KM:N JÄLKEEN KUUMEILEVIEN SYYSPINO

Hei
Pääsenkö mukaan? Mulla todettiin viime viikolla tiputteluvuodon jälkeen kesken mennyt alkio jo 6rvk ja nyt oli menossa 11 vk. Sain lääkkeet ja vuotoa tuli niin paljon että jouduin tiputukseen. Nyt jo parempi olo. Oli yllättävän kivulias tuo kohdun lääkkeellinen tyhjennys. Toisaalta toivoin sitä enkä kaavintaa.
Meillä on 2 v esikoinen, josta on ollut iso apu tähän toipumiseen. Muuten yllättävän helposti sain asian työstettyä ja nyt on taas aikaa keskittyä hieman itseen ennen uutta yritystä. Heti jälkitarkastuksen jälkeen meinattiin sitten yrittää jos kaikki on ok.

Happihyppy Halaukset minultakin. Ymmärsinkö oikein että sulla on ollut nyt 3 keskenmenoa? Näiden jälkeen pääsee jo tutkimuksiin, esim kilpirauhas ym kokeet ettei ole muuta syytä km takana. Kilpirauhanen voi vaikuttaa myös mielialaan. Minäkin kehotan ottamaan yhteyttä terveyskeskukseen ym josta voisi kysellä tukea tilanteeseen.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Silent whisper:
viirukissalle tsemppiä oviksen bongaamiseen! Oletko tikutellut?
Oon tikutellut, mutta vielä ei plussaa näy. Luultavasti kierto vähän venyy, pitää jatkaa tikuttelua kunnes sen plussan saan!

sanzibar pahoittelut keskenmenosta ja tervetuloa mukaan!
 
J84
Aurinkoista syysaamua :)

Ilokseni saan tulla ilmoittamaan, etteä meille syntyi ihana poika rv39+6 24.9.09 mitoin 3645g ja 50cm. Synnytys kesti yhteensä 4h20min ja sairaalassa olin kerinnyt olemaan tunnin, kun poika jo syntyi, saliosuus oli 20min. Kaikki oli ohi todella nopeasti, mikä oli todella hyvä sillä kivunlievitystä ei kerinnyt antamaan, mutta hyvä fiilis jäi :D

Onnellinen J84 ja poitsu 5vrk
 
Jellona83 Paljon onnea koko perheelle :heart:

sanzibar :hug: Tervetuloa kuumeilemaan.

).( Oli pakko vielä testaa aamulla toisella testillä ja negaa sekin näytti.Mietin sitte vaan jos stressi vaikuttaa mun kiertoon :( Ku ei sitä tätiä vieläkään näy...
Huomenna se lääkäri soittaa ja mä en oikeestaan edes tiedä mitä mä sille sanon? :eek: Ku se oikeesti on varmaan niin et se sanoo vaan et voivoi...Ja se siitä jos en osaa siltä vaatia mitään!
Niin se oli viimmeksikin ku sen luona kävin.Hirveellä ruinaamisella sain sen ottaa edes verikokeet keltarauhasen toiminnasta ja pco? :sta (onks se edes noin) Ne arvot on kuitenkin normaalit...
Ja tosiaan en nyt oikeen tiedä mitä sanoa...muuta ku et täti on hukassa? Mistä sen vois löytää et vois edes joskus päästä tuonne odotus puolelle höpöttämään ;)
 
Happikselle spesiaalihalaukset, nyt jos vielä päätette vauvaa yrittää niin ala vaatia niitä tutkimuksia, tai siis nyt pätkii muisti, olihan ne peräkkäisiä. Jaksamista kovasti.

Ja täällä oli ainakin joku joka on vuotanut pitkään, soittoa lääkärille ja jos ei ole mitään muuta epäilystä niin muutaman kuukauden Terolut kuuri, ei ole kiva jatkuvasti vuodella. Vuoto-ongelmia on ollut täälläkin ja en tajunnut vaatia hoitoa, ihan turhaan vuodin yhteensä melkein puoli vuotta, ensin hematooma raskausaikana, sitten km ja sen vuodot ja sitten vaan jotain häikkää. Aina joskus luulen, että kaikki on hyvin , kierto on lyhyt (siis normaali) mutta sitten vuoto jää päälle :kieh: ja tiputtelua jatkuu ties miten kauan. Joulukuun puolesta välistä pitkälle kesäkuuhun oli melkein jatkuvaa :eek: Vähän rassasi jo. Nyt on puoleksi vuodeksi terot 2 tbl päivä ja jos ei pysy aisoissa, seuraava juttu on sitten kohduntähystys. No, mutta jospa siihen ei tarvitse joutua, vaan Terolutit nyt toimisi.

