa muu on onnistunutta plussaa testannut.
Anteeksi jos minäkin näitä juttuja lukeneena olisin tuohon lankaan mennyt.

Tuohon stessailuun ja testaamiseen kommentoin sen verran, että on muitakin syitä testata kuin vain jännääminen onko raskaana vai ei (eikä kaikki haaveilijat stressaa, jos ei kaikki odottajatkaan ole kireitä tiukkapipoja).
Tämän 1½ vuoden aikana olen käyttänyt sormin laskettavan määrän (alle kymmenen kappaletta siis) testejä, tilanteessa jossa kiertojen heitellessä on vain halunnut varmistua ettei turhaan tarvitse kärsiä kovista säryistä eikä tarvitse kieltäytyä juhlien tarjoiluista, vain huomatakseen muutaman päivän päästä ettei ollutkaan raskaana.

Tuohon ap:n kysymykseen aconeista en osaa vastata, nuo todelliset negat olen aina saanut apteekin testillä. Sääli ettet saanut kysymyksiisi kunnon vastauksia.

Tälle palstalle en aio enää palata, joten nasevat henkilökohtaiset kommentit voi ihan rauhassa jättää väliin.

eiköhän täältä saa vähän parempia vastauksia kokeneemmilta kuin haaveilijoilta. Jokainen tietää sen epävarmuuden ja tuskan toiveita täynnä olevassa meressä pettymyksineen ja pelkoineen. Ei täältä saa näköjään tukea vaan päinvastoin hulluksi leimataan!