KM:N JÄLKEEN KUUMEILEVIEN KESÄPINO

Hei, mä oon pitänyt vähän sillee etäisyyttä tähän koko sivustoon mutta kai taas ku ovis on ohi niin tulee kirjoteltua.. en haluis aatella enään koko raskautumista mutta on sitä vaikea yhtäkkiä lopettaa aatteleamasta ku sitä niin kauheesti toivoo ja haluaa<3
Mulla ei oo pitkään aikaan ollu kunnon ovislimoja mutta tässä kierrossa oli.. saa nähä jos ois jotain apua siitä:)

Sun Rise teeppä uus testi mä täällä jännäilen sun puolesta jo:p
 
Tää sivu nyt kettuilee mulle :(

Oon jo kaks kertaa sepustanu tänne mutta kun pitäis lähettää niin jotenkin homma menee pieleen ja tekstit häviää.

Mutta siis ovisplussa bongattu tänään, eilen se oli nega kun aloitin tikuttelun. Mitään erityisiä tuntemuksia tai limoja ei ole, niinkun aikasemminkaan. Se ehkä vähän huolestuttaa :( että tapahtuuko sittenkään mitään "munimisia"...

Mutta aijon kellistää miehen heti kun se tulee töistä iltapäivällä ja sitten vielä illemmalla :kieh: Kahtena päivänä jääny pupuilut väliin kun mies on tullu niin myöhään kotiin :headwall:

Nyt kiiruhdan osteopaatin käsittelyyn :wave:
 
tiitu - kirjoittelit aiemmin niistä häistä joissa sun kaksi ystävää on raskaana, niinkuin sunkin piti olla. Voin kuvitella että olisi itsellekin rankka paikka :( paljon jaksamisia ja älä nyt ihan kokonaan meitä jätä :hug:

Hyvä Varanikki että v**utuskäyrä on jo laskussa :)

Miukkari - eiköhän se "muniminen" tapahdu jos testi kerran näyttää plussaa :whistle:

Ja kiitos vielä Varanikki ja Empuuu, pitää unohtaa noi työpaikka stressit ja katsoa sitten jos/kun tärppää uudestaan mikä on tilanne. Ja jos siitä on kiinni, niin olisin vaikka 9kk työttömänä jos vaan saisin raskautua uudelleen! :heart:

Plussatuulia :whistle:
 
Heippa taas!

Orion :hug: ja tsemppiä uuteen yritykseen

Alisa84 jospa se kuitenkin olis sitä :) mennään aika samoissa päivissä kierron kanssa näköjään, mulle tuli jo olo että jos vaikka huomenna aamulla testais jo, mut toivottavasti en sentään, on todennäköisesti aivan turhan aikaista :whistle:

marsa22 :hug: toivottavasti tilanne selkiytyy pian

Sun Rise d :) b kyllä sieltä plussa tulee =) koska seuraava testaus päivä, älä pidä meitä jännityksessä kauaa ;)

Miukkari onnea ovisplussasta ja tärppi onnea =)

).( alaselkä on niin jäykkänä että, uuh huh, vähän sitä epäilinkin kun oltiin eilen heittelemässä muutama tunti puuklapeja kärryihin, toivottavasti se siitä vetreytyy äkkiä. Eilen illalla oltiin taas pyöräilemässä, siis mä en tajuu oikeesti että mä oon niin hurahtanut pyöräilyyn yks kaks ;) yleensä oon kesässä pyöräilly kerran pari ja nyt mun tekee mieli koko ajan pyöräilemään, onkohan se raskausoire :D ;) :D

:wave:
 
Sun Rise Minäkin kovasti jo jännäilen puolestasi. d =) b Ainakin lupaavalta kuullostaa.

Elviira Tuo pyöräily himo on iseknyt tännekkin.Pitää joka päivälle keksii jotain kyläilyjä että pääsee ihan syystä polkemaaan :D Jos se sitten enteilis sitä plussaa :LOL:

Alisa d =) b peukutukset myös sinne ja kaikille muille jännäilijöille. Jos me kaikki lähdettäiskin tässä kuussa tuonne odottajien puolelle. ++++++++++++++ :whistle:

Ja eikös tänne ollut muutama uusikin tullut? :hug: ja tervetuloa.

Meillä viikonloppu meni taas huidellessa siellä täällä ja oviskin ehkä oli jossain välissä.Aamulla mittailin lämpöjä ja 36,9 näytti.En sitte tiiä että millon olis ollu...mut ei haittaa kun mun mies on toistaiseksi ainakin innostunut touhuilemaan :D :heart:
Aamulla tuo vain mietti ,et mihinköhän me sitte mahdutaan jos meille se vauva vihdoinkin tulis...ja sitte mä taas olisin kotona.Ja mulla ei edes ole nyt työpaikkaa.Kovasti etsinnässä ja aijon kyllä työtä löytää vaikka sitten vain raskauden ajaksi keikkaa...jos mut tosiaan kukaan huolii.Tällähetkellä en meinaa kertoa meidän suunnitelmista jos työhaastatteluun pääsen...
 
Silent Whosper Älä mieti työnantajaa! Jos te haluatte lapsen, niin te haluatte. Vanha sanontahan kuuluu, että kyllä lapsi tuo leivän tullessaan. Se ei suinkaan tarkoita sitä, että lapsilisällä lapsi hoituisi, mutta sitä vaan sitten järjestää asiat sen mukaan, että ruokaa on pöydässä ja rakkautta tuvassa. Tarviiko ihminen muuta?

Me aloitimme aikanaan esikoista yrittämään heti, kun olin saanut viran eli toukokuussa. Virka alkoi elokuussa. Koulujen alkaessa olin jo rv 15 ja melkein heti sainkin olla kertomassa, että jään joululta äitiyslomalle. Hiukan reksin naama venähti, mutta kyllä se sitten onnitteli ja hommasi mulle ihanan sijaisen (joka on nyt itsekin äitiyslomalla ;) ). Vaikka kuulostaa raskautumisemme laskelmoidulle, meille vaan tuli huhtikuun lopulla sellainen olo, että antaa tulla jos tulee. Siinä vaiheessa olimme seurustelleet kuitenkin vasta puolisen vuotta.
 
Silent whisper - on tietysti luonnollista miettiä niinkin tärkeitä asioita kuin työpaikkaa. Mutta ei sitä raskautta voi oikein suunnitella sopimaan ja alkamaan kuten haluaa. Ja töitä kyllä varmasti löytyy tulevaisuudessa. Itse sain määräaikaisen opepestin ja tästä viikon päästä plussasin (imetin enkä kuvitellut tulevani raskaaksi kun esikkokin vaati hormonihoidot). Olin sokissa. Olihan se vaikeaa olla duunissa selkeästi sairaana, mulla pahoinvointi oli totaalista enkä uskaltanut typerä minä kertoa reksille olevani raskaana. Jouduin lopulta jäämään varhennetulle äippälomalle ja sijaisuudesta jäi tekemättä 2kk. Reksi otti ok vastaan asian.

En nyt ehdi lukemaan muuta. Itsellä repäisykivut jatkuu joten eipä ainaskaan ollut ovis eilen kuten peloissani kuvittelin. Mitä lie sitten mutta jotenskin tietty tuntuu että jokin merkki ne on jostain epäonnistuneesta :(
 
eikös repäisykivut nimenomaan oo merkki hyvästä... =) täällä ilman oireita, ja se ketuttaa... :| teen varmaan perjantai aamuna varmistus testin, et uskallanko illalla ottaa muutaman sidukan. mies kotiutuu armeijasta joten juhlintaa olis tiedossa..
 
Mulla on joskus työhaastatteluissakin udeltu vauvatoiveista ja vielä sanottu erikseen että "olisi se kyllä ikävää jos oltaisiin juuri sut koulutettu ja sitten vuoden päästä jäisitkin äitiyslomalle". Tuli kyllä sellanen olo että tonne en haluu > enkä mennytkään. Nykyisessä paikassa ei kyselty mitään. Ollaan lykätty raskaustoiveita jo pari vuotta opiskeluiden ja määräaikaisuuksien takia, niin enään ei kyllä jaksa. Jossain vaiheessa täytyy kai alkaa elämään itselle, eikä aina ajatella mitä mieltä muut (esim. työnantaja tai työkaverit) on. Mutta on se vaikeeta kun haluisin aina olla rehellinen ja hyvä työntekijä. Työnhaku, vauvahaaveet ja rehellisyys eivät vaan taida oikein sopia yhteen.

Mutta nyt en paasaa tästä enempää, oon päätökseni tehnyt :) eli vauva tulee jos on tullakseen, oli työkuviot mitkä vaan!

Sapfo - niin, eikö repäsykivut voi justiinsa olla merkki hyvästä. Mun yhdellä kaverilla oli niin kauheet vatsakivut että ei pystyny edes seisomaan suorassa. Ja terve lapsi syntyi ;)
 
Silent whisper Joo ne häät viidenviikonpäästä.. eli jos nyt tulis tässä kierrossa plussa niin ois kyllä jotain niin mahtavaa ja kestäis olla häissä.. sielläkun on kaikki miehen sukulaiset ja jne.. en oo nähnyt niitä km jälkeen.. viimeks sillon kun olin raskaana..
 
