KM:N JÄLKEEN KUUMEILEVIEN SYYSPINO

Ansu Löysin tälläsen "Kohdun limakalvolle kiinnittyminen voi aiheuttaa pientä vuotoa, jota on mahdollista tulkita vahingossa niukaksi kuukautisvuodoksi!" Ja tuo on siis joko ennen menkkopjen alkua tai menkkojen jäätyä pois. Eli toivottavasti olisi juuri tuota :D :whistle: *Peukkuja!*
 
Juu Ansu85, tuommoista vuotoa minullekin tuli nyt kun viimeksi olin raskaana. Siitä ensimmäisestä raskaudesta en enää muista että oliko vai ei, siitä on niin kauan ja en silloin tosiaan tiennyt viikkokausiin edes olevani raskaana. Nyt juuri itsekin kuvittelin että minulla oli tuota kiinnittymisvuotoa, kun tuli vaan vähän tuommoista "oikeampaa" verta, eikä tuhrua millä menkat yleensä alkaa. Minulle sieltä ne menkat sitten kuitenkin kolkutteli, mutta toivotaan sinulle parempaa tuuria.

Täällä meinaa selkää jumittaa pahasti, pitäisi varmaan etsiä joku hieroja, vaikkei oikein olisi semmoisiinkaan varaa. Mutta lapaluu juilii välillä illalla niin pirullisesti, ettei meinaa pystyä nukkumaan sitten. Mitenhän löytäisin semmoisen hierojan, joka aukoo noita selän "solmuja ja herneitä", ei mua kiinnosta ne jotka pehmentää kaikki lihakset.
 
20.9. SUNNUNTAI




HAAVEISSA ESIKOINEN



Murmelin....................KM 1/09...............................KP 1/28-38
Ansu85......................KM 06/09.............................KP 1/30
viirukissa...................KM, TM 07/09.......................KP 4/
Jeju81.......................KM 06/09..............................KP 12/33
Miukkari.....................KM 02/09..............................KP 13/26
Silent whisper...........KM 05/09..............................KP 15/29-31
Mahdotontako...........KM 02/08, 08/08, 12/08.......KP 17/28
zanz..........................KM 07/09..............................KP 21/27-32
Rinja..........................KM 04/09.............................KP 23/26
Ninnatar....................KM 05/09..............................KP 27/
Alisa84......................TM 05/09..............................KP 42/26-32
Orion.........................KM 02/09..............................KP 78/50
Marie1981.................KM 02/09, 07/09
Hupu07.....................KU 04/09, KM 07/09
n11na........................KM 09/09
Nasuli82....................KM 08/09
Tash..........................KM 12/08 ja 05/09




HAAVEISSA TOINEN



Millenia.......................KM 08/09.............................KP 4/28
Sinimarja....................TM 02/09.............................KP 25/25-34
Zalmiakki....................KM 03/09.............................KP 30/
tillukas........................KM 05/09............................KP 32/31-35
marsa22.....................KM 06/09
Huisi...........................KM 08/09
Repa...........................KM 02/07, TM 08/09
Minky..........................KM 09/06, 10/08, TM 03/09, KM 08/09
Annemari-76...............KM 11/06, 09/09
Eelis...........................KM 04/09, 09/09




HAAVEISSA KOLMAS



Tsuba........................KM 06/09................................KP 12/28-31
Piijuska-78................KM 05/09................................KP 20/29
pinpella.....................KM 02/01, 04/09, TM 08/09....KP 21/
MayBeibi...................KM 09/09



HAAVEISSA NELJÄS



Sintsu78.......................KM 01/09, 08/09................KP 32/27-34



HAAVEISSA VIIDES








TAUSTALLA:

Unicco, Annemaarit, omenaruusu, Liilia




PLUSSANNEET: :heart: :heart: :heart:



