KM:N JÄLKEEN KUUMEILEVIEN SYYSPINO

Hei, kaikille. Minä oon seuraillu teidän kirjoituksia kun itekki täällä niin kauan joutui majailemaan, mutta toivottavasti nyt sais majoittua toiselle puolelle.
Np-ultrassa tänään viikkoja 13 ja syvä huokaus kyllä pääsi. Keskiviikkona lääkäri ei meinaan kuullut sydämen ääniä ja ihan hermona olin pari päivää ja varma tänne palstalle paluusta.

Eli jospa meille nyt kolmen km:n jälkeen on todella tulossa vauva:)
Todellisia plussapuhureita toivon teille jokaiselle!!!
 
mother4 Vau, ihania uutisia :hug: Paljon onnea ja huoletonta raskaus aikaa toivottelen.Eiköhän teitäkin ole jo koeteltu ihan tarpeeksi =)

Täällä vieläkin odotellaan tätiä tai paremminkin toivotaan et pysyisi poissa! Mun oli pakko mittailla lämpöjä (vaikka itselle vannoin et lopetan koko kyttäilyn ja odottelen mitä tapahtuu) ja mun ihmetykseksi mittari näytti 37,5 |O Enkä mä oikeesti ole edes yhtään tälläkertaa flunssainen...? Nouseekohan tuo lämpö aina iltaisin? Juu, tiedän niin hirmuisesti haluisin, et etsin merkkiä raskaudesta vaikka miten :LOL: ja rakentelen pilvilinnoja.Ei auta vaikka kuin yrittää rajottaa :headwall:
Mut pakko myöntää et ei oo olo yhtään raskautunut mut toisaalta ei tunnu et menkat alkais.... ootellaan vaan :headwall: |O :snotty:
 
26.9. LAUANTAI




HAAVEISSA ESIKOINEN



Murmelin....................KM 1/09...............................KP 7/28-38
Ansu85......................KM 06/09.............................KP 7/30
viirukissa...................KM, TM 07/09.......................KP 10/
Jeju81.......................KM 06/09..............................KP 18/33
Miukkari.....................KM 02/09..............................KP 19/26
Silent whisper...........KM 05/09..............................KP 21/29-31
Mahdotontako...........KM 02/08, 08/08, 12/08.......KP 23/28
zanz..........................KM 07/09..............................KP 27/27-32
Rinja..........................KM 04/09.............................KP 29/26
Ninnatar....................KM 05/09..............................KP 33/
Orion.........................KM 02/09..............................KP 83/50
Marie1981.................KM 02/09, 07/09
Hupu07.....................KU 04/09, KM 07/09
n11na........................KM 09/09
Nasuli82....................KM 08/09
Tash..........................KM 12/08, 05/09
Siiri80........................KM 04/07, 09/09




HAAVEISSA TOINEN



Sinimarja....................TM 02/09.............................KP 3/25-34
Millenia.......................KM 08/09.............................KP 10/28
Zalmiakki....................KM 03/09.............................KP 36/
tillukas........................KM 05/09............................KP 38/31-35
marsa22.....................KM 06/09
Huisi...........................KM 08/09
Repa...........................KM 02/07, TM 08/09
Minky..........................KM 09/06, 10/08, TM 03/09, KM 08/09
Annemari-76...............KM 11/06, 09/09
Eelis...........................KM 04/09, 09/09




HAAVEISSA KOLMAS



Tsuba........................KM 06/09................................KP 18/28-31
Piijuska-78................KM 05/09................................KP 26/29
pinpella.....................KM 02/01, 04/09, TM 08/09....KP 27/
MayBeibi...................KM 09/09
Neila.........................KM 09/09



HAAVEISSA NELJÄS



Sintsu78.......................KM 01/09, 08/09................KP 38/27-34



HAAVEISSA VIIDES








TAUSTALLA:

Unicco, Annemaarit, omenaruusu, Liilia




PLUSSANNEET: :heart: :heart: :heart:



2009

Tammikuu: Millukka, woodoo, Jellona84, Dada

Helmikuu: Yeb, rouva-77, Piki80, pinkkimieli, Barbapörrö,
annuli-nannuli, Amira

Maaliskuu: rituri, Jennyli, Olivia83,
Harhaanjohtaja (=Heinämassu82), Snow Leopard, Chira

Huhtikuu: Vatukka, Meritähti, sukkapari, Vernalis (=Leinikki),
tyttö onnellinen, sohvi77, awek123, kuumetta, Julietta, Heidi1985

Toukokuu: Pinguli, vauva-10, Ristiinkulkija

Kesäkuu: piipiäinen (=coitus interruptus), nimbe, Nemu, maaliskuu, kanella

Heinäkuu: MannaHari, BabyHope, harakanhattu, MLL (=aMansikka), tinttamaaria, Sapfo, tiitu87, Tupu76, happihyppy, papana77, mother4, kellopeliappelsiini, JääKyynel

Elokuu: Elviira-76, Sun Rise, Empuuu, Varanikki, marjutti86, A-L-M, Elwi, senni11, Adelade

Syyskuu: Unnukka75, Nappula, Alisa84




 
Alisa84 - Mä kävin ultrassa 6+5 jolloin syke näkyi, vaikka hedelmöittyminen oli ollut vasta viikkoa oletettua myöhemmin. Alkio vastasi siis viikkoja 5+5. Eli kyllä se saattaa silloin näkyä jo :)

mother4 - wautsi todellakin :) ihanaa että kolmenkin km:n jälkeen voi vielä onnuistua! Stressitöntä raskausaikaa täältäkin!

sintsu78 - voi että miten jännät hetket sulla siellä :p

Täällä nyt virallisesti piinaviikot alkaneet! Tai mun tapauksessa piinaviikko, kun menkkoja enteilevä tuhru on tupannut alkaa jo 7 vrk oviksesta :kieh:
 
mother4 Kovasti onnea ja jaksamisia, toivottavasti, onnelliseen raskauteen :hug:

Sintsu Mää mittailin tässä kierrossa lämpöjä pitkin päivää ja ne oli melkein koko ajan 36,8-37,2 välissä, iltaisin varsinkin oli enemmän :D Joten toivotaan, että tuo kertoisi jostain ihanasta :whistle:

Silent Aijaa :) Voi kunpa meilläkin jo näkyisi :heart: *Toivoo toivoo toivoo* Tsemppiä piinapäiviin, ne on todella pitkän tuntuisia. Nyt kovasti toivon, että tuhrua ei tule ja saatte iloisen yllätyksen parin viikon päästä :hug:
 
Moikka!

Ajattelin lauantain kunniaksi tulla teitä moikkaamaan! Ensiksi isot halit ja :heart: kaikille!!

On täällä tullut taas monelle iloisia uutisia! :heart:

Valitettavasti myös joukko on kasvanut viime näkemältä. :hug:

Taustaa sen verran niille jotka ei minua tunne. Huhtikuussa 09 keskenmeno ja nyt sitten heinäkuussa plussa. Esikoista odotellessa ja tänään viikkoja 15+4 :heart: :heart: Ultrassa on käyty ja siellä kölli pikkanen. Pahoinvointi pikkuhiljaa helpottamassa ja kaikki toistaiseksi hyvin. Vieläkin tasainen pelko siitä että saadanko pieni syliin asti...

Teitä on ikävä ja teidän tarinoita. Kaikkea hyvää ja plussa puhuria toivottaen

Harakanhattu ja ipana 15+4 :heart:
 
harakanhattu Kiva kuulla, että nyt on hyvin mennyt. Kai se pieni pelko pysyy loppuun asti :hug: mut toivotaan et kaikki menee hienosti ja saatte söpölisen sitten kun sen aika on :heart:
Ja sen jälkeen se hermoilu vasta alkaakin ;)

).( Ei mitään uutta...huomenna testaan taas jos ei täti tänään yllätä...
pysyis vaan poissa*huokaus* :ashamed:

[/b]SW Toivottavasti et joudukkaan näin kauaa piinailee ;) vaan jo kohta teillä alkais haamuilee d =) b Meinaatko alkaa testailee millon?
Mä olen ylpee itsestä ku nuo testit on pysyny kaapissa koko viikonlopun :LOL: Hurja saavutus...
 
Onnea plussanneille ja haleja sitä tarvitseville! Itse pitäny taas vähä matalaa profiilia sais taas muuta ajateltavaa hetkeks.. Täälä on tämä tylsä vaihe menossa mutta ovulaatioo odotellessa :LOL: Onneks äijäki on kotona niin voidaan kunnolla jatkaa harjotuksia :)
 
27.9. SUNNUNTAI




HAAVEISSA ESIKOINEN



Murmelin....................KM 1/09...............................KP 8/28-38
Ansu85......................KM 06/09.............................KP 8/30
viirukissa...................KM, TM 07/09.......................KP 11/
Jeju81.......................KM 06/09..............................KP 19/33
Miukkari.....................KM 02/09..............................KP 20/26
Silent whisper...........KM 05/09..............................KP 22/29-31
Mahdotontako...........KM 02/08, 08/08, 12/08.......KP 24/28
zanz..........................KM 07/09..............................KP 28/27-32
Rinja..........................KM 04/09.............................KP 30/26
Ninnatar....................KM 05/09..............................KP 34/
Orion.........................KM 02/09..............................KP 84/50
Marie1981.................KM 02/09, 07/09
Hupu07.....................KU 04/09, KM 07/09
n11na........................KM 09/09
Nasuli82....................KM 08/09
Tash..........................KM 12/08, 05/09
Siiri80........................KM 04/07, 09/09




HAAVEISSA TOINEN



Sinimarja....................TM 02/09.............................KP 4/25-34
Millenia.......................KM 08/09.............................KP 11/28
Zalmiakki....................KM 03/09.............................KP 37/
tillukas........................KM 05/09............................KP 39/31-35
marsa22.....................KM 06/09
Huisi...........................KM 08/09
Repa...........................KM 02/07, TM 08/09
Minky..........................KM 09/06, 10/08, TM 03/09, KM 08/09
Annemari-76...............KM 11/06, 09/09
Eelis...........................KM 04/09, 09/09




HAAVEISSA KOLMAS



Tsuba........................KM 06/09................................KP 19/28-31
Piijuska-78................KM 05/09................................KP 27/29
pinpella.....................KM 02/01, 04/09, TM 08/09....KP 28/
MayBeibi...................KM 09/09
Neila.........................KM 09/09



HAAVEISSA NELJÄS



Sintsu78.......................KM 01/09, 08/09................KP 39/27-34



HAAVEISSA VIIDES








TAUSTALLA:

Unicco, Annemaarit, omenaruusu, Liilia




PLUSSANNEET: :heart: :heart: :heart:



2009

Tammikuu: Millukka, woodoo, Jellona84, Dada

Helmikuu: Yeb, rouva-77, Piki80, pinkkimieli, Barbapörrö,
annuli-nannuli, Amira

Maaliskuu: rituri, Jennyli, Olivia83,
Harhaanjohtaja (=Heinämassu82), Snow Leopard, Chira

Huhtikuu: Vatukka, Meritähti, sukkapari, Vernalis (=Leinikki),
tyttö onnellinen, sohvi77, awek123, kuumetta, Julietta, Heidi1985

Toukokuu: Pinguli, vauva-10, Ristiinkulkija

Kesäkuu: piipiäinen (=coitus interruptus), nimbe, Nemu, maaliskuu, kanella

Heinäkuu: MannaHari, BabyHope, harakanhattu, MLL (=aMansikka), tinttamaaria, Sapfo, tiitu87, Tupu76, happihyppy, papana77, mother4, kellopeliappelsiini, JääKyynel

Elokuu: Elviira-76, Sun Rise, Empuuu, Varanikki, marjutti86, A-L-M, Elwi, senni11, Adelade

Syyskuu: Unnukka75, Nappula, Alisa84




 
Alisa84 - kiitos :hug:

harakanhattu - hienoa että kaikki on hyvin :) voi kun itsekin pääsisi joskus tuohon vaiheeseen!

sintsu78 - meinasin testailla vasta parin viikon päästä jos menkat pysyy poissa. olen kyllä ihan varma että täti kurvaa paikalle jo ensi viikonloppuna tai viimeistään alkuviikosta :headwall:

Ansulle tsemppiä oviksen bongailuun!

Mikäs tilanne muuten teillä on zanz, Ninnatar, Zalmiakki, tillukas ja Pinpella?? ++++ :whistle:

).( Valkkarin tulo jatkuu vieläkin vaikka ovis oli testien mukaan viimeistään perjantaina (plussa ke iltana). Normisti loppuu ovikseen kuin seinään. Weird. On myös nippaillut vähän väliä molempia munasarjoja... Mitäköhän tää meinaa.. Raskausoireita nämä ei ainakaan voi vielä olla koska eihän se alkio ole mitenkään voinut vielä kiinnittyä.

Mimis kp22 (dpo 2-3) :wave:
 
Silent whisper Ehkä se on hyvä maltillisesti odottaa...toiset sen osaa ja toiset taas ei ;)
Mut kuitenki +++++++++ :whistle: jos se täti ei nyt tuliskaan d =) b

).( Mä täällä ihmettelen mitä mun menkoille on käynyt |O Testiin ei tuu kahta viivaa :headwall: Jos ne onkin vaan kaikki viallisii :kieh: Pitäisköhän koittaa toisen merkkisellä :LOL:
Mulla ei ole kyllä edes yhtään "raskaus olo" mut ei oo kertaakaan ollu näin pitkää kiertoo.Ei edes sillon ku oli km viikolla 12. Sillonki oli vaan 31kp:vää...
Kehtaiskohan soittaa sinne lääkäriin ja kysyy??? Ku ei me ikinä sitä vauvaa saada jos mä en edes enää toimi :'( Kaverille sanoin et mulla varmaan vaan alko vaihdevuodet ja se sitte ihan tosissaan alko kertoo et sen 25v kaverille oli sanottu et sillä on jo alkamassa vaihdev. |O
Oli pakko sit sanoo et kiitos kannustuksesta :ashamed: ;)
 
Lauantaina testattu tyylipuhdas nega, mutta tätiä ei ole näkynyt. Oireita ei sitten mitään, ei menkkoihin tai raskauteen liittyen. Että joo. Ja yleensä jo muutamaa päivää ennen menkkoja alkaa tuhruttelu, nyt ei mitään. :/

Mites muilla?

 
Moikka!

Nyt on taas hetki aikaa kirjotella tännekkin.

Onnea plussanneille, aika vähän tullut tässä kuussa plussia...mutta hyvä näinkin!
Ja muutama uusikin tullut mukaan, halauksia heille :hug:
On se kumma että tasapaino säilyy tässä pinossa, aina tulee uusia plussanneiden tilalle. Olis nin ihanaa kun tää pino vaan kuihtuis pois plussien myötä :)

ON: ostin sen Donnatestin, mutta en sitä vielä ehtinyt testailemaan. Tai olisin ehtinyt, mutta ens kierrosta sitten oikeen urakalla ajattelin sylkeä ja testailla :) onko muilla kokemuksia siitä?
Parina päivänä on tuntunut verenmakua suussa, mutta tuskin se mitään raskausoireita enteilis...
Ens lauantaina alotan uudessa duunipaikassa, jee jee! ja samalla jänskään alkaako menkat vai ei.


Vaihdevuosista sintsu täällä mainitsi. Olen kans kuullut että eräällä tutuntutuntutulla alkoi vaihdevuodet alle kolmekymppisenä, ihmetteli vaan kun menkat jäi pois.
Oon miettiny että mitenköhän omalla kohdalla tulee käymään, äidilläni ne alkoi aika varhain, joskus 40veenä kai oli jo ekoja oireita. Ja hänellä alkoi harmaantumaan hiukset myös jo alle 3kymppisenä, samoin mulla....Jotenkin pelottaa että apua, tuleeko mulle mummokuume jo tän ikäsenä....toi hiusten harmaantuminen on kuulkaa aika kamalaa!!! nypin niitä harmaita pinseteillä irti ja joudun värjäilee juurikasvua aika tiuhaan.

Juu, palailen asiaan varmaan loppuviikosta sitten. On tää kommentointi painottunut aina tälleen kierron loppupäähän, mutta joka päivä kyllä käyn lukemassa jutut täällä.

Aurinkoista päivän jatkoa kaikille :flower:
 
Monilla hätkähdyttävän samankaltainen tilanne juuri nyt meneillään.....

Nimittäin mun menkat ovat nyt viikon myöhässä, mutta ei ole sen kummempia raskausoireiksi luettavia oireita. Kohdun ja munasarjojen seutuvilla on jatkuvasti tuntemuksia. Lauantaina tein negatiivisen raskaustestin (ostin apteekista). Kummallista sanon minä :eek: Viimeksi tuulimunassa oli kaikki mahdolliset oireet heti alusta pitäen, mutta toisaalta, sehän johti tuulimunaan...

Olen tässä järkeillyt, että koska edelliset menkat alkoivat hieman aiemmin kuin olisi pitänyt, ehkä nämä menkat alkanevat sitten myöhässä, jotta kiertoo oikenee oikealle paikalleen

tai

olen raskaana, mutta koska omasta mielestäni ovulaatio tuli vain hieman ennen odottamieni menkkojen alkua, niin sen vuoksi testi on nega vielä pitkään. Tuulimunassakin sain ekaksi negan, kun testasin liian aikaisin.

tai

en ole raskaana, vaan sisuskalut ovat seonneet nyt aivan lopullisesti ja menkat ovat loppuneet.

Tässäpä tätä pohdittavaa. Olen hyvin ymmyrkäisenä, kun en ymmärrä. Tein raskaustestin iltapäiväpissasta, joka ei ehtinyt olla rakossa kuin muutamia tunteja.

Tänään kp 35 ja oma veikkaukseni on se, että en ole raskaana. Kroppani on ollut aivan mielettömän kovilla toukokuisen km:n jälkeen. Siitä alkaen jatkuvasti jos jonkinlaisia kipuja ym. joten senkin perusteella aika on luultavasti liian varhainen uudelle raskaudelle.

Vaihdevuosista vielä. Aatelkaa, jos ne tosiaankin tulisi jo kolmekymppisenä eikä olisi ehtinyt tehdä lapsia (viittaan lähinnä itseeni. olen kyllä jo 35-v)
 
Alkuperäinen kirjoittaja zanz:
Lauantaina testattu tyylipuhdas nega, mutta tätiä ei ole näkynyt. Oireita ei sitten mitään, ei menkkoihin tai raskauteen liittyen. Että joo. Ja yleensä jo muutamaa päivää ennen menkkoja alkaa tuhruttelu, nyt ei mitään. :/

Mites muilla?
Montako päivää sulla on jo "yliaikaa" ?
 
Ninnatar No ei vielä kuin pari päivää. Siinä mielessä ei mitään "kiirettä", ihmetyttää vain. Eiköhän ne huomenna ala rytinällä. :headwall: Mäkin veikkaan vaan kropan sekoamista. Tosin siis tässä kierrossa oli kaikenlaisia kipuja alavatsassa silloin kun oviksen voisi olettaa olevan. Ja ne kivut jatkui yli viikon.

Mutta joo, toivottavasti kellään nyt ei oikeasti sentään ole vaihdevuodet alkamassa :eek:
 
Onnittelut plussanneille ja isot halit muille huhtikuisista pudonneille :hug: .

Oon ollu aika maassa ton viimeisimmän keskenmenon takia :'( . Itku on tullut melkein päivittäin :ashamed: . En tiedä, pitäiskö tässä jo mennä jollekin terapeutille puhumaan. Keskenmenotiedosta on nyt kolme viikkoa, joten ei tässä tietenkään kauheesti ole vielä aikaa menny. Jotenkin tää kolmas on vaan ottanut kaikista kovimille. En tosiaankaan tiedä, haluunko enää edes yrittää ja siitäkin on pitänyt tehdä surutyötä. Täytän joulukuussa 39 :( . No, vuotoa on edelleen, joten onhan tässä aikaa miettiä. Muutenkaan mun kroppa ei oo noista kaavinnoista nopeesti toipunu.

