acon

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja testi
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

testi

Vieras
Onko netistä tilattava acon testi luotettava? senhän pitäisi näyttää jo kymmenestä mIU:sta. no, meillä jo 3kk yritystä takana. nyt kp29/28 tein tänään testin ks testillä. näytti vain test-viivaa.. kommentoikaa jotain.. Kiitos jos joku viitsii/jaksaa vastata.:)

Mä testasin jo kp 30/32 aconin kympillä ja selkeästi (muttei yhtä vahvasti kuin testiviiva) näytti silloin plussaa. Eli mulla ainakin näytti jo muutamaa päivää ennen menkkojen poisjääntiä, mutta ihan yksilöllistä se on miten nopeasti raskaushormonia muodostuu elimistöön.. Peukkuja sulle, että saisit ne kaksi viivaa! :)

kiitos ankka!:) Alkaa tässä jo epätoivo vaivaamaan, ei uskalla toivoa mitään, kun ei näytä onnistuvan. menkkaoireet on ja munasarjoissa,etenkin vasemmalla puolen tuntuu melkeimpä kipua. On se niin väärin, kun sellaiset saa lapsia jotka ei halua, toiset menettävävät lapsensa, ja ne jotka haluaisivat, eivät niitä saa.=(

Haaveilija-puolelta vierailen sen verran, että mulla on Aconista kokemuksia. Ihan oikein on testi näyttänyt negaa aina, eli en ole ollut raskaana. Olen testannut joskus mielenkiinnosta n. päivää ennen kuin menkkojen pitäisi alkaa. Tietysti asia on ehkä eri, jos testaa ihan liian aikaisin, jolloin raskaus ei välttämättä voisikaan näkyä. Mulla on säännöllinen kierto eli enemmän kuin parin päivän heittoja ei ole ollut kuin heti pillereiden lopettamisen jälkeen, kun kierto haki paikkaansa.

On siis ihan luotettava testi. Näyttää negaa, kun pitääkin näyttää ja plussaa, kun pitääkin. Jotkut ovat testanneet esim. kp24/28, saaneet haamun ja menkat ovat kuitenkin tulleet. Silloin on kiinnittyminen epäonnistunut ja raskaus päättynyt heti ensimetreillä.

Ehkä sä et sitten vain ole raskaana, kun testi kerran negaa. Voihan ne kierrot venyäkin. Jos hirveästi askarruttaa, niin tee myöhemmin uusi testi tai käy lekurissa. Veritestillähän saat 100% varman vastauksen.

oon kokeillu, toimii. samoin ystäväni on kokeillut ja toimii. Negaa näyttii molemmille ja niin kävi myös ilmi. Eikös sulla ollut nyt normaalin kierron yli jo? Imiskeho on siitä hassu juttu(ainakin omani on), että niin kauan kuin halusat uskoa olevasi raskaana niin kuukautisia ei tule. Kun lopettaa siihen uskomisen ja hyväksyy ettei ole raskaana niin kuukautiset alkavat. Niin ainakin minulla kävin useamman kerran kun yritimme lasta. Tsemppiä! =)

Itselläni testi myös toimi. Kp 26/28 haamu, 29/28 plussa ja myöhemmin vielä apteekin testillä varmistusplussa. Nyt rv 9+3 ja viime viikolla näin sikiön + sykkeen ultrassa.

Sain plussan kyseisellä Aconin testillä kp 31/30. Hyvin toimi testit minulla, ja edellisessä kierrossa tuli negakin testattua Aconin testillä. Ei mitään valittamista.

Joskus jos testaa liian aikaisin tulee nega vaikka oiskin raskaana. Joillakin raskaushormonia erittyy hitaammin kuin toisilla. Mutta minä siis sain plussan kun menkat päivän myöhässä, tosin viiva oli aivan haalea. Nyt jo rv 12+1.