Ihanaa! Mulla alkoivat tänään ekat menkat tuulimunan jälkeen (eli lääkkeellisestä tyhjennyksestä miltei päivälleen 8 viikkoa). Olinkin jo äärimmäisen kyllästynyt tuohon 8 viikkoa kestäneeseen ruskeaan tuhruun. On se kyllä kumma kuinka 2 x 3 cm:n kohtuun voi mahtua niin paljon eri kokoista ja -näköistä raskausmateriaalia. Eilen tuli vaaleahkoja palleroita.

Minulla on muuten ollut viimeiset vuodet menkat pääpiirteittäin ruskeaa vuotoa sisältävät, mutta tänään tuli pelkkää punaista :) Eli lääkkeellinen tyhjennys sai kropan näköjään raiteilleen :)

Eli onko se nyt niin, että ovis tulee suurin piirtein kahden viikon kuluttua menkkojen alkamisesta?

Silent Whisper: mäkin olin suunnitellut edesmenneen tuulimunani kohdalla työolot ja asumisen raskautumisen mukaan, joten nyt onkin ollut taiteilua uudessa tilanteessa. Itsekin olen nyt sitä mieltä, että vauvaa vaan tekemään, koska asioilla on tarkoitus lutviutua, vaikka tänään näyttäisi huonolta.
 
Tupu Onnittelut oviksesta! :D Toivotaan tärppiä!

Annastiina Hyvähän olis heilutella niitä peittoja ennen ovista, oviksen aikaan ja sen jälkeen. Munis säilyy irrotessaan muistaakseni 24h :)

Sapfo Jos se ois kiinnittymistä, toivotaan, että tietää hyvää ;)

Rinja Nyt kun paikat kunnossa niin tärppiä hakeen seuraavasta kierrosta :)

Orion :hug:

Silent Toivotaan, mut en siihen tosissani usko :) Tiedän kuinka tuo menkkojen puuttuminen ärsyttää. Itse jauhan varmaan viikon päästä samasta asiasta.. tuntuu ettei tää kroppa toimi senkään vertaa km:n jälkeen. Ilman muuta sitä pitää yrittää kun siltä tuntuu, eihän tuollaista haavetta voi lykätä kovin pitkään :hug:

Sun rise iiiiks! :D Sulla jännät paikat *peukkuja* :)

tiitulle ja miukkarille Onnea tähän kiertoon! =)

Elviira aijaa :D Onko sulla ollu mitään tuntemuksia? Millos sulla oli ovis eli mikä dpo olis nyt? :D hih, toivotaan, et tuo pyöräilyvimma on r-oire :LOL:

Sintsu Mullakin oli lämmöt tänäaamuna 36,9, mistä lie kertoo vai kertooko mistään?

Sinimarja :hug:

Ninnatar Onnittelut menkoista, johan niitä olit jo odotellukin :)

On: tänään edelleen viluttanu, ku tulin töistä.. Piti ottaa lyhyet päikkäritkin, ku väsyttää.. Mut se johtuu kyl aikasista aamuherätyksistä (06.00).. Lämmöt ollu edelleen siinä 37° paikkeilla.. Mut tänään jotenkin laskeuduin maan pinnalle ja tuli vahva tunne, että ei sitä raskaana olla.. Oviksestakaan ei oo varmuutta.. eilen kävin siellä verikokeissa ja to yritän kysellä tuloksista, loppuupa jännääminen sit siihen, jos se ovis ei ole tullutkaan.
 
tiitu, mulla on pitkälti sama tilanne. miehen serkun häät on elokuun puolella, ja olin tosiaan ajatellut olevani siellä raskaana. ainakin 1 tuttu on siellä raskaana, suunnilleen niillä viikoilla millä munki pitäs olla. ja huhua on myöski et itse morsian olis myös pieniin päin ;)

harmittaa sinne mennä jos nyt ei tuu plussaa.

tänään illalla on ollu pikkusen menkkamaista oloa masulla..

