KM:N JÄLKEEN KUUMEILEVIEN KESÄPINO

Kiitos teille lohdutuksesta! Vedet menivät iltapäivällä puoli viiden aikaan ja kohtu alkoi tyhjentyä. Kahteen otteeseen tuli hurja määrä raskausmateriaalia ja lapsivettä. Nyt vuotelee hiljalleen. Huomenna soittelen sairaalaan, pitää kysyä noista Cytoteceista, että tarviiko niitä nyt laittaa kun kohtu on kai tyhjä...

En siis saanut lapsia pois kotoa, kun vedet menivät. Pienempi tosin järkeili, että äidillä on mahatauti, kun jouduin juoksemaan vessassa. Kivutkin pysyivät aisoissa tuplalääkityksellä.
 
Tupu Toivotaan, että vuodon runsastuminen on hyvä merkki ja kroppa alkais taas oleen oma ittensä :)

Marjutti Plussapuhuri +++++++ :whistle:

Liilia ei muutako mukaan vaan höpöttämään, kyllä tänne juttuihin pääsee mukaan :)

Empuu oon täällä kateudesta vihreä, olisin niin onnellinen, jos olis lomaa, mutta ku ei niin ei :D Mulla terot on myöhästyttäny vuotoa joskus. Toivottavasti se sieltä pikaseen tulee ellei sitten ole matkalaista kyydissä ;)

omenaruusu Olen niin pahoillani :hug: Voi pikkuinen, kunpa löytäisin sanat jotka lohduttaa! :'( Voimia koko perheelle! :hug:

Tiitu Plussatuulia ++++++ :whistle:

Varanikki Hyviä muniksen kasvatus hetkiä, toivottavasti siellä on kasvamassa malliyksilö, joka on huippulaatua :D

Elviira Jep, ovista niillä yritetään saada aikaan, yksi ovis on niillä tullut ja siitä raskauduinkin, mutta sitten kävi miten kävi.. Toivon, kovasti että ne saisivat nyt edes oviksen aikaan.

Sapfo Kyllä sen nyt on kunnon plussaks muututtava :D ++++++++++++++++++ :whistle: Oikein hauskaa reissua teille :wave:
 
omenaruusu :hug: :hug: Voimia. Kyllä tällaiset koettelemukset ovat niin väärin. En tiedä sinun tarinaasi tarkemmin, mutta kaitpa sinä jonnekin tutkimuksiin nyt pääset? Vai oletko jo ollut?
Mulla edelleen kuukautiset jatkuu, jopa runsaistuu =) Olen iloinen siitä.
Olin viikonlopun miehen vanhemmilla. Sen veljen perheelle on tullut tossa alkuvuodesta poika ja olihan se kova paikka sitä onnea katsella. Ja varsinkin ristiäiskuvia, joissa itsekin olin raskaana. Sitä eivät kyllä juuri kukaan muu tiedä kuin minä ja mieheni...tarpeeksi raskasta muutenkin.
Mutta uusi yritys kajastelee jo mielessä. Kun uskaltaa.
voimia kaikille kaikille. Tuo omenaruusun kohtalo jäi eniten näistä nyt mieleen. Myöhemmin lisää. :hug:
 
omenaruusu - hyvä että kaiken kurjuuden keskellä edes kivut pysyivät kurissa :hug:

Sapfo - kyllä se siitä vielä vahvistuu :) hauskaa reissua!

Rinja - tsemppiä uudelle yritykselle, meinaatteko nyt tästä kierrosta aloittaa?

Marjutti ja tiitu +++++++ :whistle:

Alisa - eikö sulla ole ollenkaan kesälomaa? :headwall:

).( Tällä menkat loppu ja oviksen odotus alkaa.. kertokaa fiksummat missä vaiheessa kannattaa alkaa tikuttamaan, kun en yhtään tiedä kierrosta nyt (km:n jälkeen meni siis 40pv menkkoihin eikä ovista ollenkaan). Normisti kierto 29-30 vrk. Ihan noviisi olen noiden tikkujen kanssa!

