KM:N JÄLKEEN KUUMEILEVIEN KESÄPINO

Mutta jos sulla oli 8 päivää menkat myöhässä ja sait vain haamun niin eikö se kerro jo siitä että hormonipitoisuus nousee sinulla aika hitaasti. Ja nyt jos sun kierto olisi 36/31 niin siinä on vasta viitisen päivää yli. Pitäiskö sun nousta vielä hetkeksi ylös oottamaan ;)
 
Sapfo älä heitä vielä kirvestä kaivoon tän kierron osalta. Ehkä se ovis oli tosiaan sulla vasta nyt. Mä sain ovisplussan tässä kierrossa vasta kp 18. Mitä ovistestiä käytät? Mulla on ollut clear bluen digitaalinen, se on hyvä kun ei tarvitse tulkita viivoja. Eli se näyttää plussan ja sen ja sen jälkeen sitä ei ole tarvis enää käyttää, enkä ole tehnytkään enää sen jälkeen.

Sun Rise onpa kumma juttu tuo nega.... ehkä se siitä vielä muuttuu plussaksi. Oliko sulla herkkä testi?

Musta alkaa tuntua että ehkä mun ovis olikin vasta eilen, kuten Sapfo arvelitkin. Vaikka sainkin ovisplussan jo ma iltana. Mutta ei me enää mitään eilen puuhailtu, mutta myöhään ti iltana kylläkin. Oliko ajoitus oikea, riittääkö se???

Mää tiedän kyllä että simppojen pitäisi siellä limoissa elää kauemmin kun 10 min =) mutta kun tuntuu että kaikki hulahtaa ulos saman tien :LOL:
 
Tupu - mulla on jus se digitaalinen testi joten kai se oikein näytti. Ja jos tosiaan ovis oliskin ollut vaikka eilen niin vika seksi oli su-illalla eli ei riitä. Eipä olla edes sekstailtu enää kun niin tositoimissa oltiin viikonloppuna kypsymiseen asti.

Vastasin sulle tupu tuonne toisaalle että jos olitte ti-illalla punkassa ja ke oli ovis niin kyllä se riittää.
 
Sapfo, koska se testi näytti sulle ekan kerran plussaa? Oliko se sunnuntain paikkeilla? Koska sitten mullekin tulee mieleen se että voisko se plussa "jäädä päälle" jos hedelmöittyminen on tapahtunut?

Juu ja ymmärrän kyllä ketutuksesi oikein hyvin, koska tää sekstailu ovisplussienkin kanssa on sellanen taiteenlaji ettei mitään rajaa =) Tuntuu että on aina liian aikaisin tai liian myöhään asialla! Eikä sitä nyt ihan koko ajan sentään jaksa...
 
Moikka!!

Kyllä se on uskottava tänään tuli toinen plussa ja jo vähän vahvempana kuin se eilen sohittu. Kauheeta ku on silti semmonen olo ettei uskalla vielä yhtään juhlia. Mies oli niin ihana eilen ku vähän sitä narutin. Ostettiin eilen pyyhekoukkuja ja mä menin sit edeltä yläkertaan vessaan niitä viemään ja tein samalla sen ekan testin. Huutelin miehelle että "tule nyt kattoo ku mä en oo ihan varma miten nää koukut nyt laittais". Sit ku se tuli ylös sanoin et: "katos nyt et....... olisko tää plussa"! Se vaan sano et "oletko sä onneton pieni paksuna" ja hyppäs päälle ja halas käsillä ja toisella jalallaki. hihihihii :flower: :heart: :heart: :heart:

Pelottaa vaan että pysyykö pieni matkassa. :/

Harakanhattu ja pentu 4+2
 
Tupu - sain ovisdigiplussan lauantaina aamulla. Piruuttani testasin sunnuntaina vielä aamulla ja silloinkin plussa. Sen voisin vielä ymmärtää koska voihan se pari päivää näyttää plussaa kun lh-taso on huipussa. Mutta että vielä tänään, tosin se ei ollut digitesti koska ne puikot oli lopussa vaan liuskatesti joka aina näyttänyt kyllä oikein :/

En oikein usko että jäisi ovisplussa päälle jos olisikin hedelmöittynyt. Koska eihän se liity lh-tasoon enää ja raskaushormoni johon ovistestikin voi reagoida niin sitähän alkaa kehittyä vasta kiinnittymisen jälkeen.

 
MÄ luen näitä aina aamuisin ja täällä on paljon kommentteja. Eli ymmärsin, et harakanhattu on saanu plussan :flower: :flower: :flower:
Ja heille, jotka eivät sitä ole saaneet, paljon :hug: :hug: ja uskoa. Kyllä se sieltä vielä tulee!! Aivan varmasti.
Itse iloitsen näistä menkoista. Miten voi niistäkin näin iloita!
Ei ne ihan normit ole ja myöhässä tulivat. Mut jotain alkaa tapahtua, kroppa etsii rytmiään :hug:

En ole varma, uskallanko vielä tässä kierrossa yrittää uutta raskautta. Miksei.. toisaalta.Ollaan kyllä miehen kaa puhuttu, että kun mun stressi helpottaa, niin sitten.
Niin, harakanhattuIhana toi miten kerroit miehelles ja miten se reagoi!
 
Harakanhattu: ihan mielettömästi onnea! :hug: :hug: ihanasti kerrottu miehellesi :LOL: Nämä plussa-uutiset saa ainaki meikäläiseen lisää uskoa, että kyllä se meillekin joku pöivä suodaan se oma pieni käärö.
 
Harakanhattu Paljon paljon onnea :heart: :flower: Ihan hassu ja ihana mies sinulla.

SunRise Ihan tyhmää :headwall: Tulis jo se plussa eikä nuin kiusaa!

