tulin sitten k usetetuksi..(ferrari juttu)

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja MaRLaSingeR
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
meille sanottiin heti, että ette ole vielä voittaneet, mutta haluaisitteko tulla koeajamaan avoautoa lauantaina? (Jyväskylän suurajojen aikaan) Jolloin ymmärretysti autot oli lainassa, ja kun avoautoa emme olleet ennen ajaneet niin upeaa se oli! ois vaa kiva tietää et mihin toi 4600-5000?unukkia menee jos kerta vuodessa viel n.100 joutuu maksamaan???
 
Alkuperäinen kirjoittaja päätön ratsumies:
mä olisin kyllä nostellu äijää ravaatista ja vaatinu että "verrari tänne ja äkkiä ettei käy niinkun ..." :saint:

Ja siitähän oiski ollu paljon hyötyä?
Jos auto on jo lainassa ni miten sä luulet että se otetaa vuokraajalta pois ja tuodaa sulle vartiks... Nope, ei kaikki mee aina niin ku sä haluisit!
 
Alkuperäinen kirjoittaja EI:
Alkuperäinen kirjoittaja päätön ratsumies:
mä olisin kyllä nostellu äijää ravaatista ja vaatinu että "verrari tänne ja äkkiä ettei käy niinkun ..." :saint:

Ja siitähän oiski ollu paljon hyötyä?
Jos auto on jo lainassa ni miten sä luulet että se otetaa vuokraajalta pois ja tuodaa sulle vartiks... Nope, ei kaikki mee aina niin ku sä haluisit!

totinen torvensoittaja taas :laugh:

 
http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=500000000000003&conference=4000000000000030&posting=22000000019184955 Lukaskaas tota...Ette todellakaa olleet ainoita!!!
 
Joo,meille luvattiin koe ajoon,hummeri.. noh, kun oltiin siellä istuttu ja juotu 100 kuppia kahvia :D ja oli aika lähtee ajamaan niin se hummerihan oli tietysti juuri silloin vuokrassa :headwall: ja me saatiin ajaa avo beetlellä... :o ei ihan vastannut sitä hummeria :headwall: :|

mä en kyllä tuota autovuokraamoa suosittele kellekkään... kyllä sai myyjä kuulla mun mieheltä "hieman" palautetta :)
 
Systerin nyt 21 v poika oli viime tai toissa vuonna Rentalin Vuoden asiakas...Ferrari on seissyt useinkin mun parkkipaikallani (mulla ei ole autoa, joten siskonpoika saa vapaasti käyttää parkkipaikkaani). Ja toki ne antaa autonsa ensisijaisesti niille, jotka siitä autosta maksavat. Ihan ymmärrettävää liiketoimintaa, en minäkään asiakkailleni ilmaiseksi töitä tee. Mutta tapa markkinoida on Rentalilla toki varsin outo, jos rahaa tuottavaa vempainta tarjotaan ilmaiseksi potentiaalisille asiakkaille. Pitäisi hankkia omat autot markkinointiin ja omat asiakaspalveluun.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:
Systerin nyt 21 v poika oli viime tai toissa vuonna Rentalin Vuoden asiakas...Ferrari on seissyt useinkin mun parkkipaikallani (mulla ei ole autoa, joten siskonpoika saa vapaasti käyttää parkkipaikkaani). Ja toki ne antaa autonsa ensisijaisesti niille, jotka siitä autosta maksavat. Ihan ymmärrettävää liiketoimintaa, en minäkään asiakkailleni ilmaiseksi töitä tee. Mutta tapa markkinoida on Rentalilla toki varsin outo, jos rahaa tuottavaa vempainta tarjotaan ilmaiseksi potentiaalisille asiakkaille. Pitäisi hankkia omat autot markkinointiin ja omat asiakaspalveluun.

tätä kans mietin että voiko firma olla oikeasti niiiin läpimätä,voihan se mutta tässäkin tapauksessa sun siskonpoika on ottanu sen 5tonnin (?) riskin ja sai mitä luvattiinkin..
ja joo,markkinointisysteemi on outo,todella epäilyttävä ja harhaanjohtava :/
 
Alkuperäinen kirjoittaja jybis:
tätä kans mietin että voiko firma olla oikeasti niiiin läpimätä,voihan se mutta tässäkin tapauksessa sun siskonpoika on ottanu sen 5tonnin (?) riskin ja sai mitä luvattiinkin..
ja joo,markkinointisysteemi on outo,todella epäilyttävä ja harhaanjohtava :/
Siskonpoika on kyllä ihan tyytyväinen palveluun. Naapurin ooppelimies taas on raivon partaalla joka kerta, kun siskonpoika töräyttää jonkun luxusauton ooppelimiehen viereen parkkikselle. Pari kertaahan toi idiootti ukko on käynyt karjumassakin siskonpojalle, vaan sitä se kateus teettää ja joillekin päälle kolmikymppisille miehille on tosi kova pala, että nuoret kollit ajalee hienoilla autoilla (olkoonkin Rentalin autoja) ja pokaa nuoria hyvännäköisiä tsiguja :laugh:

