?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Berninpaimenkoira on liian iso. Ja vaikka nuo muut niin suloisia otuksia onkin niin täyttääkö mun kriteerit, en tunne niin kovasti rotuja eli:Alkuperäinen kirjoittaja ..:bullmastiffi,englanninbulldoggi,berninpaimenkoira,ranskanbulldoggi.
Isovillakoira kiinnostaa, mutta ei oikein nuo pienemmät. Mutta mutta... kokemuksia kaipaisin.Alkuperäinen kirjoittaja ViuhVauh:Villakoira B)
Alkuperäinen kirjoittaja ..:mulla itsellä on bullmastiffi..
viihtyy lasten kanssa,ihanasti vinkuu aina kun lapsia näkeekin,meillä on pieni lapsi,nyt vuoden,aina tullut toimeen..
ja juu-u,todellakin sohvan valtaaja..tokoa on helppo harrastaa,miellyttämisen haluinen rotu,seurakoiraksi käy myös hyvin ja voi pitää vapaana..
ota yhteys johonkin kasvattajaan,nää murut vie sydämen.
Alkuperäinen kirjoittaja Minnie-:Isovillakoira kiinnostaa, mutta ei oikein nuo pienemmät. Mutta mutta... kokemuksia kaipaisin.Alkuperäinen kirjoittaja ViuhVauh:Villakoira B)![]()
Kiitos paljon informaatiostaAlkuperäinen kirjoittaja bm:no mun narttu bullmastiffi on melko vilumirri mutta meillä on tollanen hurtan toppa mantteli ja sillä pärjää..noi on ihania koiria,suosittelen lämpimästi!!!
Alkuperäinen kirjoittaja ViuhVauh:Alkuperäinen kirjoittaja Minnie-:Isovillakoira kiinnostaa, mutta ei oikein nuo pienemmät. Mutta mutta... kokemuksia kaipaisin.Alkuperäinen kirjoittaja ViuhVauh:Villakoira B)![]()
En osaa sanoa kun mulla ei ole koiraa, mut haluisin villisken :saint:
Alkuperäinen kirjoittaja Minnie-:Alkuperäinen kirjoittaja ViuhVauh:En osaa sanoa kun mulla ei ole koiraa, mut haluisin villisken :saint:
Sun täytyy sitten sellainen itsellesi saada![]()
Nyt alat suostuttelemaan. Mistä johtuu ettei se voi suostua?Alkuperäinen kirjoittaja ViuhVauh:Alkuperäinen kirjoittaja Minnie-:Alkuperäinen kirjoittaja ViuhVauh:En osaa sanoa kun mulla ei ole koiraa, mut haluisin villisken :saint:
Sun täytyy sitten sellainen itsellesi saada![]()
Niin täytyy! Mut isäntä ei ymmärrä ollenkaan :xmas: