tulin sitten k usetetuksi..(ferrari juttu)

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja MaRLaSingeR
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

MaRLaSingeR

Jäsen
12.05.2007
833
0
16
..Kun eilen täällä kehuskelin että olen voittanut arvonnassa ferrarin koeajoon..Noh, tänään sovittuna kellon aikana menin noutamaan palkintoani (koko yön unelmoineena) sainkin istua vuokraamossa yhteensä 2 tuntia pienen lapsen kanssa, kun keskustelujen jälkeen oli määrä saada se auto koeajoon. Selvisikin että minua ja miestä yritettiin saada osakkaaksi "klubiin" johon tulisi ostaa ensin n.5000e.n osakkeet, sen lisäksi 99e.n vuosimaksu ja tähän vielä päälle auton (tai muun halutun vuokrakohteen) hinta! :o
Lopuksi saimme avo bemarin 15 minuutiksi koe ajoon :$
 
ja kyseessä sellanen firma kun rental car. Vuokraavat mm. vesijettejä, mottorikelkkoja, helikoptereita, keikkabusseja, avoautojam yms. Keräävät siis osakkaita klubiinsa. Kylläkin aika ikävillä keinoilla :|
 
Alkuperäinen kirjoittaja MaRLaSingeR:
ja kyseessä sellanen firma kun rental car. Vuokraavat mm. vesijettejä, mottorikelkkoja, helikoptereita, keikkabusseja, avoautojam yms. Keräävät siis osakkaita klubiinsa. Kylläkin aika ikävillä keinoilla :|


joo,ja ei ne vuokra hinnatkaan mitään kauheen halpoja ole :|
 
Hmm, mahtaa olla vähän huonoa mainosta kyseiselle firmalle :/

itse pitää laittaa korvan taakse tuo nimi, välillä kun on tarvetta vuokrailla autoja. Ei tartte tuohon putiikkiin päin edes katsoa.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Hiipiliini:
Monta vuotta sitten oltiin myös moisessa jutussa mukana. Osakkaaksi ei kyllä olisi silloin noin paljoa joutunut pulittaan. Oliko se tosiaan 5000? nyt?

jep, ja koko ajan kuulemma arvo nousee. Yrittivät puhuttaa ottamaan pankista lainaa. Korvaan pisti varsinkin se ettei kuulemma olisi edes haitannut meidän luottohäiriö merkintäkään. Ensin istuttivat jaarittelemaan, kyselivät kaverillisina kaikki harrastuksista vaippamerkkiin. Lopuksi kaikenmaailman kikkailujen jälkeen latasivat nuo summat eteen :$

 
Alkuperäinen kirjoittaja TiminÄiti:
Alkuperäinen kirjoittaja MaRLaSingeR:
ja kyseessä sellanen firma kun rental car. Vuokraavat mm. vesijettejä, mottorikelkkoja, helikoptereita, keikkabusseja, avoautojam yms. Keräävät siis osakkaita klubiinsa. Kylläkin aika ikävillä keinoilla :|


joo,ja ei ne vuokra hinnatkaan mitään kauheen halpoja ole :|

Näille osakkaille edullisempia ja ei osakkaille lähinnä öky hintoja. Ei pysty vaan tällanen tavallinen tallaaja käsittämään, kuka todella ryhtyy ostamaan osakkeita vastaaviin tarkoituksiin. (Esim avoautolla ajelua varten..)

 
Alkuperäinen kirjoittaja MaRLaSingeR:
Alkuperäinen kirjoittaja Hiipiliini:
Monta vuotta sitten oltiin myös moisessa jutussa mukana. Osakkaaksi ei kyllä olisi silloin noin paljoa joutunut pulittaan. Oliko se tosiaan 5000? nyt?

jep, ja koko ajan kuulemma arvo nousee. Yrittivät puhuttaa ottamaan pankista lainaa. Korvaan pisti varsinkin se ettei kuulemma olisi edes haitannut meidän luottohäiriö merkintäkään. Ensin istuttivat jaarittelemaan, kyselivät kaverillisina kaikki harrastuksista vaippamerkkiin. Lopuksi kaikenmaailman kikkailujen jälkeen latasivat nuo summat eteen :$

Joo,meillä ihan sama! niillä on varmaan joku ns.puhe joka täytyy harjoitella. missä rental carin toimipaikassa te kävitte?
 
Alkuperäinen kirjoittaja TiminÄiti:
Alkuperäinen kirjoittaja MaRLaSingeR:
Alkuperäinen kirjoittaja Hiipiliini:
Monta vuotta sitten oltiin myös moisessa jutussa mukana. Osakkaaksi ei kyllä olisi silloin noin paljoa joutunut pulittaan. Oliko se tosiaan 5000? nyt?

jep, ja koko ajan kuulemma arvo nousee. Yrittivät puhuttaa ottamaan pankista lainaa. Korvaan pisti varsinkin se ettei kuulemma olisi edes haitannut meidän luottohäiriö merkintäkään. Ensin istuttivat jaarittelemaan, kyselivät kaverillisina kaikki harrastuksista vaippamerkkiin. Lopuksi kaikenmaailman kikkailujen jälkeen latasivat nuo summat eteen :$

Joo,meillä ihan sama! niillä on varmaan joku ns.puhe joka täytyy harjoitella. missä rental carin toimipaikassa te kävitte?

tampereella

 
Alkuperäinen kirjoittaja MaRLaSingeR:
Alkuperäinen kirjoittaja TiminÄiti:
Alkuperäinen kirjoittaja MaRLaSingeR:
Alkuperäinen kirjoittaja Hiipiliini:
Monta vuotta sitten oltiin myös moisessa jutussa mukana. Osakkaaksi ei kyllä olisi silloin noin paljoa joutunut pulittaan. Oliko se tosiaan 5000? nyt?

