N
no
Vieras
meille sanottiin heti, että ette ole vielä voittaneet, mutta haluaisitteko tulla koeajamaan avoautoa lauantaina? (Jyväskylän suurajojen aikaan) Jolloin ymmärretysti autot oli lainassa, ja kun avoautoa emme olleet ennen ajaneet niin upeaa se oli! ois vaa kiva tietää et mihin toi 4600-5000?unukkia menee jos kerta vuodessa viel n.100 joutuu maksamaan???