 
14.7. TIISTAI




HAAVEISSA ESIKOINEN



Alisa84.........................TM 05/09...........................KP 4/26-32
Elviira-76......................RK 11/07...........................KP 4/28
Sun Rise.......................KM 10/08 ..........................KP 4/28-37
Rinja.............................KM 04/09...........................KP 8/35
Silent whisper..............KM 05/09............................KP 8/
Ninnatar.......................KM 05/09............................KP 8/
Orion............................KM 02/09............................KP 10/50
Perhosia.......................KM 01/09............................KP 11/28
JääKyynel.....................TM 05/09............................ KP 14/30
Miukkari........................KM 02/09............................KP 18/26
tiitu87...........................KM 11/08, 03/09.................KP 25/29-30
Tupu76.........................KM 11/08, 04/09.................KP 26/33
Murmelin.......................KM 01/09............................KP 29/28-38
Empuuu........................KM 09/08............................KP 31/26-30
marjutti86.....................KM 06/09............................KP 34/
mely..............................KM 12/08............................KP 47/27-37
nanakuu........................KM 11/08
Hempukka87.................KM 12/08
MeaMimosa...................KM 04/08,06/08,08/08,TM 01/09
Alppiina.........................KM 04/09
Tash..............................KM 12/08, 05/09
mirzu.............................KM 04/09
Noella............................KM 04/09
papana77......................KM 06/09



HAAVEISSA TOINEN



nöttiäinen.........................RK 10/08, KM 05/09............KP 5/31
Sinimarja..........................TM 02/09.............................KP 8/25-34
Elwi..................................KM 11/08.............................KP 12/17-44
kellopeliappelsiini.............TM 04/08, KM 05/09............KP 15/28
Annemaarit.......................KM 08/08............................KP 21/24-28
Zalmiakki..........................KM 03/09............................KP 23/32
AnnaStiina82....................KM 12/08............................KP 25/30
tillukas.............................KM 05/09.............................KP 27/31-35
marsa22...........................KM 06/09
Nappula............................KU 10/08, KM 02/09
pyrola...............................KU 03/09
mama-L............................KM 04/09
jasimi................................KM 01/09, 05/09
Liilia...................................KM 03/09



HAAVEISSA KOLMAS



pinpella............................KM 04/09...........................KP 8/27
Piijuska-78.......................KM 05/09...........................KP 8/
Varanikki..........................KM 04/09...........................KP 15/28
happihyppy......................KM 02/08, KU 12/08...........KP 19/28-30
tikruliini............................KM, TM................................KP 22/30
Sapfo...............................KM 05/09............................KP 25/33
senni11............................KM 06/09............................KP 30/
hämy10............................KM 07/06, 01/09.................KP 60/28-30
Mymmyryy........................KM 12/07, 04/08, 07/08, 01/09
Neiti-81............................KM 06/09



HAAVEISSA NELJÄS



Valkovuokko-72................KM 05/09...........................KP 6/28-32
Sintsu78...........................KM 01/09...........................KP 26/30-33



HAAVEISSA VIIDES








TAUSTALLA:

Filuuri, Unicco, kanella, meriaani, Eppuliini, maaliskuu, P-E, A-L-M, Eelis, zamoon, Spark, Adelade, MyAngelsMyHope





PLUSSANNEET: :heart: :heart: :heart:




2008

Marraskuu: linneaborealis-TYTTÖ, Aava, SusSoo, heitu

Joulukuu: sini74, Nanniina, Maaria -76, Lymypiilo, Lehmis, miigu 123


2009

Tammikuu: Millukka, woodoo, Jellona84, Dada

Helmikuu: Yeb, rouva-77, Piki80, pinkkimieli, Barbapörrö, annuli-nannuli, Amira

Maaliskuu: rituri, Jennyli, Olivia83, Harhaanjohtaja (=Heinämassu82), Snow Leopard, Chira

Huhtikuu: Vatukka, Meritähti, sukkapari, Vernalis (=Leinikki), tyttö onnellinen, sohvi77, awek123, kuumetta, Julietta, Heidi1985

Toukokuu: Pinguli, vauva-10, Ristiinkulkija

Kesäkuu: piipiäinen (=coitus interruptus), omenaruusu, nimbe, Nemu

Heinäkuu: MannaHari, BabyHope, harakanhattu, MLL (=aMansikka), tinttamaaria





 
Kiitos Silent Whisper päivityksestä :)

