KM:N JÄLKEEN KUUMEILEVIEN KESÄPINO

Nöttiäinen :hug: todella ikävä tilanne sulla. Mää varmaan sun asemassas pistäisin jonkin rajan, että vaikka johonkin asti yritetään ja that's it. Tai niin itseasiassa teinkin tän viimeisen kohdunulkoisen jälkeen. Yritetään vuoden loppuun asti. Vähemmästäki nuppi hajoo... :hug: Onneksi teille on edes yks suotu, vaikka eihän se vauvakuumeista paljon lohduta :ashamed:
 
Nöttiäinen Minäkään en oikein osaa sanoa mitään, kamala "tuomio". :( Voimia teidän koko perheelle, jospa tulevaisuus olisi kuitenkin valoisa. :hug:

Mä odotan menkkoja alkavaksi viimeistään huomenna. Alkaa usko ja toivo loppua tämän kaiken suhteen.

Voin vaikka viimeistään maanantaina päivitellä pinoa. Hyvää viikonloppua kaikille, koittakaa rentoutua. :wave:
 
Heippa vaan kaikille! :wave:

Nöttiäinen iso halaus, varmasti rankkaa!

Sun Rise :hug: olin niin toiveikas sun suhteen jo..

Plussanneille onnittelut! :heart:

Ja samoin onnittelut oviksista ja menkoista niitä odotelleille.

Ja iso :hug: kaikille tarvitseville!!

Täällä on nyt reissu takana, eilen jo itseasiassa kotiuduttiin,
mutta suuren univelan takia eilinen meni nukkuessa..
Merenkäynti oli niin mahtavaa ettei sängyssä meinannut pysyä!
Tais laivareissut jäädä nyt hetkeks...
Mutta itse reissu sujui lapsosten kanssa kuitenkin hyvin, lasten
ehdoilla mentiin ja ihan hauskaa oli...
(mukana siis oma 3v. ja 3v. kaveri äitinsä kanssa, sekä lisäksi
salamatkustaja... ;) )

Kohta loma ohi ja paluu arkeen...huoh...
No...saapahan ainaskin muuta ajateltavaa... :D
 
Nöttiäinen: voima :hug: täältä suunnalta myös. Voin vain kuvitella tuskasi kun sait uutisen tietää, mutta koitahan ajatella että aina on edes hiukan toivoa, sitä ei saa menettää. Halauksia vielä :) Koita jaksaa!

Sun Rise: kiitoksia pinon päivittelystä ja saapihan tänne tulla kertomaan kuulumisiasi..Hyvää kesää sinulle ja paljon ++++ :whistle: :whistle:

Itse en jaksanut odottaa enää että olisin päässyt tekemään sen testin km jälkeen terveyskeskukseen 2-3 viikon päästä, joten tämä emäntä otti ja tilasi testejä kotiin, tulevat varmaan ma tai ti niin pääsee testaan, hieman kärsimätön kun olen =) Hassua, ensimmäinen ja toivottavasti myös viimeinen kerta kun toivon että testi näyttää negaa...
 
happihyppy: Tällä hetkellä oon sitä mieltä, että niin kauan ei ehkäsyä käytetä, kunnes saavutetaan toivottu lopputulos. Mutta suoraan sanottuna mä en tiedä, miten mä kestän enää yhdenkään lapsen hautaamista. Lääkärin puheista sain kuitenkin sen käsityksen, että kannattais yrittää.. Käydä henkistä puolta läpi, työstää sitä kunnolla että pää kestäis uuden raskauden ja sen mukaanaan tuomat pelot ja riskit. Ja pakko mun on yrittää! Eihän mulle muuten jää mitään jälelle.

Toivon vaan, että pääsen mahd. pian purkamaan ammattilaiselle tätä oloa ja tuskaa kaikesta. Koska en mä tästä muuten yli ja eteenpäin pääse jos mä en tätä läpi käy. En tiedä pääsenkö koskaan kokonaan yli, mutta että ainakin oppisin elämään tämän kanssa.

Nii ja mulle voi päivittää KP 2/31.

Onneks vkon päästä lähtö vkon matkalle etelän lämpöön B) , pääsee pakoon tätä omaa elämää missä muilla (kavereilla) menee kuin elokuvissa kaikki.
 
nöttiäinen :hug: Ihan kamalaa. Omat ongelmat tuntuu niin pieniltä tuollaisen rinnalla. :ashamed: Toivotaan kuitenki parasta! Vaikuttas että sulla on nyt jo sellanen asenne, että ei tuo asia tule sun/teidän maailmaa kaatamaan, vaikka tosi vaikea asia varmasti on ja ottaa aikaa oppia sen asian kans elämään.

