Minä suosittelen bretonia. Se on nimenomaan seisova lintukoira ja eiköhän siitä tokoonkin saa kaverin.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Soluttautuja:Minä suosittelen bretonia. Se on nimenomaan seisova lintukoira ja eiköhän siitä tokoonkin saa kaverin.
Alkuperäinen kirjoittaja Timppa:Alkuperäinen kirjoittaja Sisu:Alkuperäinen kirjoittaja Timppa:Alkuperäinen kirjoittaja mä:minä haluaisin keskikokoisen seurakoiran, mies taas haluaa hirvi tai seisovanlintukoiran.... mutta kun minä en tahdo metsästyskoiraa... Haluaisin koiran jonka kanssa voi harrastaa tokoa ym..... me ei tunnuta pääsevän mihinkään yhteisymmärrykseen koirarotu asiassa... ja mies kun ei halua mitään pitkäkarvasta turilasta..... siis apua
Viisainta on kun annat vaan suosiolla miehellesi periksi ja otatte vaikka molemmat eli hirvi-ja lintukoiran.
Perustele tämä!!
Niin se ainakin meillä toimi:vaimo halus rotikan mutta ostin sille (työlinjaisen) labbiksen.Kaikki on tyytyväisiä:saadaan lintukoira ja jälkikoira.Ainut kuka ei ole tyytyväinen on vaimo joka haluaa edelleen rotikan.
Alkuperäinen kirjoittaja Hay-D:miten musta tuntuu, että ap:llä on tässä nyt pienen pieni asenne-vamma. Tarttuu vain negatiivisiin puoliin kaikissa roduissa. kannattais varmaan ottaa enemmän selvää eri roduista. ja onhan tässä nyt ehdotettu niitä seisovia lintukoiriakin vaikka kuinka monta.
Alkuperäinen kirjoittaja Hay-D:miten musta tuntuu, että ap:llä on tässä nyt pienen pieni asenne-vamma. Tarttuu vain negatiivisiin puoliin kaikissa roduissa. kannattais varmaan ottaa enemmän selvää eri roduista. ja onhan tässä nyt ehdotettu niitä seisovia lintukoiriakin vaikka kuinka monta.
Alkuperäinen kirjoittaja Totoro:Alkuperäinen kirjoittaja Hay-D:miten musta tuntuu, että ap:llä on tässä nyt pienen pieni asenne-vamma. Tarttuu vain negatiivisiin puoliin kaikissa roduissa. kannattais varmaan ottaa enemmän selvää eri roduista. ja onhan tässä nyt ehdotettu niitä seisovia lintukoiriakin vaikka kuinka monta.
Miten mullakin tuli vähän samanlainen fiilis.Kun onhan noita tosiaan pilvin pimein metsästyskoiria joita voi muihinkin harrastuksiin käyttää. Googlen kautta on himputin helppo löytää rotuesittelyjä ja muita esim. hakemalla pelkällä "seisoja"-sanalla, jos ei kerta muu kuin seisoja kelpaa. Ja loppupeleissähän se on kuitenkin niin, ettei se rotukaan koirasta kerro kaikkea. Mieheni muistaa aina kertoa työkaverinsa bichonista, joka haukkui hirveä.
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Totoro:Alkuperäinen kirjoittaja Hay-D:miten musta tuntuu, että ap:llä on tässä nyt pienen pieni asenne-vamma. Tarttuu vain negatiivisiin puoliin kaikissa roduissa. kannattais varmaan ottaa enemmän selvää eri roduista. ja onhan tässä nyt ehdotettu niitä seisovia lintukoiriakin vaikka kuinka monta.
Miten mullakin tuli vähän samanlainen fiilis.Kun onhan noita tosiaan pilvin pimein metsästyskoiria joita voi muihinkin harrastuksiin käyttää. Googlen kautta on himputin helppo löytää rotuesittelyjä ja muita esim. hakemalla pelkällä "seisoja"-sanalla, jos ei kerta muu kuin seisoja kelpaa. Ja loppupeleissähän se on kuitenkin niin, ettei se rotukaan koirasta kerro kaikkea. Mieheni muistaa aina kertoa työkaverinsa bichonista, joka haukkui hirveä.
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja ap:no hyvä jos teistä tuo koiran valitseminen on helppo ja nopeesti päätettävissä. meillä asiaa kumminkin mietitään ja harkitaan, punnitaan asiaa puolin ja toisin. Koira kun otetaan kuitenkin jopa kymmeneksi- 15 vuodeksi. rodun etsintä jatkuu..... jos minulla asenne vamma, niin sellanen on kyllä miehelläkin, koiralla kun pitää olla joku työ tai käyttö, mitään tyhjäntoimittajaa (lue lemmikkiä, seuranpitäjää, harrastekoiraa) meille ei oteta......