KM:N JÄLKEEN KUUMEILEVIEN KESÄPINO

Tiitu87 :hug: negasta.. kyllä se plussa sieltä vielä tulee :)

Liilia Mikäli kiinnostaa niin laitahan yv:tä tulemaan, täältä saisit maili/mese tuttavan:)

Testit tulivat joten testailin aamulla ja (onneksi) se negaa näytti.. nyt siis menkkoja odotellessa. |O Ens viikolla sitten lähdetään lomaileen muutamaksi viikoksi joten ei tule koneella käytyä. Onko kukaan käyny Asuntomessuilla? siellä olisi tarkoitus käydä.
 
Ei ehkä tästä kierrosta vielä aleta. Kai voin silti olla täällä? Tää ei ole täysin varma juttu, sillä voi olla että halu yrittää voittaa tai sitten jos nää menkat kestää tosi pitkään, niin on ehtinyt kiireet loppua ja voidaan heti yrittää. Mulla on nyt stressiä muuten ja halutaan rauhoittaa yritysaika.
Niin, toi ajattelu on tärkeä juttu. Mäkin olen aina pelännyt keskenmenoa, paitsi ekassa en tajunnut. Pitää nyt ruveta tosissaan ajattelemaan toisin eikä ennustaa pahinta. Aionkin nyt suunnitella kaiken paremmin ja vauvaa ajatellen.
 
Ninnatar - En tiedä onko teknisesti mahdollista olla raskaana? Vähän oudolta kuulostaa, mutta onhan tässä maailmassa sattunut oudompiakin juttuja :)

No höh Empuuu, toivon ettei ne kuitenkaan ala :whistle:

Tupu - Mä myös oon yrittäny vähentää kahvin juontia. Ennen join kaksi isoa kuppia aamulla ja vielä lounaan jälkeen yhden. Nyt oon yrittäny juoda vaan aamulla yhden pienemmän, enkä lounaalla ollenkaan. Sitäkin oon miettiny, että jos jossain vaiheessa sen plussan sais, niin pitäisköhän lopettaa kokonaan. Oletteko te muut juoneet kahvia raskaana ollessanne?

Jääkyynel - mä ajattelin kanssa alottaa tikuttelun kp 13 kun tullaan sillon mökiltä. Saas nähdä mitä siitä tulee :) Toivon vaan NIIIIN paljon että ovis tulee tässä kierrossa kun viimekierrossa (eka km:n jälkeen) luulen että se tosiaan jäi kokonaan pois :/

Miukkari - Mä jotenkin alitajunnassa asennoidun asioihin niin, että jos ajattelen että kaikki menee huonosti, niin ne menee hyvin. Eli jos oon varautunut pahimpaan, menee kaikki hyvin. Toi asenne ei näköjään ainakaan tässä asiassa auttanut, eli ensi kerralla täytyy kokeilla positiivista ajattelua :) Kaikki keinot käyttöön!

tiitu - Odottele viikonloppuun ja tee uutta testiä. Ei se plussa välttis näy vielä noin aikaisin +++ :whistle:
 
15.7. KESKIVIIKKO




HAAVEISSA ESIKOINEN



Alisa84......................TM 05/09...........................KP 5/26-32
Elviira-76...................RK 11/07...........................KP 5/28
Sun Rise....................KM 10/08 ..........................KP 5/28-37
Rinja..........................KM 04/09...........................KP 9/35
Silent whisper............KM 05/09..........................KP 9/
Ninnatar.....................KM 05/09..........................KP 9/
Orion..........................KM 02/09..........................KP 11/50
Perhosia.....................KM 01/09..........................KP 12/28
JääKyynel...................TM 05/09..........................KP 15/30
Miukkari......................KM 02/09..........................KP 19/26
tiitu87.........................KM 11/08, 03/09...............KP 26/29-30
Tupu76.......................KM 11/08, 04/09...............KP 27/33
Murmelin.....................KM 01/09..........................KP 30/28-38
Empuuu......................KM 09/08..........................KP 32/26-30
marjutti86...................KM 06/09..........................KP 35/
mely............................KM 12/08..........................KP 48/27-37
nanakuu.....................KM 11/08
Hempukka87..............KM 12/08
MeaMimosa................KM 04/08,06/08,08/08,TM 01/09
Alppiina......................KM 04/09
Tash...........................KM 12/08, 05/09
mirzu..........................KM 04/09
Noella.........................KM 04/09
papana77...................KM 06/09