Sun Rise :hug:
 
Nöttiäinen Sua jo iltana eräänä harmaana puolustelin tuolla Mitäs osastolla. Mutta tännekin vielä oikein paljon rutistuksia :hug: Toivon todellakin, että pääset pikaisesti purkamaan tuntojasi ammattilaisen avustuksella. Kyllä on rankka "tuomio" jotenkin tuntuu todella ilkeältä tuo tilanne, mahdollisuus on mutta kovin pieni ja sitä ihmettä toivoessa on pakko varautua pahimpaan jokaikinen kerta ja kuitenkin saatat päästä pitkille viikoille ennenkuin totuus paljastuu. Voimia!

Ja happis mullahan kesti viimeistä edellinen kuumeilu melkein 2½ vuotta jonka jälkeen kuitenkin raskauduin, ei toivo kuitenkaan ole menetetty! ( Ihan ilman mitään keinoja )Seuraava vei sitten reilun vuoden ja nyt ei ole lupa kuumeilla liikoja... No lokakuu on jo kohta täälä!

Kaikille muille halauksia, kenelle mistäkin!
Ja tietty Sun rise kiitokset pinon päivittelystä sinulle. Toivottavasti joku vakkari innostuu, minä en nyt viitsi kun kuitenkin käyn täällä niin harvoin, johon sitten muutosta lokakuussa, toivottavasti!
 
12.7 SUNNUNTAI




HAAVEISSA ESIKOINEN



Alisa84.........................TM 05/09...........................KP 2/26-32
Elviira-76......................RK 11/07............................KP 2/28
Sun Rise.......................KM 10/08 ..........................KP 2/28-37
Rinja............................KM 04/09...........................KP 6/35
Silent whisper...............KM 05/09............................KP 6/
Ninnatar.......................KM 05/09............................KP 6/
Orion...........................KM 02/09............................KP 8/50
Perhosia.......................KM 01/09............................KP 9/28
JääKyynel.....................TM 05/09............................KP 12/30
Miukkari........................KM 02/09............................KP 16/26
tiitu87..........................KM 11/08, 03/09..................KP 23/29-30
Tupu76.........................KM 11/08, 04/09..................KP 24/33
Murmelin.......................KM 01/09............................KP 27/28-38
Empuuu.........................KM 09/08...........................KP 29/26-30
marjutti86.....................KM 06/09.............................KP 32/
mely.............................KM 12/08............................KP 45/27-37
nanakuu........................KM 11/08
Hempukka87...................KM 12/08
MeaMimosa....................KM 04/08,06/08,08/08,TM 01/09
Alppiina.........................KM 04/09
Tash.............................KM 12/08, 05/09
mirzu.............................KM 04/09
Noella............................KM 04/09
papana77.......................KM 06/09



HAAVEISSA TOINEN



nöttiäinen.........................RK 10/08, KM 05/09.............KP 3/31
Sinimarja..........................TM 02/09...........................KP 6/25-34
Elwi.................................KM 11/08...........................KP 10/17-44
kellopeliappelsiini................TM 04/08, KM 05/09............KP 13/28
Annemaarit.......................KM 08/08...........................KP 19/24-28
Zalmiakki..........................KM 03/09...........................KP 21/32
AnnaStiina82.....................KM 12/08...........................KP 23/30
tillukas.............................KM 05/09...........................KP 25/31-35
marsa22...........................KM 06/09
Nappula............................KU 10/08, KM 02/09
pyrola..............................KU 03/09
tinttamaaria......................KU 08/08, KM 03/09
mama-L............................KM 04/09
jasimi...............................KM 01/09, 05/09
Liilia..............................KM 03/09



HAAVEISSA KOLMAS



pinpella............................KM 04/09...........................KP 6/27
Piijuska-78.......................KM 05/09............................KP 6/
Varanikki..........................KM 04/09............................KP 13/28
happihyppy......................KM 02/08, KU 12/08...............KP 17/28-30
Sapfo..............................KM 05/09............................KP 23/33
senni11............................KM 06/09............................KP 28/
hämy10............................KM 07/06, 01/09..................KP 58/28-30
Mymmyryy.................KM 12/07, 04/08, 07/08, 01/09
Neiti-81............................KM 06/09



HAAVEISSA NELJÄS



Valkovuokko-72.................KM 05/09...........................KP 4/28-32
Sintsu78...........................KM 01/09...........................KP 24/30-33