2009

Tammikuu: Millukka, woodoo, Jellona84, Dada

Helmikuu: Yeb, rouva-77, Piki80, pinkkimieli, Barbapörrö,
annuli-nannuli, Amira

Maaliskuu: rituri, Jennyli, Olivia83,
Harhaanjohtaja (=Heinämassu82), Snow Leopard, Chira

Huhtikuu: Vatukka, Meritähti, sukkapari, Vernalis (=Leinikki),
tyttö onnellinen, sohvi77, awek123, kuumetta, Julietta, Heidi1985

Toukokuu: Pinguli, vauva-10, Ristiinkulkija

Kesäkuu: piipiäinen (=coitus interruptus), nimbe, Nemu, maaliskuu, kanella

Heinäkuu: MannaHari, BabyHope, harakanhattu, MLL (=aMansikka), tinttamaaria, Sapfo, tiitu87, Tupu76, happihyppy, papana77, mother4, kellopeliappelsiini, JääKyynel

Elokuu: Elviira-76, Sun Rise, Empuuu, Varanikki, marjutti86, A-L-M, Elwi, senni11, Adelade

Syyskuu: Unnukka75, Nappula



 
Millenia Ootko käynyt ikinä kiropraktikolla? Sehän nyt ei oo hierontaa, muttaa avaa "lukkoja" tehokkaasti. Tosin myös lihasten täytyisi olla auki, että paras tulos tulisi.

Ansu Toivottavasti on kiinnittymisvuotoa :)

SW :hug:
 
Luulen kyllä että menkat alko, verta tulee taas :( vähä outoo kyllä ku aina ollu niin säännölliset.. Täytyy kyllä sanoo että tippa tuli linssiin :'( aika paska fiilis kyllä, tuntuu että tuleekohan sitä vauvaa ikinä.. No jos sitte ens kuulla :|
 
Täällä taas vuoto niukentunut...nähtäväks jää tuliko kaikki vai seuraako osa kolme... |O

Ansu :hug: Miä niiin muistan kun esikkoa keskenmenon jälkeen yritettiin ja toi oli just fiilinki...tärppi tuli sit kun olin henkisesti luovuttanut(ja gyne sanonu et tässä kuussa ei tu ovista ;) )
 
Silent whisper toivottavasti saat vielä sen ovisplussan! Mä en oo ikinä siinä vielä onnistunu, viimeks oli kans toi CB:n digitestit käytössä.. Mä alotin testaamisen jo kp10. Ja niin aattelin tänkin kierron alottaa niillämain testaan.. Saa muuten päivittää mulle uuden kierron taas alkaneeks..eli kp1 tänää :headwall:
 
ON:
vielä ainakin tämä päivä aikaa haaveilla, kunnes täti pimpottaa ovikelloa huomenna, tai viimestään keskiviikkona helskarin punainen hattu ja jakkupuku yllä :LOL:

selvät menkkaoireet: kiukkuisuus ja finnit :kieh:

kuviteltavissa olevia raskausoireita: helposti hengästyminen ja järjetön hikoilu :LOL: ai niin ja eilen meni puoli oluttölkillistä (1,5desiä) niin kovasti päähän, et hyvä kun uskalsin hissukseen juoda sen loppuun. :LOL:

pari päivää olen hypännyt vessassa tarkistelemassa kun tuntuu lorahtelua (nytkö ne jo alkoi) mut toistaiseksi väärä hälytys :p

ovistestilla tulee niin haalea viiva testiviivaan verrattuna, ettei tarvi ajatella olevansa raskaana oikeasti, mut ainahan saa haaveilla tädin tuloon asti :D :LOL: :LOL:

hauskaa sunnuntaipäivää kaikille! :wave:
 
Mulla meni kaikki 14 ovistikkua tämän kierron aikana, eikä viisari värähtänytkään. Uusia en varmaankaan osta. Menköön omalla painollaan jos on mennäkseen.