Pikkuhiljaa alkaa jänskättää, ensi viikon torstaina on sitten leikkaus ja sen jälkeen voi sanoa, että meillä yritetään vauvaa (jälleen kerran, pitäisköhän keksiä jotain uutta?) No toiveet ei ole kovin korkealla juuri eräälle ystävälle jutustelin näitä kun hän kysyi. Jos nyt vuoden päästä edes plussan saisin, tuskin aikaisemmin kuitenkaan onnistuu mutta ei tarvitsisi kahta vuotta odotella enää. Jos nyt yleensä enää raskaaksi tulen.

Tänään on ollut ihana aurinkoinen päivä, toivottavasti näitä vielä riittäisi vähän aikaan. Eikö olisi hienoa jos kura ja loska jäisi pois ja hypättäisiin suoraan lumikeleihin! Mutta ensi viikkoon ystäväiset!

:wave: Unicco
 
sanzibar :hug: ja teretulemasta meidän joukkoon :whistle: jos niin voi sanoa, eipä tänne pinoon tosiaan uusia toivo, mutta kaikki me täältä pois päästään eikö joo ?

täällä ei mitään uutta muuten kuin järjetön turvotus ja nippailu , joka todellakin enteilee sitä tädin tuloa joten :headwall: viime yönä ei vielä tullut mutta tän yön aikan odotan saapuvaksi-
olisi niin kiva saada jo plussia tähän ketjuun :heart:

sateista päivää kaikille =)
 
sintsu :hug: Kurjaa tuo odottaminen!

zanz Pahoittelut negasta! :hug:

Ninnatar Niin tuttu tunne tuo, kun joutuu arpomaan, että mikä kroppaa vaivaa, kun menkat ei ala, mutta testi näyttää negaa.. :hug:

Voi happis pieni! :hug: On se niin kurjaa, kun joutuu kerta toisensa jälkeen pettymään :'( Elämä osaa välillä olla ihan liian julmaa.. :ashamed:

Huisi :hug: Voih, pääsette Malesiaan :p Meettekö kuala lumburiin (vai miten kirjoitetaankaan? ) Ite kovasti haaveilen Malesian reissusta! B)

Repa Kylläpä se vuodon loppuminen ottaa nyt lujille :hug: Eiköhän tuo jo riittäisi. :(

Jellona Vauvantuoksuiset onnittelut koko perheelle! :hug: :heart: :heart:

Tänään käyty ultrassa ja ihan liian aikaista oli.. Kohdusta löytyi jokin nuppineulanpään kokoinen, mutta gyne ei osannut sanoa, että onko se elämän alku vai.. Uusi ultra 2vkon kuluttua. Nyt ketuttaa, että tämä sama toistuu taas.. en olis edes halunnut ultraan näin aikaisin, mutta gyne halus kurkistaa ARGHHH!!! :headwall: Pelko on nyt persiissä ettei sieltä mitään elävää löydy :'(
 
Alisa, joo lennot on Kuala lumpuriin ja sieltä sitten langawille ja sieltä takasin kuala lumpuriin ja taas sitten itä malesiaan ja sieltä takaisin kuala lumpuriin :LOL: melki kolme viikkoa ollaan reissussa tytön ja miehen kanssa ;)

saapahan aikankin muuta ajateltavaa kun tän vauva "projektin" ja oireiden ja tädin kyttäilyn :kieh:

menee jo hermot :headwall:

mulla olikin kauhia stressi saada uusi heti aluille, ehkä stressin takia näin taas kävi, itse en usko myöhäiseen plussaan kun kerta ei edes haamua ole näkynyt :ashamed:

mutta kyllä näyttää monella olevan tosiaan kyttäily päällä näillä päivillä, toivotaan parasta :hug:
 