HAAVEISSA VIIDES








TAUSTALLA:

Filuuri, Unicco, kanella, meriaani, Eppuliini, maaliskuu, P-E, A-L-M, Eelis, zamoon, Spark, Adelade, MyAngelsMyHope





PLUSSANNEET: :heart: :heart: :heart:




2008

Marraskuu: linneaborealis-TYTTÖ, Aava, SusSoo, heitu

Joulukuu: sini74, Nanniina, Maaria -76, Lymypiilo, Lehmis, miigu 123


2009

Tammikuu: Millukka, woodoo, Jellona84, Dada

Helmikuu: Yeb, rouva-77, Piki80, pinkkimieli, Barbapörrö, annuli-nannuli, Amira

Maaliskuu: rituri, Jennyli, Olivia83, Harhaanjohtaja (=Heinämassu82), Snow Leopard, Chira

Huhtikuu: Vatukka, Meritähti, sukkapari, Vernalis (=Leinikki), tyttö onnellinen, sohvi77, awek123, kuumetta, Julietta, Heidi1985

Toukokuu: Pinguli, vauva-10, Ristiinkulkija

Kesäkuu: piipiäinen (=coitus interruptus), omenaruusu, nimbe, Nemu

Heinäkuu: MannaHari, BabyHope, harakanhattu, MLL (=aMansikka)





 
Täällä ei ihmeempiä, laskeskelin päiviä että koska seuraava mahdollinen ovis olis tiedossa ja mietin millä varusteilla siihen pitäis varautua :D Pitänee tarkistaa myös tikku tilanne että jos kuitenki tikutan, pitänee tehdä oikein toiminta suunnitelma =) että mikä päivä aloitan tikutuksen jne kun jos aloitan liian aikaisin niin sitte en kuitenkaan viiti joka päivä tikuttaa jne.

Vähän harmittaa kun se plussa ei nyt tullut, kaikki jutut olis sopineet siihen nyt ja se olis niin kuin kuulunut tähän kaikkeen mukaan, nyt ei ollenkaan edes tunnu siltä että se edes "sopis" tähän uuteen kiertoon, vähän hassusti sanottu, mut ymmärsitte varmaan mitä yritin sillä sanoa, mut joo tälläistä höpön pöppöö tänään ja katsellaan jos se kuitenkin sopis ;)

:wave:
 
Testasin piruuttani predictorin herkällä ja 30 minuutin sisällä tuli haalea viiva. En oikein luota silmiini kun tässä on tullut joskus väännettyä valkoisestakin alustasta jotain viivaa. Mutta ehkäpä siinä jotain oli testiajan puitteissa. Nyt ainakin on ihan hento viiva kun testiaika umpeutunut. Hyvin varovaisesti otan vastaan tämän sillä dpo 8-9 vasta. Joten eipä tässä sitten muuta kuin että testejä kuluu varmaan ensi viikkona kiitettävästi :p Olo epätodellinen.. Testasin koska mulla kaikki 3 raskautta näkyneet jo viikko ennen kuin menkkojen on pitänyt alkaa.

Kaikille plussatuulia++ :hug:
 
Sapfo siis mitä mitä???? Haalea viiva? Makee juttu, mä pidän sulle nyt peukkuja pystyssä että se olisi sitä itteensä :)

Ja silloinhan siis se sun digitaalinen eka testi piti paikkansa, kun ihmettelit aikaisemmin niitä aina vaan jatkuvia ovisplussia. Oisko niillä kuitenkin voinut olla jotain tekemistä tän asian kanssa??? Mä olen tosi innoissasi sun puolesta! En uskalla vielä onnitella kun on niin aikaista, mutta tosi hyvältä vaikuttaa

Mulle ei kuulu mitään ihmeellistä. Hyödynnettiin se digitaalisen testin näyttämä ovis juuri samalla määrällä kuin te sapfo. Oikeastaan ainoa ero viime kiertoon on se, että viimeksi mulla oli oviksen jälkeen tissit kipeet noin viikon ja nyt ne oli tän oviksen jälkeen tosi kipeenä vaan pari päivää ja sitten kipu loppui kun seinään! Mahanippailuja oviksen aikoihin kesti varmaan 3-4 päivää. Valkovuotoa on ollut jonkun verran jota ehkä vähän mietin.

