Kohdun asento

Voiko kohtu muuttaa asentoa? Itselleni on vuosia sanottu (viimeksi puolen vuoden sisällä), että kohtuni on taaksepäin kallistunut. Kävin ultrassa rv 7:n ja lääkäri oli kirjoittanut raporttiin "eteenpäin kallistunut kohtu". Voiko siis kohtu muuttaa asentoraskauden takia?

Vielä ei ainakaan näy mahaa, nyt menossa rv 11+2 ja kaksosia odotellaan <3
 
Mulle on aina sanottu, että minulla on taaksepäin kallellaan oleva kohtu. Niin sanottiin myös varhaisraskauden ultrassa tammikuun lopulla, rv 7+. Yllätyksekseni kätilö kertoikin nt-ultrassa reilu viikko sitten, että kohtu on kallellaan eteenpäin. Olen aina itse ajatellut, että kohdun kallistus ei muuttuisi, mutta kätilön mukaan voi muuttua ja muuttuukin raskauden edetessä. Itseänikin jäi tuo juttu jotenkin epäilyttämään, vaikka siitä nyt ei taida epäilystä olla, että ainakin minulla on kallistus tässä raskaudessa muuttunut. :D
 
Minulla myös edellisessä keskenmenneessä raskaudessa sanottiin kohdun olevan voimakkaasti eteenpäin kallistunut ja muutama viikko sitten uusi lääkäri sanoikin sen nyt uuden raskauden 13 viikolla olevan taaksepäin kallistunut.. Nyt 15 viikkoa täysi ja raskausmasua ei ole vielä tullut.
 

Yhteistyössä