Ei voi muuta sanoa kuin että voihan PEE! Olin eilen illalla ravintolassa illallisella (työjuttu) ja kesken syönnin tunsin kuinka siteeseen tuli hiukan enemmän verta. Nou hätä, ajattelin, ei sitä niin paljon tullut. Pöydästä noustessa (ruokailun jälkeen) tunsin sitten, kuinka joku kauhea klöntti valui ulos ja verta tietysti kans. Onneksi salissa ei ollut enää muita kun me. Tyynesti vaan takki päälle. Onneksi oli pitkä pyllyn peittävä malli. Sitten vaan hätäiset hyvästit, :ashamed: en kehdannu sanoa kelleen, että nyt tulee kuulkaas sen verran verta alapäästä, että on pakko kiiruhtaa. Toivottavasti meidän ulkomaalainen vieras ei pahastunu mun pikaisesta small talkit heivanneesta lähdöstä. Soitin miehelle ja lähdin ajaan kotiin. Mietin, että pitääkö mennä sairaalaan, mutta jotenki halusin nähdä tilanteen itse ensin. Meiltä ei mee sairaalaan kuin 15-20 min. Auton penkki oli tietty ihan veressä. Mun uus auto!!!! Tai siis käytetty, mutta sain sen lauantaina. Mies-parka sen sitte pesi. Takkikin meni pyykkiin puhumattakaan housuosastosta. Siinä se vuoto sitte rauhoittu. Olisko tullu kaiken kaikkiaan jotain 4 dl verta. Nyt vuoto on sellata menkkaluokkaa. Soitin aamulla polille, jossa sanoivat, että jos alkaa uudelleen vuotaan, niin sitte sinne ultraan. Ilmeisesti kohtuun oli vielä jääny jotain, joka nyt sitte (reilu 2 viikkoa kaavinnasta) tuli pois. Karseeta, jos tuo olis tapahtunu luokassa kesken työpäivän tai kaupassa kärry täynnä ruokaostoksia :eek: Onko muille käyny kaavinnan jälkeen näin?

Mulla muuten ne kolme keskenmenoa ei varsinaisesti ole kaikki keskenmenoja. Se keskimmäinen oli kohdunulkoinen, mutta koska se oli kohdunkaulan kanavassa, niin sekin piti kaapia. Se raasu olis ehkä voinu olla elinkelpoinen, oli vaan väärässä paikassa :ashamed: Joten tutkimuksiin pääsyn kannalta mulla ei ole kolmea keskenmenoa vaan sikahuonoa tuuria :/

Paljon sulla on Alisa viikkoja?

t. happis
 
happihypylle :hug: :hug: ihan kaikesta.

Alisa toivotaan nyt kuitenkin vielä parasta, kun viikot kerran on vielä niin vähissä!! Peukut ja varpaat on pystyssä sun puolestas!!

Sintsulle negapahoittelut :hug: on kyllä todella turhauttavaa kuukaudesta toiseen tuijottaa negatiivista raskaustestiä.. tiedän tunteen :hug:

:hug: Kaikille muillekin sitä tarvitseville, tervetuloa uusille :heart:

Ittellä täällä oviksen odottelua...jollain ihme keinolla täytyis saada toi ukko innostuun taas vaihteeks siitä vauvanteosta.. Onks kellään muulla halutonta miestä? Aina mä oon ollu se innokkaampi osapuoli, ihan alusta asti siis..en tiä mitä ihmettä mä sille keksisin.. työhuolet on kai muka syynä,että ei jaksa.. :| Tuntuu vaan aina välillä toi paskalta..tää kaikki.. :(

 
Murmelin Minä täällä aina suu vaahdossa paasaan ku ei tuo ukko-kulta tahdo innostua minua pökkimään :snotty: Valittaa vaan et mä olen ihan nymfo tai jotain...Ja siitä sitte riidellään melkein joka viikko :ashamed:
Se sanoo et on kans niin paljon ollu stressii et ei ole oikeen tehnyt mieli.Kyllä mä sitä uskon.Mökillä se oli ihan innokas :p mut siitäki on jo kohta kaks kk:tta...Kyllä se aina välillä yllättää tai sitte mun mieliks mönkii sänkyyn...(hirveen nalkutuksen jälkeen)

).( Nyt se punanuttu saapui.Pikkuhiljaa mut kuitenkin tuli.Ja jotenkin helpotus ku taas jotain tapahtuu.Aukeis nyt vaan hanat kunnolla ja taas uusi yritys.Ainut hyvä puoli on ku kierto veny näin pitkäks ni ei tarvii taukoilla :D Mulla sitte toivottavasti on megamaha kun me tahdotaan ja mä katson ku kaikille maistuu booli :headwall: Mut en haluu alkaa taukoilee ens kesään asti...