Mutta on toi markkinointi muutenkin nykyisin melko outoa. Lehtimyyjillekin usein nykyisin sanon, että jos olen voittanut taas siinä pilipaliarvonnassa (mihin en muista osallistuneenikaan) jotain, niin otan vastaan sen, mikä ei maksa mulle mitään.
 
Voi että, olipa kelju huijaus. Valita ihmeessä kuluttajansuojaviranomaisille tuollaisesta k*sesta! Kuinkahan moni tuohon on jo langennut ja mennyt paikalle. Toivottavasti kukaan ei mene ostamaan sellaisia "osakkeita"!
 
sama tapahtui mulle raisiossa.puhelimessa sanoivat että tarjolla on syötävää ja juotavaa sekä jutustelua urheiluautoista sekä saan viikoksi avo-bemarin käyttöön. paikanpäällä oli sitten kahvia ja keksiä tarjolla ja sain koe ajaa 15min ajan avo-renua jossa alkoi pensavalo palaa kun lähin liikkeelle!! jutustelu autoista oli juuri tota osakas hommaa....vähän kiehui päässä kun sieltä lähin!
 
Mä en myöskään ymmärrä että miksi ihmeessä nykyisin niin monet tekee kauppaa huijaamalla?? Ainahan myynnissä hieman "silotellaan", mutta tuo on kyllä niin ikävää. Ja just nuo lehtimyyjätkin. Kerran kovassa kiireessä ja tohinassa vastasin puhelimeen, enkä ehtinyt keskittyä. Niinpä kaveri teki kaupat: sanoi että olen voittanut vuodeksi Valitut Palat ilmaiseksi, maksan ainoastaan postikulut, jotka sitten olivat monia kymmeniä euroja :o . Ja mä vaan hätäseen että joo joo, laita tulemaan. No, mäpäs myöhemmin peruin kaupat kun hokasin että höplästä vedettiin. Ja mä en todellakaan edes lue Valittuja Paloja :headwall: .
Muistelin tässä että minäpäs olen myöskin ollut onnekas Ferrarin koeajaja, siis paperilla. Sovittiin myös tapaaminen, mutta kilttinä tyttönä jopa soitin paikan päälle etten pääse tulemaan :saint: .
 
Jos ferrari luvataan tiettynä päivänä tiettyyn aikaan koeajoon, niin ihan hyvää peruskäytöstä, saati bisneskäytöstä, olisi hoitaa niiin, että sinä päivänä ferrari on paikalla eikä vuokralla. Heijastuu heti firman maineeseen, jos luvataan eikä pidetä. Hyvä jottu, jos olet asiasta ilmoittanut. Palaahan siinä omaa aikaakin kun siellä kökkii turhan takia, ja sinullakin vielä pieni lapsi mukana.
 
Alkuperäinen kirjoittaja MaRLaSingeR:
Alkuperäinen kirjoittaja TiminÄiti:
Alkuperäinen kirjoittaja MaRLaSingeR:
ja kyseessä sellanen firma kun rental car. Vuokraavat mm. vesijettejä, mottorikelkkoja, helikoptereita, keikkabusseja, avoautojam yms. Keräävät siis osakkaita klubiinsa. Kylläkin aika ikävillä keinoilla :|


joo,ja ei ne vuokra hinnatkaan mitään kauheen halpoja ole :|

Näille osakkaille edullisempia ja ei osakkaille lähinnä öky hintoja. Ei pysty vaan tällanen tavallinen tallaaja käsittämään, kuka todella ryhtyy ostamaan osakkeita vastaaviin tarkoituksiin. (Esim avoautolla ajelua varten..)


:ashamed:

Mut me ostettiin se Huuto.netin kautta 500?:lla =)

Meille se innostus oli lähinnä niiden matkailuvaunujen takia, ja ehkä sitä vois jo vuokratakkin joskus jonku kivan avo-auton =)
 
Rental tekee tuota tosi useasti!! Meille osui jo melkein 4v sitten kun olivat perustamassa toimipistetta Helsinkiin. No lasta kovasti suunniteltiin niin ei sitten pistetty rahaa siihen, tärkeämpää koettiin olevan muut menot.
 

Yhteistyössä