HAAVEISSA TOINEN



nöttiäinen......................RK 10/08, KM 05/09............KP 6/31
Sinimarja.......................TM 02/09.............................KP 9/25-34
Elwi................................KM 11/08.............................KP 13/17-44
kellopeliappelsiini...........TM 04/08, KM 05/09............KP 16/28
Annemaarit.....................KM 08/08............................KP 22/24-28
Zalmiakki........................KM 03/09............................KP 24/32
AnnaStiina82..................KM 12/08............................KP 26/30
tillukas............................KM 05/09............................KP 28/31-35
marsa22.........................KM 06/09
Nappula..........................KU 10/08, KM 02/09
pyrola.............................KU 03/09
mama-L..........................KM 04/09
jasimi..............................KM 01/09, 05/09
Liilia................................KM 03/09



HAAVEISSA KOLMAS



pinpella.........................KM 04/09...........................KP 9/27
Piijuska-78....................KM 05/09...........................KP 9/
Varanikki.......................KM 04/09...........................KP 16/28
happihyppy...................KM 02/08, KU 12/08...........KP 20/28-30
tikruliini.........................KM, TM................................KP 23/30
Sapfo............................KM 05/09............................KP 26/33
senni11.........................KM 06/09............................KP 31/
hämy10.........................KM 07/06, 01/09.................KP 61/28-30
Neiti-81.........................KM 06/09
Mymmyryy.....................KM 12/07, 04/08, 07/08, 01/09
omenaruusu..................KM 10/01, 10/08, 07/09



HAAVEISSA NELJÄS



Valkovuokko-72.............KM 05/09...........................KP 7/28-32
Sintsu78........................KM 01/09...........................KP 27/30-33



HAAVEISSA VIIDES







TAUSTALLA:

Filuuri, Unicco, kanella, meriaani, Eppuliini, maaliskuu, P-E, A-L-M,
Eelis, zamoon, Spark, Adelade, MyAngelsMyHope




PLUSSANNEET: :heart: :heart: :heart:




2008

Marraskuu: linneaborealis-TYTTÖ,
Aava, SusSoo, heitu

Joulukuu: sini74, Nanniina, Maaria -76, Lymypiilo, Lehmis, miigu 123


2009

Tammikuu: Millukka, woodoo, Jellona84, Dada

Helmikuu: Yeb, rouva-77, Piki80, pinkkimieli, Barbapörrö,
annuli-nannuli, Amira

Maaliskuu: rituri, Jennyli, Olivia83,
Harhaanjohtaja (=Heinämassu82), Snow Leopard, Chira

Huhtikuu: Vatukka, Meritähti, sukkapari, Vernalis (=Leinikki),
tyttö onnellinen, sohvi77, awek123, kuumetta, Julietta, Heidi1985

Toukokuu: Pinguli, vauva-10, Ristiinkulkija

Kesäkuu: piipiäinen (=coitus interruptus), nimbe, Nemu

Heinäkuu: MannaHari, BabyHope, harakanhattu,
MLL (=aMansikka), tinttamaaria





 
Oma navaton kopio:

Jaaha. Ovis täällä tod.näk. ohitse kun kn on mennyt jo kiinnipäin. Ei auta kun toivoa ja rukoilla pikkuihmettä :heart:

Noi o-viivat tällä kertaa meni niin et alko näkyä väriä tossa kp 14 ja eilen illalla oli jo haalistumaan päin. Tummaa ei tällä kertaa sattunut testiin. Yksi tikku on vielä jäljellä tosin, luulempa että tuhlaan sen iltapäivällä.

 
Tiitu87: toivotaan parasta!

Oma napa: Niin eli km 7/2009 ja niistä parista välillä olleesta hipaisusta ei pidetä. Nyt vaan väsyttää aivan armottomasti.. siis ihan kauheasti. 1-3 h päikkäreitä illalla nukun ennen varsinaisia unia ja vielä täydet yöunetkin.. Pitäisköhän syödä joku hevoskuuri ;)
 
nega testattu.. ootin kyl jo plussaa, ku oikeesti siltä tuntuu. nippailua väsyä järkyttävää nälkää.. 12-16 päivää oviksesta olis ny. eli kierto venyy, oottelen menkkoja, tai sit taas testiä, perjantaina tai sit vasta ens viikolla.

tiitulla voi hyvinkin viel plussa tulla =)
 
Cytotecit otettu. Kätilö ohjeisti ottamaan suun kautta, kun Mifegynestä tuli todennäköisesti jo kaikki raskausmateriaali ulos. Nyt odottelen jännityksellä, minkälaista vuotoa pillerit aiheuttaa. Vai tuleeko enää mitään. Särkylääkkeitä otin tupla-annoksen, jottei supistukset tunnu. Muistan ekasta keskenmenosta, joka laitettiin käyntiin Cytoteceilla, ettei kukaan käskenyt ottamaan kipulääkkeitä. Kotona sitten huusin kuin rajansiirtäjä yhden yön ennen seuraavan päivän kaavintaa.