 
Sinimarja :hug: onnea uuteen kiertoon

Ninnatar onnea menkoista ja kropan palautumisesta :)

Alisa84 toivottavasti verikokeen tulokset on torstaina mukavaa kuultavaa :)

).( mulla taitaa olla nyt meneillään dpo9 jos nyt osaan sen oikein laskea, ovis plussa tuli 28 päivä sunnuntaina eli jos maanantai lasketaan dpo1:ksi niin nyt olis dpo9, mut jos se lasketaan erilailla niin sitte mulla ei ole hajuaakaan :D No tota, oireista sen verran että tänään on paleltanut niin että menin peiton alle sohvalle ja suunnittelin jo laittavani takkaan valkean ;) voipi olla että isäntä olis vähän ihmetellyt ja valitellut että onpa kuumaa sisällä =) ja sitte piti ottaa päiväset kun iski väsy ja kun siitä sohvalta heräsin niin alavatsalla tuntui kuin olis menkat alkamassa ja siinä unen pöpperössä ajattelin vaan että höpön pöppö alan kuvittelemaan kaikkea =) Jotenkin nyt vaan on niin samanlaisia juttuja/asioita kuin viime raskauden alussa, vaikka en silloin edes tiennyt/osannut ajatella olevani raskaana, et musta vaan tuntuu et nyt mä oon =) Kohtahan sen sitte näkee :heart:

:wave:
 
Hei vaan kaikille :wave:
Täällä myös ekat menkat alkoivat tänään että saa laittaa kp1. Melkein 5viikkoa niitäon ootettukki ja nyt ovista bongaileen B) Ollaan oltu reissussa ja en jaksanut lukea tekstejä mutta teen sen huomenna :)
 
Piijuska onnea menkoista :D

Elviira kuulostaa niin hyvälle, pidän peukkuja b =) d


(.) Tekisi kovasti mieli jo huomenna testailla, mutta odotan vielä vähän, jotta testiin varmasti tulee jokin jälki jos on tullakseen. Sen verran tyyriitä testejä nuo, et en viitsis negoja tihrustella turhaan ;) Tähtään perjantaihin, jolloin vastaisi viikkoja 5+0, jos joku on kyydissä. Luulisi nyt silloin näkyvän!
 
Elviira-76 kuulostaa erittäin hyvältä.++++++++ :whistle:

Piijuska-78 tuntuu varmasti ihanalta että alkoi vihdoin, on se semmoista raastavaa odottelua.

sinimarja :hug:


Mää tuun hulluks täällä ku koko ajan odottelen että nytkö ne menkat alkaa.... :kieh: :kieh:

nyt kp 28/28-29 tai no kohta jo 29 ja ei oo vielä kuulunu... Mä oon kyllä ihan varma että ne alkaa koska on ihan ippasen semmosia tuntemuksia. Ravaan koko ajan veskissä kattomassa et joko alko. Hullu akka, tää tarvis jotain muuta ajateltavaa. :D Sais jäädä kyl tulematta. Mut veikkaan et viimeistään huomenna illalla alkaa. Mut yritän pysyä edelleen positiivisena, tuli menkat tai ei molemmista löytyy hyviä puolia! Vaikka oon ihan varma että ne alkaa... :D
:flower: :wave:
 
Sun Rise sä oot sitkee kun jaksat odotella niin kauan ennen kuin testaat =) kyllä munkin sitte pitää pystyä ainakin perjantaihin odottamaan, toivottavasti ;)

Tutkin tossa mun testi tilannetta ;) neljä testiä olis kaapissa, kolmea eri merkkiä ja yhdessä luki että jopa 4 päivää ennen menkkojen alkua, että sillä vois varmaan sitte aloitella testauksen ;) voi kun malttais olla testaamatta vaikka sunnuntaihin asti, katsotaan katsotaan, jos oon aamuisin tarpeeks uninen vielä kun herään niin sitte voipi mennä sinne sunnuntaille, mut jos oon ihan tajuissani heti aamutuimaan niin sitte voipi tulla testattua :D

Mua alkaa muuten JÄNNITTÄÄ :heart:

:wave:
 
Jeeeeee! Mullakin alko eilen illalla menkat, eli voi päivittää kp2. Eilisessä oli selvästi jotain taikaa kun näköjään muillakin samassa tilanteessa olevilla alkoi B) Onnea vaan siis Ninnatar ja Piijuska! Enpä oo muuten ikinä ennen ollut näin onnellinen menkkojen alkamisesta :LOL:

tiitu87 - toivotaan TOIVOTAAN että sulla tästä kierrosta tärppää! Ja samoin marjutti :whistle:

Alisa84 - hih, joo saas nähdä kuinka kauan seuraavissa menee kun nytkin meni melkeen 6 viikkoa. Toivotaan että sulla ovis tuli, ja mulla parin viikon päästä :)

Sun Rise pitää meitä kaikkia jännityksessä.. B) Kadehdittavaa kärsivällisyyttä!
 