Itselläkin vähän olo ,et oikein ku toivoo niin rupee kroppakin jo härnää...Kierrot venyy ja kaikenmaailman oireita kerkiää aina kuvittelee...mut pakkohan ne joskus on oikeita olla ja sen plussan tulla!
 
Kiitos paljon kaikille!!!:flower: Ite en uskalla yhtää juhlia kun jotenkin tuntuu niin epätodelliselta tää koko homma. Ootan koko ajan vieläkin niitä menkkoja. :snotty:

Eikä ihmeemmin noita oireitakaan ole ollut. Rinnat ei arista vielä yhtään, mut etomista on kyl ollu jo vähän. Siinä aikaisemmassa, keskenmenneessä, ei etonut juurikaan. Mä pysyttelen vielä täälläkin kuumeilemassa ainakin ekat pari viikkoo. Kävin lueskelemassa tuolla maaliskuussa poksuvien pinossa ja ilmoitin itseni varovasti mukaan. MannaHarikin on siellä. Sinne kaivattaisiin täältä vielä paljonpaljonpaljon porukkaa mukaan. :flower: :flower:

Harakanhattu ja pentu 4+2
 
harakanhattu, onnea minunkin puolesta :heart: :flower: :heart: :flower:
Itsekin käynyt siellä maaliskuisten kuulumisia lukemassa, en nyt tiiä. Onhan se tavallaan mahdollista, kuten Sapfokin sanoi, että hitaasti nousee hormonitasot. Jännää elämää tämä, nyt vain odotellaan. Molemmat vaihtoehdot siis täysin mahdollisia ja nyt vain aika näyttää.

Mietin tässä, et haluaisiko joku ruveta päivittelemään? Ehkä roikun täällä liikaa tuon homman takia, ja rupee jo kehokin valeraskautumaan näistä ajatuksista. Taisin jo marraskuussa muistaakseni aloittaa tämän päivittelyn meinaan... Olisin kiitollinen =)
 
Aha.Sapfo. Mä kun en ole koskaan käyttänyt niitä ovistestejä, niin en ymmärtänyt. Ehkä voisin alkaa niitä käyttää. Miten ne toimii? Vaikka kyllähän niissä ohjeet on, =) Osaa lukea kai.

Ootteko kokeneet ne hyviksi?
Onnea MLL !
 
Onnea Harakanhattu ja MLL , mahtavaa :flower: tulee hyvä mieli että joku plussaa, vaikka ite on niin epävarma raskautumisestaan kuin olla ja voi...

Menin sitte eilen illalla viel tekee ovistestin, ja haaleeta kahta viivaa se näytti. Että vähän sama juttu kuin sulla Sapfo. Jos nyt sit vaikka tänään sais miehen kammettua sänkyyn ihmisten aikoihin...taitaa olla myöhästä oviksen osilta, mutta tulis itelle parempi mieli ;)

 
Itsellä on ovistestit olleet hyviä! Ennen liuskat, nyt myös digitaalinen käytössä ja sitä voin suositella kun muuten joutuu päättelemään viivojen vahvuuksista ja se stressaa. Osta se kalliimpi digitesti Rinja ja kokeile. Yhdessä muiden oireiden kanssa (kierron vaihe, fyysiset ovisoireet) mulla ainakin on näyttänyt aina oikein. Kun se plussa tulee niin siitä 12-48h sisään munis irtoaa. MUTTA testi ei siis näytä että se IRTOAA vaan se näyttää LH-tason nousun joka antaa käskyn munikselle irrota. Eli ei kerro että ovulaatio tapahtuu.

Miukkari - mulla on haalea viiva koko kierron ovistestissä eli sitä lh-hormonia on elimistössä aina vähän. Eli se ei kerro mitään. Ovisplussa on se jossa viiva on yhtä vahva tai vahvempi kuin kontrolliviiva. Eli jos sulla on se testiviiva haaleampi niin ei varmaan ole ovis? Mulla siis tänään näytti vahvaa testiviivaa joka merkkaa mulle ovisplussaa.
 
Onnea Harakanhattu!

Tuolla oli ollut juttua, miten vastasyntyneet yms. aiheuttavat kipuja sydämeen. Itselleni oli keskenmenon jälkeen vaikeaa olla yhteydessä viimeisillään olleeseen siskoon. Mutta nyt kun vauva on mahanahan tällä puolen, ongelma on ohi.

Olikos se tiitu, joka ihmetteli raskausoireitaan? En halua masentaa, mutta itselläni oireet jatkuivat vaihtelevina seuraaviin kuukautisiin saakka. Vasta tässä kierrossa olo on ollut normaali. Itse epäilen, että mulla jäi korvienväli raskaaksi ja sitä sitten kehitteli itselleen ties mitä.

).(Tämä kierto tulee täyttymään reissun päällä. Meinasin ottaa turbotollakkaat (eli siteet ja tamponit) mukaan ja jos niille ei ole tullut käyttöä, sitten testaan. Kotiinpaluu kun on noin kp35-36. Toisaalta, jos noille ei ole tullut käyttöä, todennäköisesti tiedän jo ennen testiä, olenko pieniin päin.
 
MLL :heart: Onnea! Mä en muista sun entistä nikkiä, etkös sä vaihtanut?

Päivittämisestä Mä voin päivittää pinoa silloin tällöin, joka päivä en lupaa kuitenkaan. :wave:

Mä suorastaan vapisen täällä, HALUAN KAIROON! Just kattelin matkoja, ens helmikuussa kaksi henkilöä pääsis reilulla tonnilla Kairoon yhdeksäksi päiväksi. Haluun! |O Miehen kanssa suunnitellaan asiaa kotona. :heart:
 

Yhteistyössä