Pari päivää sitten alkoi tulla paljon valkovuotoa. Onko se muuten oviksen merkki? No anyway, koska menkkojen pitäisi alkaa muutaman päivän sisään, se luultavasti on ehkä menkkavalkovuotoa, jos sellaista on olemassa. Jos ovis olisi päällä, niin siitähän ei olisi mitään hyötyä, koska menkat alkaa just. Mulla kun on mennyt keväästä alkaen km:stä toipumiseen, niin olen autuaasti unohtanut kropan oireilun tietyissä tilanteissa ;)
 
tää ovuloi tänään!!!!!!!!!!!! Olen niin happy!! Muutamanpäivän ajan on tullu aika paljon valkovuotoa mitä ei ennen ole näin paljoa ollut, ajattelin, että testaanpa nyt ihan huvikseni ja ovulaatiota se näytti!!! Koskaan ennen en ole sitä edes "löytäny" !!! Onneksi ollaan jo muutamina päivänä touhuttu ja tullaan tässä touhuumaan tänään ja huomenna :LOL: Aamulla lähtö Kyprokselle! Voisko loma enää paremmin alkaa??!! HYVÄÄ SYKSYÄ KAIKILLE! :p
 
Ansu85 - sorit menkoista :headwall: tiedän tunteen.. samanlainen fiilis päällä että tuleekohan sitä vauvaa ikinä.. :'(

Murmelin - luulisi että sullakin ovis tapahtuisi, koska kierto on normaalin mittainen. eikö normaalisti tosi pitkä (40+) tai tosi lyhyt (-21) kierto kerro ovuloimattomuudesta.

Sinimarja - peukut pystyssä että täti pysyy poissa!

Ninnatar - eiköhän se valkkari voi tarkoittaa ovista tai menkkoja. aika myöhään ovis kyllä olisi jos vasta nyt päällä. toivotaan että ovis on tapahtunut vaikka testit ei sitä ole näyttänytkään! onhan niinkin käynyt monille.

n11na - hienoa! mikä kp sulla menossa? Hauskaa lomaa =)
 
n11nalle d :) b

Ansu85: Nyt voin kyllä sanoa, että tiedän miltä tuntuu, ihan sama juttu sattui minulle just pari päivää sitten. Mutta kun sitä pettymystä pääsin vähän itkemään ja purkamaan niin nyt odotan ihan innolla seuraavaa ovulaatiota. Ensi viikon jälkeen aletaan hommiin ihan tosissaan.

Ninnatar: Voi se valkovuoto tarkoittaa ovista. Monet sanoo, että oviksen aikaan on vatsassa jotain tuntemuksia tai nippailuja ja valkovuoto muuttuu runsaammaksi, usein kirkkaaksi ja limamaiseksi. Itse en kyllä ole ovista koskaan varsinaisesti bongannut. Viimeksi kun tärppäsi oli se kierron puoliväli ja ajattelin että nyt varmaan on ovulaatio, mutta en minä sitä mitenkään "huomannut". Myös raskaana ollessa monilla lisääntyy valkovuoto. Minusta itsestä ainakin tuntuu, että sitä tulee enemmän ja se haisee vähän voimakkaammin (ei siis nyt kuitenkaan mitenkään tosi ällöttävälle, ei ole mitään hiivaa tms.)

Sinimarja: Minulla myös riittää noita "oireita", siksi varmaan en nyt osaakaan sitä ovulaatiota tunnistaa kun yritän. Koko ajan on raskaus- ja ovulaatio- ja menkkaoireita :). Ja eiköhän kohta ole aivokasvain ja syöpäkin ;).

zanz: En minä taida kiropraktikolle uskaltaa. Varmaan jollekin klassiselle hierojalle ensin ja sieltä vaan selkähieronta tilaukseen, kyllä kait nekin osaa noihin ongelmakohtiin keskittyä. Jonkinlainen osteopaatti täältä kyllä löytyi, mutta taitaa olla tosiaan tuommoinen parinkympin 45min perushierontasessio alkuun paikallaan. Rahaa ei kyllä juuri ole, mutta jos sitä sen verran löytyisi, ettei tarvi kipeän selän kanssa kiukutella.
 
