KM:N JÄLKEEN KUUMEILEVIEN KESÄPINO

Sapfo, mulla on näytti maanantaina pelkän kontrolliviivan, tiistaina plussan ja eilen haamun. Käytän One Step-liuskoja, tässä kierrossa en käyttäny digitaalista. Äh, taidan nyt miettiä liikaa tän kierron ovista...ei tässä auta muu kun odotella parisen viikkoa :)
 
Huiii! Täällähän on tullut paljon hyviä uutisia sitten viime lukeman! SUPER MEGA SUURET ONNITTELUT MLL ja HARAKANHATTU!!! :heart:

Tänne ei kuulu mitään uutta. Menkat jatkuu, mutta ehkä jo lievenemään päin :wave:

Plussatuulia lopuillekin joilla "kriittiset hetket" lähestyy ++++++++++ :whistle:
 
Oho, tänne olikin tullut tekstiä tänään mukavasti =)

Sun Rise odotellaan siis vielä :hug: jos viimekskin oot plussannut noin "isoilla" päivillä vasta niin älä vielä luovuta siellä, mie pidän sulle peukkuja b :) d

harakanhattu ONNEA =) :flower: :) Olipas ihana reaktio mieheltäs :)

MLL Onnea plussasta :flower:

tillukas toivottavasti ei tuu tarvetta "turbotollakkaille" :)

Ovistesteistä oli juttua, mulla ollu kahta eri liuskatestiä, toinen aamupissasta tehtävä testi ja toinen päiväpissasta, sen mitä nyt oon niitä käyttänyt niin oon ollut ihan tyytyväinen, tosin mä en oo mikään ns. tarkka niiden kanssa eli en jaksa aina ihan joka päivä testailla jne ja jos oon saanut tasavahvat viivat niin en oo koittanut seuraavana päivänä että tulisko se vahvempi viiva vielä.

).( mulla on tänään sellaiset allergia oireet että oon täällä helisemässä, silmät kutii aivan tajuttomasti ja nyt ne on aivan punaiset kun oon niitä vähän menny hieromaan :ashamed: pitää kattoo et onks mitään mitä vois ottaa tai voiskohan niitä silmätippoja käyttää jos niistä edes vähän sais helpotusta. En tajuu miten ne nyt noin ärty, yleensä sade ilmalla vähän rauhoittuu mut eipä näköjään nyt.

:wave:
 
Liilia, tuttuja mielialoja :hug: Haluaisitko muuten pinoon? Kerro monettako kuumeilet, ja mikä kuukausi oli km, niin lisään oikein mielelläni. Täällä välillä olo helpottuu, kun on kanssasisaria ymmärtämässä :heart:

Kiva Empuu, jos välillä voit =) Enhän mäkään tätä aina ihan joka päivä ole päivittänyt :ashamed:
 
Oon taas pikkasen tippunu kärryiltä, niin tiiviiseen tahtiin kirjotatte tänne. Siispä jätän kommentoimatta juttuihinne, vaikka paljon olis asiaa. Oon nyt kotona kotona käymässä, joten siks ei pysy mukana. Sen verran bongasin, että lisää hyviä uutisia tullut.

Onnea siis harakanhattu ja MLL :flower: :flower: :heart:

Ai ku ois iteki. Edelleen pyörii mielessä, ett nyt olis jo todennäköisesti maha pystyssä edes vähän :( Ja minä kun ehdin jo luulemaan, että kun menkat alkaa niin helpottaa ja voisi keskittyä uuteen yritykseen. Vaan eipä se näköjään niin helposti käy. Ensimmäinen olis ollu ensimmäinen, vaikka olikin vain tuulimuna.

No, noi ajatukset toivottavasti olis vähän taka-alalla kunhan täältä kotiudun. Meinaa sit alan bongata sitä ovista. On iso nippu odottamassa One Step- testejä. Onneks en tullut antaneeks kaverille loppuja testejä tästä ekasta tärpistä. Uusiakin on jo niiden kaveriks tilattu. Saapi nyt sit nähdä bongaanko sitä ovista vai en. Eli jännät viikot alkaapi kohta :)
 
Onnea Harakanhattu !!!!