KESKIVIIKKO




HAAVEISSA ESIKOINEN



Rinja............................KM 04/09...........................KP 2/35
Silent whisper...............KM 05/09............................KP 2/
Ninnatar.......................KM 05/09............................KP 2/
Orion...........................KM 02/09............................KP 4/50
Perhosia.......................KM 01/09............................KP 5/28
JääKyynel.....................TM 05/09............................KP 8/30
Miukkari........................KM 02/09............................KP 12/26
tiitu87..........................KM 11/08, 03/09..................KP 19/29-30
Tupu76.........................KM 11/08, 04/09..................KP 20/33
Elviira-76......................RK 11/07.............................KP 23/28
Murmelin.......................KM 01/09............................KP 23/28-38
Empuuu.........................KM 09/08...........................KP 25/26-30
Alisa84.........................TM 05/09............................KP 25/26-32
MLL..............................KM 11/08............................KP 28/26-32
marjutti86.....................KM 06/09.............................KP 28/
harakanhattu.................KM 04/09............................KP 29/28-29
Sun Rise........................KM 10/08 ..........................KP 35/28-31
mely.............................KM 12/08............................KP 43/27-37
nanakuu........................KM 11/08
Hempukka87...................KM 12/08
MeaMimosa....................KM 04/08,06/08,08/08,TM 01/09
Alppiina.........................KM 04/09
Tash.............................KM 12/08, 05/09
mirzu.............................KM 04/09
Noella............................KM 04/09
papana77.......................KM 06/09



HAAVEISSA TOINEN



Sinimarja..........................TM 02/09...........................KP 2/25-34
Elwi.................................KM 11/08...........................KP 6/17-44
Annemaarit.......................KM 08/08...........................KP 15/24-28
Zalmiakki..........................KM 03/09...........................KP 17/32
AnnaStiina82.....................KM 12/08...........................KP 19/30
tillukas.............................KM 05/09...........................KP 21/31-35
nöttiäinen.........................RK 10/08, KM 05/09.............KP 30/
marsa22...........................KM 06/09
kellopeliappelsiini................TM 04/08, KM 05/09
Nappula............................KU 10/08, KM 02/09
pyrola..............................KU 03/09
tinttamaaria......................KU 08/08, KM 03/09
mama-L............................KM 04/09
jasimi...............................KM 01/09, 05/09



HAAVEISSA KOLMAS



pinpella............................KM 04/09...........................KP 2/27
Piijuska-78.......................KM 05/09............................KP 2/
Varanikki..........................KM 04/09............................KP 9/28
happihyppy......................KM 02/08, KU 12/08...............KP 13/28-30
Sapfo..............................KM 05/09............................KP 19/33
senni11............................KM 06/09............................KP 25/
hämy10............................KM 07/06, 01/09..................KP 54/28-30
Mymmyryy.................KM 12/07, 04/08, 07/08, 01/09
Neiti-81............................KM 06/09



HAAVEISSA NELJÄS



Sintsu78...........................KM 01/09...........................KP 20/30-33
Valkovuokko-72.................KM 05/09...........................KP 32/28-32



HAAVEISSA VIIDES








TAUSTALLA:

Filuuri, Unicco, catzu, pikku-pirpana, kanella, meriaani, Eppuliini, Nemu, maaliskuu, P-E, Nasu-85, A-L-M, Eelis, zamoon, Spark, Adelade, MyAngelsMyHope





PLUSSANNEET: :heart: :heart: :heart:




2008

Marraskuu: linneaborealis-TYTTÖ, Aava, SusSoo, heitu

Joulukuu: sini74, Nanniina, Maaria -76, Lymypiilo, Lehmis, miigu 123


2009

Tammikuu: Millukka, woodoo, Jellona84, Dada

Helmikuu: Yeb, rouva-77, Piki80, pinkkimieli, Barbapörrö, annuli-nannuli, Amira

Maaliskuu: rituri, Jennyli, Olivia83, Harhaanjohtaja (=Heinämassu82), Snow Leopard, Chira, tikruliini

Huhtikuu: Vatukka, Meritähti, sukkapari, Vernalis (=Leinikki), tyttö onnellinen, sohvi77, awek123, kuumetta, Julietta, Heidi1985

Toukokuu: Pinguli, vauva-10, Ristiinkulkija

Kesäkuu: piipiäinen (=coitus interruptus), omenaruusu, nimbe

Heinäkuu: MannaHari, BabyHope



 

Yhteistyössä