KM:N JÄLKEEN KUUMEILEVIEN SYYSPINO

Nappula...aikanaan ainakin km:n jälkeen plussanneiden pinossa odotuspuolella oli moni samassa tilanteessaa ja nekin jotka olivat jo pidemmällä raskaudessa ymmärsi hyvin sen alkujännityksen =)

Silent,miä venasin aikanaan puolisenvuotta km:n jälkeen ennenkuin menin lekurille valitteleen kierron pituutta...Kannattaa käydä,saa ainakin rauhan,jos ei muuta.

Kaikille jännääjille nyt plussatuulia+++ :whistle: ja Alisalle peukut pystyssä :heart:

Mulla tilanne muuttumaton...jatkuu taas samanlaisena kun ennen sitä veritulvaa,et ota selvä nyt sitte...

Mukaan ilmottautuisin elikkäs keskeytynyt km 9/09 ja eilen kaavittiin kun lääkkeellinen tyhjennys ei sitten mun kohdalla toivottua tulosta tuottanut. Kolmas raskaus ois toiveissa. Hieman jännälle tuntu taas vauvakuumepuolelle klikata kun tuolla odotuspuolella jo ehti aikansa pyöriä, mutta minkäs teet...Nyt sitten saatiin lupa jatkaa yritystä ilman sen kummenpia odotuksia. onko kellään tietoa koska tuo hormonitaso palautuu ennalleen....eka oli 42800 ja viikossa tippu 25000 ja nyt tais olla 22000 mutta koskahan ollaan siellä nollassa? ja kuinkahan pian ois mahdollisuus raskautua, siis koskahan vois odotella ekojen menkkojen alkavaksi? Kaikille plussatuulia ja mukavaa että tälläinenkin pino meille on =)

Neila: :hug: ja tervetuloa. Kaavinnan jälkeen suositellaan odottelemaan yhdet menkat ennen uudelleen raskautumista, mutta tämäkin on vain suositus, ei ehdoton kielto. Minulla oli "normaali" keskenmeno ja kaikki tuli ulos itsestään ja kuukautiset tulivat jo ennen kuin täysi kierto oli kulunut km:sta. Joillakin on taas kestänyt älyttömän kauan :/ . Muut varmaan vastailee tähän.

Nappula: Varhaisultraan voi mennä 6+2 viikoilla, suositellaan kuitenkin odottelemaan sinne lähemmäs 7+0 jos sattuu että alkio onkin hieman nuorempi.

Silent: Miten ne sinun luteeliajat? Saitko selvyyttä asiaan? Vai eikö sitä ovista nyt löydy ollenkaan?

Täältä myös niitä plussatuulia ++++++ ;) .

Sintsu Kyllä täälläkin monesti ovistikut lensi seinään, ku ei ne sitä kahta viivaa näyttäny :D Silti piti hempeillä ukon kans vaikka puoliväkisin, jos se sattuis kuitenkin tulemaan :whistle: No eihän sit ikinä tullu, muutako nyt. Voimia sen metsästyksen kanssa :hug: Ja toivotaan, että se täti ei tule ollenkaan, vaan saat vähän myöhäsemmän plussan.

Sinimarja Toivotaan, ettei täti tule ollenkaan :) *Peukkuja* Juu, ei ole niitä herkimpiä testejä. Mää sain sillä menkkojen ollessa muistaakseni 3 päivää myöhässä vahvan viiva sillon keskenmenneessä raskaudessa.

Zanz Sitä toivon minäkin. Toivottavasti se turvotus kertois kropan palautumisesta :hug:

Silent Toivotaan parasta ja pelätään pahinta :ashamed:

Murmelin Määhän en saanut km:n jälkeen enää clomeille vastetta, joten siks siirryttiin järeisimpiin aseisiin eli piikkihoitoon.

Nappula Mulla on soittoaika mun gynelle keskiviikkona, sillon varmaan selviää varhaisultran ajankohta mikäli huominen hcg on noussut mallikkaasti. Ite kävin sillon keskenmenneessä raskaudessa 6+0 ultrassa ja sillon syke näkyi, mut kannattaa ootella melkein sinne viikolle 7 asti, jotta se varmasti näkyy, ettei tuu sitten ylimäärästä huolta. :hug: Uskaltauduin eilen kirjoittamaan tuonne km:n jälkeen plussanneiden pinoon. Sieltä saa vertaistukea kovastikin samassa tilanteessa olleilta. Itse ainakin olen kovin pelon sekaisin tuntein tämän raskauden kanssa.