Silent Whisper Mielelläni tulisin takaisin listalle. Siis km 10/01 10/08 ja 07/09 ja kolmas olisi toiveissa.

Olo on kuin ennen menkkoja, kiukuttaa ja pienistäkin asioista ärähdän. Sain ajan HCG kontrolliin parin viikon päähän. Jos silloin arvot alhaalla, ei tarvitse mennä jälkitarkastukseen. Mielelläni tietysti menisin, silloin näkisi, missä kohtaa kiertoa mennään. No kaikki ajallaan.

tinttamaarialle onnea ja suojelusenkeleitä mukaan odotukseen!!!
 
Varanikki - toivotaan parasta!

marjutti86 - höh, olis nyt ollu plussa! Mullahan kierto venyi km:n jälkeen 40 päivään.

omenaruusu - kiitos, lisäsin sut mukaan :hug: Toivotaan että arvot laskee ja kivut pysyy kurissa!

hämy ja mely - oletteko vielä palstalla? melyllä listojen mukaan jo kp 48 ja hämyllä 61.
 
Rinja Varmasti sydäntä riipasi nähdä ne ristiäiskuvat, jotka toivat mieleen pienen salaisuuden :hug:

Tinttamaaria Mulla ainakin on menny ihan ohi koko juttu :D tuohan on aivan mahtavaa, kerrassaan ihanaa! :flower: Onneksi olkooon! :hug:

silent Ei oo lomaa, ku vaihdoin just kesäkuun alussa työpaikkaa :D No ehkä sitä lomaa on sitten, ku tuolla soppari loppuu. Mää en oo juonu kahvia, ku en juo sitä muutenkaan :D

Elviira Viime kierrossa ei tehonneet, vaikka samalla annostuksella mentiin.. Saas nähdä miten nyt käy. Sitten tulee eteen lääkkeiden vaihtaminen, jos nuo ei tuo enää toivottua tulosta :/

Tupu Toivotaan parasta ;) :whistle:

tiitu :( Halit negasta! :hug:

marsa Meilläkin olisi tarkoitus käydä asuntomessuilla :) Kasvattamassa raksakuumetta ;)

Varanikki Plussatuulia sinnepäin +++++++++ :whistle:

Perhosia Oho, sullehan uni maistuu :D Josko.... :whistle:

Marjutti Halaus negasta! :hug: :(

Empuuu :hug:

Omaan napaan ei ihmeempiä, clomeja oon nyt popsinu kaksi päivää.. Kohta pääsee taas tikuttelemaan.
 
Kahvinjuonnista vielä sen verran raskausaikana kun kyseltiin, että kun sain 7 vuotta sitten tyttäreni, niin minulla oli niin kova pahoinvointi, että en voinut edes ajatella kahvin juontia. Pelkkä kahvin haju sai mut oksentamaan.

Näissä kahdessa keskenmenneessä raskaudessa join kahvia, koska mulla ei ollut yhtään paha olo. En mä kyllä usko että kahvinjuonti mitään keskenmenoja aiheutti. Mutta ne eivät olleetkaan "oikeita" raskauksia kun päättyivät jo niin alkumetreille.

Mulla on taas ihan normaali olo. Ei nippailuja, ei tissikipuja ei öklöä oloa eli taitaa mennä taas tämäkin kierto ilman toivottua lopputulosta. Nyt on oviksesta viikko kulunut eli kai jo pikku hiljaa pitäis jotain tuntua jos olis tuntuakseen...
 
:wave:

marsa22 Aikomus on käydä asuntomessuilla. Tosin ukkelille en oo vielä sanonu, että sinne mennään :kieh: Sillä vaa ei oo vaihtoehtoja, kun tänä vuonna ne on kuitenkin ihan vieressä. En oo ikinä käyny ja milenkiinnosta haluan mennä.