Tinttamaarialle onnittelut. Minäkin luin sen kohdan, mutta oletin sen tarkoittavan toivottavaa salamatkustajaa :)

Minulla loppuivat nyt menkat, joten ei muuta kuin uutta yritystä kohden. Tosin kumma jutu; harrastettiin yhden kerran seksiä muutamia päiviä ennen menkkoja, ja nyt on ollut vähän outo olo pari päivää... Samanlainen olo kuin viimeksi raskautuessani. Onkohan teknisesti mahdollista olla raskaana?

Halit niille ketkä tarvii :hug: ja onnittelut niille, keille kuuluu :flower:
 
Onpas taas tullut huonoja uutisia, voimia omenaruusulle...mutta aina jotain hyvääkin, siis onnea plussasta Tinttamaarialle :flower:

Jännä miten sitä niin toivoo olevansa raskaana, mutta samalla on niin iso pelko siitä että kaikki ei mene hyvin. Ja mulla sentään vasta yksi km takana, teillä muilla joilla niitä on monta niin suurensuuri hatunnosto. Itse en ehkä sellaista henkisesti kestäisi :(

ON: muutaman päivän ajan tullut paksua valkovuotoa, se on aika varma merkki menkoista. Viikon päästä se sitten selviää. Onko muilla ällöttävän paksua valkkaria? Mun ei tee edes mieli harrastaa seksiä kun sitten sitä on jokapaikassa :(

Tsemppihalauksia vielä kaikille :hug:
 
Miukkari Mulla vähän sama juttu et pelkää et tapahtuu uus keskenmeno jos sattuis niin et tärppää.
Ekassa raskaudessa en kertaakaan pelännyt et mitään sattuisi ja kaikki meni hyvin, mut sit km jälkeen oon huomannut ettei kaikki oo itsestäänselvää.
Nyt sit vaan ovista ootteleen. Tää on eka oikea kokeilukuukaus, saas nähä kuin käy..jännittäääää :whistle:
 
Liilia ja Miukkari - musta taas tuntui että mä tiesin kokoajan että saan keskenmenon. Jotenkin tunsin kai että kaikki ei oo kunnossa. Tai en tiedä voiko se olla mahdollista, mutta en yhtään uskaltanut ajatella niitä aikoja kun vauva olisi syntynyt. Aina jos ajatukset meinasi karata sinne, ajattelin että en vielä yhtään uskalla innostua, kun ei tämä kuitenkaan mene niin pitkälle.

Olisi hienoa, jos (toivottavalla) seuraavalla kerralla pystyisi ajattelemaan vähän positiivisemmin, koska ei se stressaaminen ainakaan mitään auta. Oon vaan vähän tällänen pessimistinen tyyppi. Ajattelen asioista mielummin negatiivisesti, niin muka ei sitten pety niin paljon kun on "varautunut". Paskat. Ihan yhtä paljon sitä pettyi kuitenkin. Ensi kerralla toivottavasti pystyn ottamaan vähän paremman asenteen!
 
tinttamaaria onnea onnea plussasta :) :flower: mäkin käsitin sen siitä viestistä niin että tarkoitit kaverias :)

Silent Whisper onnea oviksen metsästykseen :)

Alisa84 kyllä ne lääkkeet tehoo :hug: jos ne sulla on ennenkin tehonneet ja saaneet aikaan toivotun tuloksen b :) d

Liilia tsemppiä oviksen odotteluun :)

:wave:
 
Mä olen ihan taktisesti vähentänyt viime aikoina kahvin juontia, kun olen lukenut jostain että se ei ole hyväksi hedelmällisyydelle. Epätoivo raskautumisen suhteen on ajoittain niin kova, joten olen ottanut vielä kahvinjuonnin vähentämisen / poistamisen taktiikkalistalleni =) Eihän se mitään ota jos ei annakaan.

Mutta nyt kun siis otin kuitenkin kupin kahvia ip töissä, niin mulle tuli ällö olo sen kupillisen jälkeen??? Sellanen samanlainen mikä tulee jos juo kahvia kuppitolkulla liikaa.