Repa Kiitos! :heart:

Neila Pahoittelut kokemastasi :hug: :'( Tuo hcg saattaa tippua hitaasti. Itellä muistaakseni oli neljän tai kuuden viikon jälkeen alle 5.

Huomista hcg-verikoetta kauhulla odottaen :ashamed: :eek:

täällä elellään sitten jänniä hetkiä, viikon päästä voi varmaan testailla tai jo ehkä vkl, josko olisi sitten tärppi purrut ? Jotenki on ollut sellaista menkkojen tapaista juilimista eiline ja tää päivä ja yöllä heräsin kolmelta kuten edellisessä raskaudessakin joka yö ja kävin pissalla, mitä ei tapahdu normaalisti...jännittänyt olen kyllä enemmän kuin saisi , mutta mutta , milloinhan sitä uskaltaisi testata ?

kierto on ollut sitä 28-30 joten kuun lopulla pitäisi menkkojen alkaa ja viimeksi sain selvän kaksi viivaa jo 27 pvä :saint:

viikonloppuna juhlitaan esikoisen 2-vuotispäiviä joten on paljon hommaa tälle viikolle, onko muita joilla samat jännitykset kuun loppuun ? en muista kaikkia vieläkään...

:whistle:

muksaa tiistaipäivää 2 B)

ON :
tyylipuhdas nega pregent stickillä aamupissasta :headwall:
alkais sit menkat jo kun ei ole tärppi käynyt taaskaan... väsyttää, tissit kipeät, iho ja naama rasvoittuu megavauhtia.... ja mahaa vähän vääntää...
joo tuu täti vähän vikkelään, niin pääsee uuteen yritykseen äläkä yritäkä venyttää mun kiertoa pitkäks.... murr. |O
vaikka itseni kun tunnen et jos ei huomennakaan ala, sitten mä ostan jo toisenmerkkisiä testejä, et jos ne näyttäs jotain... :LOL: en pidä tota pregent stickiä parhaimpana. ennen tuulimunaraskautta sain edellisessä kierrossa heikon positiivisen sillä, mut parin päivän päästä alkoi menkat. ehkä se oli kemiallinen raskaus.

Huisille peukkuja bd :)
Tervetuloa Neila :hug: mulla ei mitattu missään välissä hgc-arvoja, et mä en oikein tiedä...käskettiin vaan tehdä ite kotona raskaustesti kuukauden kuluttua tyhjennyksestä, ja se oli silloin nega. tulos piti vaan soittaa sinne. muistaakseni kun siitä oli kulunu kolme viikkoa, sain vielä heikon positiivisen raskaustestillä. lääkäri sanoi et yrittämistä voi heti jatkaa ja tyhjennyslääkkeet antanut hoitaja taas neuvoi odottamaan yhdet kuukautiset. me jatkettiin sit kun olin parantunu, tulin viel kipeäksi kohdusta/alapäästä.

plussatuulosia ja tärppionnea kaikille ;)

:wave: sinimarja :)

Sinimarja :hug: Mulla kans :hug: vähän samat mietteet.Samalla testannu ja negaa näyttänyt.Mietinkin et jos kävis sitte ostaa jonku muun...Inhottavaa vaan tälläinen odottelu ja jännäily.Vaikka toisaalta mä olen iha sitä mieltä et se täti ryntää heti ku tuun ulos apteekista

Huisi Jännäää!! Kovasti plussatuulia +++++++++++ :whistle:

Sinimarja Höh ja pyh negasta! :hug: Toivottavasti olis vaan liian aikaista testailla.

Sintsu :D Se arvo oli tänään 1800, hoitajan mielestä hyvin noussu. Ite jäin sitä epäilemään :headwall: En osaa mitenkään ajatella positivisesti :headwall: Noh, huomenna gyne soittaa, ja pyydän sitä ultra aikaa parin viikon päähän.
Ehkä nyt uskaltaa siirtää plussanneisiin :ashamed:

*Lähettelen kaikille toivon- ja plussansäteitä*

22.9. TIISTAI

HAAVEISSA ESIKOINEN

Murmelin....................KM 1/09...............................KP 3/28-38
Ansu85......................KM 06/09.............................KP 3/30
viirukissa...................KM, TM 07/09.......................KP 6/
Jeju81.......................KM 06/09..............................KP 14/33
Miukkari.....................KM 02/09..............................KP 15/26
Silent whisper...........KM 05/09..............................KP 17/29-31
Mahdotontako...........KM 02/08, 08/08, 12/08.......KP 19/28
zanz..........................KM 07/09..............................KP 23/27-32
Rinja..........................KM 04/09.............................KP 25/26
Ninnatar....................KM 05/09..............................KP 29/
Orion.........................KM 02/09..............................KP 80/50
Marie1981.................KM 02/09, 07/09
Hupu07.....................KU 04/09, KM 07/09
n11na........................KM 09/09
Nasuli82....................KM 08/09
Tash..........................KM 12/08 ja 05/09