En mä kyllä uskalla edes unelmoida että mä olisin raskaana. Se olisi jo ihan liian hyvää ollakseen totta. Miten ihmeessa tää raskautuminen voi olla näin helevetin hankalaa :(
 
marsalle tsemppiä testailuun, toivottavasti jää viimeiseksi negaksi :)

nöttiäinen :hug: itsekin varmasti ajattelisin, että ehkäisyä ei käytetä ja käy miten käy, mutta pakko katsoa mitä tulevan pitää. Todella rankkkaa, jos ja kun joutuu hautaamaan oman lapsensa useamman kerran. Mutta eipä tarvi sitten myöhemmin katua, että ei yritetty tarpeeksi. :hug: Syntyikö teidän esikko ihan ajallaan vai syntyikö aikaisemmin? Mihis päin ootte matkaamassa? B)

Happihyppy Täälläkin yritystä 1,5 vuotta takana.. Ja saas nähdä kuinka pitkä on vielä edessä *huoh* Odottavan aika on liian pitkä :/

Empuu Kiitos päivittelyistä! :D :wave:

Tikruliini Täällä kans odotellaan ajan juoksemista, että pääsis testaileen ovista ;)

Elviira Täälläkin sotasuunnitelma jo valmiina ;) :whistle: Ovistikkujen pitäisi olla huomenna postilaatikossa :D

Sapfo IIIIIIIKKKKKSSS!! Jännääääää!! :D Toivottavasti se viiva vahvistuuu :heart: Mää oon ihan täpinöissään täällä :) :whistle:

Tupu Täällä samoja tuntoja, jotenkin tuntuu, että tää kroppa on ihan sekaisin eikä ota vastaan edes hormoonihoitoja.. Raskautuminen ihan mahdotonta.. Blaah :( VoimaHali sinne :hug:

On: Tänään jotenkin hyvä fiilis, kun menkat runsastuneet siihen mitä ne olivat ennen raskautta. Mulla niukat menkat yleensäkin, mutta vuotoa tullu mun mittoihin ihan kivasti. Elättelen toiveita, että jospa se kroppa nyt olis pikkuhiljaa palautumassa tapahtuneesta. Toivon, että nyt tuo mun clomikuuri tehoais, kun edellisestä satsista on kehossa vielä clomin jäämiä.
 
Alisa no mutta hei, kuulostaa hyvältä tuo menkkojen runsastuminen. Ehkä sun kroppa alkaa heräilemään =) Minä pidän sulle peukkuja, jos vaikka ens kierrossa tärppäis, meille molemmille tai vaikka meille kaikille :) :)
 
kirjottelen nyt ihan vaan omia kuulumisia ku pikaseen konella.. viikonloppu menny hujauksessa.

menkkoja ei ole vielä tullut, huomenna ehkä testailen uudestaan. tai sit tiistaina jos täti ei yllätä. menkkamaisia tuntemuksia on kyl ollu, et ihan hyvin ne voipi viel tullakkin.

perjantaina tuli ihan pikkusen kerran pyyhkästessä ruskeeta, nyt jälkikäteen mietin et passais kiinnittymisvuodoksi jos ovis oli vähän myöhässä, sillon ku pahimmat masu nippailut oli..

toivossa on hyvä elää =)

halit :hug:
 
Siis meillä olisi toinen lapsi 'suunnitteilla'. löytyy jo kohta 4,5 vuotias.
Minulla oli km maaliskuussa ja nyt sit ajateltiin et katsotaan tärppääkö. Saa siis tulla jos on tullakseen.
Vähän ulkopuolisena seurannu tällä palstalla nyt kun tuntuu et te muut tunnette toisenne..mut yritän tänne jotain höpöttää. Menkat oli ja nyt luulisin et ovis on siinä 21 paikkeilla.

Onnea kaikille +++++
 
Liilia Siirsin sinut oikeaan kohtaan. Jos vielä kerrot, mikä kiertopäivä on menossa, niin voin lisäillä vielä sen tiedon. :wave:

Mulla olis vielä hurjat kolme työvuoroa ja sitten reilut kaksi viikkoa lomaa. Yhden viikon tuossa jo pidinkin. Loma ei tosin ala keskiviikkona, vaan lauantaina - olen töissä ma, pe ja la. Ihania arkivapaita välissä. :heart:

Menkkakipuja ollut pari kertaa päivässä, missä ne taas viipyy? Luulin että lugesteronin ansiosta tulis ajoissa, mutta se voi kai myöhästyttää niitä. Onko täällä muuten kukaan käyttänyt ko. lääkettä, miten vaikutti teihin? :wave:

Hyvää alkavaa viikkoa, leidit! :)
 

Yhteistyössä