Onnea MLL

Kiva kuulla plussauutisia! Mulla taisi olla km 04 samassa kuussa kuin Harakanhatulla ja antaa toivoa kun huomaa että se voisi olla taas mahdollista kuitenkin! Kuka tietää, ehkä minäkin vielä heinäkuussa ehdin..... :)

Sapfo kyllä luulis että siihe cb:n lauantaiseen plussaan voi luottaa. Ei mun mielestä pitäisi olla mitenkään mahdollista että sulla olisi ovis vasta nyt. Luulis että viimeistään se olis ollut maanantaina?

Mulla on nyt mahan jomotus hävinnyt, mutta vieläkin tulee limaa. Ehkä se mullakin oli ovis kuitenkin vasta eilen. Ehkä se cb:n testi on niin herkkä että se mun maanantainen plussa tarkoitti ovista vasta keskiviikkona. Noh katotaan miten tässä käy...

Onko sillä muuten väliä tekeekö ovistestin aamulla vai illalla? Olen tehnyt yleensä illalla töistä kotiin tultuani ja yleensä aina iltaisin vasta puuhaillaan. Onks sillä mitään väliä ovulaation kannalta ja mihin aikaan päivästä se plussa ovistestiin tulee?
 
Miksi mulla ei tule mitään ovislimoja koskaan? Olenko vaan kuivakka tyyppi B) Kyllä mäkin Tupu uskon että se ovis oli siitä digiplussasta viimeistään 2 vrk kuluttua. Pakko, pakko :headwall: Nimittäin pupuilut oli viimeksi su-illalla.

MLL onnea :flower: Voi, saispa itekin muita kuin ovisplussia.

Tupu - Mun mielestä on tärkeää että tekee sen ovistestin aina suht koht samaan aikaan. Ei sillä muuten ole väliä mikä se vuorokausi on. Tai, jossain testeissä kai sanotaan että aamupissusta ja joissain että klo 10 jälkeen mutta musta se on tärkeää että on korkeintaan vuorokausi väliä testeissä ja mieluusti samoihin aikoihin testaa.

Mä juon punkkulasia jos vaikka se kiinnittyminen olis ajankohtaista. Dpo 5 =)
 
Alkuperäinen kirjoittaja Sun Rise:
Liilia, tuttuja mielialoja :hug: Haluaisitko muuten pinoon? Kerro monettako kuumeilet, ja mikä kuukausi oli km, niin lisään oikein mielelläni. Täällä välillä olo helpottuu, kun on kanssasisaria ymmärtämässä :heart:

Ihan uus juttu nää pinot, listat ym sivulla :whistle:
Ehkä auttaisi jutella tuntemuksista ym vauvajutuista kun muuten on yksinäistä.
Km oli maaliskuussa.
 
Valkovuokko Onnittelut menkoista :D

Elviira Kiitos, mutta eipä auttanut.. Huonoja uutisia: ei ovista.. :'(

Sun rise No voi höh, :hug: negasta!

Silent ja sapfo Mulla o-testi näytti kp 29/30 plussa ja seuraavana päivänä tuli r-testiin plussa, siis viimeksi.

Harakanhatulle isot onnittelut! :flower: :flower: :heart: :heart:

MLL Sulla kans isot onnittelut plussasta!! :flower: :flower: :heart: :heart:

Empuu Täälläkin matkakuumetta B)

Liilia Täällä kans tunteet menee vuoristorataa... :/

Sapfo Täällä yksi, jolla ovikseen aikaan kuivakausi :wave:

Tänne tullut tänään kurjia uutisia, ovista ei ole ollut tässä kierrossa, vaikka söin clomeja 2tbl:n annostuksella.. en ymmärrä miten näin voi käydä.. Menkkoja odottelen, mutta kroppani tuntien ei niitäkään tule, vaikka lääkitys menossa siihenkin.. :'( Taitaa jäädä oma vauva haaveeksi.. ainakin nyt tuntuu taas siltä. Ahdistaa ja itkettää ihan mahottomasti. Pitäkää peukkuja, että menkat alkais.
ärsyttävää, kun oireita on kuitenkin mahan nippailut, väsymys ja vilun väreet.. Ehkä tosiaan psyykkisiä juttuja kaikki.. :ashamed:
Anteksi masentava vuodatus.. :ashamed: :(
 