HAAVEISSA TOINEN

Millenia.......................KM 08/09.............................KP 6/28
Sinimarja....................TM 02/09.............................KP 27/25-34
Zalmiakki....................KM 03/09.............................KP 32/
tillukas........................KM 05/09............................KP 34/31-35
marsa22.....................KM 06/09
Huisi...........................KM 08/09
Repa...........................KM 02/07, TM 08/09
Minky..........................KM 09/06, 10/08, TM 03/09, KM 08/09
Annemari-76...............KM 11/06, 09/09
Eelis...........................KM 04/09, 09/09

HAAVEISSA KOLMAS

Tsuba........................KM 06/09................................KP 14/28-31
Piijuska-78................KM 05/09................................KP 22/29
pinpella.....................KM 02/01, 04/09, TM 08/09....KP 23/
MayBeibi...................KM 09/09
Neila.........................KM 09/09

HAAVEISSA NELJÄS

Sintsu78.......................KM 01/09, 08/09................KP 34/27-34

HAAVEISSA VIIDES

TAUSTALLA:

Unicco, Annemaarit, omenaruusu, Liilia

PLUSSANNEET: :heart: :heart: :heart:

2009

Tammikuu: Millukka, woodoo, Jellona84, Dada

Helmikuu: Yeb, rouva-77, Piki80, pinkkimieli, Barbapörrö,
annuli-nannuli, Amira

Maaliskuu: rituri, Jennyli, Olivia83,
Harhaanjohtaja (=Heinämassu82), Snow Leopard, Chira

Huhtikuu: Vatukka, Meritähti, sukkapari, Vernalis (=Leinikki),
tyttö onnellinen, sohvi77, awek123, kuumetta, Julietta, Heidi1985

Toukokuu: Pinguli, vauva-10, Ristiinkulkija

Kesäkuu: piipiäinen (=coitus interruptus), nimbe, Nemu, maaliskuu, kanella

Heinäkuu: MannaHari, BabyHope, harakanhattu, MLL (=aMansikka), tinttamaaria, Sapfo, tiitu87, Tupu76, happihyppy, papana77, mother4, kellopeliappelsiini, JääKyynel

Elokuu: Elviira-76, Sun Rise, Empuuu, Varanikki, marjutti86, A-L-M, Elwi, senni11, Adelade

Syyskuu: Unnukka75, Nappula, Alisa84

Hienoa Alisa että arvot on kohdillaan :heart: toivottavasti et joudu tänne enään koskaan!

Tervetuloa Neila ja :hug: kokemastasi!

Kiitos Repa. Saitko sitten sen puolen vuoden päästä jotain lääkettä? tai siis mikä oli "tuomio"?

Millenia - eipä ole tässä kierrossa löytynyt ovista ollenkaan :( ja se on kuitenkin perusedellytys raskautumiselle.. huohh.. Ja viime kierrossa luteaaliaika oli tosiaan vaan sen 7 vrk.

Huisi - kuulostaa lupaavalta =)

Sintsu ja Sinimarja - toivotaan että myöhäiset plussat tulossa!

hih, pitkältä kuulostaa jos noin kauan pitää ootella kun 9 viikkoa =( huokaus ja ääneen toinen...kai sitä jotain raskaustestejä ois tilattava et tietää mitä on, se tohtori sanoi että kolmessa viikossa pitäs arvon olla alle 500 mutta sitten se selviää..uudelleen saatiin tosiaan heti lupa yrittää. :D nyt kotihommiin lasten kanssa, ja täällä puhallellaan plussatuulia ja tarrasukkia niitä tarvtseville. Neila

Neila,Tervetuloa palstailemaan...pahoittelut keskenmenosta :hug: Mulla oli komen viikon kuluttua keskenmenosta hcg 77 ja kuulemma hyvin laskee |O

Alisa,Hyvä,hyvä...kuulostaa oikein buenolta arvolta :flower:

Silent,joo..tuomio oli et juuri siitä kierrosta mikä oli meneillään ei tulis ovista ollenkaan... ja terolutit anto ikäänkuin samaan kierrot aisoihin...no lopputulos oli se et en kerennyt koskaan niitä tabuja ottamaan kun olin raskaana...siitä ovuloimattomasta kierrosta :D Jos kierrossa tms.on jotain häikkää niin kyl ne mun ymmärryksen mukaan antaa lääkitystä,gynet siis...

