S
sipsi
Vieras
Edelleen liputan täällä Suomenlapinkoiran puolesta
Terve, pitkäikäinen, lempeä, syvästi omaan väkeen kiintyvä rotu. Ja minusta myös mielettömän kaunis 
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
On aika vieras rotu minulle siis luonteeltaan.Alkuperäinen kirjoittaja sipsi:Edelleen liputan täällä Suomenlapinkoiran puolestaTerve, pitkäikäinen, lempeä, syvästi omaan väkeen kiintyvä rotu. Ja minusta myös mielettömän kaunis
![]()
Kuulemma äänekäs ja taitaa turkki olla sellainen, jolle hoitaminen tärkeää?!Alkuperäinen kirjoittaja unkarista:pumi aivan ihana rotunsa.pysyy omassa pihassa ja tulee lasten kanssa toimeen.
turkkia on hoidettava muuten takkuuntuu.Minä leikkelen kesäksi sen ns.muliksi helpomimpi koirankin kuumalla.polvenkorkunen . maksaa noin 800e
Tuttuja rotuja, mutta en halua. Kiitos silti kovastiAlkuperäinen kirjoittaja RouvaSumppisuu:Englannin- tai walesinsprigerspanieli? Seurallisia, touhukkaita ja kilttejä (ainakin meidän walesi), agilityä harrastetaan, tokosta ei toivoakaan. Liian hömppä. Riistaviettiä on kyllä jonkin verran, mutta meidän koiran geeneissä on paljon jäljestysvalioita, joten en tiedä jahtaako muut samalla tavalla variksia ja harakoita (ja oravia ja jäniksiä...)
Alkuperäinen kirjoittaja sipsi:Edelleen liputan täällä Suomenlapinkoiran puolestaTerve, pitkäikäinen, lempeä, syvästi omaan väkeen kiintyvä rotu. Ja minusta myös mielettömän kaunis
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Minnie-:Onko kellään kokemuksia Isovillakoirista, millaisia on?
Samojedinkoira on aina kiinnostanut, mutta käykö kuvaukseeni?
Niin mä vähän uumoilinkin, vaikka todella ihana rotu onkin. Ja tuo turkki voisi olla vähän huono tuolla maalla kurakereilläAlkuperäinen kirjoittaja Räpätäti:Alkuperäinen kirjoittaja Minnie-:Onko kellään kokemuksia Isovillakoirista, millaisia on?
Samojedinkoira osaa kyllä olla sohvakoirakin, mutta vaatii mieluummin aktiivista toimintaa. Turkki ei todellakaan ole helppohoitoinen, että sen puolesta ei kriteereihisi sovi..
Narttu on suunnitteilla, meillä jo yksi tyttö ennestään. Sprinkku on ihana koira, mutta en halua kun lähipiirissä aika paljon niitä ja lapukoita myös.Alkuperäinen kirjoittaja Gluteus maximus:Labradorinnoutaja tai Englanninspringerspanieli. Kumpikin täyttävät nuo kriteerit! Narttua suosittelen. Minulla nyt labradori ja tottelevaisempaa koiraa saa kyllä hakea. Minulla on myös ollut kolme sprinkkua ja urokset oli aika omapäisiä, mutta narttu aivan mahtava luonteeltaan, tottelevainen ja todella hyvä metsästyskoira!
Alkuperäinen kirjoittaja Minnie-:Narttu on suunnitteilla, meillä jo yksi tyttö ennestään. Sprinkku on ihana koira, mutta en halua kun lähipiirissä aika paljon niitä ja lapukoita myös.Alkuperäinen kirjoittaja Gluteus maximus:Labradorinnoutaja tai Englanninspringerspanieli. Kumpikin täyttävät nuo kriteerit! Narttua suosittelen. Minulla nyt labradori ja tottelevaisempaa koiraa saa kyllä hakea. Minulla on myös ollut kolme sprinkkua ja urokset oli aika omapäisiä, mutta narttu aivan mahtava luonteeltaan, tottelevainen ja todella hyvä metsästyskoira!
Alkuperäinen kirjoittaja Minnie-:Niin mä vähän uumoilinkin, vaikka todella ihana rotu onkin. Ja tuo turkki voisi olla vähän huono tuolla maalla kurakereilläAlkuperäinen kirjoittaja Räpätäti:Alkuperäinen kirjoittaja Minnie-:Onko kellään kokemuksia Isovillakoirista, millaisia on?
Samojedinkoira osaa kyllä olla sohvakoirakin, mutta vaatii mieluummin aktiivista toimintaa. Turkki ei todellakaan ole helppohoitoinen, että sen puolesta ei kriteereihisi sovi..Haku siis jatkuu...
Liian isoja rotuja minulle, vaikka kovin mukavia koiria ovatkin.Alkuperäinen kirjoittaja Räpätäti:ok. Mites sitten Tanskandoggi tai irlanninsusikoira. Kokemukseni niistä on todella hyvä. Isoja ovat, mutta tottelevaisia ja lempeitä. Ehkä ei kuitenkaan agilitykoiria =) Sitten olisi vielä Parsonrusselinterrieri. Hyvä rotu sekin.
Vastasin jo edellä muistaakseni, ei kiitos.Alkuperäinen kirjoittaja eräs:shetlanninlammaskoira. turkki ON helppohoitoinen vaikka onkin pitkä.
Voisin harkita.Alkuperäinen kirjoittaja corgi:Mites tuo edellä mainitsemani corgi? Corgi on paimenkoira, ei saalistusviettiä, pysyy hyvin pihassa. Sosiaalinen rotu, tulee toimeen toisten koirien kanssa ja rakastaa lapsia.
Todennäköisesti ei. Tällä hetkellä miellyttävät eniten paimenkoirat ja noutajat.Alkuperäinen kirjoittaja Malviina:Spanielit