Mä olen myös innostununut tässä kesällä vähän lenkkeilystä. Kuinka pitkiä matkoja te juoksette? Mulla on niin huono kunto että olen jo 20 minuutin jälkeen ihan puhki
Alisa - Kirjoittelit tuolla, että työkaverisi on rv5 ja on jo kertonut siitä kaikille. Mulla on myös monta kaveria jotka ovat kertoneet raskaudesta heti ja
tietenkin raskaus mennyt hyvin loppuun asti.. itse yritin (ainakin töissä ) salailla ja keskenhän se meni. Ymmärrän hyvin miltä susta tuntuu, kun sanoit että kuulut niihin harvoihin valittuihin jotka eivät tietenkään voi onnistua :|
).( Mahaa juilii siihen malliin että menkat alkaa kunnolla varmaan parin päivän sisällä..
Miten nämä menkkojen ensi päivät on aina niin masentavia??? Sanoin miehellenikin tänään, että tuntuu ihan mahdottomalta ajatukselta että joskus olisin vielä raskaana ja että se menisi vielä loppuun asti! Blääähh.. Alkaisi nyt edes noi menkat kunnolla niin saisi kerättyä itsensä taas uuteen kiertoon!
Onko muuten teillä muilla tiputteluvuotoa ennen menkkoja? Mulla aina noin 2-4 pv ennen kun hanat aukeaa kunnolla. Sehän saattaa tarkoittaa että keltarauhanen on "huono" tai jotain? Mietin vaan, olisiko se mun keskenmeno (rv9) voinut johtua siitä? Vai onko rv9 jo niin "pitkällä", ettei toi asia vaikuta siihen enään? Oon siis tässä pohdiskellut, että pitäisiköhän tota tiputtelua tutkia nyt, ennenkun joskus (toivottavasti) raskaudun uudelleen? Ettei vaan uusi km tule siitä syystä! Ja eikös siihen ole olemassa joku lääke? Kiitos jos joku jaksaa vastata :wave:
Plussatuulia muruset +++++++++++