Sinimarja ja sintsu,Voimia kaverit :hug:

Täällä paukkuu 4 viikkoa täyteen tätä iki-ihanaa vuotamista...pitäsköhän leipoo kakku |O :kieh: :ashamed:

Mä sitte sorruin apteekkiin ostoksille.Nyt ostin sellaisen Predictorin.Minkä voi tehä sinä päivänä ku menkkojen pitäisi alkaa...Onko noissa jotain viivan paikkoja |O Ku siihen aivan haalean haalea viiva piirtyi (siis mun mielestä :LOL: ) En oikeesti tullut yhtään viisaammaksi :headwall:
Tätiä edelleen odotellaan...Aamulla testaan kyllä uudelleen ku ostin tupla paketin :kieh: Ku mun mielestä tädin ois kuulunu jo tulla...Siis jos on tullakseen.

Alisalle vielä paljon onnea :heart:

Repa :hug: Ei käy kateeksi :hug: Pakkohan sen vuotamisen on kohta loppuu.

Sinimarja d =) b Jos se plussa sieltä tulis nyt kuitenkin, eikä täti :kieh:

*muoks* ku meni tummennukset ihan hullusti

Puhhh! Koitin kahlailla kirjoituksianne läpi, mutta kommentoimaan en ala.

).( Täällä alkaa olla kämppä laatikoissa, muutto on lauantaina. Ja vaikka kiertopäivät huitelee ties jo missä, ei ole oireita (kuvotuskin on stressi-sellaista) ja testi näyttää negaa. Kaipa se sitten lauantaina alkaa huisien kipujen kanssa :$ Mutta alkaa usko hiipua koko hommaan.

Tervetuloa kaikki uudet, ja pahoittelut ikävästä kokemuksesta :hug:

Täälä ei tapahdu mitään. Ois kyllä kiva ku menkat tulis jo, et pääsis ees vähän eteenpäin... Vähähiilihydraattista ruokavaliota oon kovasti alotellu täs, tosin sorruin jo suklaaseen mutta pitänee kait antaa itelle anteeksi ja jatkaa taas paremmalla kurilla, jospa se makeanhimoki sit pian häipyis. Onko täälä muita karppaajia?

Mä tein aamulla sen toisen testin ja kyllä siihen jotain viivan näköistä haamuilee :D
Saa nähä kuin käy.Kovasti toivotaan et jos tämä nyt sitten.Vielä ei kuitenkaan uskalla edes innostua ku eihän sitä tiedä kuin käy...
Mä tilasin eilen viljalta testejä ku ne oli tarjouksessa.Huomenna kai tulee niin testailen sitte taas.Toivotaan et plussaksi muuttuu ja kaikki menis hyvin.Mä vaan olen niin malttamaton et tekis mieli kaikille huutaa et meille ehkä tulee vauva :D

moron =)

ihanaa Alisa84 , et kaikki on hyvin :heart:

sintsu78, mahtavaa, toivotaan et haamu vahvistuu komeaksi plussaksi :heart: b :D d
sulla on aika jännät meiningit :)

orion, mä yritän karppailla... alotin tämän vuoden alusta ja painoa tipahti neljä kiloa parissa viikossa, mut sit tuli tuulimuna ja siihen jäi mun hienot karppaukset.... aloittelin pari viikkoa sit uudestaan karppailun, mut eilen kyllä vetelin karkkia surutta, kun oon noita negoja tehny ja menkat ei ala :kieh: :headwall: ite ostelen 70% suklaata satunnaisiin makianhimoihin karppauksen siitä kärsimättä... fazerilla on ihania 70% suklaita :p mun lemppari on se missä on murskattuja kaakaonpapuja .... :p

tillukas :hug:

repa, täällä oli kyl reps kops, kun kuvittelin sun kaakunleipomista :D :LOL: mutta juu, :hug: ja toivotaan et vuoto loppuu pian