Kävin tänään luontaistuote kaupassa hakee kassillisen vitamiineja.Mulle ja miehelle
:D Jos niistä olis sitte jotain apuu...Mieskin alkoi kiltisti niitä napsimaan ku mä sanoin lukeneeni netistä et niistä vois olla apuu vauvaprojektissa...Ehkä hiukan purkkeja kyttäs ja kyseli et tuleekohan näistä maha kipeeksi :LOL:
 
Sintsu joo, mä muistan sun paasanneen useastikin samasta aiheesta :hug: Meillä kans useemmat riidat on saatu aikaseks ko. aiheesta :ashamed: Hyvä,että sait kuitenkin punanutun kylään, jospa se olisi sitten viimeinen kerta piiitkään aikaan :heart:
 
30.9. KESKIVIIKKO




HAAVEISSA ESIKOINEN



Murmelin....................KM 1/09...............................KP 11/28-38
Ansu85......................KM 06/09.............................KP 11/30
viirukissa...................KM, TM 07/09.......................KP 14/
Jeju81.......................KM 06/09..............................KP 22/33
Miukkari.....................KM 02/09..............................KP 23/26
Silent whisper...........KM 05/09..............................KP 25/29-31
Mahdotontako...........KM 02/08, 08/08, 12/08.......KP 27/28
zanz..........................KM 07/09..............................KP 31/27-32
Rinja..........................KM 04/09.............................KP 33/26
Ninnatar....................KM 05/09..............................KP 37/
Orion.........................KM 02/09..............................KP 87/50
Marie1981.................KM 02/09, 07/09
Hupu07.....................KU 04/09, KM 07/09
n11na........................KM 09/09
Nasuli82....................KM 08/09
Tash..........................KM 12/08, 05/09
Siiri80........................KM 04/07, 09/09




HAAVEISSA TOINEN



Sinimarja....................TM 02/09.............................KP 7/25-34
Millenia.......................KM 08/09.............................KP 14/28
Zalmiakki....................KM 03/09.............................KP 40/
tillukas........................KM 05/09............................KP 42/31-35
marsa22.....................KM 06/09
Huisi...........................KM 08/09
Repa...........................KM 02/07, TM 08/09
Minky..........................KM 09/06, 10/08, TM 03/09, KM 08/09
Annemari-76...............KM 11/06, 09/09
Eelis...........................KM 04/09, 09/09
sanzibar.....................KM 09/09



HAAVEISSA KOLMAS



Tsuba........................KM 06/09................................KP 22/28-31
Piijuska-78................KM 05/09................................KP 30/29
pinpella.....................KM 02/01, 04/09, TM 08/09....KP 31/
MayBeibi...................KM 09/09
Neila.........................KM 09/09
happihyppy...............KM 02/08, KU 12/08, 09/09



HAAVEISSA NELJÄS



Sintsu78.......................KM 01/09, 08/09................KP 2/27-34



HAAVEISSA VIIDES








TAUSTALLA:

Unicco, Annemaarit, omenaruusu, Liilia




PLUSSANNEET: :heart: :heart: :heart:



2009

Tammikuu: Millukka, woodoo, Jellona84, Dada

Helmikuu: Yeb, rouva-77, Piki80, pinkkimieli, Barbapörrö,
annuli-nannuli, Amira

Maaliskuu: rituri, Jennyli, Olivia83,
Harhaanjohtaja (=Heinämassu82), Snow Leopard, Chira

Huhtikuu: Vatukka, Meritähti, sukkapari, Vernalis (=Leinikki),
tyttö onnellinen, sohvi77, awek123, kuumetta, Julietta, Heidi1985

Toukokuu: Pinguli, vauva-10, Ristiinkulkija

Kesäkuu: piipiäinen (=coitus interruptus), nimbe, Nemu, maaliskuu, kanella

Heinäkuu: MannaHari, BabyHope, harakanhattu, MLL (=aMansikka), tinttamaaria, Sapfo, tiitu87, Tupu76, papana77, mother4, kellopeliappelsiini, JääKyynel

Elokuu: Elviira-76, Sun Rise, Empuuu, Varanikki, marjutti86, A-L-M, Elwi, senni11, Adelade

Syyskuu: Unnukka75, Nappula, Alisa84



 
Millenia - jes! toivotaan että limat kertoi oviksesta :)

sanzibar - :hug: kokemastasi ja tervetuloa mukaan!

viirukissa - tsemppiä oviksen bongailuun! eiköhän se sieltä pian tule :)

Jellona84 - Onnea koko perheelle :flower:

Alisa84 - no höh. mutta eiköhän se sykekin vielä sieltä löydy :hug:

Happista nyt koetellaan oikein olan takaa! Voimia!

sintsu78 - pahoittelut menkoista :/ no ainakin sai selvyyden tohon odotteluun.
 