Hei

Voisinko liittyä joukkoonne? Kolmas olisi yrityksessä. Yritys alkaa seuraavista kuukautisista. Kierto on vaihdelle 30 päivän molemmin puolin. Olen huomannut että jos ollu enemmän stressiä kierto pitkittynyt. Mutta ilmottelisin sit paremmin kun täti tulee kylään
 
Alisa84 voi ei :hug: pidetään peukkuja että sun menkat alkaa, kuten toivoit. Kyllä sä joskus sen oman nyytin saat syliisi, älä luovu toivosta vielä.

tikruliini tervetuloa joukkoon :)

Liilia tervetuloa sullekin, samanlaisia ajatuksia täälläkin suunnalla että tunteet menee kuin vuoristorataa

).( allergia oireet onneks helpotti, huh hu. Tänään on ollut sitten niin veto pois kuin vaan olla voi, en oo siis jaksanut yhtään mitään, otin päikkäritkin vaikka nukuinkin aamulla pitkään. Oon miettinyt että testaanko huomenna aamulla, mieli tekis ja mulla olis se yks herkkä testi siellä kaapissa odottamassa, mut sitte mietin taas että onko vielä kuitenkin liian aikaista testaamiseen ja jos sieltä tulee nega kuitenkin. Hmm hmm, parempi olis jos vaikka odottelis viikon vielä, kun sitte kun mä sen ekan testin teen niin sitte testaan heti seuraavana päivänä kuitenkin uudestaan jos siinä ei mitään näy vielä tai no jos näkyykin niin taidan silti testata uudestaan seuraavana päivänä =) eli aloittaako testaus rumba huomenna vai yrittäiskö vielä vähän venyttää :D mut kun mua kiinnostais jo tietää että näkyykö testissä jo mitään :heart:

:wave:
 
Harakanhattu ja MLL, onnittelut! :flower:

Alisa :hug: Mullakaan ei clomit auttanu annoksella 2tbl/pvä. Vasta 3tbl/pvä sai aikaan heikon oviksen... Siitä onki jo vuosi ku oon viimeks clomeja edes syöny...kun painonpudotuksella sain menkkoja ja oviksia tulemaan ja vyöhyketerapia vielä tehosti sitä.
 

Alisa :hug: :hug: Voi harmin harmi. Itsellä tuo eka annostus sai aikaan esikoisen. Mutta monilla se ei toimi, ja sitten sen nostaminen auttaa. Eli voimia ja jaksamista sekä USKOA siihen että vielä onnistuu!

Kenellä on one stepin ovistesti? Mulla näyttää edelleen plussaa ja se plussa tuli heti. Mikä niissä on tämä reaktioaika eli missä ajassa sen lukeman pitäisi tulla. Näyttää siltä että mun kierto on sitten ihan mitä sattuu eikä testit näytä totuutta.
 
Tervetuloa Liilia ja tikruliini :hug: Tulitte oikeaan paikkaan. Täällä on kiva jutella saman kokeneiden kanssa. Ihanaa porukkaa :heart:

Alisa84 - voi harmi alisa :( täällä saa vuodattaa niin paljon kun sielu sietää!

Elviira-76 - hienoa että allergiaoireet helpotti! hui, alkaa jännittää sun puolesta ;)

Aurinkoista perjantaita kaikille :wave:
 
Raskaustesti nega, ovistesti vahva plussa. Että tälleen. Hypättiin (taas) punkkaan sen oviksen toivossa mutta enpä tiedä :/ Olisi vähän ihme että digitesti olisi näyttänyt virheellistä plussaa lauantaina. En tiedä mikä tämä plussa nyt sitten on mutta mieli kaatuu jo oottelemaan menkkoja.
 
tänään aamulla testattu, negahan se. eli luultavimmin en ole raskaana. uutta testiä ens viikon alussa jos menkkoja ei kuulu..

