N Nytkyn Aktiivinen jäsen 09.01.2007 3 276 0 36 02.06.2007 #1 Tänään täytettiin 21 vuotta tuossa noin puoli tuntia sitten Kestitkin alkaa olla jo ohitse, yksi olisi vielä ja sen jälkeen vapaata...tosin vielä pitäisi käydä yhden kaverin valmistujaisissa ja sinnepä varmaan suuntaankin kohta...
Tänään täytettiin 21 vuotta tuossa noin puoli tuntia sitten Kestitkin alkaa olla jo ohitse, yksi olisi vielä ja sen jälkeen vapaata...tosin vielä pitäisi käydä yhden kaverin valmistujaisissa ja sinnepä varmaan suuntaankin kohta...
Wanha-Rouva Aktiivinen jäsen 01.08.2006 5 754 0 36 02.06.2007 #13 oot melkein saman ikäinen kun minun vanhempi tyttäreni B) eli Onnea