Empuuu Minä oon tilannu kotitesti.fi sivuilta noi omani ja ite oon ollu niihi tyytyväinen.

Ja taas heti omaan napaan. Miks minusta tuntuu, ett tää kierto on menetetty peli. Ei taida tää kroppa iha pysyä kärryillä tai sit minen pysy :) Tein tänään kolmannen ovistestin ja nyt ei taaskaa näkyny viivaa. Eilen siis näky haamujen haamu ja hokasin vaa illalla, ett oli vissii ovislimat päällä ja tänäänki vähän. Veikkaanpa, ett tää ovis petti minua nyt. Pitää nyt huomenna tikuttaa vielä ihan huvikseen. Ja mitään raskautumis mahdollisuuksia ei ole, kun yksinkertaisesti se ei ole mahdollista. Oliski ukkeli ollu eilen illalla kotona, nii ois voinu olla edes pientä toivoa. Sen hetken ku oli, nii siskosa oli täällä. Ei iha viittiny sille sanoo, ett hei me mennään nyt tonne makkariin :kieh: :LOL: :p Loppu peleissä en voi tietää onko mulla edes ollu mitään ovulaatiota tässä kierrossa, jotenki nyt epäilyttää, vaikka samoja tuntemuksia on ollu ku ennenki. Pitäsköhä se ukkeli varmuuden vuoks tänään kellistää, vaikka olis kui myöhästä....ei sitä koskaa tiä kui käy ;)

Sitäpaitsi voi olla ehkä ihan hyväki jos vähän siirtys. Ostettiin meinaan talo ja elo- syyskuussa pääsis jo muuttaan. Toi taloki tuli vähän puskan takaa, ollaan kyllä vuoden verran kateltu yms, mutt silti tää tuli äkkiä. Mutt miks hyvää päästää käsistään? Ja oma on aina oma. Pääsee siitä sit joskus eroon jos alkaa ahistaan. Että semmosta :)
 
hei, huomenna ne nyt sit tulee tänne se miehen serkku perheineen.. huoh ku jo nyt ahditaa..
Eilen oli jotai ihan kummallista särkyä nivusissa mutta se loppu eikä oo enään ollu mitään ei ees menkkajomotusta.. jospa ois viel vähän toivoa..
 
Onnea Tinttamaaria salamatkustajasta :heart:

Toinen clomikierto päättyi sit vaihteeks, tänään kp1, että ottaa pannuun :headwall: Ei tää ainakaan liian helpoks oo tehty tää homma..

Omenaruusulle :hug: :hug: :hug:

Mut vois laittaa vaikka tonne taustailijoihin, jos vaikka koittais lomallaan keksiä jotain muuta tekemistä kun oireiden ja kropan kyttäilyn. Nyt oli neljäviikkoa ihanaista lomaa edessä, yritän unohtaa tän koko lapsentekotouhun, clomeista pidän taukoo,kun ukkokin on just oviksen aikaan viikon reissulla kavereittensa kanssa, että ei mitään teoreettistakaan mahdollisuutta olisi.. jos sitten syksy tois jotain positiivista tännekin päin.

Mukavaa kesää teille kaikille, plussailkaa ahkerasti!! +++++++++ :whistle:

:wave: Murmelin
 
16.7. TORSTAI




HAAVEISSA ESIKOINEN



Empuuu.....................KM 09/08..........................KP 2/26-30
Alisa84......................TM 05/09...........................KP 6/26-32
Elviira-76...................RK 11/07...........................KP 6/28
Sun Rise....................KM 10/08 ..........................KP 6/28-37
Rinja..........................KM 04/09...........................KP 10/35
Silent whisper...........KM 05/09...........................KP 10/
Ninnatar....................KM 05/09...........................KP 10/
Orion.........................KM 02/09...........................KP 12/50
Perhosia....................KM 01/09...........................KP 13/28
JääKyynel..................TM 05/09...........................KP 16/30
Miukkari.....................KM 02/09...........................KP 20/26
tiitu87........................KM 11/08, 03/09...............KP 27/29-30
Tupu76......................KM 11/08, 04/09...............KP 28/33
marjutti86..................KM 06/09..........................KP 36/
mely...........................KM 12/08..........................KP 49/27-37
nanakuu....................KM 11/08
Hempukka87.............KM 12/08
MeaMimosa...............KM 04/08,06/08,08/08,TM 01/09
Alppiina.....................KM 04/09
Tash..........................KM 12/08, 05/09
mirzu.........................KM 04/09
Noella........................KM 04/09
papana77..................KM 06/09