jep, ja koko ajan kuulemma arvo nousee. Yrittivät puhuttaa ottamaan pankista lainaa. Korvaan pisti varsinkin se ettei kuulemma olisi edes haitannut meidän luottohäiriö merkintäkään. Ensin istuttivat jaarittelemaan, kyselivät kaverillisina kaikki harrastuksista vaippamerkkiin. Lopuksi kaikenmaailman kikkailujen jälkeen latasivat nuo summat eteen :$

Joo,meillä ihan sama! niillä on varmaan joku ns.puhe joka täytyy harjoitella. missä rental carin toimipaikassa te kävitte?

tampereella

me oltiin helsingissä
 
Mulle on käynyt samallalailla muutama vuosi sitten.Sillä erotuksella,että mua alkoi epäilyttää koko homma jo puhelimessa ja tein sitten ns. kylmät niille enkä saapunut koskaan paikalle "palkintoani" noutamaan...Jälkeenpäin saanut muilta tutuilta kuulla kaikenlaisia juttuja firmasta...
 
Juu että ihan ottaisin pankista lainaa 5000e sitä varten että saan maksaa lisäksi vielä 99e.n vuosimaksua ja että saan vuokrata silloin tällöin avoauton tms. Miksen samantien ottaisi suoraa autolainaa???

+lainan korot :headwall:
 
tekisipä mieleni kirjoittaa johonkin. Oli todella kiva istua siellä pienen vauvan kanssa kun asiaa pyörretään 2 tuntia ja sitten lopuksi sulkeudutaan johonkin toimistoon allekirjoituttamaan papereita jonkin mukamas-toimitusjohtajan kanssa.
 
Alkuperäinen kirjoittaja MaRLaSingeR:
Alkuperäinen kirjoittaja Hiipiliini:
Monta vuotta sitten oltiin myös moisessa jutussa mukana. Osakkaaksi ei kyllä olisi silloin noin paljoa joutunut pulittaan. Oliko se tosiaan 5000? nyt?

jep, ja koko ajan kuulemma arvo nousee. Yrittivät puhuttaa ottamaan pankista lainaa. Korvaan pisti varsinkin se ettei kuulemma olisi edes haitannut meidän luottohäiriö merkintäkään. Ensin istuttivat jaarittelemaan, kyselivät kaverillisina kaikki harrastuksista vaippamerkkiin. Lopuksi kaikenmaailman kikkailujen jälkeen latasivat nuo summat eteen :$

Me käytii Lahdessa pari viikkoa sitten ja siellä sanottiin hinnaks 4600! Oliko teillä siihen päivä miljonäärinä kilpailuun kuponki täytetty jossain kaupassa? Me nääs täytettii Lahessa ja Nastolassa, molemmista soitettii, eka Lahessa, siel käytii ja pari päivää myöhemmin täytin Nastolas, soitettii ja sanoin et kävin just siellä vaimoni kanssa! Tosin, kalliimpiahan ne autonvuokraus hinnat on ihan normivuokraamossa...
 
Alkuperäinen kirjoittaja MaRLaSingeR:
Alkuperäinen kirjoittaja Hiipiliini:
Mikäs siinä mättäs ettei sitä ferraria saanut edes 15min koeajolle vaan tilalla oli bemari?


Kun se ferrari on niin kysytty ettei se ole juuri koskaan paikalla..

Mietippäs, niitä liikkeitä on muistaakseni viisi Suomessa ja yksi Ferrari... entä jos neljässä kaupungissa kaikki haluis Ferrarin lainaan ja osakas viidennessä kaupungissa, kuka saa? Maksava osakas tietenkin!
 
Alkuperäinen kirjoittaja MaRLaSingeR:
..Kun eilen täällä kehuskelin että olen voittanut arvonnassa ferrarin koeajoon..Noh, tänään sovittuna kellon aikana menin noutamaan palkintoani (koko yön unelmoineena) sainkin istua vuokraamossa yhteensä 2 tuntia pienen lapsen kanssa, kun keskustelujen jälkeen oli määrä saada se auto koeajoon. Selvisikin että minua ja miestä yritettiin saada osakkaaksi "klubiin" johon tulisi ostaa ensin n.5000e.n osakkeet, sen lisäksi 99e.n vuosimaksu ja tähän vielä päälle auton (tai muun halutun vuokrakohteen) hinta! :o
Lopuksi saimme avo bemarin 15 minuutiksi koe ajoon :$

ai? sä oot käyny Rentalin koeajossa? me käytiin kans.. perkeleen mersua saatiin ajaa....


:headwall: :headwall: :headwall:
 
Alkuperäinen kirjoittaja sinä:
Alkuperäinen kirjoittaja MaRLaSingeR:
Alkuperäinen kirjoittaja Hiipiliini:
Mikäs siinä mättäs ettei sitä ferraria saanut edes 15min koeajolle vaan tilalla oli bemari?


Kun se ferrari on niin kysytty ettei se ole juuri koskaan paikalla..

Mietippäs, niitä liikkeitä on muistaakseni viisi Suomessa ja yksi Ferrari... entä jos neljässä kaupungissa kaikki haluis Ferrarin lainaan ja osakas viidennessä kaupungissa, kuka saa? Maksava osakas tietenkin!

Jep, jos tästä osakkus jutusta olisin jotain tiennyt kun soitettiin, olisin sen varmaan osannut itsekkin laskeskella, muttakun soitettiin että olet voittanut ferrarin koeajoon niin. . . .
i
Juu, ja täytin sen miljonäärikupongin myös.
 

Yhteistyössä