Kohta se alkaa

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"vieras"

Vieras
Monta tuntia keskustelua Tuhannen ja yhden yön saduista Ylen ykköselle Tarleena Sammalkorven, Juha Hurmeen ja Eero Hämeenniemen kanssa Kirjakerhossa.

Olen varustautunut kotitekoisella karpaloliköörillä ja kuudella belgialaisella suklaakonvenhdilla.

Ja sen jälkeen Gösta Sundqvistin Koe-eläinpuisto.
 
[QUOTE="dee";25491203]Kohta se alkaa Putous nimittäin. Olen varustautunut Pirkka oluella ja Rainbow sipseillä.[/QUOTE]

avaudu majuri vaan ihan reilusti nikillä....pirkka-kaljan juonnissa ei oo mitään hävettävää.
 

Yhteistyössä