:'( Happis masentuneena
 
Happis :heart: :hug:

Mulla oli km:n jälkeen mieli maassa n. 2 viikkoa. Neuvolasta kyseltiin heti eikoina päivinä, että haluanko keskustella jonkun kanssa. Kysy jos pääsisit keskustelemaan.

Voimia sinulle :hug:
 
heips täällä fiilikset on aivan :headwall: kaikki kolme testiä ja eri merkkisiä näyttänyt negaa ja viimeksi tänä päivänä jyb rärppi oli käynyt näytti hyvin selkeen plussan

eli menkkoja tässä odotan saapuvaksi tänä yönä tai seuraavana :ashamed:

noh ei kai sitä niin helppoa ole uudestaan raskautua kun edellinen tulikin heti ekasta kierrosta mutta päätyi sitten huonosti :kieh:

täytyy ottaa nytten sitten rennosti ja suunnitella tulevaa Malesian reissua lokakuussa ;)


ja muille kellä ollut mieli maassa , niin mulla meni ekat kaksi viikkoa myös aika sumussa ja multa myös kysyttiin neuvolassa olisinko halunnut jutella, mutten sitten mennyt ... odotin vaan kovin että saisi uuden heti aluille muttei taideta saada kesäkuu vauvelia :'(

voimia kaikille ja tsemiä plussailuihin ! :snotty: :eek:
 
28.9. MAANATAI




HAAVEISSA ESIKOINEN



Murmelin....................KM 1/09...............................KP 9/28-38
Ansu85......................KM 06/09.............................KP 9/30
viirukissa...................KM, TM 07/09.......................KP 12/
Jeju81.......................KM 06/09..............................KP 20/33
Miukkari.....................KM 02/09..............................KP 21/26
Silent whisper...........KM 05/09..............................KP 23/29-31
Mahdotontako...........KM 02/08, 08/08, 12/08.......KP 25/28
zanz..........................KM 07/09..............................KP 29/27-32
Rinja..........................KM 04/09.............................KP 31/26
Ninnatar....................KM 05/09..............................KP 35/
Orion.........................KM 02/09..............................KP 85/50
Marie1981.................KM 02/09, 07/09
Hupu07.....................KU 04/09, KM 07/09
n11na........................KM 09/09
Nasuli82....................KM 08/09
Tash..........................KM 12/08, 05/09
Siiri80........................KM 04/07, 09/09




HAAVEISSA TOINEN



Sinimarja....................TM 02/09.............................KP 5/25-34
Millenia.......................KM 08/09.............................KP 12/28
Zalmiakki....................KM 03/09.............................KP 38/
tillukas........................KM 05/09............................KP 40/31-35
marsa22.....................KM 06/09
Huisi...........................KM 08/09
Repa...........................KM 02/07, TM 08/09
Minky..........................KM 09/06, 10/08, TM 03/09, KM 08/09
Annemari-76...............KM 11/06, 09/09
Eelis...........................KM 04/09, 09/09




HAAVEISSA KOLMAS



Tsuba........................KM 06/09................................KP 20/28-31
Piijuska-78................KM 05/09................................KP 28/29
pinpella.....................KM 02/01, 04/09, TM 08/09....KP 29/
MayBeibi...................KM 09/09
Neila.........................KM 09/09
happihyppy...............KM 02/08, KU 12/08, 09/09



HAAVEISSA NELJÄS



Sintsu78.......................KM 01/09, 08/09................KP 40/27-34



HAAVEISSA VIIDES








TAUSTALLA:

Unicco, Annemaarit, omenaruusu, Liilia




PLUSSANNEET: :heart: :heart: :heart:



2009

Tammikuu: Millukka, woodoo, Jellona84, Dada

Helmikuu: Yeb, rouva-77, Piki80, pinkkimieli, Barbapörrö,
annuli-nannuli, Amira

Maaliskuu: rituri, Jennyli, Olivia83,
Harhaanjohtaja (=Heinämassu82), Snow Leopard, Chira

Huhtikuu: Vatukka, Meritähti, sukkapari, Vernalis (=Leinikki),
tyttö onnellinen, sohvi77, awek123, kuumetta, Julietta, Heidi1985

Toukokuu: Pinguli, vauva-10, Ristiinkulkija

Kesäkuu: piipiäinen (=coitus interruptus), nimbe, Nemu, maaliskuu, kanella

Heinäkuu: MannaHari, BabyHope, harakanhattu, MLL (=aMansikka), tinttamaaria, Sapfo, tiitu87, Tupu76, papana77, mother4, kellopeliappelsiini, JääKyynel

Elokuu: Elviira-76, Sun Rise, Empuuu, Varanikki, marjutti86, A-L-M, Elwi, senni11, Adelade

Syyskuu: Unnukka75, Nappula, Alisa84



 
Onpas kyllä tosiaan monella samanlainen tilanne! Siis ei menkkoja eikä plussaa! Toivottavasti teillä kaikilla vaan on ovis ollut normaalia myöhemmin ja testi ei sen takia näytä vielä plussaa :whistle:

Voi happihyppy koitahan jaksella! Voit hyvin mennä juttelemaan jonkun kanssa jos suru ei ota helpottaakseen! Voimahaleja :hug:

viirukissalle tsemppiä oviksen bongaamiseen! Oletko tikutellut?
 
Happihyppy :hug: Ei täälläkään kauheen yleviä aatoksia ole :ashamed:

Te keillä kierrot venyy,ja testit negaa... Mulla meni viime km:n jälkeen kierrot ihan vituroiks... oli pitkiä ja vähemmän pitkiä jne... normia se on,mut äärettömän tylsää... :kieh: Jos alkaa urakalla reistaamaan,niin sit voi hakea jotain roppia tasatakseen kierron uomiinsa.
Toivotaan kuitenkin myöhäistä plussaa :saint:

Mua nyppii taas pahasti tää vuoto,ihan juuri 5 viikkoa täynnä..oujee |O kuukausi on valuttu eikä loppua näy. Olishan se kiva päästä edes yrittämään raskautta :/
 
Happihyppy: Vielä :hug: täältäkin, kyllä tuo oli kamalaa. Kannattaa toki jollekin asiasta jutella, tuskinpa se siitä ainakaan huononee. Itse sairastin vuosia sitten masennusta ja sillon ainakin helpotti käydä jauhamassa välillä ihan turhanpäiväisiäkin asioita.

Huisille myös :hug: , eiköhän se siitä vielä helpota. Kyllä tuo itselläkin välillä pistää vielä mielen apeaksi ja joskus ihan kyyneleetkin silmiin, mutta pahimmasta on kyllä jo ohi päästy.

Ja toivottavasti saadaan edes jokunen plussa näiltä menkkamyöhäisiltä! d :) b

Meillä pitäisi tässä alkaa olemaan otolliset päivät. Pari kertaa ollaan jo "varmuuden vuoksi" harjoitelleet kun sitä limaa alkoi pukkaamaan :D. Semmoisen limamäärän nyt pitäisi ainakin kertoa että kovasti siellä ovulaatio yrittää tulla. Kuitenkin saattaa tosiaan mennä vielä viikko siihen varsinaiseen ovulaatioon. Mutta eiköhän tässä nyt harrastella nämä muutamat päivät vaikka hampaat irvesä :kieh: . Ei sitä seuraavien menkkojen aikaan anna itselleen anteeksi jos luistaa "velvollisuuksista" esim. väsymyksen takia :snotty: .

Vieläkin on tullut rinnoista nestettä puristaessa :x . Kaipa tämä on sitten vaan jotain rintoihin jäänyttä kamaa ennen keskenmenoa, tiedä häntä.
 

Yhteistyössä