Huoh!Mullekkin tuossa talvella soittelivat ja sovittiin jopa aika koska pääsen ennytmuistamutta hienoa autoa ajamaan.No se aika meni,enkä saannut sitä peruttua,jonkin ajan päästä sitte soittivat uudelleen ja taas sovittiin aika.Tälläkään kertaa en mennyt,ku ei kuitenkaan napannut,poikakin oli vain muutaman kuukauden vanha.Onnekis jätin menemättä,ihme porukkaa.Mäkin osallistuin johonkin kilpailuun kaupassa,mitä en kyllä voittanut,mutta olivat kuulemma arponeet joitakin ihmisiä koeajoon.. :kieh: