KM:N JÄLKEEN KUUMEILEVIEN SYYSPINO

:hug: kaikille uudemmille mukaan tulleille.

Täällä alkoi tänään sitten sellainen vuoto, että kp1 olisi menossa. Ihan ilman ennakkoilmoituksia paukahti täti paikalle. Hieman heittelee meikäläisen kierrot nyt ja siitä tuskastuneena tilasinkin tänään kunnon paketin kaikenlaisia testejä, nyt ei pitäis mennä sopivat ajat ohi :kieh:
Elikkäs mulle vois päivittää kp1/28-33

Vuodon pituudesta on täällä ollut puhetta.. Mulla tiputteli tyhjennyksen jälkeen säännöllisen epäsäännöllisesti pari viikkoa. Mun kohtu ei ollut täydellisesti tyhjentynyt kun sairaalasta kotiin pääsin, mutta limakalvoa oli sen verran vähän jäljellä etteivät halunneet tehdä kaavintaa.
Mulle varattiin heti tyhjennyksen aloituksen jälkeen aika jälkikontrolliin, joka oli noin kuukauden kuluttua ja ihan verikoe otettiin, josta katottiin onko hormonitaso laskenut.
 
Huisi Jokainen tekee niinkuin parhaaksi tuntee :)

Miukkari Pahoittelut tädistä! :hug:

Maybeibi Olen pahoillani kokemastasi :'( :hug: Kurjaa, miksi näitä pitää sattua :(

Jeju Pahoittelut myös sulle menkoista! :hug:

On: Viime yönä heräsin kovaan vihlasevaan tunteeseen alavatsalla. Aamulla alavatsaa nipisteli hetken aikaa. Nyt pientä/erittäin lievää painon tunnetta..
Täällä siis pp 7.
 
Alisa84 Onko sinulle nyt tulleet kivut ja vihlaisut täysin uusia, vai oliko niitä km:n jälkeenkin? Ajattelin vaan, että voisiko niistä päätellä suuntaan tai toiseen jotakin :)

Mulla ovat ne kuuluisat monen kuukauden kivut onneksi nyt näköjään miltei kokonaan poistuneet. Muutama pikku vihlaisu on ollut. Olen tosi iloinen siitä, koska se tarkoittaa, että päästään perusarkeen kropan kondiksen suhteen.
 
Maybeibi :hug: ja pahoittelut!
Mulla jälkitarkastukseen kuului sisätutkinta, meillä ei ole kunnon ultraa. Sanoin lääkärille, että testi näyttää vielä plussaa joten pääsin verikokeeseen. Testi siis kannattaa tehdä ennen lääkärille menoa. Mulla oli vielä 6 viikkoa km jälkeen hormoonia veressä, joten hcg voi laskea hitaasti.
 
Maybeibi :hug: Pahoittelut keskenmenosta...

Huisi,Jokaisella on oma tapa surra ja mennä eteenpäin ja kyllähän toi yritys ja mahd.plussa on parasta lääkettä =)

Voi v**tu että v**uttaa!!! |O Tein tossa päivällä reippaita vatsalihasliikkeitä urakalla ja kas karvaa,rupesinkin sit vuotaan taas kunnolla :kieh: Ei mitenkään runsaasti,mut sellasta normi menkkavuotoo ja tuoretta verta,elikkäs ihan punasta kun mulla on jo viikko ainakin ollu rusehtavaa... ja yhteensä tänään tulee 2 viikkoa täyteen tätä valumista et alkaa palaa hermo. Lie kuinka normia et runsastuu vuoto yhtäkkiä...no tietty nyt on taas palautunut niukaksi,mut punaista edelleen :/ Mulla on viikonpäästä se verikoe ja seuraavana päivänä lääkäri soittaa jos aihetta. Mut jos edelleen vuodan vielä sillon,eikä näytä laantumisen merkkejä niin eiköhän siellä sit edelleen jotain ole :headwall: Ja vaikka se lekuri ei soittaiskaan,eli hormoniarvojen mukaan kaikki ok,niin harkitsen vakavasti oman gynen puoleen kääntymistä.

Sapettaa niiiiin paljon tää |O |O |O Viimeks vuosin sen 5 viikkoa mut siitä oli suurin osa tosi niukkaa ja lähes tuhrua,et kyl tätä enempi on :(
 
moikp. Omaa napaa pitää nyt ihmetellä. Ovis meni ja nyt on pari hassua oiretta jotka oli heti hedelmöityksestä tuulimunassakin... Nimittäin ikenien verenvuoto ja toinen onkin nolompi vaiva :) heh. Katsellaan nyt sit kierron loputtua mistä johtui. Ja finnejä on tullut kamalasti, niitä mitä tulee yleensä tädin vierailun aikana... Hmm. Hormonit kait on vaan taas omilla kierroksillaan :) ?
Plussatuulia ja haleja kaikille :)
 
Alkuperäinen kirjoittaja Repa:
Maybeibi :hug: Pahoittelut keskenmenosta...

Huisi,Jokaisella on oma tapa surra ja mennä eteenpäin ja kyllähän toi yritys ja mahd.plussa on parasta lääkettä =)

Voi v**tu että v**uttaa!!! |O Tein tossa päivällä reippaita vatsalihasliikkeitä urakalla ja kas karvaa,rupesinkin sit vuotaan taas kunnolla :kieh: Ei mitenkään runsaasti,mut sellasta normi menkkavuotoo ja tuoretta verta,elikkäs ihan punasta kun mulla on jo viikko ainakin ollu rusehtavaa... ja yhteensä tänään tulee 2 viikkoa täyteen tätä valumista et alkaa palaa hermo. Lie kuinka normia et runsastuu vuoto yhtäkkiä...no tietty nyt on taas palautunut niukaksi,mut punaista edelleen :/ Mulla on viikonpäästä se verikoe ja seuraavana päivänä lääkäri soittaa jos aihetta. Mut jos edelleen vuodan vielä sillon,eikä näytä laantumisen merkkejä niin eiköhän siellä sit edelleen jotain ole :headwall: Ja vaikka se lekuri ei soittaiskaan,eli hormoniarvojen mukaan kaikki ok,niin harkitsen vakavasti oman gynen puoleen kääntymistä.

Sapettaa niiiiin paljon tää |O |O |O Viimeks vuosin sen 5 viikkoa mut siitä oli suurin osa tosi niukkaa ja lähes tuhrua,et kyl tätä enempi on :(
Mitä täällä olen tekstejä lueskellut, niin vuoto saattaa vaikka loppua ja alkaa taas uudestaan, joten uskon, että voi välillä olla pientä ja taas suureta.

Mä olen kans niin kypsä tähän tilanteeseen. Helmikuussa olin raskaana ja vieläkin syyskuussa poden samaa asiaa enkä siis ole raskaana. Näin meni vuosi yhdessä raskaudessa ilman raskautta :(

 
10.9. TORSTAI




HAAVEISSA ESIKOINEN



Jeju81........................KM 06/09..............................KP 2/33
Miukkari.....................KM 02/09..............................KP 3/26
Silent whisper...........KM 05/09..............................KP 5/29-32
Mahdotontako...........KM 02/08, 08/08, 12/08.......KP 7/28
zanz..........................KM 07/09..............................KP 11/27-32
Rinja..........................KM 04/09.............................KP 13/26
Ninnatar....................KM 05/09..............................KP 17/
Murmelin....................KM 1/09...............................KP 21/28-38
Alisa84......................TM 05/09..............................KP 32/26-32
Orion.........................KM 02/09.............................KP 68/50
Marie1981.................KM 02/09, 07/09
viirukissa...................KM, TM 07/09
Hupu07.....................KU 04/09, KM 07/09
n11na........................KM 09/09
Nasuli82....................KM 08/09




HAAVEISSA TOINEN



Sinimarja....................TM 02/09.............................KP 15/25-34
Zalmiakki....................KM 03/09.............................KP 20/
tillukas........................KM 05/09............................KP 22/31-35
Nappula......................KU 10/08, KM 02/09............KP 29/
Unnukka75.................KM 07/09.............................KP 30/29-30
marsa22.....................KM 06/09
Huisi...........................KM 08/09
Repa...........................KM 02/07, TM 08/09
Minky..........................KM 09/06, 10/08, TM 03/09, KM 08/09
Annemari-76...............KM 11/06, 09/09
Millenia.......................KM 08/09




HAAVEISSA KOLMAS



Piijuska-78................KM 05/09..............................KP 10/29
pinpella.....................KM 02/01, 04/09, TM 08/09..KP 11/



HAAVEISSA NELJÄS



Valkovuokko-72............KM 05/09...........................KP 37/26-32
Sintsu78.......................KM 01/09, 08/09................KP 22/27-34



HAAVEISSA VIIDES









TAUSTALLA:

Unicco, Annemaarit, omenaruusu, Liilia



PLUSSANNEET: :heart: :heart: :heart:



2009

Tammikuu: Millukka, woodoo, Jellona84, Dada

Helmikuu: Yeb, rouva-77, Piki80, pinkkimieli, Barbapörrö,
annuli-nannuli, Amira

Maaliskuu: rituri, Jennyli, Olivia83,
Harhaanjohtaja (=Heinämassu82), Snow Leopard, Chira

Huhtikuu: Vatukka, Meritähti, sukkapari, Vernalis (=Leinikki),
tyttö onnellinen, sohvi77, awek123, kuumetta, Julietta, Heidi1985

Toukokuu: Pinguli, vauva-10, Ristiinkulkija

Kesäkuu: piipiäinen (=coitus interruptus), nimbe, Nemu, maaliskuu, kanella

Heinäkuu: MannaHari, BabyHope, harakanhattu, MLL (=aMansikka), tinttamaaria, Sapfo, tiitu87, Tupu76, happihyppy, papana77, Eelis, mother4, kellopeliappelsiini, JääKyynel

Elokuu: Elviira-76, Sun Rise, Empuuu, Varanikki, marjutti86, A-L-M, Elwi, senni11, Adelade




 
Jeju81 - NO HÖH! Pitikin tädin kurvata paikalle :(


Alisa84 - HUI! Kuulostaa ihan kiinnittymiskivulta! Toivottavasti oli sitä :heart:

Repa - voi että miten inhottavalta kuulostaa tuo vuoto :attn:

Sinimarja - täällä peukut ja varpaat pystyssä että oireet viittaa plussaan +++ :whistle:

Ninnatar - :hug: mulla myös km oli toukokuussa ja uutta raskautumista ei vaan ole kuulunut.. ja sitä muka raskautuu helposti uudestaan km:n jälkeen. PASKAT sanon minä!
 
En tiedä, tuunko takas kuumeilijoihin. Viikkoja olis ollu 10+5. mutta kehitys oli loppunut 8+5. Oon saanu nyt esilääkkeen ja huomenna aamulla sitte tabut sisään ja polille vuotamaan. Mulla ekan keskeytyneen keskenmenon tyhjennys lääkkeillä epäonnistui, vaikka vuosin aivan järjettömästi. Siksi ottavat mut sairaalaan vuotamaan. Siellä ei oo kyllä kiva vuotaa :ashamed: . Oisin ehkä ennemmin kotona. Olo on muutenki surkee :'( Me on kahden yritysvuoden aikana saatu aikaiseksi 2 keskeytynyttä keskenmenoa ja 1 kohdunulkoinen ja lisäksi ehkä 1 kemiallinen. En tiedä vielä, jaksanko tätä rääkkiä enää. Ikääkin on jo 38...

huhtikuisista pudonnut happis :'(
 
Ninnatar Ainakin silloin keskenmenneessä raskaudessa oli noita nippailuita ja vihlomisia eli ei ihan uus juttu :) JAksamisia sulle :hug:

Repa Tsemppiä ja jaksuja vuodon kanssa :hug:

Sinimarja Toivottavasti oireet kertovat siitä ihanasta :heart:

Silent Kyllä se menee ihan mun mielikuvituksen piikkiin :D

Happihyppy Eikä! Tulin niin surulliseksi luettuani tuon viestin :'( Olen pahoillani!! :hug: Oikein paljon voimia raskaan tilanteen kanssa :hug:

Mulla on ollu koko päivän elohiiri silmässä, ärsyttävää :headwall: Onko kellään vinkkejä miten sen sais hätistettyä pois?? :D Ettei vaan ois uusi raskausoire?? :LOL: :D Tänään nippailut ja viiltelyt vähentyneet...
 
Täällä olisi yksi km jälkeen uudesta raskautumisesta haaveileva äiti, joka haluaisi liittyä seuraanne.

vähän historiaa:
Km 6/09 (rv 7+4), lääkkeellinen tyhjennys kaksi kertaa viikon välein.7+4. Se jälkeen vuotelin reilun 2vko. Menkkoja sitten odotettiinkin...sain terolutit ja vihdoinkin 10.8. alkoi menkat, jos niitä ei normaalisti odota, mutta nyt odotettiin...
Oviksen tikutin siitä 2vko kuluttua, mutta sen jälkeen menikin vain 7pv kun alkoi uudestaan. Kierto ihan sekaisin.
Seuraavassa kierrossa ovis tuli taas kp 14, mutta nyt tuli täti kylään kp 31. Eli alussa taas ollaan kp 2/28-31?
Clomeja olen syönyt nyt 1 kierron, ennen km söin kaksi kiertoa. Huomenna alkaa taas clomipäivät.
Mulla on kaksi tervettä lasta, mutta nyt haaveessa se iltatähtönen eli mun "vauvat" ovat 11/99 ja 05/01. Ikääkin mulla on jo 37v.

Nyt sitten kaikille tasapuolisesti :hug: ja jaksamista rankan kokemuksen jälkeen sekä niille joilla on menossa pp:t niin tsemppiä ja plussa onnea roppakaupalla. Ja vielä plussanneille paljon liima ja jarrusukkia, että nyt onnistuu loppuun asti.

Palailen taas astialle kunhan ehdin.

Tsuba
 
Voi happihyppyä... :hug: Ei siellä huhtikuun pinossa hyvin mene :( Toivottavasti se alkaa se aurinko vielä paistamaan siihen sinunkin risukasaasi...

Mua vaivaa väsymys ja kivut ja masentelu/vitutus. Taitaa olla joku tauti vaan tulossa, tuskinpa tässä vielä ollaan uudestaan raskaana vaikka oireet sopii, tai sitten vaan jotain hormoonien palautumisia vielä, tiedä häntä. Ajattelin sitä tätiä odotella sen täyden kierron tai vähän päälle tuosta km:n vuodosta ja sitten voisi kyllä varmaan testatakin ihan vaan varalta, ei ne testit niin paljoa maksa. Kun ei ole hajua että milloin ne menkat tulee niin pareehan tuo on vaikka turhaan testata, vähän kun vielä olen laihiksellakin (ei millään extreme kuitenkaan) niin hyvä olis tietää ennenkuin näännyttää itsensä.
 
Voi sua Happihyppy, pistää mielen matalaksi tuollaiset uutiset :(

Muillekkin halauksia :hug:

Mä sitten menin ja ostin sylki-ovistestin...vaikka niin ajattelin että en testailis ja yrittäisin olla stressaamatta...mut ajattelin että makso noin 40e ja sitten muut apteekin ovistestit missä on 7 kpl maksoi jotain 35e ja tota sylkitestiä voi käyttää vaikka kuinka monta kertaa eikä tarvi lirutella pissoja purkkiin.

Huh, nyt kerään hetken voimia ennen jumppaan menoa...ja työhaastatteluun huomenna, vähän nyt jotain uutta ja mullistavaa tähän elämään kun ei sitä raskautta kuulu :(
 
Happihyppy :hug: Kuulostaa epäreilulle tosiaan...jaksamista :(

Tsuba,tervetuloa joukkoomme juttelemaan....ja pahoittelut :hug:

Mulla vuoto palautunut siihen normiin limaseen ruskeen sävyseen :/ Että näillä mennään...
 
Happihyppy iso :hug: Tosi kurja juttu, kyllä on epäreilua tää elämä välillä. Koita jaksaa. :hug:

Tsuba :hug: ja tervetuloa mukaan, vaikkakin harmi että jouduit tänne.

Mulla aika kuluu tätiä odotellessa, päivät alkais olla täynnä. Vähän ihmetyttää, olin jo varma että tänään viimeistään vuoto alkais. Nyt vaan odottelua...
 
Happihyppy olen sanaton :hug: paljon voimia tyhjennykseen ja elämän jatkamiseen. Olen niin pahoillani :(

Ja sitten väliaikatietoja omasta navasta, mun leikkausaika siirtyi viikolla ja koin pari hermoja raastavaa hetkeä, lähinnä sen takia, että kaikki oli järjestetty jo ja tulevan leikkauspäivän tienoville on tietysti sitten sovittuna monenlaista menoa, vielä olisi soitettava kampaajalle ja vaihdettava aika, sen lisäksi on soitettava vielö klinikalle ja kysytävä miksi he laittoivat ohjeet leikkauksesta joka mulle on jo tehty ja siinä sanottiin, että sairasloma kestäisi 1-3 viikkoa ja mulla taitaa olla vain neljä päivää varattuna lomaa ja muutenkin siinä lapussa oli että kovin fyysisiä suorituksia pitäisi välttää hyvän aikaa ja no, mun työni tuolla navetassa on aika heilumista. Nyt mä mietin vaan, että miksi oi miksi, mikään ei voi olla selkeätä ja helppoa??? Ne varmaan kohta sanoo, ettei mua oteta sinne lainkaan kun olen näin hankala tapaus... Niin ja kaiken huippu, mun tietoihin oli laitettu se leikkaus mutta sitä ei ollut lääkärin leikkauslistassa ja tästä siis johtuu siirto, mulle ei kai olisi tullut mitään tietoa jos en olisi itse kysellyt asiasta. Mikähän tässä menee vielä pieleen? Keväällä kun lääkäri oli unohtanut koko asian, ei muistanut laittaa mua leikkausjonoon.

No joo sori kamala purkaus, aika turhaa mutta pitää taas latoa legot järjestykseen :kieh:

:wave: Unicco
 
Happihyppy ja tsuba: :hug:

Unicco: Musta tuntuu kans, et kaikki menee aina välillä vaikeimman kautta ja muutenkin kaikki pamahtaa aina kerralla päälle! :hug:

Repa: Mulla kans vuoti just tolleen, ku olin ollu lenkillä tai tehny jotain raskaampaa, niin sit yltyi vuoto!

Mä tein tossa muutama päivä sit huvikseni raskaustestin, jotta näkisin, onko hcg laskenut tuon kaavinnan jälkeen ja pientä viivanpaikan tapaista olin havaitsevinani testissä. No innostuin sit testaamaan päivittäin ja tuntuu, et se viiva alkaakin hieman vahvistua ja näyttää jo haamuplussalta! :)

Vielä en liputa, ennen kun voin olla varma, että se ei tarkoita vain tuota vanhaa raskautta, mutta toiveet ovat korkealla, joskin pelottaa, kuinka tässä käy, jos heti kaavinnan jälkeen olenkin raskautunut... Huomenna TAAS uusi testi ja sit täytyy jo kyl uskoa, et uusi raskaus on kyseessä, jos viiva edelleen vahvistuu! :p
 
Viiva vahvistui tänään, eli luulen, että kyseessä on kuitenkin sitten uusi raskaus, eikä "vanha"! :)

Mulla on maanantaina hcg-kontrolli ja ajattelin nyt vielä odottaa varmistusta sinne asti ennen kuin sisäistän tämän. Jännittää niin pirusti, että kuinka tässä käy... Jostain luin, että kaavinnan jälkeen kohdun limakalvo on ehkä liian ohut ja alkio ei pääse kiinnittymään. En tiedä onko perää..?! Jos tämä nyt tästä jatkuu, niin sit alkaakin taistelu tukilääkitysten puolesta!

Oireita mulla ei ole mitään muuta kuin hieman arat rinnat ja se hieman kyllä huolestuttaa myös, mutta näillä mennään...
 

Yhteistyössä