Silent Tsemppiä ja pitkää ppinnaa oviksen bongailuun :hug:

Ansu Iso :hug: Tiedän niin tuon turhauttavan tunteen :(

Murmelin Tsemppiä uuteen kiertoon! :hug:

Sinimarja Määkin testasin ovistestillä 4 päivää ennen oletettujen menkkojen alkua ihan haalean haamun ja ajattelin, että sinne meni mahikset.. Mutta toisin kävi. Eli niin kauan ku se jakkupukunen täti ei hyöki kylään, niin toiveita on :)

Ninnatar Voimia! :hug:

n11na Hieno juttu! :whistle: :p Nyt vain kovat kyntöö hommat päälle ;) Ja oikein rentouttavaa ja ihanaa lomaa! B)

On: Ei ihmeempiä, sellanen lievä krooninen väsymys päällä.. Tiistaina tosiaan se uus hcg-mittaus. Sen jälkeen, JOS kaikki on kunnossa, mut voi siirtää plussanneisiin.
 
Ei oo joo oviksen bongailukaan ihan niin helppoo mitä luulis.Edes niillä testeillä.Ja oireita kun odottelee niin minusta tuntuu et on aina jotain vatsa nippailuja ja millon mitäkin vuotoo tai sitte on ihan kuiva kausi just ku sen kuvittelis olevan :headwall:

Ja sitte ku tädin pitäisi saapua niin mä ravaan vessassa vähävälii kurkkimassa pöksyihin et joko?Ja sitte on muka hirveesti oireita tai ei ollenkaa :LOL: Ja lopputulos voi olla mikä tahansa.Mä en tunne mun kropan merkkejä ollenkaa :ashamed:

Mut ehkä se on vaan paras keino hempeillä tuon miehen kanssa mahdollisimman paljon.Siis jos sen vaan saa innostuu :kieh:

Minä itse: Testasin negan (taas :snotty: ) perjantaina ja tätiä olen odotellut koko viikonlopun...Ei ole vielä näkynyt.Jotenki vaan on olo et kyllä se sieltä tulee.Inhottava vaan ku on myöhemmin paikalla ku ite ku kuvittelee sen saapuvan.Herättää vaan toiveita ja sitte taas pettyy enempi.

Välillä täälläkin toivoton olo.Pitää vaan jaksaa toivoa ja luottaa.Kyllä meillä vielä on joskus suloinen, tuhiseva pieni ihme.Se antaa nyt vaan odottaa itseään.

:hug: Kaikille :D Ja n11nalle oikein hauskaa lomaa :wave:
 
ON toistaiseksi täti ei ole vielä tullu kylään :D pitkästä aikaa mä kunnolla jännäilen tuleeko vai ei :p tänään pitäis alkaa mun lyhimmän kierron mukaan eli ny on 26/25-27 (kerran venyi sinne 34 kiertopäivään asti) tukka on niin mahottoman rasvainen ja iho kans, et kyl se täti koittaa tulla hetimmiten kun hää kerkiää :p
viikonloppuna oli lorahtelevaa tuntua mut oli vielä vääriä tätihälytyksiä :D
ovistestejä oon tehny pe,la ja su päiväpissasta ja joka kerta viiva on ollu vaaleampi edelliseen verrattuna, et ei taida sen puoleen toivoa olla raskaudesta, mutta toivoahan saa kunnes monsuunit alkaa :LOL:

hauskaa maanantaita kaikille ja plussapuhureita +++++++++++++++++++ :whistle:
 
Alisa Toivon niin kovasti, että sut voidaan huomenna siirtää ihan virallisesti plussanneihin.

