Nyt saisi onnitella luvan kanssa :)

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Nytkyn
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Nytkyn

Aktiivinen jäsen
09.01.2007
3 276
0
36
Tänään täytettiin 21 vuotta tuossa noin puoli tuntia sitten ;) Kestitkin alkaa olla jo ohitse, yksi olisi vielä ja sen jälkeen vapaata...tosin vielä pitäisi käydä yhden kaverin valmistujaisissa ja sinnepä varmaan suuntaankin kohta...
 
rose.gif



onnea :D
 

Yhteistyössä