höh oon kyl pettyny, ootin ees jotain haamun haamua :D


tänään paljon puuhaa, kakun leipomista ja asioilla käyntiä ny ainakin, kivaa päivää kaikille

:wave:
 
Huomenta kaikille :)

Testattu äsken ja nega tuli, noh en ihan vielä luovuta :) Testi oli siis clearbluen testi. Lueskelin tota ohjelappusta tossa paremmin vielä niin siinä lukee että 53% saa raskaana tuloksen tällä testillä 4 päivää ennen oletettuja menkkoja, 74% 3päivää ennen, 84% 2päivää ennen ja 87% 1päivä ennen. Eli mä en ainakaan kuulunut tohon 53%:iin :) Nyt mulla vaan ei oo enempää näitä testejä että en pääse "tutkimaan" mihin ryhmään mie kuulun ;) ellen sitte lähde ostoksille :D mulla on ollut jo melkein viikon sellainen menkka olo alavatsalla, yleensä se tulee siinä just ihan ennen, tietty voi olla että mää oon kuvitellut senkin :D

Mukavaa, vaikkakin ilmeisesti sateista perjantaita kaikille :)

:wave:
 
Hei vaan kaikille! Todellaki tipahin reissun aikana kärryiltä ku niin ahkerasti ootte kirjotellu =)

Paljon onnea HARAKANHATTU ja MLL

Tervetuloa kaikille uusille meidän samankokeneiden porukkaan

Menkat alkoivat tosiaan tiistaina ja kamalat ovat olleet,,,veekäyrä hiponu taivaita,itkua ja tuherrusta,,,vuotoa ja kipua,mutta nytten hellittämään päin,,,tosi yrittäminen alkaa heti,,,toisaalta pelottaa ihan sikana mahdollinen raskautuminen ja sitten se odottaminen että onko kaikki hyvin yms. Miehelle eilen sanoinki että kenellekkään ei sitten asiasta puhuta ennenkuin tietää että kaikki hyvin. Kummankin lapsen aikana oon aika heti kertoillu tulevasta vauvasta,niinkuin kerroin tästäkin enkelistä joka meni kesken :'(

Toivon että kierto olisi edelleen sen 28 päivää mutta en tiedä onko km siihen jotenkin vaikuttanut.

 
En tiiä, oliko ne menkat sittenkään. Ne loppu jo vissiin ja olivat kyllä toosi niukat. En ymmärrä, mikä on. Kiitos kuitenkin onnitteluista. Hassua ,e ttä kuukautisistakin voi onnitella =)
Onko muilla menkat olleet km:n jälkeen tosi niukat?
 
Rinja Mulla oli ekat menkat keskenmenon jälkeen niukat. Seuraavatkin menkat oli aika niukat, mutta vuotoa saattoi kestää jopa 10 päivää, semmoista melkein mustaa vuotoa...Vielä helmikuussakin oli tuommoiset oudot menkat. Välillä ollut tooosi runsasta vuotoa. Nyt odottelen suht. normaalia vuotoa, koska olen noita lugesteroneja popsinut.

Perhosia Jospa hoidot tuottaisivat toivotunlaisen tuloksen. :flower:
 
marjutti86 - no voi höh! Just kattelin eilen listalta että sulla alkaa olla kp:t jo aika pitkällä. Toivottavasti se vielä plussaksi muuttuu +++++ :whistle:

Sapfo - Inhottavaa tollanen epätietoisuus!

Perhosia - kiva kun pääset hoitoihin! Pääsee asiassa eteenpäin :)

Elviira-76 - hyvä asenne, vielä ei kannata luovuttaa :kieh:

Piijuska-78 - meillä kierrot nyt ihan samassa :) Sama fiilis, eli mahdollinen raskautuminen jännittää kauheesti, mitenköhän sitä sitten osaa olla kokoajan stressaamatta!

Rinja - Mulla on/oli suht normaalit, paitsi vähemmän limaset. Suurimmaksi osaksi rusehtavaa verta :snotty:
 

Yhteistyössä