Ansu Pahoittelut, tuttu tunne :headwall: Samoin murmelille

Joo, oviksen bongailu on tooosi raivostuttavaa. Toisaalta toivon menettää myöhemmin, kun ei testaile ollenkaan. Tosin seuraavassa kierrossa täytyy taas tikutella, jospa sen löytäisi (tai olisi löytämättä..), vähän armoa kaipasi mies.. :whistle:

Sinimarja Plussatuulia sinne päin :)

On, täällä on ollut maha turvoksissa jo viikon. Alavatsaan koskee myös vähän koko ajan. Olisko tää kroppa pikku hiljaa heräämässä horroksesta vai menossa entistä enemmän sekaisin. Todennäköisesti jälkimmäinen, pää on jo ainakin. :/
 
21.9. MAANATAI




HAAVEISSA ESIKOINEN



Murmelin....................KM 1/09...............................KP 2/28-38
Ansu85......................KM 06/09.............................KP 2/30
viirukissa...................KM, TM 07/09.......................KP 5/
Jeju81.......................KM 06/09..............................KP 13/33
Miukkari.....................KM 02/09..............................KP 14/26
Silent whisper...........KM 05/09..............................KP 16/29-31
Mahdotontako...........KM 02/08, 08/08, 12/08.......KP 18/28
zanz..........................KM 07/09..............................KP 22/27-32
Rinja..........................KM 04/09.............................KP 24/26
Ninnatar....................KM 05/09..............................KP 28/
Alisa84......................TM 05/09..............................KP 43/26-32
Orion.........................KM 02/09..............................KP 79/50
Marie1981.................KM 02/09, 07/09
Hupu07.....................KU 04/09, KM 07/09
n11na........................KM 09/09
Nasuli82....................KM 08/09
Tash..........................KM 12/08 ja 05/09




HAAVEISSA TOINEN



Millenia.......................KM 08/09.............................KP 5/28
Sinimarja....................TM 02/09.............................KP 26/25-34
Zalmiakki....................KM 03/09.............................KP 31/
tillukas........................KM 05/09............................KP 33/31-35
marsa22.....................KM 06/09
Huisi...........................KM 08/09
Repa...........................KM 02/07, TM 08/09
Minky..........................KM 09/06, 10/08, TM 03/09, KM 08/09
Annemari-76...............KM 11/06, 09/09
Eelis...........................KM 04/09, 09/09




HAAVEISSA KOLMAS



Tsuba........................KM 06/09................................KP 13/28-31
Piijuska-78................KM 05/09................................KP 21/29
pinpella.....................KM 02/01, 04/09, TM 08/09....KP 22/
MayBeibi...................KM 09/09



HAAVEISSA NELJÄS



Sintsu78.......................KM 01/09, 08/09................KP 33/27-34



HAAVEISSA VIIDES








TAUSTALLA:

Unicco, Annemaarit, omenaruusu, Liilia




PLUSSANNEET: :heart: :heart: :heart:



2009

Tammikuu: Millukka, woodoo, Jellona84, Dada

Helmikuu: Yeb, rouva-77, Piki80, pinkkimieli, Barbapörrö,
annuli-nannuli, Amira

Maaliskuu: rituri, Jennyli, Olivia83,
Harhaanjohtaja (=Heinämassu82), Snow Leopard, Chira

Huhtikuu: Vatukka, Meritähti, sukkapari, Vernalis (=Leinikki),
tyttö onnellinen, sohvi77, awek123, kuumetta, Julietta, Heidi1985

Toukokuu: Pinguli, vauva-10, Ristiinkulkija

Kesäkuu: piipiäinen (=coitus interruptus), nimbe, Nemu, maaliskuu, kanella

Heinäkuu: MannaHari, BabyHope, harakanhattu, MLL (=aMansikka), tinttamaaria, Sapfo, tiitu87, Tupu76, happihyppy, papana77, mother4, kellopeliappelsiini, JääKyynel

Elokuu: Elviira-76, Sun Rise, Empuuu, Varanikki, marjutti86, A-L-M, Elwi, senni11, Adelade

Syyskuu: Unnukka75, Nappula



[/quote]

 
Mä en näköjään ole ainoa jolla km:n jälkeen ongelmia oviksen bongaamisen kanssa :headwall: kauan te muut meinaatte odotella puuttuvaa ovista ennenkun hakeudutte johonkin tutkimuksiin? Ja te jotka olette onnistuneet bongaamaan oviksen, minä kierron päivänä se on tullut?