ON: nega, nega, nega, nega..... tänä aamuna oli niin väsy olo, et aattelin että jo lorahtaa punasta pöksyihin kun nousen ja kävelen veskiin, mut eipä tietenkään... siteen jo pistin varuilta valmiiks, jotta täti on hyvä ja hyökkää sitte! :kieh: ei tuu haamuja, ei edes haamunhaamunhaamua saatika viivanpaikkaa. tuossa jo kuvittelin et nyt tulee haamuviiva kun odotin et testi lilluu pissassa sen ajan mitä pitää (5min pregent stick) tirkistelin siinä samalla, tuleeko,ei tule, näkyy siinä jotain, ei näy... hehe :LOL: viivanpaikka tais kastua ja kiusas mua, mut kun otin testin pöydälle sit kun se piti ottaa poies, niin ei siinä mitään näkyny :p ei siihen tuu viivaa muutaku ite piirtämällä ite :LOL:
eikä ne menkat tällä meiningillä pääse alkamaan, kun koko ajan aattelee niitä |O

hauskaa keskiviikkoa kaikille :wave:

Moiks!

Tulin vierailemaan vanhaan pinooni. Olen kyllä teidän juttuja silloin tällöin lukenut, mutta en ole kommentoinut mitään. :) On aina kivaa nähdä että joku on tästä pinosta siirtynyt tuonne odotuspuolelle.

Mua alkoi tuossa viikonloppuna pelottamaan niin paljon keskenmeno, että käytiin maanantaina yksityisellä ultrassa. Siellä raajojaan heilutteli reilu 3-senttinen vesseli. Lääkärin mukaan kaikki oli niin kuin pitääkin. Tänään rv10+1. :heart:

Toivottavasti kukaan ei pahoita mieltään tästä minun vierailusta. Ajatelkaa pikemminkin, että teilläkin on toivoa, me odotettiin tätä uutta raskautta vuosi. :hug:

++ Plussatuulia ++ :whistle:

Empuuu ja Tirppana

Viivojen ilmestymisiä ja vahvistumisia toivotellaan täältä! :)

Orion: minä en mitenkään karppaa, vaikka laihdutankin. Ihan perinteisellä "syö vähemmän, herkuttele vähemmän" dieetillä täällä :D. Hyvinhän tuo tuntuu toimivan. Ja kyllä tuo pottu/riisi/pasta on vaan minun kukkarolleni mieluisampaa ruokaa :snotty: .

Empuuu: kyllä minäkin ajattelen "entisten" vierailun aina positiivisena asiana. Aika synkeäähän tuo olisi, jos täällä ei ikinä kuulisi, kuinka jotkut on onnistuneet ja mielellään ihan sinne synnytykseen asti ja jälkeenkin. Ja onhan se aina mukava kuulla kun joku vihdoin ja viimein pääsee sinne odotuspuolelle pitkän yrityksen jälkeen.

Minun piti tänään testata ihan varmuuden vuoksi kun olen huomannut että rinnoista tulee vähän maitoa :x ja siinä epätodennäköisessä tapauksessa, että olisinkin raskaana, en halua pikkuista näännyttää mun dieetillä :D. No negahan se tietty oli, mistä olinkin melko varma (aika harvoin noita "valemenkkoja" ihmisille sattuu), mutta nyt mietityttää, että olikohan tuossa sitten kemiallinen raskaus tai jotain, kun tuon keskenmenon jälkeen kyllä minulla oireet katosi melkein saman tien. Tuskinpa nuo rinnat tiputtaisivat kuukauden päästä enää? :/

Oon toooosi vähän tällä palstalla käynyt. Nyt hieman tilannepäivitystä : KMn jäljiltä jälkivuoto loppui noin viikko sitten. Ja kaiketi nyt ois ovulaatio just ohi. mut kunhan ne menkat nyt tulee ni sit alkaa oikeesti se oviksen bongaaminen. Mullehan tosiaan sanottiin Kättärillä että jotain roipetta oli kohtuun jääny, että tulee sitten menkkojen mukana pois, että sit saa alkaa taas yrittämään :).
Ois kyl ihanaa jos vaikka loppukesästä 2010 ois meillä pieni tuhisija :heart:

Kaikille paljon plussatuuulia++++++

Moi!

Mäkin täällä käyn yhä välillä lueskelemassa, vaikka plussan olenkin jo saanut. En tiedä muistaako kukaan edes kun niin vähän kirjoitin... Neilalle piti vaan kommentoida, että kun mut kaavittiin tuulimunaraskauden jälkeen saatiin myös lupa yrittää heti uudestaan. Tiputteluvuoto kesti kuusi pitkää viikkoa, mutta sitten pärähtikin se toivottu plussa, joka nyt nukkuu päiväuniaan tuolla omassa huoneessaan.

Yhteistyössä