Muutto on takana ja hiljalleen alkaa koti muodostumaan. Muuton lomassa ei ehtinyt liiemmin vauva-asioita miettimään. Sunnuntaina miesä tavaranahakureissullaan kävi hakemmassa ärrältä testin ja sen sitten tekaisin maanantaina. Ja kas kehveliä, plussahan se sieltä tuli. Viikoista ei ole minkäänasteista käryä, kun viikkoa aiemmin näytti negaa. Kaipa se jotain 5+0 ja 6+0 välillä on. Oireet on suorastaan vähäiset ja inhimilliset, jos ajoittaista tolkutonta väsyä ei lasketa. Rinnat hiukan aristaa ja suussa maistuu "vesi". Katsotaan, josko tämä pysyisi kyydissä tuonne touko-kesäkuun vaihteeseen saakka...
 
Kyproksen loma on takana! Kuukautisia ei vielä ole kuulunut ovulaation jälkeen... tässä nyt sit jännätään :) Tänään ajattelin tehdä testin... ovulaatiosta on kyllä vasta 10 päivää... mutta en malta millään odottaa! Tänään aloitetaan muutto! Päästään pitkästä aikaa omaan kotiin kun remontti viimein valmistu.
 
Kaikille ikävyyksiä kohdanneille hali :hug: ja tillukkaalle ruusupuska :flower:

Mulla menkat nyt myöhässä 10 päivää eikä mitään oireita menkkojen eikä raskauden suuntaan. Viikko sitten oli koko ajan juilintaa alavatsassa, mutta nyt ei enää mitään. Ehkä kroppa luuli, että menkat oli ja meni jo. Toivottavasti kyse ei ollut siitä, että olisi ollut jokin alku, joka olisi sitten heti alkujaan kuihtunut pois ja kohta alkaisi km-vuoto. Kaikkea sitä päässä kehitteleekin. Toki jos tämä sama olotila jatkuu viikko tolkulla, niin sitten ostan uuden raskaustestin.
 
Hirmu paljon on nyt epämääristä odottelua ja jännittämistä ilmassa :hug:

Paitsi tillukas :D Paljon onnea :flower: :heart:

Alisalla vaan jännäilyt jatkuu :hug: Inhottavaa kun koko aika saa pelätä pahinta eikä saa ollenkaan nautti raskaudesta niinku kuuluu.Toivotaan nyt kuitenkin et kaikki on hyvin ja nämä murheet ja huolet olisi sitten jo takana päin.

 
tillukas: Onnittelut täältäkin :flower: Niinhän se monesti nappaa just silloin kun ei ehdi asiasta stressata.

sanzibar: Tervetuloa ja pahoittelut kokemastasi :hug: .

Murmelin ja sintsu: Minua myös vähän pelottaa, että joko tuo ukko kyllästyy kokonaan tähän sekstailuun. Me ei olla ikinä oltu mitenkään superaktiivisia tuolla saralla, istuskellaan aina koneen ääressä illalla itsemme semmoiseen koomaan ettei sitten enää jaksa. Nyt pitää sitten ottaa ihan asiaksi, että illalla katsotaankin telkkua tms. että siitä voi sitten alkaa touhuamaan. Jos ei olisi tuota esikoista niin voisi aina vetää vähän viiniä vaikka huiviin ja menoksi kun siltä tuntuu :D , mutta nyt kyllä välillä vähän romantiikka rapisee kun molemmat on väsyneitä ja saatu tyttö vihdoin nukkumaan ja sitten aletaan "puoliväkisillä" touhuamaan. Varmaan pidetään ihan suosiolla vähän taukoa kunhan tämä ovisaika on mennyt ohi B) .