HAAVEISSA TOINEN



nöttiäinen.....................RK 10/08, KM 05/09.............KP 7/31
Sinimarja......................TM 02/09..............................KP 10/25-34
Elwi...............................KM 11/08.............................KP 14/17-44
kellopeliappelsiini.........TM 04/08, KM 05/09............KP 17/28
Annemaarit...................KM 08/08.............................KP 23/24-28
Zalmiakki.......................KM 03/09............................KP 25/32
AnnaStiina82.................KM 12/08............................KP 27/30
tillukas...........................KM 05/09............................KP 29/31-35
marsa22........................KM 06/09
Nappula.........................KU 10/08, KM 02/09
pyrola............................KU 03/09
mama-L.........................KM 04/09
jasimi.............................KM 01/09, 05/09
Liilia...............................KM 03/09



HAAVEISSA KOLMAS



pinpella........................KM 04/09...........................KP 10/27
Piijuska-78...................KM 05/09...........................KP 10/
Varanikki......................KM 04/09...........................KP 17/28
happihyppy..................KM 02/08, KU 12/08...........KP 21/28-30
tikruliini........................KM, TM................................KP 24/30
senni11........................KM 06/09............................KP 32/
hämy10........................KM 07/06, 01/09.................KP 62/28-30
Neiti-81........................KM 06/09
Mymmyryy....................KM 12/07, 04/08, 07/08, 01/09
omenaruusu.................KM 10/01, 10/08, 07/09



HAAVEISSA NELJÄS



Valkovuokko-72............KM 05/09...........................KP 8/28-32
Sintsu78.......................KM 01/09...........................KP 28/30-33



HAAVEISSA VIIDES







TAUSTALLA:

Filuuri, Unicco, kanella, meriaani, Eppuliini, maaliskuu, P-E, A-L-M,
Eelis, zamoon, Spark, Adelade, MyAngelsMyHope, Murmelin




PLUSSANNEET: :heart: :heart: :heart:




2008

Marraskuu: linneaborealis-TYTTÖ,
Aava, SusSoo, heitu

Joulukuu: sini74, Nanniina, Maaria -76, Lymypiilo, Lehmis, miigu 123


2009

Tammikuu: Millukka, woodoo, Jellona84, Dada

Helmikuu: Yeb, rouva-77, Piki80, pinkkimieli, Barbapörrö,
annuli-nannuli, Amira

Maaliskuu: rituri, Jennyli, Olivia83,
Harhaanjohtaja (=Heinämassu82), Snow Leopard, Chira

Huhtikuu: Vatukka, Meritähti, sukkapari, Vernalis (=Leinikki),
tyttö onnellinen, sohvi77, awek123, kuumetta, Julietta, Heidi1985

Toukokuu: Pinguli, vauva-10, Ristiinkulkija

Kesäkuu: piipiäinen (=coitus interruptus), nimbe, Nemu

Heinäkuu: MannaHari, BabyHope, harakanhattu,
MLL (=aMansikka), tinttamaaria, Sapfo



 
Empuuu - voi paska! sä kyllä ansaitsisit jo plussan :( mäkin kokeilen ekaa kertaa tässä kierrossa ovistikkuja ja tilasin myös tuolta kotitesti.fi:stä. Siellä on erilaisia, mä tilasin noita "herkkä ovulaatiotesti, puikko" ja ne makso 12kpl 19,90?. Mutta vielä en siis osaa sanoa toimivatko mulla vai ei :)

Tupu76 - älä nyt vielä menetä toivoasi :)

JääKyynel - onnea uudesta kodista!

Murmelin - laitoin sut taustailemaan. Aurinkoista kesän jatkoa :flower:

Täällä enään kaksi työpäivää ja sen jälkeen 3 viikon loma! Ihanaa! Menee muuten älyttömän hitaasti nämä viimeiset työpäivät!
 
Kyllä se plussa nyt on =) LA olisi sama kuin esikoisesta eli maalis-huhtikuun vaihteessa. Poksun varmasti vasta huhtikuussa kuiteskin joten päätin odotella että huhtikuisten odotusklubi perustetaan. Eli enpä lähde täältä minnekään. Sitä paitsi en oikein uskallakaan. Jotenkin oottelen vain että menkat alkaa.. :(
 

Yhteistyössä