Mä mieluummin harrastan sellasta pessimisti ei pety ajattelua, joten en nyt tiedä uskallanko ajatella tästä mitään. Ehkä se johtui siitä että olen juonut kahvia viime aikoina muutenkin niin vähän, että siitä tuli siksi nii äklö olo. Olen oikeasti siis oikea kahvin suurkuluttaja.

Sitä paitsi mahd. hedelmöittymisesti on vasta n. viikko aikaa, että tuskin olisi mahdollistakaan mitään vielä tuntea?
 
Kiitos! :D
Mähän sanoin et hyvin onnistuin uutiseni kätkemään.. :LOL:
Elikkäs viikko sitten testattu vahva viiva apteekin omalla
kun menkat myöhäs päivän-pari...
Tuli vaan jotenkin semmonen olo, sen vaan jotenkin tiesi...
Ihmeen rauhallinen olo on, viimeks pelkäsin ihan pirusti...
Mutta mulla oli kans kuumeilu jääny koulun takia taka-alalle,
puhuin jopa miehelle pillereitten alottamisesta koulun ajaks...
Mutta onnesta soikeena ollaan molemmat!!!
Vielä en vaan asiaa aio julkisesti ruveta mainostamaan...
Hiljaa hyvä tulee.. =)

Mutta saanen taas pyytää jatkoaikaa täällä pysymiseen?!
Ei sitte ainakaan palata tarttis jos meneekin mönkään...

Mutta nyt plussatuulia kaikille muillekkin...!
 
Onneksi olkoon tinttamaaria :flower: :flower:

Ja tosiaan unohdin omenaruusulle laittaa voimahalit :hug: Vaikka tää onki vaan yksi monien joukossa. Ei pysty itse kuvittelemaan millaista on.

Silent whisper Minä alotin tikuttamaan nyt samana kiertopäivänä kuin viimeksi (kp 13). Ei Näköjään se menkkojen odottelu sit vaikuttanu, kun nyt jo kuitenki ovistestiin tuli todella haalea viiva. Jos toi viiva vahvistuu, nii nyt mulla on ovis aikasemmin kuin eka tärpissä. Niin jos mulla siis on ovista ollenkaa, mistäs sen tiedän vaikka tikku mitä valehtelee :) Mulla siis eka "kierto" tuulimunan jälkeen venähti 35 päivään.


Ja omaan napaan. Tänään tikutin toisen kerran. Eilen ei siis ollu yhtään mitään. Tänään tuli haamujen haamu eli kai se ovis lähenee. Jos siis edelleen sellaista tässä kierrossa on, mutta tikkujen mukaan ehkä :) Eli pitäs vissii alkaa tehäki jotain sen eteen, on nää pupuilut ollu vähissä. Tosin mulla kävi jo mielessä sellanen ajatus, ett jättäsin tän kierron väliin tikuttamisen suhteen. Jotenki on sellanen epävarma olo. Pitäs varmaa antaa mennä omalla painollaan, jos tärppää, nii tärppää. Tässä on nyt kaikenlaista tai sit toi tuulimuna vaa kummittelee takaraivossa edelleen ja pelkää raskaaksi tuloa. Sitäpaitsi minen oo niitä vitamiineja muistanu ostaa, huono juttu :| Mutta nyt saunaan.
 
Silent whisper mä kans olin jotenkin tosi varautunut kun olin sen pienen hetken raskaana. Toki siis olin iloinen ja suunnittelin mm. kesälomani niin että pidän sen ennen äippälomaa...no, kesäloma onnyt pidetty mutta äippäloma jäi haaveeksi.
Tosiaan googletin vaan kaikkia keskenmenojuttuja ym vaikka olis kai vaan pitäny laittaa tollaset ajatukset taka-alalle, mutta sillä mäkin että parempi varautua pahimpaan. En vaan osannu odottaa että se olis näin pahaa :(

tiitu87 halit negasta, ite varmaan kans kärsimättömänä testailen viikon päästä....

Mulla on ovistikkuja vielä ens kiertoon, sit taidan kyllä antaa tikkujen olla. Koittais vähentää tätä stressiä.
 

Yhteistyössä