Tuohon liittyen, tänään oikeastaan voisi olla se ovispäivä vaikka "limautteli" jo viikko sitten. Jotenkin on ollut niiiiin menkkafiilis päällä, että en ihmettelisi vaikka ne alkaisivat keskellä kiertoa. Pitää sitten koittaa saada tuo ukko innostumaan vielä tällekin iltaa :whistle: .

d =) b peukkuja piinailijoille.
 
n11nalle halit samassa tilanteessa ollaan ..
ja tillukas ONNEA!



ihan vaan ilmoittelen että ei vielä tätiä vaikka juilimista enemmän kun laki sallii :headwall: maanantaina tein testin viimeksi ja nyt en enää tee vaikka täti on nyt myöhässä sen kaksi päivää, ehkä KM vaikuttaa niin ovulaatioon kuin kiertoon tiedä sitä sitten,,,,

terveisiä pimeästä illasta , mä niin vihaan syksyä :eek:
 
1.9. TORSTAI




HAAVEISSA ESIKOINEN



Murmelin....................KM 1/09...............................KP 12/28-38
Ansu85......................KM 06/09.............................KP 12/30
viirukissa...................KM, TM 07/09.......................KP 15/
Jeju81.......................KM 06/09..............................KP 23/33
Miukkari.....................KM 02/09..............................KP 24/26
Silent whisper...........KM 05/09..............................KP 26/29-31
Mahdotontako...........KM 02/08, 08/08, 12/08.......KP 28/28
zanz..........................KM 07/09..............................KP 32/27-32
Rinja..........................KM 04/09.............................KP 34/26
Ninnatar....................KM 05/09..............................KP 38/
Orion.........................KM 02/09..............................KP 88/50
Marie1981.................KM 02/09, 07/09
Hupu07.....................KU 04/09, KM 07/09
n11na........................KM 09/09
Nasuli82....................KM 08/09
Tash..........................KM 12/08, 05/09
Siiri80........................KM 04/07, 09/09




HAAVEISSA TOINEN



Sinimarja....................TM 02/09.............................KP 8/25-34
Millenia.......................KM 08/09.............................KP 15/28
Zalmiakki....................KM 03/09.............................KP 41/
marsa22.....................KM 06/09
Huisi...........................KM 08/09
Repa...........................KM 02/07, TM 08/09
Minky..........................KM 09/06, 10/08, TM 03/09, KM 08/09
Annemari-76...............KM 11/06, 09/09
Eelis...........................KM 04/09, 09/09
sanzibar.....................KM 09/09



HAAVEISSA KOLMAS



Tsuba........................KM 06/09................................KP 23/28-31
Piijuska-78................KM 05/09................................KP 31/29
pinpella.....................KM 02/01, 04/09, TM 08/09....KP 32/
MayBeibi...................KM 09/09
Neila.........................KM 09/09
happihyppy...............KM 02/08, KU 12/08, 09/09



HAAVEISSA NELJÄS



Sintsu78.......................KM 01/09, 08/09................KP 3/27-34



HAAVEISSA VIIDES








TAUSTALLA:

Unicco, Annemaarit, omenaruusu, Liilia




PLUSSANNEET: :heart: :heart: :heart:



2009

Tammikuu: Millukka, woodoo, Jellona84, Dada

Helmikuu: Yeb, rouva-77, Piki80, pinkkimieli, Barbapörrö,
annuli-nannuli, Amira

Maaliskuu: rituri, Jennyli, Olivia83,
Harhaanjohtaja (=Heinämassu82), Snow Leopard, Chira

Huhtikuu: Vatukka, Meritähti, sukkapari, Vernalis (=Leinikki),
tyttö onnellinen, sohvi77, awek123, kuumetta, Julietta, Heidi1985

Toukokuu: Pinguli, vauva-10, Ristiinkulkija

Kesäkuu: piipiäinen (=coitus interruptus), nimbe, Nemu, maaliskuu, kanella

Heinäkuu: MannaHari, BabyHope, harakanhattu, MLL (=aMansikka), tinttamaaria, Sapfo, tiitu87, Tupu76, papana77, mother4, kellopeliappelsiini, JääKyynel

Elokuu: Elviira-76, Sun Rise, Empuuu, Varanikki, marjutti86, A-L-M, Elwi, senni11, Adelade

Syyskuu: Unnukka75, Nappula, Alisa84, tillukas





 
tillukas - onnea :flower:

Miten sitä aina loppukierrosta alkaakin kehittelemään itsellensä kaikenmaailman ihmeellisiä raskausoireita!? hohhoh.. no eiköhän mulla se perus tuhru ala viimeistään viikonlopun aikana, niin palaan minäkin taas maan pinnalle :/

SW kp 26 (dpo 6-7)
 

Yhteistyössä