..Kun eilen täällä kehuskelin että olen voittanut arvonnassa ferrarin koeajoon..Noh, tänään sovittuna kellon aikana menin noutamaan palkintoani (koko yön unelmoineena) sainkin istua vuokraamossa yhteensä 2 tuntia pienen lapsen kanssa, kun keskustelujen jälkeen oli määrä saada se auto koeajoon. Selvisikin että minua ja miestä yritettiin saada osakkaaksi "klubiin" johon tulisi ostaa ensin n.5000e.n osakkeet, sen lisäksi 99e.n vuosimaksu ja tähän vielä päälle auton (tai muun halutun vuokrakohteen) hinta!
Lopuksi saimme avo bemarin 15 minuutiksi koe ajoon :$
Lopuksi saimme avo bemarin 15 minuutiksi koe ajoon :$