O
onneton
Vieras
minua kehoitettiin tulemaan tänne keskustelemaan niin aattelin sit tulla.koin vasta ihan äskettäin keskenmenon.kamalan sellaisen.tein positiviisen testin ja olin onnessani että oon raskaana vihdoin....no sit alkoi vuodot ja sit alkoi itku ja pelko.sit tuli vuodot ja kivut niin et menin sairaalaan.itkin sielläkin.mitään en syönyt tai juonut kun itkin vaan.tiesin et se on nyt lapsen menoa.lääkärit vaan jakso kantaa minulle juomaa ja pientä purtavaa kun olin tosi heikossa kunnossa.itkulle ei meinannu kyl tulla loppua 
sitten lääkäri totesi et keskenmeno on kyseessä.siis todisti sen, että ei ollut muusta vuodosta kyse.kahta kauheemmin itkin sit sitä!otin asian tosi raskaasti...
nyt haluisin yrittää uudelleen.lääkärin mukaan voi yrittää heti, mutta kannattaa ensin kuulemma surra suru pois.
en kyennyt kouluun tai mihinkään sen asian takia sit.lepäsin vain kotona ja lepäilen edelleen.oon todella todella rikki
miksei lapseni saanut tulla näkemään tätä maailmaa??
voi tätä itkun määrää..kauheeta kun just oli niin onnellinen ja nyt on niin paha olla kuin vaan voi.
vuodot on ohi ja kohtu puhdas yms.saan siis yrittää kun jaksan uudelleen raskautua.
voiko joku kiva ihminen kertoa että miten pian olette tulleet raskaaksi keskenmenon jälkeen? kai se on kuitenkin ihan yksilöllistä.
huoh.miks tän piti mennä näin.miks onnen piti hajota palasiksi...
mie oon ihan sekaisin.en mie nuku, en syö....kun ei saa unta eikä ruokakaan maistu
kaikki vaan tuntuu niin tyhjälle...oon vaan niin hajalla....anteeks kauhee vuodatus...
sitten lääkäri totesi et keskenmeno on kyseessä.siis todisti sen, että ei ollut muusta vuodosta kyse.kahta kauheemmin itkin sit sitä!otin asian tosi raskaasti...
nyt haluisin yrittää uudelleen.lääkärin mukaan voi yrittää heti, mutta kannattaa ensin kuulemma surra suru pois.
en kyennyt kouluun tai mihinkään sen asian takia sit.lepäsin vain kotona ja lepäilen edelleen.oon todella todella rikki
vuodot on ohi ja kohtu puhdas yms.saan siis yrittää kun jaksan uudelleen raskautua.
voiko joku kiva ihminen kertoa että miten pian olette tulleet raskaaksi keskenmenon jälkeen? kai se on kuitenkin ihan yksilöllistä.
huoh.miks tän piti mennä näin.miks onnen piti hajota palasiksi...