Alisa84 - toivottavasti arvot nousseet ja saan siirtää sinut plussanneisiin :heart:

sintsu78 - koska meinaat testailla uudestaan :p ?
 
Silent mullahan on ollu aina häikkää ton oviksen kans,ja nyt mulla on siihen apuna noi clomifenit, neljäs clomikierto tälläerää alkaa huomenna.. ilman clomeja tuskin tapahtuu mun kropassani yhtään mitään.. viimekierrossa oli aika kovia mahakipuja ja turvotusta kp14-16, ja kun kierron pituudeks tuli toi 30pv,niin aikahyvin varmaan sopis oviksen siinä sitten olleen, vaikka tikut tosiaan ei näyttäny ku ihan haaleeta toista viivaa ja digitesti negaa.. Nyt mä kyllä ensviikolla soittelen gynelleni,että jos se jo laittais lähetettä tarkempiin tutkimuksiin ja jonnekin hoitoihin, mä en kestä tätä tilannetta enää..mä haluun vauvan!!!


sintsulle peukutuksia,jospa se vielä plussaksi muuttuisi :heart: Sinimarjalle myös plussapeukutuksia! Syyskuun plussalista on kyllä vielä aika lyhyt..

+++++++++++++++++ :whistle:
 
Nega-edelleen :headwall: Aamulla testasin ku ostin sillo pe prismasta ne kaksi liuskaa.
On mun ovis bongailut menny näköjään ihan metsään.Vaikka pariviikkoo sitte lauantaina testiinkin tuli tasavahvat viivat...jos se nyt vaan ei riittänyt.Mistä sitä tietää onko ovista ollu ollenkaa...

Höh, ku on niiiin turhauttavaa koko touhu! Millonkohan se täti sitte edes tulee.Tai tulis jo jotain muuta.Se vauva :p Menee hermot.
 
Murmelin - tiedän tunteen :hug: sulla tosin vielä muutama kuukausi enemmän odotusta takana. soittele ihmeessä gynelle! Mäkin meinaan mennä ensi kierrossa tutkituttamaan kierron, vaikka kalliiksi tulee. En vaan jaksa odotella enään kun ei tää mun kroppa näköjään saa edes kunnon ovista aikaan. tai jos saa niin liian myöhään raskautumista ajatellen :/

sintsu78 - ei sitä kai tiedä kotikonstein mitenkään tuliko sitä ovista vai ei! Mut älä vielä luovuta, peli on menetetty vasta kun täti kurvaa paikalle!
 
pitihän sitä sortua testaamaan, negaa se viel näytti, ku hain oman mielenrauhan nimissä marketista pregent stickejä :p
viivanpaikan näin kunnes 10min oli kulunu ja testi kuivunu. noo niin kauan on toivoo ku tätiä ei näy ja tuo ei kait ole herkimmistä herkimpiä testejä :D täytyy jos muistaa huomisaamuna lirauttaa tujut aamupisut tikulle :LOL:
 
Alisa- Joko oot saanu lääkäriajan?
Testasin kolmannen kerran äsken ja nyt se viiva jäi jo suoraan siihen ja ihan tummana, et joka kerta on edellisestä vahvistunu.
Laskurin mukkaan sydämen pitäs alkaa toimii ens lauantaina, oisko maanantaina vielä liian aikasta käyvvä ultrassa (jos sinne asti päästäs)?
Löytyykö täältä palstaa, jossa porukka on samanlaisessa tilanteessa, kun mie nyt, vai onko tää vielä oikee paikka jumittaa muutama viikko??
Hirvee määrä taas kysymyksiä, mut minkä sille mahtaa, kun ne pyörii koko ajan mielessä.
 

Yhteistyössä